Alla kategorier Kontorsmöbler Skåne Malmö Centralshoppen Sverige HB

Centralshoppen Sverige HB

Hemsögatan 10A, 211 24 Malmö — Visa karta

Hos Centralshoppen.se vet man alltid vad man får. Här stöter man aldrig på tidsbegränsade erbjudanden som man i slutändan ändå måste betala för. Vi satsar istället på att ge våra kunder låga priser från början. Vi jobbar hårt för att alltid kunna erbjuda ett brett sortiment och strävar mot att erbjuda bättre och bättre priser samtidigt som vi vill erbjuda snabbare service.

Vi jobbar hårt för att se till att vi erbjuder ett brett sortiment på en säker och modern plattform så att du kan få uppleva en optimal och trygg köpupplevelse. Vårt sortiment består av välkända varumärken som vi erbjuder till ett fördelaktigt pris där vi fokuserar på snabb och pålitlig service. För att underlätta arbetar vi med en fast frakt på vårt sortiment oavsett hur mycket man beställer, vi har också en eminent kundtjänst som mer än gärna hjälper dig med frågor och funderingar om de produkter och tjänster vi erbjuder.

Läs vad 12 kunder tycker om Centralshoppen Sverige HB

• Ralph B
    Ralph B skrev om Centralshoppen Sverige HB
    Bra priser, snabba leveranser. Ett bra komplement som leverantör om man har bråttom.
    Inga problem alls.
  • Ana-Maria  F
    Ana-Maria F skrev om Centralshoppen Sverige HB
    Enkelt att beställa, snabb leverans, proffsig kundservice!
    Rekommenderar.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Centralshoppen Sverige HB
    Suverän stämpel och snabb leverans!!!! Kan verkligen rekommenderas!!!!
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Centralshoppen Sverige HB
    Beställde pennor inga fungerade aldrig mer
    2016-08-12 Hamid J svarar Mattias R
    Hej Mattias,
    Som handläggare för din reklamation skulle jag vilja bemöta din otillbörliga kritik enligt nedan (läser från loggen på ditt ärende):

- Du anmälde att ett par av pennorna inte fungerade. När jag bad dig att skicka tillbaka pennorna till oss valde Du att behålla pennorna då du efter närmare inspektion såg att de fungerade precis som de skulle.

- Jag informerade dig om att vi givetvis ersätter dig med nya pennor om det visar sig att de är defekta. Våra köpvillkor reglerar våra skyldigheter att leverera utlovad vara och även att vi kompenserar för felaktigt levererade varor / defekta varor.

Jag citerar ditt senaste meddelande till kundservice: “Tjena, Skakade pennorna ordentligt och nu så fungerar dom…”.
    Du avslutade med “Aja problemet löst, Tack för suverän service”.
    Man ska för övrigt alltid skaka märkpennor innan användning, samt trycka in spetsen. Inga konstigheter.
  • Lisa F
    Lisa F skrev om Centralshoppen Sverige HB
    Bra hemsida, lätt att hitta det jag letade efter, och snabb leverans, beställde på Onsdagen, och fick grejerna på Fredagen.
    Kan verkligen rekommendera Centralshopen :-)
  • Denis T
    Denis T skrev om Centralshoppen Sverige HB
    Very fast shipping, they helped me solve a problem I had, not been able to find a big enough box for shipping a particularly big item. Thank you.
  • Mattias D
    Mattias D skrev om Centralshoppen Sverige HB
    Snabb leverans beställde på måndag och hade sakerna på tisdag. Rekommenderas
  • Helen S
    Helen S skrev om Centralshoppen Sverige HB
    Suverän service och otroligt snabb leverans. Mycket trevlig kundtjänst. Jag är helnöjd och rekommenderar varmt Centralshoppen.
  • Benny B
    Benny B skrev om Centralshoppen Sverige HB
    Otroligt smidigt, snabb leverans och bra priser!
  • Lisen T
    Lisen T skrev om Centralshoppen Sverige HB
    Toppen, snabbleverans :-)
    Enkel hemsida och bra fakturering
  • Hamid J
    Hamid J skrev om Centralshoppen Sverige HB
    Går i god för detta företag. Ordentlig service och exakt som det ska vara!
  • Ika M
    Ika M skrev om Centralshoppen Sverige HB
    Snabbt, rätt och billigt. Enkel hemsida och bra service!
    Rekommenderas

Hemsögatan 10A, 211 24 Malmö