CM Construction AB

Stockholmsvägen 2, 122 62 Enskede — Visa karta

Välkommen till oss på CM Construction - din dröm är vår verklighet!

Vår byggfirma har lång erfarenhet av de flesta byggtjänster. Här kan du få hjälp med allt från totalentreprenad till nybyggnation, tillbyggnation eller kanske badrumsrenovering eller måleri. Självklart lämnar vi bra garanti på våra arbeten och låter dig utnyttja ROT-avdraget om du så önskar.

Oavsett hur ditt byggprojekt ser ut kan vi garanterat finna en lösning. Vi arbetar i hela Stockholm och utför både små som stora jobb. Kontakta oss så berättar vi mer och lämnar ett prisförslag!

Läs vad 12 kunder tycker om CM Construction AB

• Joakim H
    Joakim H skrev om CM Construction AB
    C&M har byggt ett flertal villor och tillbyggnader som jag har ritat som arkitekt, varav tre villor till mig privat i egen regi. Det har fungerat klockrent med effektivitet och känsla varje gång. Samarbetet fungerar mycket bra! Läs mer
  • Kidde R
    Kidde R skrev om CM Construction AB
    CM construction renoverade mitt badrum för ett parvår sen. Jag är lika glad varje gång jag går in där. Har rekommenderat dem till flera vänner, som varit lika nöjda. De är i tid, håller tiden och kommunicerar framför allt. Kommer med tips och idéer som gör det lilla extra. Läs mer
  • Erik  A
    Erik A skrev om CM Construction AB
    Vi har anlitade CM Construction och Michel vid 2 lägenhetsrenoveringar. Vid båda tillfällen har det krävs totalentreprenad där CM Construction har tagit hand om alla delar i renoveringen. Nu senaste en vindsvåning på 100 kvadrat.

Michel och hans team är proffsiga och har alltid levererat enligt tidsplan med väldigt bra slutresultat. Jag har även rekommenderat CM Construction till kollegor och vänner som ska renovera! Läs mer
  • Rasmus R
    Rasmus R skrev om CM Construction AB
    Oerhört skickliga hantverkare.

Jag anlitade Michel och CM Construction AB för en totalrenovering om min vindsvåning på Gärdet i Stockholm.
    Med galna idéer från min sida, som genererade knepiga lösningar så var det inga som helst problem för CM Construction att göra detta.
    Den yrkesprofessionalitet som CM Construction tillhandahåller gör att mer än gärna rekommenderar detta fantastiska företag!

Det som CM Construction hjälpte mig med var bland annat:
    Platsbyggd garderob

Jag kommer att anlita CM Construction även för framtida projekt! Läs mer
  • Maria
    Maria skrev om CM Construction AB
    Jag gjorde en helrenovering hemma och anlitade CM contruction. Jag är mycket nöjd med Michel och hans trevliga personal. Killarna var punktliga varje morgon o gjorde ett toppenjobb. Familjen bodde hemma under hela renoveringen och det gick mycket bättre än vi trodde då killarna alltid städa efter sig efter varje arbetsdag. Det var aldrig stökigt eller rörigt när vi kom hem. De är mycket noggranna och otroligt duktiga
    Jag uppskattade alla bra tips och råd som Michel kom med under renoveringens gång. Proffsigt och trevligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera Michel och hans personal till alla som väljer att renovera och bygga om och ska vi göra mera jobb i framtiden så är CM Construction ett självklart val. Läs mer
  • Marcus A
    Marcus A skrev om CM Construction AB
    Vi anlitade CM Construction för en helrenovering av vår lägenhet sommaren 2017.

Michel och hans team gjorde ett bra jobb och gav oss goda råd under tiden, och arbetet gick snabbt fram.

Vi är nöjda och kommer absolut anlita CM Construction framöver när vi behöver hjälp! Läs mer
  • Oskar A
    Oskar A skrev om CM Construction AB
    Jag anlitade CM construction för renovering av 2 av mina lägenheter, både målning, elekrtikerjobb samt badrum och köksrenovering. Jag har vart supernöjd båda gångerna Michel och hans personal har vart väldigt lyhörda och serviceinriktade och alltid levererat enligt önskemål, men även gett bra input på hur du kan få till en så snygg o bra renovering som möjligt. Läs mer
  • Fredrik V
    Fredrik V skrev om CM Construction AB
    Jag anlitade Michel för ca 2,5 år sedan första gången på ren rekommendation från en kollega då jag hade köpt en lägenhet som skulle renoveras.
    Redan från start fick jag ett mycket professionellt bemötande och Michel kom med mycket tips kring hur man kunde göra och vad man kanske borde undvika när det gäller renoveringar osv.
    CM Construction gjorde i stort sett hela lägenheten förutom badrum då jag själv ville vänta med detta pga kostnaden.
    Ett extremt bra jobb när allt var klart och inte det minsta fel eller problem under eller efter renoveringen.

Jag kommer inom några veckor köpa en ny lägenhet som Michel redan varit och tittat på och lämnat förslag och rekommendationer, frågan är inte om jag kommer att använda CM igen utan snarare när.
    Vill du anlita ett byggföretag med grym personlig service, professionellt bemötande, kunnande och bara allmänt grym ägare så anlita CM Construction!

/ Fredrik Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om CM Construction AB
    Har anlitat CM Construction för renovering av mitt hus. Har även flera bekanta som använt sig av dem och varit nöjda. De har gjort allt från badrum, ytskikt, golv och målning hemma hos mig. Det jag uppskattade var ett professionellt bemötande, trevlig kommunikation och väldigt bra utfört arbete. Jag kan rekommendera CM Construction till alla som vill renovera och bygga nytt, stort som litet! Michel är kanon! Läs mer
  • Jonatan D
    Jonatan D skrev om CM Construction AB
    CM Construction har totalrenoverat två lägenheter åt oss och vi är så nöjda. De har hållit överenskomna tider och pris och har haft ett trevligt bemötande både mot oss och våra grannar. Vi kan verkligen rekommendera CM Construction! Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om CM Construction AB
    Kan varmt rekommendera Michel och CM Construction! De totalrenoverade vårt kök och det blev verkligen superfint! Vi kände ett stort förtroende för ägaren Michel från första stund vilket gjorde hela byggprocessen väldigt smidig. Han fick oss att känna oss trygga hela vägen och det hela blev därför ett roligt projekt. Saker som vi uppskattade var att hantverkarna kom i tid, var väldigt vänliga, arbetade effektivt och fixade allt vi bad om på ett smidigt och proffsigt sätt. Vi kommer absolut anlita CM igen! Läs mer
  • Emil C
    Emil C skrev om CM Construction AB
    Jag har anlitat CM Construction för att renovera båda mina kontor samt två av mina lägenheter. Jag är mycket nöjd med Michel och hans personal. Allt sköttes proffsigt, i tid och till det pris som vi kom överens om. Jag kan verkligen rekommendera CM till alla som behöver hjälp med renovering, nybyggnation och ombyggnation. Läs mer

Stockholmsvägen 2, 122 62 Enskede