CN Brands

Frösundaviks Allé 15, 169 70 Solna — Visa karta

CN Brands kan lagar och regler om arbets- och skyddskläder. Du vill att dina arbetare ska kunna känna sig trygga. Vi vill att du ska känna dig trygg också. Med vår kompetens och våra produkter kommer ni alla att känna er trygga. Vi tror att du, precis som vi, ser vikten av trygghet och säkerhet utan att för den skull släppa på det estetiska och tilltalande inom design och färg. Det ena utesluter inte det andra.

Läs vad 11 kunder tycker om CN Brands

• Fredrik R
    Fredrik R skrev om CN Brands
    Har en blandning av gubbar men mest unga killar.
  • Joakim C
    Joakim C skrev om CN Brands
    Lösningsorienterade, proffsiga och snabba.
  • Anders S
    Anders S skrev om CN Brands
    Installation av ny ytterdörr med ramverk.
    Professionella, flexibla och tillmötesgående. Planerade arbetet väl så att det följde överenskommen tidsplan. Slutresultatet var mycket bra.
    2014-03-18 Niclas B svarar Anders S
    Bra att ni är nöjda! Tveka inte att återkomma med fler uppdrag i framtiden!
  • Pontus B
    Pontus B skrev om CN Brands
    Fick ett totalpris i offerten som stämde med slut fakturan, mycket bra!
    Dom var snabba, skickliga och framförallt väldigt tillmötesgående vad gällde våra egna idéer att påverka slutresultatet, det var inga problem att göra en ändring när väl jobbet påbörjat.
    Trevliga killar i både ledning o på golvet, kan varmt rekommendera CN Bygg till andra!
    2014-02-17 Niclas B svarar Pontus B
    Tack för rekommendationen. Kul att höra att ni är nöjda och att ni känner att ni blivit trevligt bemötta. Vi på CN Norden Bygg AB kommer fortsättningsvis att ge alla våra kunder samma omtanke och bemötande.
  • Peo T
    Peo T skrev om CN Brands
    Jag tog kontakt med Cn Norden Bygg angående ett mindre arbete. kundbemötandet var väldigt trevligt och jag fick svar på mina frågor. Arbetet utfördes på ett proffsigt sätt, på utsatt tid och inom budgeten.
    Jag är mycket nöjd med kontakten och kan varmt rekommendera företaget.
    2014-02-08 Niclas B svarar Peo T
    Tack för ditt svar! Det är alltid lättare att arbeta med beställaren när man kan ha en öppen dialog kring hur arbetet skall utföras. Därmed kan man lättare hålla budget också. Vi är glada över att ni är nöjda!
    Välkommen med fler projekt
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om CN Brands
    Har bara positivt att säga om företaget - snabb återkoppling, seriösa, lätta att samarbeta med - personlig kontakt som kan underlätta när man vill ändra, lägga till och ha frågor! Utmärkt resultat! - Använder gärna företaget igen!
    2014-02-05 Niclas B svarar Elisabeth A
    Hej
    Tack för din respons! Vi på CNB försöker alltid att ha en nära dialog med våra kunder för att underlätta arbetet.
  • Oskar G
    Oskar G skrev om CN Brands
    Bra och servicinriktat bemötande.
    Cn Bygg AB levde väl upp till våra förväntningar och är en återkommande leverantör till oss.

Oskar Granler
    Noccon AB
    2014-01-13 Niclas B svarar Oskar G
    Hej
    Tack för ditt omdöme. Vi på CN Norden Bygg AB ser fram emot framtida sammarbeten.
  • Fredrik f
    Fredrik f skrev om CN Brands
    Rak och punktlig.
    Där gäller fortfarande ett handslag!
    2013-12-09 Niclas B svarar Fredrik f
    Hej
    Tack för dina åsikter och välkommen tillbaka när ni behöver ett nytt "handslag"
  • Hans M
    Hans M skrev om CN Brands
    godkänd

kommer mera
  • Hans M
    Hans M skrev om CN Brands
    Att dom gör ett bra jobb på .och att dom stämmer av jobbet när det ät färdigt.
    2013-11-28 Niclas B svarar Hans M
    tack för dina åsikter.
    Vi strävar efter att även i framtiden leverera enlig era önskemål.
  • Tobias L
    Tobias L skrev om CN Brands
    bra bemötande och hög servicenivå.
    2013-11-28 Niclas B svarar Tobias L
    Tack för dina åsikter.
    CNB vill även i framtiden ha ett gott samarbete med er där hög servicenivå och bra bemötande kommer att vara några av ledorden.

Frösundaviks Allé 15, 169 70 Solna