Cheap Energy AB

Välkommen till Cheap Energy AB!

Vi sätter färg på ditt elavtal! Vi har några löften som du som kund hos oss får ta del av. Dessa är att du som aktiv kund alltid belönas med låga priser, vi ser alltid till att pressa elpriserna, du kan alltid välja 100% grön el. Vi tycker det ska vara roligt att välja elbolag och har funnits i branschen i över 20 år.

Redan för 20 år sedan när elmonopolet släpptes bestämde vi oss för att göra det enkelt. Genom att erbjuda väldigt få produkter och göra det enkelt för dig som kund kan vi se till att vara ett av de billigaste elbolagen i Sverige.

Vår energi kommer från en mix av vind, vatten och solenergi. Varmt välkommen till oss på Cheap Energy AB!

2 omdömen om Cheap Energy AB

Sedan starten hos Reco 2021
  • skrev om Cheap Energy AB
    2023-01-19 Spontant omdöme
    Hitta Cheap Energy på Elpriskollen för 1 år sedan och är otroligt tacksam över att jag bundit mitt elpris i 3 år med dem.
  • skrev om Cheap Energy AB
    2022-12-16 Spontant omdöme
    AKTA, CHEAP ENERGI ÄR BEDREGERFÖRETAG!

som alla de personer som nämnts tidigare kommer de att byta dig utan någon varning, brev, e-post eller SMS till ett nytt kontrakt när du avslutar ditt bundna avtal.

Detta avtal har en månads uppsägningstid, inga priser och ger dem rätt att ta ut vad de vill,

Till exempel Nordpol spotpriset för oktober 80,65 öre/kWh och Cheap Energy tog 380öre/kwh!!

mer än 4 gånger och extra avgifter utöver det!

Akta dig och gå till något certifierat Elhandlare
    CHEAP ENERGY ska läggas ut ur verksamheten.