Clear Sky

Clear Sky

Välkommen till Clear Sky!

Du städar, dammar, putsar och skurar. Men luften omkring dig som du andas in. Hur ren är den egentligen? Vi på Clear Sky är experter på luftrenare och diverse rengöringsapparatur. I vår webbshop hittar du allt från eteriska oljor och rengöringsmedel till ryktmunstycke, fönstertvätt och pro-aqua hemvårdssystem. 2018 blev vi utsedda av bisnode till högsta kreditvärdighet. Något vi är väldigt stolta över då det gör våra potentiella kunder trygga i att vi är ett seriöst företag med god kvalitet. Känner du att det är dags att leva ett renare och fräschare liv? Tveka inte att höra av dig till oss på Clear Sky - Varmt välkommen!

Läs vad 36 kunder tycker om Clear Sky 2

• 2021-07-20
    Vi blev väl bemötta. Bra.
    Köpte hela paketet är nöjda med det.
  • 2021-07-12
    Bra bemötande. Så här långt nöjd med produkten.
  • 2021-07-12
    Min upplevelse av säljaren som kom hem och visade produkten var seriös och kunnig. Dock kändes det konstigt att hans chef ringde och "kollade av".
  • 2021-07-12
    Säljaren och till och med ekonomi avdelningen var trevliga och hjälpsamma.
  • 2021-07-10
    Robin var helt suverän som säljare förklarade bra och visade bra.
    Vi köpte hela paketet av dammsugaren.
    Mycket nöjd kund.
  • 2021-07-09
    Väl bemött av både företag och kille som demonstrerade damsugare.Hade inte så stora förväntningar när jag ej hört talas om maskinen blev över förväntan vad den åstadkom.
  • 2021-07-09
    Jätte bra förklaringar visningar och bemötandet var jätte bra mycket trevligt med gott skratt 😊

Damsugare
  • 2021-07-08
    Vi är nöjda med både försäljaren och produkten. Bra service och snabb återkoppling.
    Hade lite frågor och funderingar som vi enkelt löste tillsammans med försäljaren.
  • 2021-01-20
    Blev uppringd angående demo för en gratis matt eller madrasstvätt, det skulle ta 90 minuter. Tycker hela upplägget där den som demar skall visa hur snuskigt man har det hemma, det finns damm och livsfarliga kvalster är vedervärdigt! Kalkyler på vad man lägger ut i månaden på städmaterial helt horribel.
    Visst dammsuger den bra och lätt, men skall man byta funktioner är det mycket delar som man ska hålla rätt på. Att man sedan plötsligt är intresserad fast man inte alls uttalat det och säljarens coach skall försöka pracka på en maskinen med diverse olika erbjudanden om rabatter, fonder och räntefritt. Hela spektaklet tog nog minst 3 timmar och fläcken på mattan den fantastiska maskinen skulle ta hände inget med trots fantastiskt medel. Att man skall bestämma sig där och då för att åtnjuta dessa erbjudanden, inte ens sova på saken är så fult. Nu kom vi aldrig till att jag tackade ja, men hade jag gjort det och sen ångrat mig inom 14 dagar antar jag det kostat mig 3-4000 kr att maskinen varit hemma hos mig. Varför i hela världen ska de ta ens gamla dammsugare, är väl mest för att det ska bli ännu jobbigare att bryta dealen!
  • 2020-12-13
    Telefonsamtal:
    Fick samtal från telefon säljare som erbjöd kostnadsfri demo av produkten på säng, soffa eller matta, helt gratis. Blev pushad att tacka ja eftersom det var kostnadsfritt och skulle ta 90 minuter. Anledningen till att jag blev uppringd var eftersom någon hade refererat mig.

Demo:
    Fick demo av Eleonor som var riktigt duktig och verkade kunna sin grej, får 10/10 av mig. Jag är jättenöjd med den demo jag fick. Vi kom 2/3 långt på visningen innan vi kom fram till att jag inte skulle köpa, så rätt onödigt för oss båda att fortsätta.

Produkt:
    Produkten Clear-Sky verkade vara en riktigt grym produkt som jag garanterat hade köpt om jag hade haft mer pengar. Saftigt belopp på 30.000-46.000 kr. Priset är ändå befogat tycker jag med tanke på hur grym den var och hur många andra maskiner den ersätter. Tyvärr är det priset för högt för mig så det blev inget just nu. Men jag skulle jätte gärna vilja ha en Clear-Sky i hemmet. Sjukt bra!

Om mig:
    Ingen har uppmanat mig att skriva denna recenssion, jag hittade sidan innan besöket för att se vad andra skrivit så jag valde själv att också lägga upp ett omdöme. Jag är 22 år och bor inom riktnummer "018". Hade jag haft mer pengar hade jag köpt denna produkt.
  • 2020-11-19
    Blev uppringda och erbjudna en gratis madrasstvätt då våra grannar köpt maskinen. Besöket skulle ta 90 minuter och de hade en önskan att båda i hushållet skulle närvara, absolut inget köpkrav.

Väl när säljaren är här så frågar hon hur mycket tid vi har. Vi båda två hade annat inbokat 2h senare och hade frigjort tid, vi förstod ju såklart att försök till försäljning skulle ske med demo osv. När säljaren fick höra detta blir hon lite paff, sa att det brukar ta längre tid än 90 min. Vi hänvisade då till vad som sagts vid bokning. Hon bad då att få låna toaletten och på den korta tiden får hon tydligen ett sms från sin chef att det finns en annan potentiell kund som har mer tid än vi. Hon önskar därför boka om... när jag påtalar att det blir märkligt med så olika besked om tidsåtgång så säger hon att de på bokningen gör vad de kan för för att få en fot genom dörren. Rent lurendrejeri alltså för att komma hem till folk. Fräckt slöseri med folks tid... håll er undan!
  • 2020-11-18
    Usch, 2h senare där vi fick rappa på henne och sen när vi tackade nej så blev Pernilla jättesur och otrevlig. Dessutom sa vi till tjejen som bokade möte att jag inte var intresserad av 20.000kr dammsugare, men fick lite skratt som svar. Förstår varför! 40000kr - ett beslut man ska ta på studs. Nä tack. Och avbetalning - riktigt skrattretande. Riktig lyxfälla.

Fick inte ens mattan rent men sket i det, ville bara få ut henne hemifrån.
  • 2020-07-12
    Varning! Vi hade besök av Pernilla som var oartig och påstridig. De påstår att demontrationen tar 90 minuter men nej räkna med 3-4 timmar. Allt de vill är att sälja en dammsugare för 40 000:-. Vi skickade ut henne efter 90 minuter utan en ren soffa som utlovats samt med 45 nya referenser och ett par billiga knivar som tack. Gå inte på detta om du inte är beredd att köpa en dammsugare för en förmögenhet!
  • 2019-10-04
    Köpte Clear Sky - allatre funktionerna. Vanlig dammsugning, vatten och mattpiskaren.
    Jätterar tjej som visade produktens alla funktioner. Bra att få prova själv lite också!
    Väldigt bra med uppföljningsmöte efter några veckor!
    Varma hälsningar Helen o Peter
  • 2019-09-29
    Vi fick på förhand veta att detta var en väldigt dyr dammsugare och jag hade ingen tanke på att investera i produkten. men efter ett besök av en supertrevlig säljare som visade mångsidigheten, kvaliteten och möjligheterna så slog jag till och skaffade mig denna extremt imponerande maskin! Min Fru var väldigt tveksam till en början, men nu är hon så nöjd med hur rent vi har det. allt ifrån golv till tygmöbler och mattor - och snart även våra sängar som ska få en djuprengöring! Rekomenderar Clear Sky varmt även om det är mycket pengar. men å andra sidan behöver vi inte köpa dammsugarpåsar eller beställa tvätt av våra tygmöbler som inte kan maskintvättas. det löser vi numera själv vid behov!
    Tack Daniel, roligt att höra. mvh Elisabeth Clear Sky
  • 2019-09-22
    Allt du behöver hemma det är clear sky för en rent hemma och rentluft , man behöver inta prata mycket om det, boka en gratis visning. Jag är jätte mycket nöjd super nöjd.Jag rekommendera maskinen och ⭐⭐⭐⭐⭐ till clear sky och alla personal jätte trevligt kundtjänst.
    Åh va roligt att höra, tack så mycket. Clear Sky
  • 2019-09-18
    Vi köpte en dammsugare Deluxe.
    Representanten från Clear Sky gav ett förtroendegivande, kunnigt och trevligt intryck.
    Vi fick en utförlig demonstration av alla maskinens funktioner och delar.
    Våra förväntningar på städresultatet blev överträffade med råge.
    Vår första kontakt med Clear Sky var en väldigt positiv upplevelse. Då maskinen enligt uppgift kommer hålla många år framöver blir vår kontakt med Clear Sky inte så stor framöver. Detta är också ett bra betyg på produkten,
    Tack Stig-Arne, kul att höra. mvh Elisabeth Clear Sky
  • 2019-09-13
    Jag hade inga förväntningar men blev positivt överraskad och tjejen som sålde var jätte trevlig och bemötte en jätte bra.
    Tack Erika, kul att höra. mvh Elisabeth Clear Sky
  • 2019-06-17
    Clear sky städmaskin. Mycket nöjd med demon och nu är den min. Så rent och fräsht hemma nu.
  • 2019-06-13
    Vi köpte Clear Sky städmaskin.
    Har provat den, helt nöjda.
    Hej Börje . Vad roligt att höra .Tack för din rekommendation =) Clear Sky
  • 2019-05-13
    Dammsugare. Bra bemött.Upplever att det är en bra maskin med många möjligheter. Lätt att städa med. Tycker att jag fått ett bra bemötande av er säljare med bra information.
    Hej Eva . Vad roligt att höra . Tack för din rekommendation :) Clear Sky
  • 2019-04-08
    Vi köpte Clear Sky deluxe. Wilma som demonstrerade var pedagogisk och visade alla funktioner och delar utförligt. Vi är nöjda med maskinen som är lätt att arbeta med och gör verkligen rent. Det syns tydligt hur mycket hår från katterna vi nu slipper.
    Hej Carina . Vad roligt att höra =) Tack för din rekommendation. Clear Sky
  • 2019-04-03
    Emil kom och visade upp dammsugaren genom att göra ren min soffa. Det blev så rent så jag var tvungen att köpa den.
    Tack Kristin, kul att du gillar den :) Med vänlig hälsning Elisabeth på ClearSky Clear Sky
  • 2019-04-01
    Jag har köpt Clear Sky Deluxe och har bara bra erfarenhet av detta kunnig försäljare och trevligt bemötande av alla jag har haft kontakt med på företaget.
    Jag upplever produkten som otrolig på att hålla mitt hem rent det är en ” gudagåva” värd varje krona .
    Tack Gunbritt, vi blir så glada av att höra detta. Med vänlig hälsning Elisabeth på ClearSky Clear Sky
  • 2019-03-21
    Trevlig säljare, utan påtryckningar.
    Underbar maskin. Vår son som är allergisk mår mycket bättre nu.
    Hej Lars, Underbart att höra, det gör oss så glada. mvh Elisabeth på Clear Sky Clear Sky
  • 2019-03-21
    Köpte en Clear Sky dammsugare för ett par veckor sedan. Försäljaren Jimmy var trevlig och duktig i sitt bemötande, även om det tog mer än 90 min 😉
    Kändes lite lurt till en början men det är ett gediget företag som värnar om sina kunder. Uppföljande besök samt att de ringer för att kolla läget efter några veckor.

Priset svider, det är ju trots allt "bara" en dammsugare....eller? Nej, den är så mycket mer. Vi har under vår korta tid med vår nya snabeldrake nyttjat den mer än vi trodde. Och luftrenaren är kanon nu i pollentider.
    Tack Emma, Kul att höra, tack för din rekommendation. Med vänlig hälsning Elisabeth ClearSky Clear Sky
  • 2019-03-12
    Jag köpte en dammsugare och är jätte nöjd med denna, Robin som var och visa denna var mycket duktig och viste vad han prata om.
    Tack för din rekomendation, kul att höra att du är nöjd. Med vänlig hälsning Elisabeth ClearSky Clear Sky
  • 2019-03-07
    Jag är så nöjd med min städmaskin! Inte en enda nysning längre när jag dammsuger, och heller inte massa olika maskiner för olika syften!
    En enda som kan göra allt! Med 3 barn och 3 katter så blir det en hel del att städa, men nu har jag ett rent hem och extra tid över till barnen!
    Åh va roligt att höra, tack snälla för din rekommendation. Clear Sky
  • 2019-03-02
    En supermaskin som jag inte alls skulle ha från början.
    Efter demonstration av en kunnig o inte alls påstridig säljare, var det en självklarhet.
    Jag köpte deluxe-paketet. Så skönt att dammsuga o tvätta golven samtidigt.
    Sen på med reningsmaskinen med några droppar citron o huset känns som nytt.
    Ett måste i alla hushåll!
    Tack så mycket för din rekommendation. Clear Sky
  • 2019-02-15
    Min fantastiska clear sky dammsugare det bästa köpet jag nånsin gjort. Om ni inte vill se damm något mer så är det här ett absolut måste i alla hem den gör allt i hemmet på och mycket mer från att damsuga till att käntvätta alla dina ägodelar 😍😍
    Företaget inget och snacka om det bästa personalen och bällbemött har jag inte upplevt både av säljarna och personal service tummen upp.
    Jag hade inte förväntat mig att köpa något produkt alls men när jag väll såg allt med mina ögon och fick testa själv så var det inget snacka om.
    Tack så mycket , kul att höra att du är så nöjd! Clear Sky
  • 2019-02-01
    Jag har haft min maskin i snart en månad. Jag ser skillnad på att det är nästan ingen åter damning. Jag är mycket nöjd med mitt köp. 👍
    Tack så mycket , roligt att höra. Clear Sky
  • 2019-02-01
    Äntligen har vi fått precis det vi behövde !! Det var så lätt att få ren frisk luft i hela lägenheten med Clear Sky!! Ett jättebra val! Trevligt bemötande !!
    Tack så mycket, det glädjer oss att höra. Clear Sky
  • 2019-01-25
    Vi köpte en clear sky av en fantastiskt trevlig säljare. Vi är hur nöjda som helst med både produkten och bemötandet från både säljare och företag!
    Jag ska erkänna att jag inte hade så höga förväntningar på vad maskinen kunde utföra, men ju längre in i visningen vi kom ju mer chockad och övertygad blev jag! Det jag tyckte var bäst var ju att vi fick prova på och utföra grejerna själva för att känna efter hur lätt det är att jobba med maskinen! Så man inte luras över att det ser lekande lätt ut när en säljare visar.

Men som sagt det är ett köp vi inte har ångrat en sekund av då det bara fanns fördelar efter fördelar! Verkligen supernöjda!!! :)
    Tack snälla du, va roligt att höra. Clear Sky
  • 2019-01-19
    Har haft maskinen i några år, har aldrig haft några problem och framför allt så är effekten lika bra fortfarande. Rekommenderar denna maskin.
    Tack så mycket för din rekommendation. Clear Sky
  • 2019-01-18
    Kan rekommendera maskinen, det bästa är att luften känns så fräsch när man kört aromaolja i och den långa slangen som gör att man kommer åt hela trappen, utan att behöva släpa dammsugaren efter sig.
    Tack för din rekommendation :) Clear Sky
  • 2019-01-15
    Jag har blivit ägare till en Clearsky & kan inte beskriva med ord hur nöjd jag är!
    Jag har aldrig tyckt om att städa men nu är det hur kul & smidigt som helst!
    Jag sover mycket bättre sen jag började sanera madrassen, jag andas bättre luft tack vare luftrenaren & jag slipper damma!
    För mig som hundägare är den perfekt, alla hundhår & fläckar är borta & det är mer än vad jag kunde önska mig 😍

Väldigt bra bemötande av både säljaren som var här & personalen på kontoret!
    Tack så mycket för den fina rekommendationen, kul att höra att vi sköter oss:) Clear Sky