Alla kategorier Shopping Östergötland Norrköping Clas Ohlson AB

Clas Ohlson AB

Repslagaregatan 12, 602 32 Norrköping — Visa karta

Allt för en enklare vardag

Läs vad 4 kunder tycker om Clas Ohlson AB

• gubbluren n
    gubbluren n skrev om Clas Ohlson AB
    ja på clas ohlsson är man titt o ofta.
    Ibland är personalen trevliga, men har även träffat på några otrevliga kaxiga som trott att dom jobbar på wall street eller dylikt. Når man svarar en kund som det här; "jag är upptagen nu, du får hitta nånn andra", det gör man inte, det är ganska enkelt ointelligent!
    Clas Ohlsson har vel inte den bästa kvalitèen på produkter, och ibland måste man vandra rundt utan att fatta vilket system dom har på sina reoler. Och det kan ibland va låångt mellan personalen. Men dom har et bra utbud av det mesta. Och det är vel det business-ideen handlar om ganska enkelt. Läs mer
  • Vilhelm H
    Vilhelm H skrev om Clas Ohlson AB
    Clas Ohlson är alltid Clas Ohlson. De har massa olika billiga grejer av skiftande kvalitet. Läs mer
  • My P
    My P skrev om Clas Ohlson AB
    Bra att det ligger nära till hands mitt i Norrköping och även att man kan hitta allt från leksaker till motorsågar.
    Dock är det inte någon fräsch butik och jag själv kom hem med en mixer som redan vart använd! var dock inte problem att lämna tillbaka. Men jag förstår inte hur man som personal kan lägga ner en smutsig och använd vara för att säljs igen. Kommer ta emot att gå dit något mer. Läs mer
  • Tobias O
    Tobias O skrev om Clas Ohlson AB
    Här finns det mesta man behöver, perfekt affär vid flytt eller byggnation av något. Tyvärr är det inte alltid så mycket personal men dem är å andra sidan alltid väldigt hjälpsamma. Läs mer