Cityvovven's Hundservice

Cityvovven's Hundservice

Ring 070-649 67 65 www.cityvovven.se
3.5

Vi erbjuder hundägare i Stockholms innerstad hjälp med rastning av sin hund! Vi är ett registrerat företag hos Bolagsverket, innehar F-skattesedel. Vi har mycket stor erfarenhet av hundar i alla storlekar, åldrar och raser. Även inackordering i hemmiljö.

4 omdömen om Cityvovven's Hundservice

Erik M
Skrev om Cityvovven's Hundservice

Vi har använt cityvovven i drygt ett år nu (bor i Vasastan) och har bara det bästa att säga. Pålitliga och det har fungerat utmärkt. Rekommenderas!

Karin
Skrev om Cityvovven's Hundservice

Anlitade Cityvovven i ett och ett halvt års tid och det fungerade utmärkt. Pålitliga och lätta att ha och göra med.

Helena B
Skrev om Cityvovven's Hundservice

Jag har anlitat Cityvovven i nära två år nu och det har alltid funkat oklanderligt! Jag har rekommenderat dem till alla jag känner.

Jimmy O
Skrev om Cityvovven's Hundservice

Detta företag rekommenderar jag INTE till någon som är seriös i sitt letande efter en dogwalkingtjänst! Ja, företaget innehar f-skatt och är registrerat. MEN företaget är inte registrerat som arbetsgivare, dock är det inte grundaren vi haft kontakt med och inte heller grundaren som "försökt" gå ut med vår hund. De har ingen ansvarsförsäkring, så beställaren måste ha hemförsäkring för att de ska erbjuda tjänsten (vad gäller om något händer?). De må ha hundvana, men de är definitivt inte utbildade inom hundvård....