Cityflytt.se

Cityflytt.se

Ring 031-27 16 40 www.cityflytt.se
4.5

Cityflytt - Vi är en flyttfirma i Göteborg som har över 20 års samlad erfarenhet av kontorsflytt, företagsflytt, magasinering, bohagsflytt, privatflytt och flytthjälp åt vanligt folk och även specialtransporter när det så behövs. Vi hjälper dig även med flyttning inom hela Europa.

16 omdömen om Cityflytt.se

Adam A
Skrev om Cityflytt.se

Tack för senaste hjälpen, killar. Anlitar alltid Cityflytt - de är smidiga, punktliga, inget krångel och bra pris. 5/5!

Guldhedens Flyttexpress AB
4.8/5 i betyg av 706 omdömen 4.8 av 706 omdömen

Vi fick så sjukt bra service från killarna som va hos oss och flyttade vårt hem. Super duktiga , erfarna killar så trevliga och trygga. In

Elfriede P Elfriede P
Emil S
Skrev om Cityflytt.se

Flyttstäd som var under all kritik. Frysen var helt orörd invändigt, tom avfrostningspapperet var kvar.. Städarna visste inte hur man vände på ett fönster så de hade struntat i att putsa utvändingt. Stearinrester på en halv fönsterbräda (såg inte alls avtorkat ut i övrigt heller). Fläckar i köket och de lromade kranarna var inte putsade. De hade lyckats med att dammsuga golvet och torkat av kylen iaf! Men ganska dyrt för 2700 efter RUT… Det enda de var snabba med var att få betalt och skylla ifrån sig på andra städare

Jack L
Skrev om Cityflytt.se

Snabb och effektiv firma! Som tar sitt jobb seriöst!

Lurin M

Väldigt seriöst flyttbolag. Efektiva och snabba . 5 av 5 möjliga

Bawan M
Skrev om Cityflytt.se

Riktigt smidigt samarbete. Effektiva i arbetet.

Britt O
Skrev om Cityflytt.se

Tjänstvilliga, artiga, noggranna , lyhörda för våra önskemål . Flyttat flera ggr men dessa personer är de bästa vi haft. Mycket nöjd och kan rekommendera dem

Jimmi A
Skrev om Cityflytt.se

Bra snabbt och enkelt med hämtning av möbler och magasinerng

Danijela O
Skrev om Cityflytt.se

Snabba, effektiva och trevliga killar. Allt gick smidigt och bra

Zekiye D
Skrev om Cityflytt.se

Jag anlitade Cityflytt för flytt och städ och blev väldigt nöjd. Först och främst så hade jag en bra dialog med kontoret under hela flytten och sedan tyckte jag om att det var svensk talande personal. Tack för en fin service!

Josefin T
Skrev om Cityflytt.se

Jättebra hjälp, supertrevliga och duktiga killar som tog väl hand om våra saker och var jobbade på effektivt. Det enda minuset var att jag fick lämna mina uppgifter på en papperslapp när dom var klara för att få fakruran skickad till mig, kändes ganska oproffessionellt. Sen tycker jag att det var något dyrt men samtidigt var det helt klart värt det.

Malin E
Skrev om Cityflytt.se

Jag fick hjälp med att hissa upp min 120 kg tunga soffa, tredje våning. Då hissen var för liten och även trappan.. Det var ren rå styrka som användes, my let tacksam för detta jobb. Innan soffan var på plats så var det en del väntan innan dom kom, dom sa att dom skulle komma en dag och sen kom dom inte den dagen jag fick ringa många samtal innan dom kom vilket gjorde att jag tvekade på dem som trovärdiga men när soffan väl var på plats var allt glömt.

Ebba F
Skrev om Cityflytt.se

Mycket trevlig och hjälpsam personal. Väl utfört arbete så jag är mycket nöjd med deras insats. Kommer 100% hänvisa till cityflytt när en vän byter hem 👍🏼

Amira E
Skrev om Cityflytt.se

Vill tacka Cityflytt för ett underbart bemötande och arbete när ni flyttade vårat bohag. Seriös firma med jätteduktiga anställda som vet hur man packar ömtåliga grejer . Både mejl och kundservice 5 av 5 möjliga . Varma rekommendationer

Ali N
Skrev om Cityflytt.se

Dom flyttade mitt bohag utan problem, rekommenderas

Maxim P
Skrev om Cityflytt.se

Är väldigt nöjd. Fick hjälp samma dag med flyttrn och allt gick smidigt och utan skador. Tack för hjälpen!

Aziz B
Skrev om Cityflytt.se

Mycket seriösa & goa gubbar, inga skador på möblerna samt kartonger, hälsningar Az