Comfornette Svenska AB

Comfornette Svenska AB

Välkommen till Comfornette!

Svensktillverkade badkar och tillbehör till ditt badrum sedan 1992. Vi har allt du behöver för att få den ultimata känslan av ett hemmaspa. Vi är en av de äldsta återförsäljare av badkar i branschen och alla badkar är 100% svensktillverkade.

Hos oss hittar du allt från badkar, duschbadkar och designbadkar till bubbelbadkar, spabad och mycket mer.

Vi på Comfornette tar inga genvägar eller erbjuder billiga alternativ. Vårt fokus ligger på kvalitet och komfort samtidigt som vi är miljömedvetna. Inga detaljer lämnas åt slumpen när ditt nya badkar tillverkas. Vi strävar alltid att ligga i framkant och vara innovativa. Varmt välkommen att se vårt utbud på vår hemsida.

Läs vad 16 kunder tycker om Comfornette Svenska AB 2

• David A
    skrev om Comfornette Svenska AB
    2021-06-25
    Vi har köpt flera bad av detta företag och har fått äran att besöka fabriken! Jag älskar deras inlevelse i detaljer som kopplingar och isolering mm.
    För mig är det det tryggaste valet av leverantörer!
    Deras aftersale service var superbt också då vi hade något litet som behövde åtgärdas och det löste dom bara någon dag efter vi ringt.
    Vi behövde inte fylla i massa papper osv utan endast ett samtal😊

Tack så mycket för er fina service⭐️⭐️⭐️
    2021-06-24
    Kändes väldigt kunniga från första början. Marcus hjälpte mig välja rätt bland bubbelbadkaren. Absolut älskar mitt Miami-kar, vattenmassage varje dag känns superlyxigt haha. Det märktes att de bryr sig om kvalitet och sina kunder.

Kan varmt rekommenderas!
    2021-06-23
    Fick jättebra och snabb hjälp med en bottenventil som gått sönder.
    2021-06-23
    Snabbt svar på mina frågor och snabb leverans av ett mycket fint spabadslock.
    2021-03-03
    Trevligt bemötande, bra produkt.
    2021-02-10
    Köpte ett badkar med dusch vägg. Fin produkt som var bättre än väntat. Väl packat för att undvika skador. Leverans fungerade bra. Beställde på nätet och priset var mycket bra då det var Black Friday erbjudande.
    2021-01-25
    Tack för bra service!
    Familjen är jättenöjda med spabadet!
  • Thomas M
    skrev om Comfornette Svenska AB
    2020-12-10
    Snabb återkoppling, snabb leverans och justa priser! 😀
    Tummen upp👍👍
    2020-11-26
    Vi köpte ett badkar och en blandare till vårt hus som vi är supernöjda med! Snabb leverans och trevlig service! Kan rekommenderas!
    2020-11-22
    Köpte ett otroligt fint badkar som fungerar perfekt. Tar ett bad minst varannan dag och njuter varje gång. Mycket bra kundbemötande och snabb leverans.
    Fem av dem stjärnor!
    2020-11-22
    Hemsidan är stilren, inbjudande och tydlig. Det är lätt att hitta informationen och språket beskriver på ett bra sätt.
    2020-11-21
    Vi är toppen nöjda!! Otroligt kunnig personal som faktiskt kunde guida i för oss ett stort köp, kan bara varmt rekommendera.
    2020-11-20
    Köpte en blandare, blev så att jag köpte en till föräldrarna även.
    Toppen service & kvalité från Comfornette!
    Kan starkt rekommenderas.
    2020-11-20
    Badkarskudden passade mitt Monaco badkar perfekt, prisvärd.
    2020-11-13
    Beställde hörnbadkar. Allt gick smidigt. Hade kanske önskat ett besked om leveransstatus någon gång mellan beställning och leverans.
    2020-11-10
    Köpte ett duschbadkar som vi är supernöjda med. Tittade på lite olika men fastnade för ett från Comfornette. Fick dock vänta lite på leveransen då vi lyckades att pricka in att lägga beställningen mitt under deras semesterperiod.