Combi Heat Värmeprodukter AB

Combi Heat Värmeprodukter AB

• Badge2023
Ring 0922-615 70 Dela

Combi Heat Värmeprodukter AB har som mål att kunna erbjuda sina kunder ett brett sortiment av energisnåla, miljövänliga och attraktiva uppvärmningsprodukter med hög kvalitet. Vi finns i Haparanda och vi skickar alla våra produkter ur vårt sortiment inom hela Sverige, Norge, Finland och Danmark Vi vill hjälpa våra kunder med...

58 omdömen om Combi Heat Värmeprodukter AB

Ola L
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Trevligt bemötande vid telefon kontakt, snabb leverans och konkurrens kraftigt pris.

Hej Ola, Tack för ditt fina omdöme! Hälsningar Behrouz

Jeanette T
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Snabb respons och trevligt kunnigt bemötande.

Hej Jeanette! Tack för ditt omdöme! Ha en fin helg! Hälsningar Behrouz

Tony Z
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Jag upplevde ett kunnigt och ärligt bemötande vid frågor om deras olika produkter. Jag beställde en kamin som kom snabbt enl ök . Hade några frågor på kvällen när vi tagit in kaminen och mailade dom, fick svar efter 10 min på kvällen, bra kundservice. Kaminen är inte installerad än men ser väldigt bra ut än så länge, verkar vara en produkt efter förväntningarna. Mvh Tony

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Tony! Tack för ditt omdöme! Det glädjer oss att du är nöjd med de svar som du fick om dina frågor och vår service. Ha en fin dag! Hälsningar Behrouz

Sven A
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Frågade och fick diskutera svaret. Fick rätt saker levererade på ett bra sätt och snabbt. Faktura bra på mail.

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Sven! Tack för ditt omdöme! Det är glädjande att vi har lyckats att vara till hjälp för att du ska kunna komma fram till rätt lösning och produkt. Ha en fin kväll! Hälsningar Behrouz

Mats S
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Rekomenderas å de varmaste ! Trevlig personal, bra priser, snabb leverans .

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Mats! Tack för att du har valt att lämna ett omdöme om vårt företag och att du är nöjd med vår service och priser! Lycka till med din nya anläggning! Hälsningar Behrouz

Eric Mikael D
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Trevlig och kunnigt bemötande.

Hej Eric! Tack för ditt omdöme! Ha en kväll! Hälsningar Behrouz

Mikael D
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Bra service samt snabb leverans

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Mikael! Tack för att du har valt att lämna ett omdöme om vårt företag och att du är nöjd med vår service! Lycka till med din nya anläggning! Hälsningar Behrouz

Jan A
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Har inte installerat ackumulatortanken än. Bra bemötande i telefon.

Hej Jan! Tack för ditt omdöme! God Jul! Hälsningar Behrouz

Henrik G
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

En smidig affär från hemsida till leverans!

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Henrik! Tack för ditt omdöme! Vi är verkligen glada över att du är nöjd med ditt köp. Ha en fin dag! Hälsningar Behrouz

Cia H
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Bra och kunnig rådgivning på telefon före köp. Snabb leverans och en rejäl kamin!

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Cia! Tack för att du har valt att lämna ett omdöme om vårt företag och att du är nöjd med vår service! Lycka till med din nya kamin! Hälsningar Behrouz

David P
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Mycket trevligt och proffesionellt bemötande.. Snabb leverans !

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej David! Tack för att du har valt att lämna ett omdöme om vårt företag och att du är nöjd med vårt sätt att jobba och hjälpa våra kunder! Ha en fin dag! Hälsningar Behrouz

Lars E
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Snabb leverans och bra service

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Lars! Tack för att du har valt att lämna ett omdöme om vårt företag och att du är nöjd med vår service! Ha en fin dag! Hälsningar Behrouz

Sofia D
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Fantastiskt service med rådgivning på lördag när det behövdes, seriositet och sakkunnighet! Jag är trevligt imponerad! Tack så jättemycket!

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Sofia! Tack för ditt omdöme! Vi är verkligen glada över att du är nöjd med vår support. Hälsningar Behrouz

Berit Catrin S
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Mycket bra bemötande och service. Kan inte utlåtande om produkten då den ej är installerad ännu.

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Berit Catrin! Tack för din feedback! Jätteroligt att du är nöjd med vårt företag och vårt sätt att bemöta våra kunder. Hälsningar Behrouz

Mia V
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Jätte trevlig och bra service. Vi köpte köksspis senco sg-90. Har fått riktigt bra hjälp över förväntan. Kommer definitivt rekommendera åt andra också. Och om vi ska installera solfångare kommer absolut vända mig dit.

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Mia! Tack för att du har valt att lämna ett omdöme om vårt företag och att du är nöjd med vår service! Lycka till med din nya vedspis! Hälsningar Behrouz

Jan Marcus O
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Bra respons från företaget, gjorde beställning på nätet och dom ringde dagen efter och kollade så allt stämde. Köpte en senko c25 premium och en ackumulatortank och allt var som förväntat. Mycket snygg möbel i köket

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Jan Marcus! Tack för att du har valt att lämna ett omdöme om vårt företag och att du är nöjd med vår support! Lycka till med din nya värmeanläggning! Hälsningar Behrouz

Kenneth B
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej. Jag köpte en Roaster vattenmantlad kamin. Den levererades på lovad datum. Kaminen fungerar jättebra och Combi Heat Är mycket servicevänliga OCH insatta i sina produkter. Snabba svar och uppföljning så att allt blev bra. Sen var den ju billig också. / kenneth

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Kenneth! Tack för ditt omdöme! Vi är verkligen glada över att du är nöjd med vår support och leveranstid och att du är också nöjd med din vattenmantlade kamin Roaster. Ha en fin dag! Hälsningar Behrouz

Orvar A
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Behrouz har tålmodigt svarat på alla frågor och guidat hela vägen både före och efter köp!

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Orvar! Tack för att du har valt att lämna ett omdöme om vårt företag och att du är nöjd med vår support! Ha en fin dag! Hälsningar Behrouz

Anders P
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Bra service och kundbemötande. Hög kompetens inom området.

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Anders! Tack för ditt omdöme! Vi är verkligen glada över att du är nöjd med vår service och kompetens! Ha en fin dag! Hälsningar Behrouz

Rutger E
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Rappt , effektivt, kunniga frågor ,för att undvika missförstånd, regelbunden återkoppling under processen, All bra !

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Rutger! Tack för ditt omdöme! Vi är verkligen glada över att du är nöjd med vår service! Ha en fin dag! Hälsningar Behrouz

Camilla A
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Bästa servicen! Har alltid tid att svara på frågor och kommer med bra tips till mig som kund. Kunniga och serviceminded.

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Camilla! Tack för att du har valt att lämna ett omdöme om vårt företag och att du är nöjd med vår support och service! Ha en fin dag! Hälsningar Behrouz

Lars L
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Combi Heat har levererat en pellets/ved kamin till mig som nummer två i första serien. Sen första dagen har den värmt vårt hem på 230 kvm varje dag i drygt 10 år. När temperaturen är under minus tio grader behövs viss stöttning med el. Huset ligger i Stockholmstrakten och vi förbrukar ca 12000 kWh inkl hushållsel. Kaminen är en fullträff!

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Lars! Tack så mycket för din feedback! Vi är verkligen glada över att du är nöjd med din kombikamin Unicombi! Hälsningar Behrouz

Maria F
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej det har varit en utav dom bästa investeringar som vi har gjort , vi har tyvärr inte använt den med ved bara med pellets , men fungerar utmärkt. Saludos / Maria Flygare

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Maria! Tack för din feedback! Jätteroligt att du är nöjd med vårt företag och din produkt. Hälsningar Behrouz

Per-Erik N
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

De varor vi har köpt av combi heat har fungerat väldigt bra. och har vi haft frågor efter köpet så har det aldrig varit några problem med heller. alltid vänligt bemött.

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Per-Erik! Det glädjer oss att du är nöjd med vår support och produkten som du har köpt hos oss. Önskar dig en trevlig dag! Hälsningar Behrouz

Susann L
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Trevlig och bra support. Dom lever upp till alla förväntningar man kan ha. Har en kombinerad ved- och pelletskamin.

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Susann! Tack för att du valt att lämna ett omdöme och att du är nöjd med vår support och din kombikamin! Ha en fin helg! Hälsningar Behrouz

Alexander L
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Dom har alltid svarat och varit oss behjälpliga med lösningar och rådslag inför och efter vårt köp av eldstad, vi har en produkt combikamin och är helnöjda!

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Alexander! Tack för att du valt att lämna ett omdöme och att du är nöjd med vår support och din kombikamin! Ha en fin helg! Hälsningar Behrouz

Åsa S
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Kunniga , förstående, flexibla och trevliga under hela köp- leverans.

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Åsa! Tack för ditt fina omdöme! Hälsningar Behrouz 0922-61570 www.combiheat.se

Lars Af E
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Kunnig och trevlig personal som kan ge snabba svar på frågor. Snabb leverans.

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Lars! Tack för att du valt att lämna ett omdöme och att du är nöjd med vår service och vår snabba leverans! Ha en fortsatt trevlig vecka! Hälsningar Behrouz Tel: 0922-61570 www.combiheat.se

Istvan M
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Bra kontakt och snabba lösningar. Postnord skadade min kamin i frakten men Combi heat tog tillbaka den och löste felen.

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Istvan! Tack för att du valt att lämna ett omdöme och att du är nöjd med vår service och produkt. Ha en fortsatt trevlig vecka! Hälsningar Behrouz Tel: 0922-61570 www.combiheat.se

Mattias D

Mycket bra är jättenöjd 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👎👍👍👍👍👍👍👍

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Mattias! Tack för ditt fina omdöme! Hälsningar Behrouz 0922-61570 www.combiheat.se

Fredric G
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Alla tiders kommunikation,leveranstid och hjälpsamhet. Enda önskan Att det vore bra med lite mer teknisk specifikation, ritning för att koppla suppernova mot acktank och golvvärme

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Fredrik! Tack för din feedback! Det ska finnas underlag i manualen för inkopplingen av kaminen mot ack.tank, annars är det bara höra av dig till oss så försöker vi hjälpa dig. Ha en dag! Hälsningar Behrouz 0922-61570

Hans T
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Utmerket kundebehandling. Produktet svarer til forventningene. Combi Heat Varmeprodukter anbefales. Kun positive opplevelse. Hans Torgersrud

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Hans! Tack för att du valt att lämna ett omdöme och att du är nöjd med vår service och produkt. Ha en fortsatt trevlig vecka! Hälsningar Behrouz Tel: 0922-61570 www.combiheat.se

Håkan K
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Mycket bra och trevligt bemötande, ringer tillbaka om ingen svarar för ögonblicket. Kan varmt rekommenderas!

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Håkan! Det glädjer oss att du är nöjd med vår service. Vi önskar dig en trevlig dag. Hälsningar Behrouz

Jan-Peter F
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej ! Jag fick ett mycket gott bemötande hos CombiHeat. Jag tittade även på andra tänkbara leverantörer men valde CombiHeat. Hälsningar Jan-Peter

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Jan-Peter! Tack för ditt förtroende att du valde vårt företag! Hälsningar Behrouz

Benny Ö
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Bra bemötande och får svar på frågorna. Är tillgängliga.

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hen Benny! Tack för din feedback! Jätteroligt att du är nöjd med vårt sätt att jobba och att vi har kunnat hjälpa dig med dina frågor. Hälsningar Behrouz

Anderses Pär Gunnar E
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Jättebra bemötande. Snabb service och leverans.

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Pär! Tack för din feedback! Jätteroligt att du är nöjd med vår support och leverans! Hälsningar Behrouz

Karin A
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Telefonkontakt och maikontakt med försäljare Behrouz i Haparanda fungerat perfekt. Förtroende uppstå snabbt. Produkten kom snabbt och visade sej vara bra över förväntan. Inga klagomål. Har rekommenderat till granne som nu kollar närmare.

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Karin! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt sätt att jobba. Du är alltid välkommen med ev. frågor framöver. Hälsningar Behrouz

Bo-Erik B
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Vi har höga förväntningar på Senkopannan som köptes i våras. Det är först nu värmesystemet färdigställts pga ett omfattande renoveringsprojekt. Förhoppningsvis kan nödvändiga murningsarbeten slutföras och besiktas så även värmepannan kan användas. Vi kör idag bara på el via acktanken.

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Bo-Erik! Hoppas att du kan snart börja använda din kökspanna och få värme till huset! Lycka till! Hälsningar Behrouz

Bengt B
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Bra service och enkelt förfarande från beställning till leverans.

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Bengt! Vi uppskattar din feedback, som vi använder för att bli bättre och ge dig och våra kunder en så bra upplevelse som möjligt som kund hos oss. Hälsningar Behrouz

Henrik B
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Bra bemötande, kunnig personal. Snabba leveranser. Mycket bra!

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Henrik! Tack för din feedback! Jätteroligt att du är nöjd med vår support! Hälsningar Behrouz

Nico A
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Trevlig bemötande och snabba svar på frågor. Alla leveanser höll tiden!

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Nico! Tack för att du valde att skaffa din produkt hos oss och att du är nöjd med vår service. Hälsningar Behrouz

Malin B
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Bra bemötande initialt dock fick jag två spisar som var trasiga (bra bemötande efter första trasiga), och då fick jag höra att det inte skulle bli en tredje på länge då Italien inte skulle göra fler sånna spisar förrän om 1-2månader. Blev irriterad och sa att jag förmodligen tänkte avboka den, och då fanns det tydligen en som de skickade. Fick påminnelse om att betala fakturan 3 dagar efter jag fick spisen, trots att jag hade åtminstone 15 dagar på mig.

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Malin! Tack för ditt tålamod att du kunde vänta tills den nya vedspisen skulle komma. Hoppas att du blir nöjd med den nya vedspisen! Hälsningar Behrouz

Bo A
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Snabba leveranser och alltid hjälpsamma med svar på frågor angående installationen av vattenmantlad kamin och ackumulator.

Hej Bo! Jätteroligt att du är nöjd med vår support! Hälsningar Behrouz

monika w
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Bra grejer och bra hjälp med att hitta rätt.

Hej Monika! Tack för din feedback! Hälsningar Behrouz

Per L
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Beställningen gick smidigt och säljarenvar duktig Leveransensmidig och produkten är till belåtenhet

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Per! Det gläder oss att du är nöjd med vårt sätt att jobba och att du är nöjd med din produkt. Hälsningar Behrouz

Lars S
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Bra kontakt och bekräftelse på underlag gjorde att vi fick levererat precis som vi ville och på utlovad tid.

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Lars! Det gläder oss att du är nöjd och att du har fått din vara i tid. Hälsningar Behrouz

Jan S
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Kunniga och professionella. För vår del blev det precis vad vi behövde.

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Jan! Tack så mycket för din feedback. Vi är glada att du är nöjd med vårt sätt att jobba! Hälsningar Behrouz

Daniel S
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Bra support och bemötande på telefon både innan och efter köpet av ny kamin.

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Daniel! Tack så mycket för din feedback. Vi är glada att du är nöjd med vårt företag! Hälsningar Behrouz

Eje W
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Bra bemötande av säljare, produkten kom i utlovad tid. Bra pris.

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Eje! Tack att du har tagit dig tid att lämna kommentar och omdöme samt den fina feedbacken om vårt företag! Hälsningar Behrouz

Ulf H
Skrev om Combi Heat Värmeprodukter AB

Bra support Och trevlig säljare Produkterna leverera det som dom lovar.

Svar från Combi Heat Värmeprodukter AB

Hej Ulf! Tack att du har tagit dig tid att lämna kommentar och omdöme samt den fina feedbacken om vårt företag! Hälsningar Behrouz