Alla kategorier Bensin Östergötland Linköping Circle K Rydsvägen, Link

Rydsvägen, 584 31 Linköping — Visa karta

Läs vad 13 kunder tycker om Circle K Rydsvägen, Link

• nils j
    nils j skrev om Circle K Rydsvägen, Link
    Långa öppettider och trevlig personal, även på natten. Minus för att deras bensinautomater inte gillar mitt VISA kort, STORT plus för matutbudet nattetid:)
  • Tore B
    Tore B skrev om Circle K Rydsvägen, Link
    Perfekt med långa öppettider för hemfarande studenter efter festen. Trevlig personal även om småtimmarna kan bli lite påfrestande.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Circle K Rydsvägen, Link
    Om man saknar den där mjölken man glömde bort att handla på hemköp när man var där på dagen så är Statoil guld värt! Här finns lite av det mesta och det är öppet dygnet runt. Mycket bra gemenskap är det efter kravaller eller [hg]kvällar, mycket gott kaffe! När vi kommer dit efter fester på nätterna så är de väldigt snälla om vi är det och vi är ju bara där för att äta en mosbricka så det är vi ju :)
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Circle K Rydsvägen, Link
    Denna Statoilmackl är utöver dem vanliga, jag älskar den! Speciellt efter kravaller när man vill ha den där stora mos menyn vilken är helt underbar! Den personal jag har stött på har varit mycket trevliga och snälla. Ett plus i kanten är att dem har öppet dygnet runt! :)
  • Johanna Ö
    Johanna Ö skrev om Circle K Rydsvägen, Link
    Statoil i Ryd är minsann välbesökt av studenter efter hgkvällar och kravaller. De har öppet dygnet runt. Det kanske inte är den godaste maten men perfekt när magen börjar kurra framåt små timmarna. Personalen kanske inte alltid är den trevligaste när man besöker de mitt i natten men det skulle jag nog inte heller vara om det strömmade in massa fulla människor jämt och ständigt.
  • Helena S
    Helena S skrev om Circle K Rydsvägen, Link
    Allt du behöver på vägen finns på statoil. Tanka bilen, hadla färdkosten allt på ett ställe. Statoil har snabbmat i form av korv, hamburgare, mackor, sallader. Det finns ett stort utbud av både dagstidningar och veckotidningar! ofta finns även kol, engångsgrillar, boulspel, kubb, solstolar och annat att tillgå i butikerna. De sena öppettiderna gör butiken tilgänglig nästan hela dygnet.
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Circle K Rydsvägen, Link
    Statoil i ryd, din räddare i nöden! En statoil butik som alltid är öppen. Så vilken tid det än är på dygnet så kan man köpa matvaror, bligrejjor och sånt. För att inte tala om den alltid lika uppskattade fyllekorven där när man är på väg hem efter krogen.
  • Emil M
    Emil M skrev om Circle K Rydsvägen, Link
    Bra öppetider, det är alltid gott med lite mat när man är på väg hem från en fest.
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Circle K Rydsvägen, Link
    Det enda stället i närområdet Ryd som alltid är öppet. Här finns allt som man kan tänkas behöva när allting annat stängt, groggvirke, fyllekäk, bakismat och torkarblad. Den här macken har räddat många förfester och sena nätter
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Circle K Rydsvägen, Link
    Kanon med ett mack som är öppen dygnet runt. Perfekt att köpa bakismat eller groggvirke om hemköp stängt. Priserna kanske inte är dom bästa, men vad kan man vänta sig hos en mack som är öppen dygnet runt.
  • Joackim P
    Joackim P skrev om Circle K Rydsvägen, Link
    En trevlig 24/7-mack som har allt möjlig gott man kan förtära. Särskilt trevligt efter en kväll på HG. Priserna är dock därefter. Ett plus för en nytillkomna uttagsautomaten. Bra när 100-lapparna är slut i Ryd Centrum. Även ett bra ställe att pumpa cykeln på.
  • Christian B
    Christian B skrev om Circle K Rydsvägen, Link
    Underbart med en dygnetruntöppenmack efter man varit ute och vill ha mat! Bra placerat med närhet till de flesta fester som anordnas indirekt via universitetet. Bra att ha lite mer än bara en mack, med diverse matgrejjer och så.
  • Johan B
    Johan B skrev om Circle K Rydsvägen, Link
    Skojsigt med bakismat mitt i natten efter en krogrunda!

Rydsvägen, 584 31 Linköping