Cigarrspecialisten

Cigarrspecialisten

1 838

About company

Med branschens utförligaste produktbeskrivningar och en ständigt utökande Hjälpcenter så är cigarrspecialisten.se den perfekta butiken för dig som är intresserad av cigarrer. Vare sig du är nybörjare eller en inbiten aficionado så tror och hoppas vi att du ska trivas i vårt sällskap. Likt produkterna vi säljer så strävar vi...

1 838 omdömen om Cigarrspecialisten

Bo A
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Snabbt och proffsigt! Men den här undersökningen.....

André B
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Helt ok sida, snabb leverans. Lite fler Trinidad varianter i lager saknas dock

Svar från Cigarrspecialisten

Hejsan André, och stort tack för din återkoppling :). Gällande Trinidad så är de stora leveransproblem på grund av Covid-19 så därför är mycket slut på lager, mycket kan vi inte ens beställa då det är slut hos tillverkare/distributör. Gällande sortimentet så är det de sju sorters Trinidad som Habanos valt att saluföra i Sverige, vi kan därför tyvärr inte ta in några andra sorter då det är de som bestämmer vad som ska säljas på vilken marknad.

Steve K
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Välsorterad butik. Kunnig personal. Mysig butik.

Qin S
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Snabb leverans och bred sortiment. OK pris. Bästa choklad i branschen.

Emil V
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

det jag kom i kontakt med dom så var det bra. lätt att hitta en produkt som passade mig. har för närvarande inte använt mig av den. det jag skulle föredragit är lite mer info på sidan och fler betalningsmöjligheter. tex få med klarna med i bilden då dom är ett av dom mer betrodda och lättanvända sidorna på betalning så tror jag att fler hade vågat handla

Jonatan E
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Köpte en låda cigarrer för första gången. Kom hit dagen efter helt felfritt. Jättebra!

Bo K
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Enkelt, snabbt och med schwung!

Lisa T
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Bra hemsida med många artiklar att välja på med varierande priser, snabb leverans.

Nicolas A
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Snabb leverans och smidig. Stort utbud och ser fram till nästa beställning

Erik P
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

snabb leverans, till brevlådan!

Håkan S
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Tyckte det var lätt att hitta min typ av cigarr med hjälp av kategoriseringen i början efter inloggning. Sökte efter en typ av mild nybörjarcigarr, vilket jag hittade ganska lätt med hjälp av den inledande kategoriseringen.

Lena O
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Nybörjarpaket. Snabb leverans. Brett utbud.

Anna S
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Snabb leverans,och supernöjd med produkten

Jan J
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Snabba på leverans, bra förpackat, bra utbud och bra priser.

Mikael S
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Lysande service, utbud och kvalitet! Återkommande kund

Aldo A
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Jag har nyliget fått en intrisse för cigarrer och på cigarspecialisten har lärt mig mer om cigarrer och så är det fruktansvärt enklet att hitta exakt vad man söker

Jan J
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Snabb och bra service och cigarrerna var grymma

Ulf N
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Bra utbud och snabbt ivägskickat! (Synd bara att Postnord inte lyckades lika bra..) Var lite trixigt vid utcheckning men var troligen ngt tillfälligt.

Arne N
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Snabbt och bra levererat! Fina cigarrer! Men skulle man inte kunna ha klisterlappar med Rökning dödar så att de går att ta av enkelt. Nu är det ingen trevlig bjudask precis (eller present).

Svar från Cigarrspecialisten

Hejsan Arne, Jag förstår att det är frustrerande med klisterlapparna på de annars så fina lådorna. Tyvärr är detta reglerat i lagstiftningen för tobaksvaror och klisterlapparna får inte vara enkla att avlägsna.

Carl G
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Snabb service,stort sortiment Lätt hemsida att hitta på

Ulf F
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Köpte tre Trinidad cigarrer. Snabbt, enkel och bra hemsida, leverans hem i brevlådan, väl förpackade.

Axel V
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Jättebra utbud och snabb leverans.

Demis V
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Omsorgsfullt förpackade cigarrer. Seriöst och gediget intryck. Snabb leverans. Köpte cigarrer.

Dahn J
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Snabbt & lätt! Bra utbud och snabbt skickad order. En webbshop jag gärna besöker igen, gillar fram för allt informationtexten som står om varje produkt

Mikael O
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Bra produkter och brett utbud med snabb leverans.

Philip A

Utmärkt cigarrkunskap! Proffesionellt!

Susanna G
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Jag köpte ett paket med 7 stycken förvalda cigarrer, det är en födelsedagspresent till min man. Bra det finns pack att köpa för oss som inget kan om kvalitet på cigarrer 👍

Frank S

Cigarrer News World Snabb leverans Motsvarade förväntningarna

Jan K
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Utmärkt utbud, snabb leverans, pris som attraherar och bra hemsida.

Jan S
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Jag tycker det är mycket smidigt och snabb service

Anders H
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Cigarrer. Snabb leverans. Omsorgsfull packning. Positiv chokladbitsöverraskning. Mkt positivt bli uppringd o få insänd fråga besvarad personligen.

Björn M
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Stort utbud, bra produktbeskrivningar samt snabba leveranser. De vet vad de pratar om. Rekommenderas.

Elin E
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Köpte en humidor. Bra hemsida och snabb leverans.

Per O
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Super engagerade, ger ett solitt intryck. Snabba leveranser

Jacob F
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Köpte cigarrer av olika märken och storlek. Snabb frakt, väl förpackat och trevligt bemötande. Tummen upp!

Mats H
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Stort urval enkel beställning och snabb leverans väl packeterat

Anna S
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Har hittat en ny favorit i mina inköpta Cucaracha perla natural. Mjuk smak,fint drag och aldeles lagom rök tid.Rekomenderas för den lite nya cigarrökaren. Snabb leverans ger mersmak för kommande beställningar. Nöjd nöjd nöjd

Claes-henrik F
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Köpte en cigarrlåda och några cigarrer som present. Var enkelt att beställa och gick snabbt att få hem det.

Peppe D
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Jag fick en humidor och några cigarrer i present, vilket ledde till att jag köpte fler cigarrer lite senare. Hemsidan är proffsig och tonen trevlig. Snabb leverans. Jag har inte haft personlig kontakt ännu, men min fru hade det när hon köpte humidoren, och hon blev väldig väl bemött.

Gustaf T
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Beställde nybörjarpaket cigarrer! Fick dom dagen efter till min stora förtjusning. Väldigt nöjd! Kommer beställa snart igen.

Filip H
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Köpte två cigarrer. Snabb leverans och inga problem.

Linus B
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Smidiga beställningar med ett bra utbud av cigarrer av olika prisklasser samt en välgjord hemsida. Synd att det bara går att beställa med Postnord, hade gärna betalt lite extra för DHL även om det är längre till deras närmsta ombud.

Svar från Cigarrspecialisten

Hejsan Linus och stort tack för din återkoppling :). Vi hade också önskat att vi kunde givit fler val av fraktbolag, men tyvärr så tillåter de flesta inte att man skickar tobaksvaror. Vi tittar dock löpande på detta och hoppas att det kan öppnas upp mer möjligheter längre fram.

John H
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Snabba svar både på beställning och på de efterföljande frågorna som jag hafe

Thomas H
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Köpte lite nybörjargrejer. Allt gick smidigt och leveransen var snabb och bra paketerat. Trevligt med en chokladbit i paketet också. Funderar redan på vad jag ska beställa nästa gång.

Marcus H
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Allt smidigt och välfungerande. Enkelt!

Kent G
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

fanstastiks service. kom på två dagar. det brukar alltid ta minst 1 dag till min by. Cigarren är riktgit bra. Så bara postivt.

Hilding H
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Jag köpte ett nybörjarpaket med cigarrer som passar den som är ny inom intresset. Jag är nöjd med cigarrerna. Servicen va grym, fick paketet till dörren på va 20h vilket är helt otroligt!! Hade Ngn fråga om en cigarr i efterhand och denna fick jag bra svar på genom mail-kontakt.

Anders G
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Snabba o har bra kvalitet! Hit måste ni besöka för goa cigarrer.

Patrik W
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Allt bara bra. Snabba leveranser o bra service

Malin E
Escreveu sobre Cigarrspecialisten

Snabba leveranser, dock känns mervärdesgåvan fjantig. En mini chokladbit, känns lite udda när man handlar för nån tusenlapp. Hellre ett vettigt bonussystem eller inget alls... detta blir varken eller liksom.

Svar från Cigarrspecialisten

Hejsan Malin, och tack för din återkoppling. Gällande chokladbiten så är det mer tänkt som en liten gest. Då det rör sig om tobaksvaror så får vi inte skicka med något extra utöver ringa värde då det kan uppfattas som säljfrämjande åtgärd vilket är olagligt enligt tobakslagen. Det samma gäller för bonusprogram. Vi tittar på olika sätt att visa uppskattning till våra trogna kunder men det är en svår balansgång mellan lagstiftningarna.