Clearly Of Sweden AB

Läs vad 1 kund tycker om Clearly Of Sweden AB

• Daniel E

2019-01-31

Daniel E skrev om Clearly Of Sweden AB
    Lurendrejare, finns med på svarta listan, köp inte!
    Jag köpte deras Vattenrenare kranfilter 7 steg för 5000kr. Efter att jag använt den en kort tid tid la jag märke till att vattnet smakade äckligt och det blev avlagringar på glas som jag använt med det filtrerade vattnet. Jag jämförde med vanligt ofiltrerat vatten och det visade sig att Clearlys renare FÖRSÄMRADE vattnet, helt galet. Jag sände tillbaka med foto-bevis på att den ger avlagringar men de skickade tillbaka utan att testa den. Jag reklamerade till allmänna reklamationsnämnden och "vann", ARN rekommenderade Clearly att ta tillbaka vattenrenaren, men de vägrade. De är med på svarta listan för ARN beslut, dvs att de inte följer dessa. Fler än jag har alltså råkat ut för detta. Så se upp, dessa dyra grejor de säljer är högst tveksamma, cleary ger sämre vatten och väldigt dåligt bemötande av kundtjänsten där. Ska kontakta Plus och se om de vill göra ett reportage om detta hyckleri. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte