Clearly Of Sweden AB

2.0

6 omdömen om Clearly Of Sweden AB

Johan Filip L
Skrev om Clearly Of Sweden AB

Dålig kvalitet: Kopplingar håller inte tätt och vattnet smakar riktigt illa. Påståendet ”Bäst i test” men inga referenser.

Samuel Josua Eric N
Skrev om Clearly Of Sweden AB

Varning för detta företag! de köper in billig kinaskit o sen säljer för flera tusen kronor o påstås vara "bäst i test" utan någon hänvisning alls o inga bevis för att deras filter fungerar, känner mig riktigt lurad o kommer aldrig mer köpa från dessa skojare!

Joakim J
Skrev om Clearly Of Sweden AB

Köpte ett 7 stegsfilter samt ett duschfilter, otroligt dålig kvalitet samt att duschfilter läcker, de påstår även bäst i test, vart undrar jag? för dessa summor förväntar man sig en viss kvalitet. Jag har skapat en grupp som heter vattenfilter på Facebook, hoppas fler ansluter så vi kan samlas och ev gå ihop för en stämning eller få uppmärksamhet för detta företag.nör man vill returnera varorna då ifrågasätter dem varför och är otrevliga. Köp ej här.

Sweco Sverige Ab S
Skrev om Clearly Of Sweden AB

Bra bemötande men knepigt med betalningsalternativ. Livslängden på filterpatronerna motsvarar inte vad som utlovas heller.

Svar från Clearly Of Sweden AB

Hej Sweco. Bemötandet är A och O i all vår kundkommunikation. Vi har de vanliga betalningsalternativen och de brukar funka fint, men bra att det löste sig för dig ändå. Har du frågor angående livslängden på filterpatronerna är du varmt välkommen att kontakta oss :) https://www.clearlyofsweden.se/contact/

Stig Erik N
Skrev om Clearly Of Sweden AB

Beställde just ett krantopps-filter och ett dusch-filter. Mycket trevlig kundservice, snabb leverans och enkelt att installera, precis som de beskrev. Toppenservice och gott vatten :)

Svar från Clearly Of Sweden AB

Tack så trevligt att höra. Välkommen åter!

Daniel E
Skrev om Clearly Of Sweden AB

Lurendrejare, finns med på svarta listan, köp inte! Jag köpte deras Vattenrenare kranfilter 7 steg för 5000kr. Efter att jag använt den en kort tid tid la jag märke till att vattnet smakade äckligt och det blev avlagringar på glas som jag använt med det filtrerade vattnet. Jag jämförde med vanligt ofiltrerat vatten och det visade sig att Clearlys renare FÖRSÄMRADE vattnet, helt galet. Jag sände tillbaka med foto-bevis på att den ger avlagringar men de skickade tillbaka utan att testa den. Jag reklamerade till allmänna reklamationsnämnden...

Svar från Clearly Of Sweden AB

Hej Daniel. Givetvis försämrar inte våra produkter vattenkvalitén. En gång hade vi en kund som köpt ett stort system av oss. Kund installerade själv och det funkade inte. Skickade bilder på installationen och vi såg direkt att det var felaktigt installerat. Vi erbjöd oss skicka en installatör men fick nej. Vi sa att det var felinstallerat men nej, kunden ville bara skicka tillbaka allt. Vi sa att det inte är fel på produkten, utan installationen och att vi kan lösa det. Kunden sa nej. Utan att gå in på ditt specifika...