Alla kategorier Maskinhandel Skåne Malmö Clear Sky

Clear Sky

Almviksvägen 41, 218 45 Vintrie — Visa karta

Välkommen till Clear Sky!

Du städar, dammar, putsar och skurar. Men luften omkring dig som du andas in. Hur ren är den egentligen? Vi på Clear Sky är experter på luftrenare och diverse rengöringsapparatur. I vår webbshop hittar du allt från eteriska oljor och rengöringsmedel till ryktmunstycke, fönstertvätt och pro-aqua hemvårdssystem. 2018 blev vi utsedda av bisnode till högsta kreditvärdighet. Något vi är väldigt stolta över då det gör våra potentiella kunder trygga i att vi är ett seriöst företag med god kvalitet. Känner du att det är dags att leva ett renare och fräschare liv? Tveka inte att höra av dig till oss på Clear Sky - Varmt välkommen!

Läs vad 19 kunder tycker om Clear Sky

• 2019-09-13

Erika M skrev om Clear Sky
    Jag hade inga förväntningar men blev positivt överraskad och tjejen som sålde var jätte trevlig och bemötte en jätte bra. Läs mer
    2019-09-13 Elisabeth G svarar Erika M
    Tack Erika, kul att höra. mvh Elisabeth
  • 2019-06-17

Karin L skrev om Clear Sky
    Clear sky städmaskin. Mycket nöjd med demon och nu är den min. Så rent och fräsht hemma nu. Läs mer
  • 2019-06-13

Börje G skrev om Clear Sky
    Vi köpte Clear Sky städmaskin.
    Har provat den, helt nöjda. Läs mer
    2019-06-14 Elisabeth G svarar Börje G
    Hej Börje . Vad roligt att höra .Tack för din rekommendation =)
  • 2019-05-13

Eva B skrev om Clear Sky
    Dammsugare. Bra bemött.Upplever att det är en bra maskin med många möjligheter. Lätt att städa med. Tycker att jag fått ett bra bemötande av er säljare med bra information. Läs mer
    2019-05-23 Elisabeth G svarar Eva B
    Hej Eva . Vad roligt att höra . Tack för din rekommendation :)
  • 2019-04-08

Carina B skrev om Clear Sky
    Vi köpte Clear Sky deluxe. Wilma som demonstrerade var pedagogisk och visade alla funktioner och delar utförligt. Vi är nöjda med maskinen som är lätt att arbeta med och gör verkligen rent. Det syns tydligt hur mycket hår från katterna vi nu slipper. Läs mer
    2019-06-11 Elisabeth G svarar Carina B
    Hej Carina . Vad roligt att höra =) Tack för din rekommendation.
  • 2019-04-03

Kristin J skrev om Clear Sky
    Emil kom och visade upp dammsugaren genom att göra ren min soffa. Det blev så rent så jag var tvungen att köpa den. Läs mer
    2019-04-08 Elisabeth G svarar Kristin J
    Tack Kristin, kul att du gillar den :) Med vänlig hälsning Elisabeth på ClearSky
  • 2019-04-01

Gunbritt R skrev om Clear Sky
    Jag har köpt Clear Sky Deluxe och har bara bra erfarenhet av detta kunnig försäljare och trevligt bemötande av alla jag har haft kontakt med på företaget.
    Jag upplever produkten som otrolig på att hålla mitt hem rent det är en ” gudagåva” värd varje krona . Läs mer
    2019-04-08 Elisabeth G svarar Gunbritt R
    Tack Gunbritt, vi blir så glada av att höra detta. Med vänlig hälsning Elisabeth på ClearSky
  • Lars P

2019-03-21

Lars P skrev om Clear Sky
    Trevlig säljare, utan påtryckningar.
    Underbar maskin. Vår son som är allergisk mår mycket bättre nu. Läs mer
    2019-04-08 Elisabeth G svarar Lars P
    Hej Lars,
    Underbart att höra, det gör oss så glada. mvh Elisabeth på Clear Sky
  • 2019-03-21

Emma D skrev om Clear Sky
    Köpte en Clear Sky dammsugare för ett par veckor sedan. Försäljaren Jimmy var trevlig och duktig i sitt bemötande, även om det tog mer än 90 min 😉
    Kändes lite lurt till en början men det är ett gediget företag som värnar om sina kunder. Uppföljande besök samt att de ringer för att kolla läget efter några veckor.

Priset svider, det är ju trots allt "bara" en dammsugare....eller? Nej, den är så mycket mer. Vi har under vår korta tid med vår nya snabeldrake nyttjat den mer än vi trodde. Och luftrenaren är kanon nu i pollentider. Läs mer
    2019-04-08 Elisabeth G svarar Emma D
    Tack Emma,
    Kul att höra, tack för din rekommendation. Med vänlig hälsning Elisabeth ClearSky
  • 2019-03-12

Rickard S skrev om Clear Sky
    Jag köpte en dammsugare och är jätte nöjd med denna, Robin som var och visa denna var mycket duktig och viste vad han prata om. Läs mer
    2019-04-08 Elisabeth G svarar Rickard S
    Tack för din rekomendation, kul att höra att du är nöjd. Med vänlig hälsning Elisabeth ClearSky
  • Magdalena A

2019-03-07

Magdalena A skrev om Clear Sky
    Jag är så nöjd med min städmaskin! Inte en enda nysning längre när jag dammsuger, och heller inte massa olika maskiner för olika syften!
    En enda som kan göra allt! Med 3 barn och 3 katter så blir det en hel del att städa, men nu har jag ett rent hem och extra tid över till barnen! Läs mer
    2019-03-07 Elisabeth G svarar Magdalena A
    Åh va roligt att höra, tack snälla för din rekommendation.
  • Charlotte S

2019-03-02

Charlotte S skrev om Clear Sky
    En supermaskin som jag inte alls skulle ha från början.
    Efter demonstration av en kunnig o inte alls påstridig säljare, var det en självklarhet.
    Jag köpte deluxe-paketet. Så skönt att dammsuga o tvätta golven samtidigt.
    Sen på med reningsmaskinen med några droppar citron o huset känns som nytt.
    Ett måste i alla hushåll! Läs mer
    2019-03-04 Elisabeth G svarar Charlotte S
    Tack så mycket för din rekommendation.
  • Domarina M

2019-02-15

Domarina M skrev om Clear Sky
    Min fantastiska clear sky dammsugare det bästa köpet jag nånsin gjort. Om ni inte vill se damm något mer så är det här ett absolut måste i alla hem den gör allt i hemmet på och mycket mer från att damsuga till att käntvätta alla dina ägodelar 😍😍
    Företaget inget och snacka om det bästa personalen och bällbemött har jag inte upplevt både av säljarna och personal service tummen upp.
    Jag hade inte förväntat mig att köpa något produkt alls men när jag väll såg allt med mina ögon och fick testa själv så var det inget snacka om. Läs mer
    2019-02-15 Elisabeth G svarar Domarina M
    Tack så mycket , kul att höra att du är så nöjd!
  • 2019-02-01

Jonna U skrev om Clear Sky
    Jag har haft min maskin i snart en månad. Jag ser skillnad på att det är nästan ingen åter damning. Jag är mycket nöjd med mitt köp. 👍 Läs mer
    2019-02-04 Elisabeth G svarar Jonna U
    Tack så mycket , roligt att höra.
  • Karina Maria N

2019-02-01

Karina Maria N skrev om Clear Sky
    Äntligen har vi fått precis det vi behövde !! Det var så lätt att få ren frisk luft i hela lägenheten med Clear Sky!! Ett jättebra val! Trevligt bemötande !! Läs mer
    2019-02-04 Elisabeth G svarar Karina Maria N
    Tack så mycket, det glädjer oss att höra.
  • 2019-01-25

Madeléne Ö skrev om Clear Sky
    Vi köpte en clear sky av en fantastiskt trevlig säljare. Vi är hur nöjda som helst med både produkten och bemötandet från både säljare och företag!
    Jag ska erkänna att jag inte hade så höga förväntningar på vad maskinen kunde utföra, men ju längre in i visningen vi kom ju mer chockad och övertygad blev jag! Det jag tyckte var bäst var ju att vi fick prova på och utföra grejerna själva för att känna efter hur lätt det är att jobba med maskinen! Så man inte luras över att det ser lekande lätt ut när en säljare visar.

Men som sagt det är ett köp vi inte har ångrat en sekund av då det bara fanns fördelar efter fördelar! Verkligen supernöjda!!! :) Läs mer
    2019-01-29 Elisabeth G svarar Madeléne Ö
    Tack snälla du, va roligt att höra.
  • 2019-01-19

Marcus M skrev om Clear Sky
    Har haft maskinen i några år, har aldrig haft några problem och framför allt så är effekten lika bra fortfarande. Rekommenderar denna maskin. Läs mer
    2019-01-21 Elisabeth G svarar Marcus M
    Tack så mycket för din rekommendation.
  • 2019-01-18

Patrik A skrev om Clear Sky
    Kan rekommendera maskinen, det bästa är att luften känns så fräsch när man kört aromaolja i och den långa slangen som gör att man kommer åt hela trappen, utan att behöva släpa dammsugaren efter sig. Läs mer
    2019-01-21 Elisabeth G svarar Patrik A
    Tack för din rekommendation :)
  • 2019-01-15

Isabelle S skrev om Clear Sky
    Jag har blivit ägare till en Clearsky & kan inte beskriva med ord hur nöjd jag är!
    Jag har aldrig tyckt om att städa men nu är det hur kul & smidigt som helst!
    Jag sover mycket bättre sen jag började sanera madrassen, jag andas bättre luft tack vare luftrenaren & jag slipper damma!
    För mig som hundägare är den perfekt, alla hundhår & fläckar är borta & det är mer än vad jag kunde önska mig 😍

Väldigt bra bemötande av både säljaren som var här & personalen på kontoret! Läs mer
    2019-01-15 Elisabeth G svarar Isabelle S
    Tack så mycket för den fina rekommendationen, kul att höra att vi sköter oss:)

Almviksvägen 41, 218 45 Vintrie