Alla kategorier Övrigt Stockholms län Järfälla Carspect AB

Övriga företag nära Carspect AB:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Ola S:
Bra kommunikation med företaget. Väl utfört arbete. Inget att klaga på

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Per N:
Anlitade Spolvision när vi hade stopp i avloppet. Snabb service, fasta priser och trevligt bemötande.

Läs vad 2 kunder tycker om Carspect AB

• L
    L skrev om Carspect AB
    Jag har exakt samma erfarenhet nu (januari 2017). Kaffefläcken borta, men besiktningsmannen pratade (privat) i telefon i stället. Chefen på stället kan dessutom INGET om sveriges vanligaste gasbil:)
    Enastående låg nivå på kundbemötande och teknisk kvalitet. Största möjliga varning för detta ställe. Inom små avstånd finns flera alternativ, välj något av dessa. Ingen ska behöva vända sig till Carspect Barkarby Järfälla. Läs mer
  • Max L
    Max L skrev om Carspect AB
    Oseriös anläggning med trist bemötande från personalen. Hela besiktningen präglades av ett dåligt engagemang från de anställda. I kundmottagningen låg det utspillt kaffe över golvet som de låtit bli att torka upp. Detta resulterade i att kunder trampade i det.

Sist men inte minst körde de inte ens ner bilen från lyften. I stället gick de ut och pratade med sina polare. Carspect i barkarby liknar mer en fritidsgård än ett företag. Läs mer
    L gillar detta

Enköpingsvägen 35, 177 38 Järfälla