Alla kategorier Parfymaffär Gävleborg Hudiksvall Care of Lena Naturkosmetisk Hudvårdsterapeut

Care of Lena Naturkosmetisk Hudvårdsterapeut

Västra Tullgatan 5, 824 30 Hudiksvall — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Care of Lena Naturkosmetisk Hudvårdsterapeut

• Marlene
    Marlene skrev om Care of Lena Naturkosmetisk Hudvårdsterapeut
    Beställer hudvårdprodukter via webben hos Care Of Lena och det är verkligen service. Snabb leverans, personlig service och varje gång paket kommer blir man lika glad över den personliga touchen.
  • Helena K
    Helena K skrev om Care of Lena Naturkosmetisk Hudvårdsterapeut
    Benämningen 'parfymaffär' är något missvisande eftersom Care of Lena säljer bl a Ayurvediska produkter, hudvård, hälsokost och mineralsmink. Dessutom erbjuds ett antal lyxiga skönhetsbehandlingar. Företaget har en smakfull och lättillgänglig hemsida (http://www.colena.se) med bra information och webshop med stort urval av produkter.

Servicenivån är mycket hög - Lena Egnell själv svarar snabbt och bra på frågor, leverans sker omgående och utan problem med fakturering m m. Jag har även haft förmånen att vid två tillfällen få klassiska ansiktsbehandlingar av Lena. Hon var både lyhörd och engagerad och anpassade behandlingen helt efter mina och min huds behov. Ansiktsmassagen var ren avkoppling! Dessutom fick jag en massa användbara råd. Jag rekommenderar verkligen att prova på en sminkning med mineralsmink efter behandlingen så blir man som en helt ny kvinna!

Är man i Lenas vård är man verkligen i goda händer!

Västra Tullgatan 5, 824 30 Hudiksvall