Cigarrspecialisten

Med branschens utförligaste produktbeskrivningar och en ständigt utökande Hjälpcenter så är cigarrspecialisten.se den perfekta butiken för dig som är intresserad av cigarrer. Vare sig du är nybörjare eller en inbiten aficionado så tror och hoppas vi att du ska trivas i vårt sällskap.

Likt produkterna vi säljer så strävar vi alltid efter att ge våra kunder en premiumupplevelse med allt från kundtjänst till förpackningar.

Vi guidas av den passion vi har för de produkter vi säljer och vi hoppas att detta smittar av sig på ditt besök hos oss.

Hjärtligt välkommen!
Cigarrspecialisten.se
Service - Kunskap - Passion

Läs vad 1343 kunder tycker om Cigarrspecialisten

• 2020-01-25

Per S skrev om Cigarrspecialisten
    Informativ hemsida, brett utbud och snabb leverans. Läs mer
  • 2020-01-25

Erik J skrev om Cigarrspecialisten
    Allt gick till som förväntat och som hemsidan lovade: snabb, säker leverans av produkter i toppskick! 5 av 5 och ser fram emot att köpa från cigarrspecialisten igen! Läs mer
  • 2020-01-24

Sven B skrev om Cigarrspecialisten
    Proffsigt! Snabbt och enkelt! Läs mer
  • 2020-01-23

Jörgen S skrev om Cigarrspecialisten
    Ny börjarpaket och leveransen gick Nappt Läs mer
  • 2020-01-23

Oscar S skrev om Cigarrspecialisten
    Snabb leverans och bra kvalitet på produkterna. Läs mer
  • 2020-01-22

Tom N skrev om Cigarrspecialisten
    Allt fungerade som det skulle. Fem brasilianska cigarrer i utmärkt skick. Leverans klanderfri. Betalning smidig. Beskrivning av varorna utmärkt. Läs mer
  • 2020-01-22

Elias L skrev om Cigarrspecialisten
    Köpte cigarrer och cigarrtillbehör.

Essentiell information kom snabbt, tydligt och lägligt via mail i olika omgångar.

Förväntade mig fr allt smidig orderläggning, tydlig kommunikation och snabb leverans. Företaget levde MER än upp till mina förväntningar.

Jag som kun är mycket nöjd med företaget. Läs mer

Kim K skrev om Cigarrspecialisten
    Beställde ett gäng cigarrer år mig och några kamrater som jag gör värnplikten med. Ingen av oss har särskilt mycket erfarenhet av cigarrer sen tidigare men tack vare ”hitta min cigarr” funktionen och dom detaljerade smak beskrivningarna på hemsidan så kunde många hitta en fin cigarr som passade. Hittills är alla nöjda och många frågar när vi ska göra nästa beställning.
    Önskar bara jag kunde betala med mitt Am-Ex kort, annars har jag inget negativt att säga. Läs mer

Kevin M skrev om Cigarrspecialisten
    Allt gick jätte bra, köpte nybörjarpaketet, fantastiskt service Läs mer

Niklas W skrev om Cigarrspecialisten
    Bra och lätt att få översikt på cigarrerna Läs mer
  • 2020-01-20

Erik H skrev om Cigarrspecialisten
    Bra service vid kontakt och frågor, svar inom en timme eller så. Snabb leverans. Välpaketerat Läs mer
  • 2020-01-20

Johan Y skrev om Cigarrspecialisten
    Brett sortiment och utförlig beskrivning av produkterna. Det gör att det går lätt och snabbt att shoppa. Snabb leverans. Läs mer
  • 2020-01-19

Bengt C skrev om Cigarrspecialisten
    Man levererade till en adress sm inte överestämmde med mina uppgifter. Helt otroligt att efter 3-4 dagar få min leverans. Annars så är förpackning och som sådan känns väldigtoproffsionell. Hur kan man blanda ihop alla cigarrer i en plastpåse. Känns som man vill vara något fint men vill inte prestera något. Läs mer
    2020-01-19 Daniel C svarar Bengt C
    Hejsan Bengt,
    Det låter märkligt med leveransen, vi skickar alltid till den adress som angivits i kassan och det går även att själv ändra leveransadress där om den andress som hämtas från folkbokföringen inte skulle stämma. Gällande förpackningen så ska cigarrerna ligga i ett ytteremballage som är en stryktålig kartong, sedan kommer en påse med tryck och i denna ska det ligga en tätslutande ziplock-påse som är inslagen i silkespapper. Jag förmodar att du menar att alla cigarrer ligger ihop i ziplock-påsen. Detta är branschstandard och görs för att fuktigheten ska bevaras i cigarrerna. Att lägga varje cigarr i en egen påse är inte bara resurskrävande i både kostnad och miljö utan gör även att fuktigheten inte kan hållas uppe lika lätt då varje cigarr fungerar som en egen liten fuktare så att säga. Att de ligger ihop påverkar inte smaken hos cigarrerna.

Om jag inte förstått din kommentar korrekt eller det är något du vill förtydliga eller ge förslag på förbättring så är du givetvis välkommen att kontakta vår kundtjänst.
  • 2020-01-18

Björn P skrev om Cigarrspecialisten
    Snabb o bra leverans, allt till belåtenhet. Läs mer
  • 2020-01-17

Jonathan T skrev om Cigarrspecialisten
    Jag köpte 4 olika cigarrer och allt gick utmärkt till. Levererades bra i tid och välpackat! Mycket bra information på hemsidan om man undrar nåt. Läs mer
  • John B

2020-01-16

John B skrev om Cigarrspecialisten
    Köpte diverse olika cigarrer i paket och enskilda.
    Otroligt bra packade packet som kom redan dagen efter. Snabbt och smidigt. Kan inte annat än att rekommendera till de jag känner som röker cigarr, vilket jag också redan gjort. Kan direkt säga att jag kommer bli en återkommande kund och är servicen lika bra som nu så ser jag inte varför jag skulle välja att beställa från annat bolag. Allt som allt är jag väldigt nöjd som kund. Läs mer
  • 2020-01-16

Kjell F skrev om Cigarrspecialisten
    Snabb och bra frakt! Härligt utbud. Läs mer
  • 2020-01-16

Marc J skrev om Cigarrspecialisten
    Jag köpte cigarrer för att fylla upp min humidor. Bra service och kvalitet! Läs mer

Martti S skrev om Cigarrspecialisten
    Bra leverans tid och bra kvalitet på produkterna. Läs mer

Per L skrev om Cigarrspecialisten
    Suveränt! Bra packat, snabb leverans och enkelt att betala. Toppen! Läs mer

Anders T skrev om Cigarrspecialisten
    Trevligt bemötande med chokladbit Läs mer

Stig K skrev om Cigarrspecialisten
    Brett utbud av cubanska var anledningen till att jag beställde detta smakprov.
    Det var för att kunna utvärdera nya godbitar att fylla hummidoren så småningom.
    Snabb leverans och enkel betalning. Läs mer
  • 2020-01-14

Signe H skrev om Cigarrspecialisten
    Jag handlade lite cigarrer och tillbehör och var mycket nöjd med både hemsidan och servicen. Har inget dåligt att säga om cigarrspecialisten. Läs mer

Kevin J skrev om Cigarrspecialisten
    2x fuktpåsar.
    Smidig betalning, snabb leverans. Läs mer

Lars N skrev om Cigarrspecialisten
    Bra utbud, hyfsade priser. Enkelt att handla. Snabb leverans. Läs mer

Viktor L skrev om Cigarrspecialisten
    Köpte fuktpåse till min humidor, samt tre cigarrer. Har inte hunnit röka nämnda cigarrer ännu, men de ser ut och luktar som de ska.

Väldigt proffsig hemsida, med bra filtrering för cigarrer och goda råd i tillhörande blogg.

Har och kommer att handla här igen. Läs mer

Kjell J skrev om Cigarrspecialisten
    Jag köpte 3 ST. Cigarrer mitt i jul o nyårs "ruschen"
    Det flöt på med allt och dom kom till nyårsafton, möjligen hade gått något fortare annars?.
    Jag är nöjd och blev bemött bra som förstagångs kund. Läs mer

Karl H skrev om Cigarrspecialisten
    Är ingen expert. Amatör när det gäller Cigarr. De jag prövade var bra Läs mer

Per H skrev om Cigarrspecialisten
    Hej
    Beställde mina tre absolut första cigarrer. Det var enkelt att hitta intressanta, kanske rätt nybörjarvänliga ciggarer tack vare sökmotorn och deras presentationer väl inne på de olika cigarrerna. Sen leveranser var snabb.
    Nu återstår det bara att ha med dem till wiskey klubben och testa dem. Återkommer nog med ett passande förlag till wiskey. Läs mer
  • Conny A

2020-01-13

Conny A skrev om Cigarrspecialisten
    Jag beställde en cigarettändare och en frp gas. Snabb leverans och trevligt bemötande. Läs mer

Emir R skrev om Cigarrspecialisten

Lars H skrev om Cigarrspecialisten
    Det har gått lång tid och jag har fortfarande inte fått min beställning.
    Väntar ett tag till innan jag kontaktar dem med tanke på högtiderna. Läs mer
    2020-01-11 Daniel C svarar Lars H
    Hejsan Lars,

Vi skickar alltid order inom 24h på vardagar, så har du lagt din order innan jul skulle den definitivt varit framme nu. Då har den nog slarvats bort av PostNord. Kontakta vår kundtjänst så fixar vi detta.

Rickard B skrev om Cigarrspecialisten
    Snabbleverans, bra sortiment. Bra pris. Topp klass Läs mer

Manuel Ä skrev om Cigarrspecialisten
    Lätt att hitta vad som önskades och snabb frakt samt enkelt att betala Läs mer
  • 2020-01-02

Nils H skrev om Cigarrspecialisten
    Jag beställde två cigarrer, ett paket cigariller samt en humidorpåse och en snoppare. Jag tyckte det var väldigt fint paketerat och allt var väl omhändertaget för att de ömtåliga cigarrerna inte skulle skadas. Mycket bra service, snabb leveranstid och produkterna var av yttersta smak och kvalité. Alltid trevligt med den där biten mörk choklad där man får hälsningar från sina livsnjutarkompisar hos cigarrspecialisten! Humidorpåsen var också väldigt bra för att hålla cigarrerna färska och fina. Jag tänker definitivt handla fler cigarrer hos er! Läs mer
  • 2019-12-30

Jessica J skrev om Cigarrspecialisten
    Jag köpte 2 Davidoff Cigarrer. Snabb leverans vilket var toppen. Inget ”fuktbevarare” med i leveranspåsen dock. Läs mer
  • 2019-12-28

Emil L skrev om Cigarrspecialisten
    Tydlig hemsida med bra information om cigarrerna.
    Snabb leverans och riktigt bra förpackat med tanke på det ömtåliga innehållet. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-12-28

Lovisa W skrev om Cigarrspecialisten
    Bra varor och snabb leverans. Även trevligt kundbemötande och snabba svar via mail:) Läs mer
  • 2019-12-27

Jan F skrev om Cigarrspecialisten
    Jag köpte cigarrer och fick leveransen väldigt snabbt Läs mer
  • 2019-12-26

Hannu K skrev om Cigarrspecialisten
    Snabb leverans så cigarrerna anlände fina och i perfekt skick, smidig hemsida där man snabbt och enkelt hittar det man är intresserad av. Kommer definitivt handla där igen i framtiden. Läs mer
  • 2019-12-24

L V skrev om Cigarrspecialisten
    Snabbt svar på mailet och snabb leverans Läs mer

Dennis F skrev om Cigarrspecialisten
    Jättebra sortiment och snabb leverans! Läs mer

Stina S skrev om Cigarrspecialisten
    Beställde julklapp åt sambon och det var lätt att hitta bra cigarrer tack vare deras smarta sökfunktioner! Jättesnabb leverans också. Är väldigt nöjd! Läs mer

Patrick F skrev om Cigarrspecialisten
    Allt var jättebra. snabb service och cigarren var perfekt. Läs mer
  • Erik Andreas V

2019-12-23

Erik Andreas V skrev om Cigarrspecialisten
    Snabb leverans och utmärkt service. Läs mer

Conny K skrev om Cigarrspecialisten
    Jul cigarrer.
    Mycket bra.
    En väl fungerande org. Läs mer

Lena H skrev om Cigarrspecialisten
    Bra och snabb leverans,allt var ok. Toppen service! Läs mer

Lars G skrev om Cigarrspecialisten
    Väldigt snabb leverans och jätte bra förpackat. Läs mer

Camilla S skrev om Cigarrspecialisten
    Enkelt, smidigt och mycket snabb leverans! Läs mer
  • 2019-12-21

Torsten L skrev om Cigarrspecialisten