Clear Sky

Välkommen till Clear Sky!

Du städar, dammar, putsar och skurar. Men luften omkring dig som du andas in. Hur ren är den egentligen? Vi på Clear Sky är experter på luftrenare och diverse rengöringsapparatur. I vår webbshop hittar du allt från eteriska oljor och rengöringsmedel till ryktmunstycke, fönstertvätt och pro-aqua hemvårdssystem. 2018 blev vi utsedda av bisnode till högsta kreditvärdighet. Något vi är väldigt stolta över då det gör våra potentiella kunder trygga i att vi är ett seriöst företag med god kvalitet. Känner du att det är dags att leva ett renare och fräschare liv? Tveka inte att höra av dig till oss på Clear Sky - Varmt välkommen!

Läs vad 59 kunder tycker om Clear Sky 2

• 2022-04-23 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande, väl utförd demo av fin maskin.
  • 2022-04-20 Insamlad av företaget
    Ett professionellt och trevligt bemötande. Tog sig tid att förklara och demonstrera hur produkten fungerar.
    Jag blev väldigt imponerad av hur effektiv och hur mångsidig maskinen är. Tack!
  • 2022-04-01 Insamlad av företaget
    Utmärkt möte för bokning av tid. Ung och påläst kille som körde demo som överträffade våra förväntningar. Fantastisk produkt som håller vad som utlovas!! Seriösa samtal med säljare på huvudkontor och med lokal representant.
  • 2022-04-01 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande, trevliga säljare som förklarade väldigt bra.
    Dom tog god tid på sig så jag hann förstå hur allt fungera.
  • 2022-03-31 Insamlad av företaget
    Fantastiskt 🙏 en jättefin och genomtänkt demonstration av vad som hår att andvända maskin till.
  • 2022-03-30 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och en trevlig säljare!
  • 2022-03-30 Insamlad av företaget
    Skeptisk till en början men än så länge en nöjd kund.
  • 2022-03-25 Insamlad av företaget
    Ett professionellt bemötande och en trevlig och kunnig säljare.
    En fantastisk produkt som överraskade positivt och köpet av Clear Sky var självklart.
  • 2022-03-25 Insamlad av företaget
    Min tjej och hennes mentor va jätte trevliga och som sagt så va det bara tränings besök så allt var på upp lärning, men mycket trevligt
  • 2022-03-25 Insamlad av företaget
    Blev bemötta på bästa sätt
    Vi hade väl egentligen inga förväntningar.
    Den totala känslan var bra och vi köpte den dyraste maskinen
  • 2022-03-24 Insamlad av företaget
    Clear Sky gjorde en demonstration av sin maskin hemma hos mig. Med den kan man rengöra soffor, sängar och mattor och den ersätter dammsugaren. Därtill kan man använda den som luftrenare.
    Den är så mycket bättre än en vanlig dammsugare och med så bra garantier.
    Det var en rolig och intressant demonstration av maskinen och proffesionellt och trevligt bemötande från Clear Sky. Jag är supernöjd med min nya städmaskin 😀👌🏼
  • 2022-03-24 Insamlad av företaget
    Vänligt bemötande av säljaren och en bra och pedagogisk demonstration.
    Vi hade inga förväntningar men blev överraskade över alla funktioner maskinen ger.
    Fantastiskt att samma maskin Clear Sky har så många möjligheter att få ett rent och fräscht hem: luftrenare, tvättning av sängar, soffor, mattor, golv, fönster och till och med kläder. MVH Janeta
  • 2022-03-23 Insamlad av företaget
    Köpte hela paketet, dammsugaren mm. Mycket professionellt bemötande av säljarna. Bra information och tog sig tid för att förklara vid frågor Hade ingen brådska.
  • 2022-03-23 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande av en försäljare som inte proxade på oss en massa utan man kände att man hade valmöjligheter utan att det blev jobbigt.
    Vi hade inga större förväntningar av detta men blev väldigt överraskade över hur bra maskinen är! Älskar min allt i allo maskin som underlättar städningen samtidigt som den ger bättre resultat än jag har haft förr!
  • 2022-03-23 Insamlad av företaget
    Jag vart bemöt jätte bra och bra
    Information om grejerna jag köpte en dammsugare
  • 2022-03-23 Insamlad av företaget
    Hade hela tiden sagt att jag inte skulle köpa någon dammsugare men så blev det inte köpte dammsugare med tillbehör
    Mycket nöjd med visningen med trevlig personal
    Bra bemött
    Väldigt bra maskin fungerar strålande till alla städ sysslor i hemmet
  • 2022-03-23 Insamlad av företaget
    Blev lite tråkigt bemött av bokaren som tyckte jag skulle prata med hans chef när jag hade lite frågor och var lite skeptisk.
    Underbar o kompetent försäljare/demonstratör
    Maria Lindgren.
    Chefen Albin otroligt trevlig o tillmötesgående.
    Markus uppföljande samtal. Supertrevlig och informativ.
  • 2022-03-22 Insamlad av företaget
    Väldigt trevlig försäljare, har aldrig köpt på detta vis tidigare, han var också väldigt saklig. Vi hade inga förväntningar iom att vi inte kände till företaget. Mycke bra upplevelse, vi köpte hela städkittet!
  • 2022-03-22 Insamlad av företaget
    Jag känner att jag har blivit bra bemött.Jag är nöjd. Jag köpte en dammsugare.
  • 2022-03-22 Insamlad av företaget
    Jag har blivit bemött på ett väldigt bra sätt, dels av säljaren och även den andra som jobbar med det adminstartiva
    Jag hade väl egentligen inga stora förväntningar, men hade jag haft några så har clear sky verkligen levt upp till dem.

Jag köpte hela paketet och jag är inget annat än nöjd, jag insåg aldrig hur dålig en dammsugare var förräns jag blev introducerad till clear sky, allting har blivit mycket bättre sedan jag införskaffade den.
    Det är en investering som är väl värd att göra
  • 2022-03-22 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och en fantastisk produkt! Den underlättar städningen och luftrenaren gör verkligen skillnad i hemmet. Mindre damm och doftar gott. När barnen spiller i soffan kan jag få den som ny igen. Känns bra med garantin och tryggt att vi ska ha den länge. Känns verkligen som jag gjort en toppen investering både för hemmet och hälsan. Rekommenderar Clear Sky varmt till alla!
  • 2021-07-20 Insamlad av företaget
    Vi blev väl bemötta. Bra.
    Köpte hela paketet är nöjda med det.
  • 2021-07-12 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Så här långt nöjd med produkten.
  • 2021-07-12 Insamlad av företaget
    Min upplevelse av säljaren som kom hem och visade produkten var seriös och kunnig. Dock kändes det konstigt att hans chef ringde och "kollade av".
  • 2021-07-12 Insamlad av företaget
    Säljaren och till och med ekonomi avdelningen var trevliga och hjälpsamma.
  • 2021-07-10 Insamlad av företaget
    Robin var helt suverän som säljare förklarade bra och visade bra.
    Vi köpte hela paketet av dammsugaren.
    Mycket nöjd kund.
  • 2021-07-09 Insamlad av företaget
    Väl bemött av både företag och kille som demonstrerade damsugare.Hade inte så stora förväntningar när jag ej hört talas om maskinen blev över förväntan vad den åstadkom.
  • 2021-07-09 Insamlad av företaget
    Jätte bra förklaringar visningar och bemötandet var jätte bra mycket trevligt med gott skratt 😊

Damsugare
  • 2021-07-08 Insamlad av företaget
    Vi är nöjda med både försäljaren och produkten. Bra service och snabb återkoppling.
    Hade lite frågor och funderingar som vi enkelt löste tillsammans med försäljaren.
  • 2021-01-29 Spontant omdöme
    Robin är en riktig kung, vilken fantastisk visning vi fick av denna fantastiska produkt! Pernilla snackar skit, har ni möjlighet så ta kontakt med Robin och coppa denna dammsugare! Utomordentlig produkt samt service, 5+++++!
  • 2021-01-20 Spontant omdöme
    Blev uppringd angående demo för en gratis matt eller madrasstvätt, det skulle ta 90 minuter. Tycker hela upplägget där den som demar skall visa hur snuskigt man har det hemma, det finns damm och livsfarliga kvalster är vedervärdigt! Kalkyler på vad man lägger ut i månaden på städmaterial helt horribel.
    Visst dammsuger den bra och lätt, men skall man byta funktioner är det mycket delar som man ska hålla rätt på. Att man sedan plötsligt är intresserad fast man inte alls uttalat det och säljarens coach skall försöka pracka på en maskinen med diverse olika erbjudanden om rabatter, fonder och räntefritt. Hela spektaklet tog nog minst 3 timmar och fläcken på mattan den fantastiska maskinen skulle ta hände inget med trots fantastiskt medel. Att man skall bestämma sig där och då för att åtnjuta dessa erbjudanden, inte ens sova på saken är så fult. Nu kom vi aldrig till att jag tackade ja, men hade jag gjort det och sen ångrat mig inom 14 dagar antar jag det kostat mig 3-4000 kr att maskinen varit hemma hos mig. Varför i hela världen ska de ta ens gamla dammsugare, är väl mest för att det ska bli ännu jobbigare att bryta dealen!
  • 2020-12-13 Spontant omdöme
    Telefonsamtal:
    Fick samtal från telefon säljare som erbjöd kostnadsfri demo av produkten på säng, soffa eller matta, helt gratis. Blev pushad att tacka ja eftersom det var kostnadsfritt och skulle ta 90 minuter. Anledningen till att jag blev uppringd var eftersom någon hade refererat mig.

Demo:
    Fick demo av Eleonor som var riktigt duktig och verkade kunna sin grej, får 10/10 av mig. Jag är jättenöjd med den demo jag fick. Vi kom 2/3 långt på visningen innan vi kom fram till att jag inte skulle köpa, så rätt onödigt för oss båda att fortsätta.

Produkt:
    Produkten Clear-Sky verkade vara en riktigt grym produkt som jag garanterat hade köpt om jag hade haft mer pengar. Saftigt belopp på 30.000-46.000 kr. Priset är ändå befogat tycker jag med tanke på hur grym den var och hur många andra maskiner den ersätter. Tyvärr är det priset för högt för mig så det blev inget just nu. Men jag skulle jätte gärna vilja ha en Clear-Sky i hemmet. Sjukt bra!

Om mig:
    Ingen har uppmanat mig att skriva denna recenssion, jag hittade sidan innan besöket för att se vad andra skrivit så jag valde själv att också lägga upp ett omdöme. Jag är 22 år och bor inom riktnummer "018". Hade jag haft mer pengar hade jag köpt denna produkt.
  • 2020-11-19 Spontant omdöme
    Blev uppringda och erbjudna en gratis madrasstvätt då våra grannar köpt maskinen. Besöket skulle ta 90 minuter och de hade en önskan att båda i hushållet skulle närvara, absolut inget köpkrav.

Väl när säljaren är här så frågar hon hur mycket tid vi har. Vi båda två hade annat inbokat 2h senare och hade frigjort tid, vi förstod ju såklart att försök till försäljning skulle ske med demo osv. När säljaren fick höra detta blir hon lite paff, sa att det brukar ta längre tid än 90 min. Vi hänvisade då till vad som sagts vid bokning. Hon bad då att få låna toaletten och på den korta tiden får hon tydligen ett sms från sin chef att det finns en annan potentiell kund som har mer tid än vi. Hon önskar därför boka om... när jag påtalar att det blir märkligt med så olika besked om tidsåtgång så säger hon att de på bokningen gör vad de kan för för att få en fot genom dörren. Rent lurendrejeri alltså för att komma hem till folk. Fräckt slöseri med folks tid... håll er undan!
  • 2020-11-18 Spontant omdöme
    Usch, 2h senare där vi fick rappa på henne och sen när vi tackade nej så blev Pernilla jättesur och otrevlig. Dessutom sa vi till tjejen som bokade möte att jag inte var intresserad av 20.000kr dammsugare, men fick lite skratt som svar. Förstår varför! 40000kr - ett beslut man ska ta på studs. Nä tack. Och avbetalning - riktigt skrattretande. Riktig lyxfälla.

Fick inte ens mattan rent men sket i det, ville bara få ut henne hemifrån.
  • 2020-07-12 Spontant omdöme
    Varning! Vi hade besök av Pernilla som var oartig och påstridig. De påstår att demontrationen tar 90 minuter men nej räkna med 3-4 timmar. Allt de vill är att sälja en dammsugare för 40 000:-. Vi skickade ut henne efter 90 minuter utan en ren soffa som utlovats samt med 45 nya referenser och ett par billiga knivar som tack. Gå inte på detta om du inte är beredd att köpa en dammsugare för en förmögenhet!
  • 2019-10-04 Insamlad av företaget
    Köpte Clear Sky - allatre funktionerna. Vanlig dammsugning, vatten och mattpiskaren.
    Jätterar tjej som visade produktens alla funktioner. Bra att få prova själv lite också!
    Väldigt bra med uppföljningsmöte efter några veckor!
    Varma hälsningar Helen o Peter
  • 2019-09-29 Spontant omdöme
    Vi fick på förhand veta att detta var en väldigt dyr dammsugare och jag hade ingen tanke på att investera i produkten. men efter ett besök av en supertrevlig säljare som visade mångsidigheten, kvaliteten och möjligheterna så slog jag till och skaffade mig denna extremt imponerande maskin! Min Fru var väldigt tveksam till en början, men nu är hon så nöjd med hur rent vi har det. allt ifrån golv till tygmöbler och mattor - och snart även våra sängar som ska få en djuprengöring! Rekomenderar Clear Sky varmt även om det är mycket pengar. men å andra sidan behöver vi inte köpa dammsugarpåsar eller beställa tvätt av våra tygmöbler som inte kan maskintvättas. det löser vi numera själv vid behov!
    Tack Daniel, roligt att höra. mvh Elisabeth Clear Sky
  • 2019-09-22 Insamlad av företaget
    Allt du behöver hemma det är clear sky för en rent hemma och rentluft , man behöver inta prata mycket om det, boka en gratis visning. Jag är jätte mycket nöjd super nöjd.Jag rekommendera maskinen och ⭐⭐⭐⭐⭐ till clear sky och alla personal jätte trevligt kundtjänst.
    Åh va roligt att höra, tack så mycket. Clear Sky
  • 2019-09-18 Insamlad av företaget
    Vi köpte en dammsugare Deluxe.
    Representanten från Clear Sky gav ett förtroendegivande, kunnigt och trevligt intryck.
    Vi fick en utförlig demonstration av alla maskinens funktioner och delar.
    Våra förväntningar på städresultatet blev överträffade med råge.
    Vår första kontakt med Clear Sky var en väldigt positiv upplevelse. Då maskinen enligt uppgift kommer hålla många år framöver blir vår kontakt med Clear Sky inte så stor framöver. Detta är också ett bra betyg på produkten,
    Tack Stig-Arne, kul att höra. mvh Elisabeth Clear Sky
  • 2019-09-13 Insamlad av företaget
    Jag hade inga förväntningar men blev positivt överraskad och tjejen som sålde var jätte trevlig och bemötte en jätte bra.
    Tack Erika, kul att höra. mvh Elisabeth Clear Sky
  • 2019-06-17 Insamlad av företaget
    Clear sky städmaskin. Mycket nöjd med demon och nu är den min. Så rent och fräsht hemma nu.
  • 2019-06-13 Insamlad av företaget
    Vi köpte Clear Sky städmaskin.
    Har provat den, helt nöjda.
    Hej Börje . Vad roligt att höra .Tack för din rekommendation =) Clear Sky
  • 2019-05-13 Insamlad av företaget
    Dammsugare. Bra bemött.Upplever att det är en bra maskin med många möjligheter. Lätt att städa med. Tycker att jag fått ett bra bemötande av er säljare med bra information.
    Hej Eva . Vad roligt att höra . Tack för din rekommendation :) Clear Sky
  • 2019-04-08 Insamlad av företaget
    Vi köpte Clear Sky deluxe. Wilma som demonstrerade var pedagogisk och visade alla funktioner och delar utförligt. Vi är nöjda med maskinen som är lätt att arbeta med och gör verkligen rent. Det syns tydligt hur mycket hår från katterna vi nu slipper.
    Hej Carina . Vad roligt att höra =) Tack för din rekommendation. Clear Sky
  • 2019-04-03 Insamlad av företaget
    Emil kom och visade upp dammsugaren genom att göra ren min soffa. Det blev så rent så jag var tvungen att köpa den.
    Tack Kristin, kul att du gillar den :) Med vänlig hälsning Elisabeth på ClearSky Clear Sky
  • 2019-04-01 Insamlad av företaget
    Jag har köpt Clear Sky Deluxe och har bara bra erfarenhet av detta kunnig försäljare och trevligt bemötande av alla jag har haft kontakt med på företaget.
    Jag upplever produkten som otrolig på att hålla mitt hem rent det är en ” gudagåva” värd varje krona .
    Tack Gunbritt, vi blir så glada av att höra detta. Med vänlig hälsning Elisabeth på ClearSky Clear Sky
  • 2019-03-21 Insamlad av företaget
    Trevlig säljare, utan påtryckningar.
    Underbar maskin. Vår son som är allergisk mår mycket bättre nu.
    Hej Lars,
    Underbart att höra, det gör oss så glada. mvh Elisabeth på Clear Sky
  • 2019-03-21 Insamlad av företaget
    Köpte en Clear Sky dammsugare för ett par veckor sedan. Försäljaren Jimmy var trevlig och duktig i sitt bemötande, även om det tog mer än 90 min 😉
    Kändes lite lurt till en början men det är ett gediget företag som värnar om sina kunder. Uppföljande besök samt att de ringer för att kolla läget efter några veckor.

Priset svider, det är ju trots allt "bara" en dammsugare....eller? Nej, den är så mycket mer. Vi har under vår korta tid med vår nya snabeldrake nyttjat den mer än vi trodde. Och luftrenaren är kanon nu i pollentider.
    Tack Emma,
    Kul att höra, tack för din rekommendation. Med vänlig hälsning Elisabeth ClearSky
  • 2019-03-12 Insamlad av företaget
    Jag köpte en dammsugare och är jätte nöjd med denna, Robin som var och visa denna var mycket duktig och viste vad han prata om.
    Tack för din rekomendation, kul att höra att du är nöjd. Med vänlig hälsning Elisabeth ClearSky Clear Sky