Alla kategorier Bensin Stockholms län Stockholm Östermalm Circle K Roslagstull

Lör-Sön: 08:00-00:00

Läs vad 1 kund tycker om Circle K Roslagstull

• Arvid L
    Arvid L skrev om Circle K Roslagstull
    Tankar ofta min bil på Cirkel K.fd Statoil på Birger Jarlsgatan 120 Stockholm.Denna gång frågade jag om en reconditionering och blev då föreslagen en DITEC (första gången för mig med DITEC)behandling för 5000kr av personalen.Visade på två olika små lackskador samt ett stenskott vid besöket/beställningen,upplevde då att dessa skulle bort.Återkom ca ett dygn senare,då var stenskott och lackskadorna kvar.Samt dessutom fanns det nu några nya mindre stenskott på motorhuven.Personalen sa"
    nu det ingick inte att ta bort med DITEC"inte heller någon motortvätt eller behandling av bilklädseln.Kändes mer som en vanlig biltvätt.För 5000kr!!Kallade på chefen som då erbjöd motortvätt och bilklädseln vid annat tillfälle.Tips,se till att skriva vid beställningen en specifikation, märk ut på ett papper om bilen,vad som ska göras etc.Nu blev det en mycket tråkig diskussion där personalen menade att kunden hade helt fel.. Läs mer

Birger Karlsgatan 68, 114 29 Stockhol