Läs vad 3 kunder tycker om Clearly Of Sweden AB 2

• skrev om Clearly Of Sweden AB
    2021-10-06
    Bra bemötande men knepigt med betalningsalternativ.
    Livslängden på filterpatronerna motsvarar inte vad som utlovas heller.
    Hej Sweco.

Bemötandet är A och O i all vår kundkommunikation. Vi har de vanliga betalningsalternativen och de brukar funka fint, men bra att det löste sig för dig ändå. Har du frågor angående livslängden på filterpatronerna är du varmt välkommen att kontakta oss :) https://www.clearlyofsweden.se/contact/
  • Stig Erik N
    skrev om Clearly Of Sweden AB
    2021-08-27
    Beställde just ett krantopps-filter och ett dusch-filter. Mycket trevlig kundservice, snabb leverans och enkelt att installera, precis som de beskrev. Toppenservice och gott vatten :)
    Tack så trevligt att höra. Välkommen åter! Clearly Of Sweden AB
  • Daniel E
    skrev om Clearly Of Sweden AB
    2019-01-31
    Lurendrejare, finns med på svarta listan, köp inte!
    Jag köpte deras Vattenrenare kranfilter 7 steg för 5000kr. Efter att jag använt den en kort tid tid la jag märke till att vattnet smakade äckligt och det blev avlagringar på glas som jag använt med det filtrerade vattnet. Jag jämförde med vanligt ofiltrerat vatten och det visade sig att Clearlys renare FÖRSÄMRADE vattnet, helt galet. Jag sände tillbaka med foto-bevis på att den ger avlagringar men de skickade tillbaka utan att testa den. Jag reklamerade till allmänna reklamationsnämnden och "vann", ARN rekommenderade Clearly att ta tillbaka vattenrenaren, men de vägrade. De är med på svarta listan för ARN beslut, dvs att de inte följer dessa. Fler än jag har alltså råkat ut för detta. Så se upp, dessa dyra grejor de säljer är högst tveksamma, cleary ger sämre vatten och väldigt dåligt bemötande av kundtjänsten där. Ska kontakta Plus och se om de vill göra ett reportage om detta hyckleri.
    Hej Daniel.

Givetvis försämrar inte våra produkter vattenkvalitén.

En gång hade vi en kund som köpt ett stort system av oss. Kund installerade själv och det funkade inte. Skickade bilder på installationen och vi såg direkt att det var felaktigt installerat. Vi erbjöd oss skicka en installatör men fick nej. Vi sa att det var felinstallerat men nej, kunden ville bara skicka tillbaka allt. Vi sa att det inte är fel på produkten, utan installationen och att vi kan lösa det. Kunden sa nej.

Utan att gå in på ditt specifika fall kan vi avrunda med att säga att vi alltid vill ge alla våra kunder bästa möjliga service och produkter. Du är varmt välkommen att ringa Hans, vår VD, på 031 - 69 01 00 - (09-16).