Alla kategorier Hotell Gävleborg Gävle Clarion Hotel Winn

Clarion Hotel Winn

Norra Slottsgatan 9, 803 20 Gävle — Visa karta

Experience genuine country hospitality and enjoy complimentary amenities such as a continental breakfast, in-room coffeemaker, weekday newspaper and more. Real-time, online reservations and information for all Park Inn and Park Plaza hotels worldwide

Läs vad 1 kund tycker om Clarion Hotel Winn

• Daniel T
    Daniel T skrev om Clarion Hotel Winn
    Det är så skönt när man bli positivt överraskad. Bokade ett rum på Park Inn i Gävle av en ren slump. Har aldrig varit där förut och visste inte om det låg centralt, vilken standard hotellet har, eller om hotellet hade en restaurang eller inte.
    Hur som helst, hotellet känns fräscht, även om rummen är av klassisk hotellstandard och inredningen har ett par år på nacken så är allt trivsamt och rent. De personerna ur personalen jag träffade var mycket trevliga och tillmötes gående. Den traditionella hotellfrukosten var omfattande, men kunde dock kompletteras med fler delikatesser, det var lite tunt med ostsorter och frukt.
    Nu till de bästa av allt. Hotellet har en utsökt restaurang som heter Absinth (tror jag). Maten var mycket bra, men framför allt var serveringspersonalen suverän. Malin och en herre som jag tror hette Juha skakade fram ett bord trots att restaurangen i det närmaste var fylld till bristningsgränsen. Malin och Juha, tack för utmärkt service!
    Lena C gillar detta

Norra Slottsgatan 9, 803 20 Gävle