Carspect AB

2.0

4 omdömen om Carspect AB

Ingemar P
Skrev om Carspect AB

Jag har låtit Carspect i Segeltorp besiktiga min bil under ett antal år och har varit väldigt nöjd med bemötande och kompetens. Det har gått att få tips om åtgärder som kan behöva vidtas för att undvika anmärkningar i framtiden och även att jämföra egna iakttagelser med besiktningsmannens. Årets besiktning var en stor besvikelse. Man har tydligen anställt personal som helt saknar social kompetens. Ingen dialog över huvud taget. Bara korthuggna kommandon och ett protokoll som lämnades över utan någon kommentar. Nästa...

KARL J
Skrev om Carspect AB

Otrevlig personal, arrogant, saknar servicekänsla. Krävde borttagning av solfilmsrensa överst på vindrutan, den har jag haft på bilen i 11 år, aldrig någon gång gjort en anmärkning. Inte många kunder, som man kan lätt förstå. Nog inte många som kommer ditt igen med sina bilar.

Mikael S
Skrev om Carspect AB

Bristfällig skyltning. Trångt på parkeringen och ytterst liten anläggning. Det finns ingen automatisk ankomstanmälning som alla de andra bolagen har, så man får anmäla sig muntligen. Det går dock inte att göra utan att bemötas av kort och otrevlig ton. Jag kommer inte att använda carspect igen.

Erik N
Skrev om Carspect AB

Enkelt att boka tid via hemsidan. Tydlig skyltning för att hitta rätt. Riktigt proffsigt bemötande. Kan bara rekommendera!