Alla kategorier Webshop Cigarrspecialisten

Cigarrspecialisten

Med branschens utförligaste produktbeskrivningar och en ständigt utökande Hjälpcenter så är cigarrspecialisten.se den perfekta butiken för dig som är intresserad av cigarrer. Vare sig du är nybörjare eller en inbiten aficionado så tror och hoppas vi att du ska trivas i vårt sällskap.

Likt produkterna vi säljer så strävar vi alltid efter att ge våra kunder en premiumupplevelse med allt från kundtjänst till förpackningar.

Vi guidas av den passion vi har för de produkter vi säljer och vi hoppas att detta smittar av sig på ditt besök hos oss.

Hjärtligt välkommen!
Cigarrspecialisten.se
Service - Kunskap - Passion

Läs vad 1077 kunder tycker om Cigarrspecialisten

Sebastian M skrev om Cigarrspecialisten
    mitt första köp via denna butiken varan var två cigarrer av märket Cohiba, väldigt nöjd med köpet. snabb leverans.
    köper gärna här igen. Läs mer

Carl P skrev om Cigarrspecialisten
    Snabb leverans, utmärkt hjälp på hemsidan och ett fint utbud :) Läs mer

Bo E skrev om Cigarrspecialisten
    Ett bra utbud och snabba leveranser Läs mer

Björn L skrev om Cigarrspecialisten
    Bra cigarrer som mötte upp mina förväntningar! Otroligt informativ och trevlig hemsida. Väl paketerat, och låg i brevlådan redan dagen efter!
    Jag är helnöjd! Läs mer

Niklas B skrev om Cigarrspecialisten
    Jag köpte en låda Partagas Habaneros. Sidan var informativ och enkel att beställa från. Bra pris och Inga konstigheter. Läs mer

Anders F skrev om Cigarrspecialisten
    På grund av nya restriktioner för köp av tobak inom Europa letade jag alternativ i Sverige. Hittade då Cigarrspecialisten. Beställde ett bl.a ett 5-pack Partagas. Eftersom jag jobbar mycket i Oslo ville jag ha ett specifikt leveransdatum. Hade därigenom en kommunikation med personalen. Allting förlöpte väldigt proffesionellt. Bra priser och ypperlig kvalitet. Kommer definitivt att handla cigarrer här i framtiden. Läs mer

Mats W skrev om Cigarrspecialisten
    Snabb leverans.
    Bra sortiment.
    Dåligt att varor som inte finns i lagret syns. Det borde gå att filtrera bort. Läs mer

Mats P skrev om Cigarrspecialisten
    Bra sortiment. Bra hemsida. Snabb leverans.
    Där handlar jag igen. Läs mer
  • 2019-07-15

Khaled Z skrev om Cigarrspecialisten
    Hej!
    Jag har beställt sista gång flera olika cigarr. I was enjoying with my cigar, aroma and flavor is very good, men en cigarr Partagas Milles Fleur av dem var det grön fukt på. Bästa temperatur för cigarr måste är 19.
    Fukt är fara och det gör (blastomycosis) i munnen.
    MVH Läs mer
  • 2019-07-15

Simon R skrev om Cigarrspecialisten
    Snabb, bra packat och lättsam hemsida. Chokladkakan i lådan är väldigt uppskattad. Läs mer

Patrick L skrev om Cigarrspecialisten
    Cohiba club white, Zino platinum. Mycket bra bemötande. Inga förväntningar. Blev positivt överraskad av bl. a. Bra service och en snabb leverans. Högsta betyg! Läs mer

Susanna J skrev om Cigarrspecialisten
    Som nybörjare har jag fått en massa bra information hos Cigarrspecialisten och tips om vilka cigarrer som passar för mig och mina smaker. Det är absolut en toppensida. 5 plus ++++£ Läs mer

Nicklas N skrev om Cigarrspecialisten
    Har inte upplevt någon krånglighet Läs mer

Stefan D skrev om Cigarrspecialisten
    Enkelt och smidigt att hitta varan. Snabb leverans. Bra sortiment. Läs mer

Rasmus Enertz O skrev om Cigarrspecialisten
    Jag beställde ett startkit av cigarrer. Läste på på hemsidan om hur man ska hantera och röka dem. Väldigt rolig hobby och är mycket nöjd med upplevelsen hittills. Läs mer

John C skrev om Cigarrspecialisten
    Cigarrer via nätet. Bra sida med fint utbud till bra priser!
    Snabb leverans. Kommer garanterat avvända igen Läs mer

Åke C skrev om Cigarrspecialisten
    Snabbt enkelt och smigit. Bra webshop, snabb leverans och smidig fakturering Läs mer

Jacob L skrev om Cigarrspecialisten
    Köpte 20 cigarrer, gick smidigt och bra Läs mer

Lars-Håkan B skrev om Cigarrspecialisten
    Köpte denna gång humidorfuktare och vätska. Snabb leverans hem till lägenheten. Läs mer

Manfred G skrev om Cigarrspecialisten
    Cigarrspecialisten är toppen. Recrotrust är skiten. Läs mer

Marcin J skrev om Cigarrspecialisten
    Bra och snabbt service. Bra priser. Läs mer

Johnny M skrev om Cigarrspecialisten
    Snabb och bra service. Skickade fel produkt som de reagerade snabbt på och kompenserade genom att skicka den rätta omedelbart! Kommer att fortsätta hos dem som kund. Läs mer

Rolf A skrev om Cigarrspecialisten
    Har köpt cigarrer nu ett par gånger och har alltid fått bra kvalitet och snabb leverans. Utbudet är bra och hemsidan väl uppbyggd med information om alla pinnarna.
    Det enda som inte gör att jag sätter full pott är för att jag tycker frakten är lite hög.
    Om man som jag köper lite åt gången känns inte en femtiolapp rimligt för något som inte väger mycket mer än en fis i rymden.
    Men annars är jag supernöjd med helheten och ger betyget 4,5 av 5 Läs mer
    2019-07-09 Daniel C svarar Rolf A
    Hejsan Rolf, och tack så mycket för din återkoppling. Jag förstår att fraktavgiften kan te sig besvärande. Kostnaderna för frakt är baserat på både vikt och volym (betalar för det som är dyrast). Samt att skicka tobaksvaror är förenligt med vissa extra avgifter. Trots vår fraktavgift (39,20 kr ex moms) så går vi back några hundra tusen på frakt varje år, som vi alltså subventionerar skulle man kunna säga. Några handlare har lägre frakt eller fraktfritt men då läggs kostnaden på produkterna istället vilket gör att alla betalar frakt oavsett storlek på order, rent tekniskt betalar man då mer frakt ju mer man handlar. Vi har istället valt att ha en fast fraktavgift upp till 899 kr , som är bland de lägsta i vår bransch, och på så vis ha en mer transparent bild av vad det är man betalar för. Detta kan man givetvis tycka olika om men det är i alla fall en förklaring på varför vi har gjort som vi gjort :).

Thomas F skrev om Cigarrspecialisten
    Mycket bra hemsida och snabb leverans Läs mer

Sven B skrev om Cigarrspecialisten
    Ordern behandlades fort och cogarrerna höll vad som var utlovats Läs mer
  • Russell G

2019-07-08

Russell G skrev om Cigarrspecialisten
    Det känns som att kliva in i 50 talet när man går in i butiken på Birger Jarlsgatan. De har mycket bra utbud och utmärkt service. Läs mer
  • 2019-07-07

Åke A skrev om Cigarrspecialisten
    Jag köpte tre cigarrer och de kom inom några dagar. Snabbt och effektivt :) kan klart rekomeneras Läs mer
  • 2019-07-06

Ted W skrev om Cigarrspecialisten
    Har inte direkt några tips förutom att göra siten mer mobil vänlig annars är allt mycket bra. Läs mer
  • 2019-07-03

Simon B skrev om Cigarrspecialisten
    Supersnabb leverans av bra kvalite Läs mer
  • Niklas R

2019-07-02

Niklas R skrev om Cigarrspecialisten
    Köpte humidor och några cigarrer.
    Det som attraherade mig var sättet man skrivit på, målande, lätt förståligt och lockande!

När jag skickade en fråga så fick jag bra beskrivande svar som underlättade mitt val!

Över förväntan på service och text om cigarrens njutningar! Läs mer
  • Carl S

2019-06-30

Carl S skrev om Cigarrspecialisten
    bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra Läs mer
  • 2019-06-28

Jan E skrev om Cigarrspecialisten
    Snabb leverans, fantastiskt utbud, alltigenom bra! Läs mer
  • Henrik Mattias E

2019-06-21

Henrik Mattias E skrev om Cigarrspecialisten
    Bra priser, kanonbra utbud, suveränt packade leveranser. Websiten enkel att navigera på och enkelt att beställa från. Finns inget att klanka ner på! 5 stjärnig leverantör! Läs mer
  • 2019-06-06

Bror J skrev om Cigarrspecialisten
    Jag köpte ett urval cigarrer och fick snabbt och bra paketerade Läs mer
  • 2019-06-05

Selcuk E skrev om Cigarrspecialisten
    Bra hemsida, skitsnabb leverans Läs mer
  • 2019-06-05

Tomas L skrev om Cigarrspecialisten
    Har haft lite svårt att hitta någon som kunde leverera mina favorit cigarrer. Men Cigarrspecialisten löste det på ett par dagar. Strålande👍🏼 Läs mer
  • 2019-06-04

Camilla L skrev om Cigarrspecialisten
    Snabb och fin servis, bästa av allt, underbart goda cigarrer Läs mer
  • 2019-06-03

Anna M skrev om Cigarrspecialisten
    Köpte en box med cigarrer och fick leverans dagen efter beställning. Riktigt smidigt och gick att få på faktura dessutom.
    Hade önskat dock att de hade Klarna så
    Hade det varit ännu bättre. Läs mer
  • 2019-06-03

Tobias S skrev om Cigarrspecialisten
    Det är väl alltid bra👍🏼
    Beställde Boveda påsar och de kom som utlovat. Läs mer
  • 2019-06-02

Tony K skrev om Cigarrspecialisten
    Då jag precis börjat denna trevliga ”hobby” så hade jag inga förväntningarna.
    När jag har köpt ciggare och frågat om råd då jag köpt en humidor, så har jag blivit väldigt trevligt och proffsigt bemött, vilket är trevligt. Sammantaget har Ciggarspecialisten varit väldigt tillmötesgående och bra på alla vis. Läs mer
  • Erik A

2019-05-31

Erik A skrev om Cigarrspecialisten
    Enda som behöver vara tydligare är öppettider i deras nya butik Läs mer
  • Joel E

2019-05-30

Joel E skrev om Cigarrspecialisten
    Första beställningen jag gjort, väl mött i kundservice då jag behövde ändra några uppgifter! Hittills väldigt nöjd, vänder mig gärna tillbaka i framtiden Läs mer
  • 2019-05-30

Kjell L skrev om Cigarrspecialisten
    Snabb leverans och bra service :) Läs mer
  • Mikael L

2019-05-30

Mikael L skrev om Cigarrspecialisten
    Jag har bara JÄTTE bra känsla av företaget och varorna, kommer att beställa fler gånger när väl solen lyser igen, sitter gärna utomhus och njuter
    Mvh Mikael Lindberg Läs mer
  • 2019-05-30

Torbjörn S skrev om Cigarrspecialisten
    Mycket och supersnabb leverans
    Enkel och mycket bra hemsida Läs mer

Maja L skrev om Cigarrspecialisten
    Köpte cigarrer - bra och tydlig info och snabb leverans. Läs mer

Christopher S skrev om Cigarrspecialisten
    Beställningen innehöll inte allt beställt, men supporten tog det på allvar och tog tag i ärendet.
    Beställningen kom inom utlovade ramar.

Snyggt! Läs mer

Björn F skrev om Cigarrspecialisten
    Köpte cigarrer och fick 2 st (tubos) med vitmögel på, men det löste sig väldigt snabbt. Retur utan några som helst problem och blir kvar som kund. Läs mer

Karl L skrev om Cigarrspecialisten
    Snabb o smidig leverans?och bra pris på den cigarren jag sökte, väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-05-28

Pawel Z skrev om Cigarrspecialisten
    Jag behlvde en snabb precent.
    Till någon som just gillar cigarrer.
    Jag upplvde att kundtjänten hjälpte mig snabbt och konkrett
    Också snabb leverans räddade mig.
    Yes är nöjd
    Hoppas bara, att produkten jag köppte är förskt Läs mer

Säterivägen 9, 355 73 Gemla