Carl-Johans Måleri

Carl-Johans Måleri

3 omdömen om Carl-Johans Måleri

Lille-Björn G
Skrev om Carl-Johans Måleri

Trevlig, noggrant arbete. Kan bli något vassare på planering men kvaliteten är topp

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 132 omdömen 4.7 av 132 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Victor B
Skrev om Carl-Johans Måleri

Vi lämnar gärna våra varmaste rekommendationer att anlita Calle. Han målade om vårt hus i juni 2023. Förutom att resultatet blev jättebra och vi är väldigt nöjda med målningen så är Calle en mycket trevlig och trivsam person att ha att göra med. Han är noggrann och mån om att göra ett gott jobb. Det är enkelt att föra dialog med honom om allt från tider till synpunkter. Han är proffsig på alla plan helt enkelt. Den bästa hantverkaren vi haft att göra med! Caroline & Victor Borgvall, Hisings Backa

Mikael M
Skrev om Carl-Johans Måleri

Hade beställt målning av fasad och tak samt lite fix av tak. Firman som jag bokade direkt med hade lite för mycket jobb och de hade inte tid med allt. De tog in Carl-Johan till fasadmålningen. Jag är mycket nöjd med hans jobb. Carl-Johan är trevlig och proffsig. Noggrannare målare får man leta efter. Rekommenderas starkt.