Alla kategorier Kattvakt Stockholms län Upplands Väsby Cityvovven's Hundservice

Cityvovven's Hundservice

Ardennergatan 42, 194 73 Upplands väsby — Visa karta

Vi erbjuder hundägare i Stockholms innerstad hjälp med rastning av sin hund! Vi är ett registrerat företag hos Bolagsverket, innehar F-skattesedel. Vi har mycket stor erfarenhet av hundar i alla storlekar, åldrar och raser. Även inackordering i hemmiljö.
Runstigen 3, 19273, SOLLENTUNA
Lotta T:
Mina katter Egil och Molly tillbringade två veckor på Villa Minnet. För katter som är vana att gå ut var det lyxigt med rejält tilltagen ute...

Företag inom kattvakt nära Cityvovven's Hundservice:

Runstigen 3, SOLLENTUNA
Villa Minnet är ett “All-inclusive”-hotell för din katt. Lämna in din katt när d... Läs mer ›
Lotta T:

Läs vad 2 kunder tycker om Cityvovven's Hundservice

• Helena B
    Helena B skrev om Cityvovven's Hundservice
    Jag har anlitat Cityvovven i nära två år nu och det har alltid funkat oklanderligt! Jag har rekommenderat dem till alla jag känner.
  • Jimmy O
    Jimmy O skrev om Cityvovven's Hundservice
    Detta företag rekommenderar jag INTE till någon som är seriös i sitt letande efter en dogwalkingtjänst!

Ja, företaget innehar f-skatt och är registrerat. MEN företaget är inte registrerat som arbetsgivare, dock är det inte grundaren vi haft kontakt med och inte heller grundaren som "försökt" gå ut med vår hund.

De har ingen ansvarsförsäkring, så beställaren måste ha hemförsäkring för att de ska erbjuda tjänsten (vad gäller om något händer?).

De må ha hundvana, men de är definitivt inte utbildade inom hundvård.

Överenskommelse om tid är inget de håller hårt på. Allt från 11.30 till 14.00 då vi bett om en rastning vid 13.00 (de tre dagar de gjort besök)

Cityvovven ansåg att vår pomeranian är en "problemhund" för att han inte ville gå ut med denna okända person som klev in i hans hem och ville ta med honom. Efter 2 dagar ansåg de att det inte var värt att försöka mer, "för så fungerar inte hundar normalt" .. Och detta efter att ha spenderat hela 30 min med honom totalt (3 dagar = 10 min per dag)!

Råder er (Cityvovven) att införskaffa en utbildning i hundvård eller hundpsykologi innan ni tar på er mer än ni klarar av!

Vår Pomeranian förtjänar bättre!

Ardennergatan 42, 194 73 Upplands väsby