Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet City Orient Mattor Stockholm AB

City Orient Mattor Stockholm AB

Valhallavägen 143, 115 31 Stockholm — Visa karta

City Mattor etablerades 1988 i Stockholm och är idag ett av Sveriges ledande mattföretag. City Mattors affärsidé är att erbjuda privatpersoner och företag personlig service och professionell rådgivning samt alltid ha marknadens snyggaste mattor till de bästa priserna. Genom att eliminera mellanhänder och köpa mattor direkt från tillverkarna kan vi erbjuda bra priser och garantera bra kvalitet.

I vår butik i Stockholm hittar du orientaliska mattor, moderna mattor, heltäckningsmattor, entrémattor, barnmattor m.fl. Vi hjälper även dig som är ute efter en måttbeställd matta eller som vill ha något alldeles unikt och skräddarsy mattor efter dina egna val. Oavsett om du vill ha en matta till ditt vardagsrum, sovrum, företag eller bostadsrättsförening har vi något för dig.

Du bestämmer själv om du vill handla i vår butik eller beställa dina mattor på nätet. Betala enkelt med kort, faktura eller delbetalning. Välkommen in!
Kanalvägen 17, 18330, Täby
Account Factory
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...
Lör: 12:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 1 kund tycker om City Orient Mattor Stockholm AB

• Martin H
    Martin H skrev om City Orient Mattor Stockholm AB
    Köpte en orientmatta här för ca 20.000:-. Kan ej värdera om det var ett bra pris eller ej men affärsinnehavaren, Bo Nestrell, var mycket trevlig och tog sig tid för oss så att vi kunde hitta en matta vi trivdes med. Första mattan vi köpte tyckte vi inte passade bra hemma hos oss och det var inga problem att byta.

Valhallavägen 143, 115 31 Stockholm