Alla kategorier Flyttfirma Västra Götaland Göteborg Cityflytt.se

Cityflytt.se

Slottsskogsgatan 42, 414 53 Göteborg — Visa karta

Cityflytt - Vi är en flyttfirma i Göteborg som har över 20 års samlad erfarenhet av kontorsflytt, företagsflytt, magasinering, bohagsflytt, privatflytt och flytthjälp åt vanligt folk och även specialtransporter när det så behövs. Vi hjälper dig även med flyttning inom hela Europa.

Läs vad 1 kund tycker om Cityflytt.se

• Emmelie H
    Emmelie H skrev om Cityflytt.se
    Bokade medium-paketet som skulle inkludera 5 timmars flytthjälp med två flyttkillar samt en lastbil hos Cityflytt.

Dom ringer en halvtimma efter avtalad tid för att tala om att dem är försenade, men kan inte ange en ny tid dem kommer. Dom dyker istället upp 2 timmar senare, visserligen med en extra gubbe men då hade vi redan börjat med flytten på egen hand så gott vi kunde, eftersom att vi väntade möbelleveranser. Hade ju blivit väldigt kaos om det krockade. Eftersom vi vart tvungna att göra mycket själva resulterade det i att vi inte alls behövde samma hjälp längre, flyttfirman hjälpte oss i totalt en timma (en körning) samt en timma för fram och bortkörning.
    Men dem krävde oss ändå på betalning för det paket vi beställt,( alltså dem tre timmarna vi inte fick någon hjälp.) Dom vill heller inte kompensera oss för detta.
    Dessutom är det rent skitsnack att dom utlovar att placera möbler/flyttkartonger dit man vill ha dom. Dom ställer istället allting i berg i hallen som i vi blir på stressade att flytta undan själva!.
    Rekommenderar absolut ingen att använda denna flyttfirma, värdelös service. Läs mer

Bästa flyttfirmorna i Göteborg:

Amalia Jönssons Gata 12, 41125, Göteborg