Comfornette Svenska AB

Comfornette Svenska AB

• BadgeTwoYears

Välkommen till Comfornette! Svensktillverkade badkar och tillbehör till ditt badrum sedan 1992. Vi har allt du behöver för att få den ultimata känslan av ett hemmaspa. Vi är en av de äldsta återförsäljarna av badkar i branschen. Hos oss hittar du allt från badkar, duschbadkar och designbadkar till bubbelbadkar, spabad och...

47 omdömen om Comfornette Svenska AB

Sedan starten hos Reco 2020

Anders L
Skrev om Comfornette Svenska AB

Helt fantastiskt badkar! Stilrent med fina blandare i krom. Miami 180*90 cm. Ger gott om plats för två vuxna badande. Även uppskattat av barnen som får en stor yta att röra sig på. Ett stort tack till Marcus för trevligt bemötande och leverans enligt plan. Ann-Kristin

Jacob T
Skrev om Comfornette Svenska AB

Riktigt nöjd med badkaret! Snabb leverans och bra service.

Daniel Q
Skrev om Comfornette Svenska AB

Vi har nyligen flyttat in i vårat drömhus, där det i stora badrummet till våran glädje fanns ett rejält hörnbadkar från Comfornette. Efter några månaders användning fick vi olyckligt nog en stor läcka vid pumpen för bubblorna och vattnet. Hade ingen aning om hur jag skulle kunna laga detaljen som gick sönder så jag fotade och skickade bilderna till Comfornette direkt. Fick nästan ögonblickligen svar, exakt hur jag skulle göra och vilken del jag behövde som dom skickade till mig omgående. Har nog aldrig varit med...

Viktor F
Skrev om Comfornette Svenska AB

Köpte ett spalock som passade perfekt, både i mått och färg efter vad som beställdes. Locket var tjockt och kändes välisolerat. Kontakten med företaget var utmärkt bra. Fick snabbt svar på mina frågor. Kontakten kändes personlig och prioriterad. Leveransen av locket var perfekt hela vägen och allting var väl paketerat och förslutet. Tack Comfornette och Marcus för en fin produkt och bra service.

Michael G
Skrev om Comfornette Svenska AB

Mycket trevligt och proffsigt bemötande då jag köpte ett nytt spabadslock, dock sa jag fel mått och kom hem med ett lock som inte passade. Detta löste Marcus utan problem och beställde ett nytt lock med rätt dimensioner, han uppdaterade med jämna mellanrum när locket skulle komma. Sedan var det bara att byta utan konstigtheter Proffsigt 👍 rekommenderas varmt

Emil W
Skrev om Comfornette Svenska AB

Toppen service när jag köpte vårt badkar, det kom dagen efter jag beställde.

Thomas T
Skrev om Comfornette Svenska AB

Fantastiskt snabb och bra kommunikation, service och leverans. Också mycket nöjd med kvaliteten på spalocket så det blir högsta betyg då allt överträffade alla förväntningar jag hade. Rekommenderas varmt!

Ragna H
Skrev om Comfornette Svenska AB

Jag ringde till Comfornette för att få hjälp med en reservdel till mitt bubbelbadkar och fick ett mycket bra bemötande. Redan inom någon timme efter mitt samtal fick jag besked, att paketet var på väg till mig. Jättefin service!!

Reza R
Skrev om Comfornette Svenska AB

Utmärkt kundservice inför beställning (svarade på mail inom några min trots att det var sent på kvällen), samt inför leverans. Toppenservice och toppenbadkar!

Olaug Anne Elisabeth G
Skrev om Comfornette Svenska AB

Beställningen via nätet fungerade fint medan information mellan Comfornette och leverantör inte fungerade fullt ut. Det löste sig dock i kontakt med budfirman. Vi hade behövt få badkaret inburet men den informationen fick inte budet - osäker på hur jag själv informerade om det vid beställning men det gick inte att ändra i efterhand.

Lisette F
Skrev om Comfornette Svenska AB

Fantastisk service og hjælp med at bestille det rigtige badekar. Og meget hurtig levering. Meget professionel og med god tid og humor til at svare på mange spørgsmål. Giver mine varmeste anbefalinger, og tak Marcus for din hjælp.

Håkan H
Skrev om Comfornette Svenska AB

Trevliga och bra leverans,hjälpsamma med instruktion om praktiska placeringar

Mia S
Skrev om Comfornette Svenska AB

Smidig hantering på alla sätt vid köp av vårt badkar. Från beställning till leverans. Snabb support vid frågor. Överlag mycket nöjd kund.

Fredrik W
Skrev om Comfornette Svenska AB

Snabb återkoppling och en mycket bra servicenivå!

Alexander J
Skrev om Comfornette Svenska AB

Mycket nöjd med mitt köp av spabad och badkar från Comfornette. Snabb leverans och produkter av hög kvalitet. Spabadet är även välisolerat vilket märks på den låga förbrukningen även under dem kalla månaderna. Rekommenderas!

Camilla K
Skrev om Comfornette Svenska AB

Mycket bra kontakt med företaget. Svarar fort på frågor och är väldigt tillmötesgående. Rekommenderar dem starkt och mycket nöjd över mitt köp Estelle badkar.

Peter Christoffer R
Skrev om Comfornette Svenska AB

Trevlig och kunnig personal, hade en fråga och dom återkopplade snabbt och proffsigt! Produkten kom fort och vi är så nöjda! Rekommenderar Comfornette! 5/5!

Florian I

Snabbt & smidigt! Super nöjd med mitt köp

Jan-Ove A
Skrev om Comfornette Svenska AB

Snabb och bra service då jag köpte ett snyggt design badkar. jan-ove

Puja K
Skrev om Comfornette Svenska AB

Oerhört bra service, inför inköp av hörnbadkar bemötte Marcus mina frågor med engagemang och tydlighet. Produkten får vi efter nyår men det känns tryggt givet hjälpen vi fått på förhand.

David R
Skrev om Comfornette Svenska AB

De e bra personal och blev mottagen väldigt bra, nöjd me mitt systambadkar

Sara M
Skrev om Comfornette Svenska AB

Vi letade efter ett nytt badkar med massagesystem till vettigt pris, och hittade Comfornette på nätet. Fick kontakt med Marcus som hjälpte oss igenom hela beställningen snabbt och lätt. Nu är badkaret levererat, snabb leverans. Det ser superfint ut, bra design, och smidig storlek!

Sara B
Skrev om Comfornette Svenska AB

Mycket nöjd med hanteringen av leverans och beställning av ett nytt spa-lock. Marcus är en klippa med stort engagemang för sitt jobb och med stor kunskap inom sin expertis. Tack för all hjälp/Sara

Stefan B
Skrev om Comfornette Svenska AB

Snabb leverans och väl emballerat badkar till bra pris. Suveränt bemötande , är fantastiskt nöjd med mitt köp. Rekommenderas varmt 🤗

Katarina B
Skrev om Comfornette Svenska AB

Proffsigt och personligt bemötande få vi köpte ett badkar. Bra kvalitet till bra pris

Johan O
Skrev om Comfornette Svenska AB

Hela familjen är väldigt nöjda med badkaret. Snabb leverans och vid kontakt med Comfornette har de svarat väldigt snabbt och varit oroligt serviceinriktade.

Alexander Z
Skrev om Comfornette Svenska AB

Marcus var en klippa i hela processen och har evigt mitt förtroende i allt som gäller badkar! Allt från första kontakt och bemötande till att det börjat bubbla fungerade klockrent. Rekommenderar.

Åke G
Skrev om Comfornette Svenska AB

Hej vi har beställt ett badkar, vi har inte fått hem det, vi ville ha leveras tidigast den 15 nov. Den kontakt vi har haft hittills har fungerat mycket bra och personalen har varit tillmötesgående för våra önskemål. Mvh Åke Granholm

Desiree L
Skrev om Comfornette Svenska AB

Inga krångligheter, enkelt att beställa och leverans, varan motsvarade förväntningarna

Michael T
Skrev om Comfornette Svenska AB

Fantastiskt företag och så trevliga! 👍👍👍👍👍

Chris
Skrev om Comfornette Svenska AB

Kan verkligen rekommenderas! Köpte ett spalock som jag är väldigt nöjd med. Bra pris och supersnabb leverans. Jättetrevlig personal (Marcus Ä), hjälpsam och snabb på att svara på mail. Kan inte bli bättre! Tummen upp!!!

David A
Skrev om Comfornette Svenska AB

Vi har köpt flera bad av detta företag och har fått äran att besöka fabriken! Jag älskar deras inlevelse i detaljer som kopplingar och isolering mm. För mig är det det tryggaste valet av leverantörer! Deras aftersale service var superbt också då vi hade något litet som behövde åtgärdas och det löste dom bara någon dag efter vi ringt. Vi behövde inte fylla i massa papper osv utan endast ett samtal😊 Tack så mycket för er fina service⭐️⭐️⭐️

Daniel M
Skrev om Comfornette Svenska AB

Kändes väldigt kunniga från första början. Marcus hjälpte mig välja rätt bland bubbelbadkaren. Absolut älskar mitt Miami-kar, vattenmassage varje dag känns superlyxigt haha. Det märktes att de bryr sig om kvalitet och sina kunder. Kan varmt rekommenderas!

Daniel W
Skrev om Comfornette Svenska AB

Fick jättebra och snabb hjälp med en bottenventil som gått sönder.

Tina J
Skrev om Comfornette Svenska AB

Snabbt svar på mina frågor och snabb leverans av ett mycket fint spabadslock.

Kristina L
Skrev om Comfornette Svenska AB

Trevligt bemötande, bra produkt.

Bo A
Skrev om Comfornette Svenska AB

Köpte ett badkar med dusch vägg. Fin produkt som var bättre än väntat. Väl packat för att undvika skador. Leverans fungerade bra. Beställde på nätet och priset var mycket bra då det var Black Friday erbjudande.

Emil H
Skrev om Comfornette Svenska AB

Tack för bra service! Familjen är jättenöjda med spabadet!

Thomas M

Snabb återkoppling, snabb leverans och justa priser! 😀 Tummen upp👍👍

Linn P
Skrev om Comfornette Svenska AB

Vi köpte ett badkar och en blandare till vårt hus som vi är supernöjda med! Snabb leverans och trevlig service! Kan rekommenderas!

Axel L
Skrev om Comfornette Svenska AB

Köpte ett otroligt fint badkar som fungerar perfekt. Tar ett bad minst varannan dag och njuter varje gång. Mycket bra kundbemötande och snabb leverans. Fem av dem stjärnor!

Heidi K
Skrev om Comfornette Svenska AB

Hemsidan är stilren, inbjudande och tydlig. Det är lätt att hitta informationen och språket beskriver på ett bra sätt.

Hannah H
Skrev om Comfornette Svenska AB

Vi är toppen nöjda!! Otroligt kunnig personal som faktiskt kunde guida i för oss ett stort köp, kan bara varmt rekommendera.

Edward T
Skrev om Comfornette Svenska AB

Köpte en blandare, blev så att jag köpte en till föräldrarna även. Toppen service & kvalité från Comfornette! Kan starkt rekommenderas.

Dennis S
Skrev om Comfornette Svenska AB

Badkarskudden passade mitt Monaco badkar perfekt, prisvärd.

Iris L
Skrev om Comfornette Svenska AB

Beställde hörnbadkar. Allt gick smidigt. Hade kanske önskat ett besked om leveransstatus någon gång mellan beställning och leverans.

Claes H
Skrev om Comfornette Svenska AB

Köpte ett duschbadkar som vi är supernöjda med. Tittade på lite olika men fastnade för ett från Comfornette. Fick dock vänta lite på leveransen då vi lyckades att pricka in att lägga beställningen mitt under deras semesterperiod.