Bring Citymail Sweden AB

1.0

4 omdömen om Bring Citymail Sweden AB

Rakel H
Skrev om Citymail Sweden AB

Hade beställt hemleverans. Fick beskedet att varan inte kunnat levereras. Ringde och då sa de att det var på grund av att de hade brist på personal så nu skulle jag få hämta ut paketet hos ombud. Det var alltså inte på grund av mig men jag drabbas av att de har en dålig organisation. Uselt!

Gasell S
Skrev om Bring Citymail Sweden AB

Riktigt jävla dåligt ,, köpte en kyl o frys side by side och föraren vill inte låna sin pirra o vi bor bara 1 trappa upp så väljer han att lasta på kylen igen och åka tillbaka , jag ringde till bring kundtjänst o de säger han får göra så , alltså idiot företag ,,ringde till butiken som jag köpte kylen i från o sa jag vill inte jävla bring hos mig nästa gång

Adam
Skrev om Bring Citymail Sweden AB

Bring kom helt enkelt inte idag. Ringde och bollades mellan 5 personer tills jag sa att det fick vara nog. De lovade återkomma efter att ha hört med chauffören. De återkom aldring. Jag ringde igen och fick höra att de skulle komma senare på kvällen. Nu är klockan 21 och jag har väntat hemma sen kl 15:00 Tänker låta mitt köp gå tillbaka och köpa av en annan leverantör bara för att slippa ha att göra med Bring.

Lina O
Skrev om Bring Citymail Sweden AB

Bring City mail använder mitt jobb som postleverantör. Chaffören stinker sprit iofs är han skit trevlig. Det skulle jag också vara om jag var full på jobbet. Men vad fan han kör bil as packad. Tänk om han kör över barn. Jag har ringt till Bring Citys kundtjänst. En tjej där visste vem chaffören var och sa att han var alkoholist. Men att han var trevlig och en bra chafför. Helt galet.