ChargeBuddy AB

ChargeBuddy AB

Varmt välkommen till oss på ChargeHero! Vi är ett företag som erbjuder både försäljning men också installation av laddstationer.

Går du i tankar på att köpa en elbil? Om så är fallet så rekommenderar vi dig att installera en laddstation . Med en sådan blir det nämligen oerhört mycket enklare och smidigare för dig att äga en eldriven bil.

Vi är specialister på att installera laddningsstationer för bostadsrättsföreningar, företag och kommuner. Vi arbetar enbart med en leverantör och inom en marknad vilket ger oss en spjutspetskompetens som få andra besitter.

Läs vad 6 kunder tycker om ChargeBuddy AB 2

• 2022-05-17 Insamlad av företaget
    Vi i vår bostadsrättsförening vände oss till ChargeHero för installation av laddningspunkter.
    Mycket professionellt och kunnigt bemötande genom från första besök tills installationen var klar.
    Att alla dessutom var väldigt trevliga att ha att göra med var ett extra plus i kanten.
    2022-05-15 Insamlad av företaget
    Vår BRF installerade 80 st laddboxar. Vi hade en hel del frågor innan arbetet startade, en del rätt tekniska som krävde att ChargeHero fick gå prata med tillverkaren av laddboxar för att få tag i informationen.

Installationen gjordes i tid och under avtalad period.
    2022-04-25 Insamlad av företaget
    Lysande service och leverans av ett laddboxsystem till vårt garage.
    Stig Vilhelmson
    2022-04-07 Insamlad av företaget
    Installation av laddstation för elbil i Brf.
    Blev kontaktad av säljare när vi just diskuterat att installera laddstationer. Så det kom lägligt.
    Vi fick ett gott intryck och bestämde oss för att gå vidare. Installationen visade sig enkel utan att vi behövde gräva. Vi fick god återkoppling med dokumentation och avslut av projektet. Allt fungerar som utlovat. Praktisk app för administrationen av laddstationerna. Rekommenderas.
  • 2022-04-01 Insamlad av företaget
    Chargehero hjälpte vår BRF med 32 laddboxar, vi är otroligt nöjda med bemötandet och installationen, dem hjälpte oss även att ansöka om bidrag från staten. Kan varmt rekommendera!
    2022-03-30 Insamlad av företaget
    Danne, George & grabbarna på ChargeHero har sett till så vi har top of the line laddare till vår förening i Haninge.

53 laddare installerat på 5 dagar utan några problem under resan.

Nästa installation blir i sommarstugan… rekommenderar starkt!