Alla kategorier Hotell Stockholms län Stockholm Södermalm Clarion Hotel Stockholm

Clarion Hotel Stockholm

Ringvägen 98, 118 60 Stockholm — Visa karta

När du bor på Clarion Hotel Stockholm ska du inte bara äta god mat, inspireras av konst, konferera, lyssna på liveartister och möta nya människor, du måste sova gott också. Alla våra rum är byggda för skön sömn men varierar i storlek och utförande.
Kulturcentrum, 15331, YTTERJÄRNA
Kulturhuset Hotell & Konferens
Maria D:
Utmärkt! Hög servicenivå. Så vänligt bemötande. Positivt och personal inriktad på att hitta lösningar. Fantastiskt vackra lokaler och bästa ...

Läs vad 9 kunder tycker om Clarion Hotel Stockholm

• Jonas G
    Jonas G skrev om Clarion Hotel Stockholm
    Inte spenderat natten där, men brunchen är bland de allra bästa i Stockholm i den prisklassen. Råvarorna håller hög kvalitet och det färdiglagade är gott. Det är lagom mycket folk: inget ligger så länge att det blir torrt eller kallt, men det är heller inte den där huggsexan som kan uppstå när det är för många gäster till en för liten buffé. Personalen är vänlig, diskret och snabb - och märks på precis rätt sätt.

Allt som allt en bra buffé i lugn och skön atmosfär. Visst kan man komma undan billigare, men valuta för pengarna får du helt klart här.
  • Robin C
    Robin C skrev om Clarion Hotel Stockholm
    Jag har aldrig bott på Clarion Hotel Stockholm men däremot tillbringar jag ofta ett par timmar i deras lobby tillsammans med laptopen och en kopp kaffe eller något lättare att äta. Älskar atmosfären och personalen har en servicekänsla utöver det vanliga!
    Tobias B gillar detta
  • Deeped S
    Deeped S skrev om Clarion Hotel Stockholm
    Fantastiskt hotell som på många sätt är värt pengarna. Lite rörig frukostrestaurang men man kan spendera hela sin kväll på hotellets barer och restaurang. Rummen rejält fräscha och lagom. Skön säng och trevlig personal.
    Nikke L gillar detta
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Clarion Hotel Stockholm
    Fräscht boende med eleganta rum. Superfrukost. Bemötande i receptionen är vänligt och äkta. Här kommer jag att bo igen.
  • Jeanette B
    Jeanette B skrev om Clarion Hotel Stockholm
    Bara frukosten är värd varenda krona av rumspriset. Om man inte vill betala för en hel övernattning, så ta en brunch!
  • Linnéa B
    Linnéa B skrev om Clarion Hotel Stockholm
    Mycket fräscht och trevligt hotell med snygg inredning och trevlig personal. Väldigt god frukostbuffé med allt man kan tänkas vilja ha, stort plus för alla olika frukter! Sov som en prinsessa i stor, skön säng. Hela rummet kändes stort och luftigt att bo i.
  • Annika T
    Annika T skrev om Clarion Hotel Stockholm
    Har aldrig sovit över på Clarion på södermalm, men däremot har jag vart här ett gäng gånger och druckit drinkar i baren, som jag tycker är grym! Bra stämmning och man träffar folk från hela världen som är på besök ett stort plus är utsikten över Globen och bron.. Gillar Clarion Södermalms bar än den nya på Norra Bantorget!
    Peter gillar detta
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Clarion Hotel Stockholm
    På Clarions finns deras riktigt snygga designbar. Det är humana priser och riktigt bra barhäng! Dock känns utrymmet alldeles för stort och kunde begränsas mer. Annars är jag riktigt nöjd med första intryck!/Jonas
    Johan C gillar detta
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Clarion Hotel Stockholm
    Stort fräsch hotell. Snygga rum och riktigt bra restauranger och barer. Skulle få fem recosar om det inte vorde för personalen. Har bott här 3 gånger, och egentligen aldrig känt mig direkt välkommen. Personalen känns omotiverad. De gör sitt jobb inte en millimeter till.
    Jonas F gillar detta

Ringvägen 98, 118 60 Stockholm