Clear Sky

Clear Sky

www.clear-sky.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Clear Sky! Du städar, dammar, putsar och skurar. Men luften omkring dig som du andas in. Hur ren är den egentligen? Vi på Clear Sky är experter på luftrenare och diverse rengöringsapparatur. I vår webbshop hittar du allt från eteriska oljor och rengöringsmedel till ryktmunstycke, fönstertvätt och pro-aqua hemvårdssystem....

111 omdömen om Clear Sky

Sedan starten hos Reco 2018

Martin L
Skrev om Clear Sky

Bästa dammsugare jag har haft.

Thomas V
Skrev om Clear Sky

Jag blev professionellt bemött och hade en god kontakt under hela mötet. Jag hade inga direkta förväntningar före mötet men blev positivt inställd av produkten varav jag sedan beslutade att köpa en dammsugare ifrån Clear Sky

Michael P
Skrev om Clear Sky

Kanon maskin som jag kommer ha stor glädje av Andra städmaskiner är överflödiga

Helena S
Skrev om Clear Sky

Den var jättebra trevligt bemötande

Clas A
Skrev om Clear Sky

Kunnig och trevlig säljare som är lätt att få tag i vid behov!

Nathalie W
Skrev om Clear Sky

Försäljaren va bra och produkten älskar jag. Har astma och hur bra som helst att den renar luften samtidigt som det blir rent på ytor och luktar gott med oljorna. Gjort en ordentlig tvätt av soffan. Blev så fräsxh samt haft en löptik på en stor matta. Trodde inte dessa fläckar skulle försvinna men det gjorde dom. Bästa investeringen jag gjort iår!

Camilla F
Skrev om Clear Sky

Jag och min son på 15 år blev visad dammsugaren. Min son var motvilligt kvar för han ville vara med sina kompisar. MEN han var kvar hela visningen för han blev så imponerad av den, även jag! Demonstrationen var otroligt bra och visade så många olika användningsområden. Gjorde rent soffan, golv, mattor, tvättade fönster, tog bort kvalster från sängen, använde den som luftrenare med underbar doft som spred sig hemma mm. Den är suverän, vi köpte den!

Christopher A
Skrev om Clear Sky

Nöjd med allt förutom att jag blev lovad extra flaskor ”essence” som ännu inte blivit skickat eller levererat till mig

Svar från Clear Sky

Hej Christopher, mejla gärna in till office@clear-sky.se. så kollar vi på detta. mvh Elisabeth

Annette A
Skrev om Clear Sky

En fantastisk maskin som håller hög klass 👍

Kent G
Skrev om Clear Sky

Försäljaren gjorde gott intryck. Förstår nyttan med maskinen . Den är ju dyr så det gäller att utnyttja den på ett fördelaktigt sätt.

Alexander P
Skrev om Clear Sky

Superfin kundservice under bokning av tider via telefonsamtal. Jag var fast inställd på att inte köpa något från först början, men insåg ganska snart att det fanns många fördelar med en multirengöringsmaskin. Därav bestämde jag mig för att investera i mig själv och det största paketet som erbjöds. Numera ett väldigt rent och fint hem!

Evy-Marie O
Skrev om Clear Sky

Hejsan.! Väldigt bra och proffsigt bemötande. Toppen. Vi var nyfikna. Visningen var jättebra. Toppen den också. I stora hela är denna maskin otroligt bra. Köpte städmaskinen fullt komplett. Vi är supernöjda.. Mvh Evy-marie O

Andrea L
Skrev om Clear Sky

Som förälder till en son som skulle mentoras, och med erfarenhet av städning inom, hem, kontor, brand, industri, offentliga lokaler, var jag skeptisk men nyfiken. Besöket började med sen ankomst och nervöst kändes inte så proffsigt,sonen som varit på kurs lugnade och sa att jag skulle bortse mentorn och fokusera på produkten. Vilken produkt✨👌 ju mer olika moment som visades och här måste mentorn få MYCKET BERÖM, tålmodigt svarade hon på alla mina frågor och lät mig utan ett ord om köp, prova maskinens alla olika...

Anders G
Skrev om Clear Sky

Jag fick ett bra och proffsigt bemötande. En säljare och en ”elev”. Jag hade väldigt höga förväntningar på utrustningen, än så länge lever grejorna upp till förväntningarna. Jag köpte en dammsugare, komplett med alla tillbehör.

Mette A

Mycket trevligt besök. Trevlig presentation

Josefin J
Skrev om Clear Sky

Bra bemött trevlig säljare Fattades grejer i dammsugarpaketet som de fick efterbeställa annars var det bra.

Benneth S
Skrev om Clear Sky

Därför det inte blev 5 bollar var endast för längden på besöket annars är jag jätte nöjd med köpet . Hela kittet .

Cajsa S
Skrev om Clear Sky

Bra produkt, onödigt många delar som är svåra att förvara. Otydlig information angående ångerrätt. Även om du verkligen ångrar dig blir du ändå ruinerad. Känner mig lurad.

Svar från Clear Sky

Hej Cajsa! Tråkigt att höra. Hör gärna av dig till din säljare eller kontoret om du behöver mer hjälp med maskinen. Mvh Clear Sky kontoret

Hanna H

Bra bemötande och mycket God Service 🙂

Fredrik Ö
Skrev om Clear Sky

Lätt att snvända och bra presentation.

Malin P
Skrev om Clear Sky

Bra säljare Företaget levde upp till förväntningarna och mer där till. Jag köpte städmaskinen.

Tobias S
Skrev om Clear Sky

Mycket bra bemötande. Mycket bra respons på våra frågor. Våra förväntningar o ni levde upp till våra förväntningar mycket bra. Varan kosta 39000 kr ungefär

Britt-Marie S
Skrev om Clear Sky

Bra.Hade inga uppfattning av varan. Produkten är bra än så länge köpte en clear sky .

Sune J
Skrev om Clear Sky

Mycket bra visning och bemötande till alla frågor jag ställde. Toppenmaskin!

Emma S
Skrev om Clear Sky

Otroligt bra och trevligt bemötande. Otroligt bra produkt! Företaget bemötte oss med glädje och positivitet och vi var väldigt nöjda efter besöket!

Ann-Christine J

Trevligt bemötande och hon visade allt. Vi är nöjda med vår dammsugare och det är fräscht och rent hos oss.

Mia J

Jättetrevlig och kunnig försäljare

Petra J
Skrev om Clear Sky

Väldigt trevlig och kompetent, varan uppnådde våra förväntningar och ett köp i framtiden blir det troligtvis.

Peter T
Skrev om Clear Sky

Supernöjda med våran Clear Sky. Nu har vi det rent och det doftar gott. Härligt kundbemötande.

Fredrik S
Skrev om Clear Sky

Köpte en clear sky och är super nöjd med maskinen.tyckte som alla andra att det är mycket pengar men med tanke på vad som ingår och garanti paketet så lovar jag det är värt var ända krona... Underbar att dammsuga med får verkligen rent... Dammsuga sängen och verkligen få den ren från kvalster och avföring lovar finns ingen bättre känsla... Få ett rent hem från damm med luft renaren har gjort att jag ej behöver damma så ofta... Kan fortsätta men tycker själv man ska uppleva den irl... Mvh Fredrik

Andreas S
Skrev om Clear Sky

Linda som säljare toppen. Första kunden hon hade som köpte.

Joacim H
Skrev om Clear Sky

Väldigt proffsigt Hade inga stora förväntningar egentligen, så blev riktigt överraskad när jag fick se denna kompletta rengöringsmaskinen/ luftrenare

Antonia M
Skrev om Clear Sky

Företaget har bemött mig väldigt professionellt och varje gång jag haft frågor har jag fått svart som besvarat mina frågor. Har jag haft funderingar kring faktura har även det besvarats. Produkter är otrolig vi använder den dagligen och det bästa är luftrenare samt mattdammsugaren .

Virge B
Skrev om Clear Sky

Bra maskin, lätt att använda, jätte duktig demonstratör Inna, priset är det enda negativa.

Robin N
Skrev om Clear Sky

Hade Nathalie Olsson som säljare. Väldigt bra bemött, hon visste vad hon pratade om och hade stenkoll på produkten. Väldigt social och trevlig. Inga stela tystnader eller likande, man var väldigt bekväm med hela upplevelsen.

Linda I
Skrev om Clear Sky

Kan bara säga att jag är supernöjd med clearsky hemmet alltid fräscht o rent o får många kommentarer om detta .Köpte clearsky monster dammsugare av er 😁Min väninna sm är återförsäljare till er presenterade produkten så himla bra ..Så till slut var jsg helt såld o,en supervtrevlig kväll blev det oxå.Kan bara rekommendera fler folk att köpa denna. Även om priset så klart kanske skrämmer lite så är det helt klart värd denna investering

Ann B

Mycket bra visning Trevlig bemötande Super bra maskin

Carin Ö
Skrev om Clear Sky

Köpte städmaskinen Clear Sky av supertrevliga säljaren Linda Bohlin. Efter väl genomförd demonstration insåg jag behovet och nödvändigheten av denna maskin då jag driver Airbnb. Nu kan jag kemtvätta madrasser och mattor själv på en månatlig basis. Rent och snyggt är det bästa betyget vi kan få i vårt Airbnb.

Laila A
Skrev om Clear Sky

Det var ju en härlig upplevelse att träffa en så engagerad människa. Jag tänkte bara att det blir en snabb demonstration, men det var väldigt noga med att jag skulle förstå alla finesser. Jag köpte Clear Sky (Elvis heter den). Den är ju bra för min kol. Andningen känns redan bättre. Jag fick en ny vän Eva och hon är underbar. M. V. H. Laila Aulen. ❤️

Jeanette Å
Skrev om Clear Sky

Vi blev bra bemötta av företaget o vi hade inga förväntningar. Vi köpte produkten o blev glatt överraskade. Efter ca 10 års problem med rinnsnuva o rethosta året runt så har det nästan försvunnit helt. Jag använder luftrenaren varje dag både i sovrummet och övriga huset. Dammsugar sängen första helgen i varje månad o vi sover mycket bättre.

Daniella L
Skrev om Clear Sky

Super trevliga, lätta att ha med att göra.

Oskar L
Skrev om Clear Sky

hade ett mycket trevligt besök av en demonstratör som var både artig å tillmötesgående å visade produkten på ett fördelaktigt sätt. maskinen är utan tvekan effektiv å gör det den ska å lite till. är supernöjd

Sara J
Skrev om Clear Sky

Jätte bra maskin, använder det nästan dagligen. Och Inna är super trevlig svarar så fort jag skriver !

Bengt M
Skrev om Clear Sky

Dammsugare. utmärkt demonstration och info i efterhand. Hade inte tänkt köpa något innan demo men ändrade mig när Nathalie visade den.

Majvor F
Skrev om Clear Sky

Det var en duktig demonstratör som verkligen gick in för sin uppgift. Jag hade inga förväntningar före besöket. Jag köpte en dammsugare. Den är mycket bra. Det negativa är priset för den. Fick nytt ut en detalj men det var inget problem.

Lis-Britt L
Skrev om Clear Sky

Vi blev bemötta på ett mycket trevligt och proffsigt sätt. Hon visade ingående hur städmaskinen fungerar . Vi tyckte den var väldigt bra men det blev inget köp denna gång då den är dyr och vi ville tänka igenom innan. Som sagt proffsigt bemötande då vi inte kände oss pressade att skriva under något kontrakt. Precis som en säljare ska agera 🤗

Eva J
Skrev om Clear Sky

Den är mycket bra o lätt att använda, Bara undrar varför jag inte får svar om behållaren som blivit jätteful efter bara ett par månader, den ska väl kunna användas o inte bara till prydnad Rengöring medlet är kanon

Svar från Clear Sky

Hej Eva, Tack för din rekommendation. Ring gärna in till vår serviceavdelning 040-6008900 så hjälper de dig gärna.

Sebastian E
Skrev om Clear Sky

Väldigt duktig och instruktiv säljare

Jane G
Skrev om Clear Sky

Jag tyckte det var en trevlig pessentaton Samt en trevlig personal som kunde sin sak 🤗

Anneli L
Skrev om Clear Sky

Super nöjd med besöket och super trevlig säljare , helt klart en 10 från min sida ✨