Comfornette Svenska AB

Läs vad 8 kunder tycker om Comfornette Svenska AB

• 2020-11-26

Linn P skrev om Comfornette Svenska AB
    Vi köpte ett badkar och en blandare till vårt hus som vi är supernöjda med! Snabb leverans och trevlig service! Kan rekommenderas! Läs mer
  • 2020-11-22

Axel L skrev om Comfornette Svenska AB
    Köpte ett otroligt fint badkar som fungerar perfekt. Tar ett bad minst varannan dag och njuter varje gång. Mycket bra kundbemötande och snabb leverans.
    Fem av dem stjärnor! Läs mer
  • 2020-11-22

Heidi K skrev om Comfornette Svenska AB
    Hemsidan är stilren, inbjudande och tydlig. Det är lätt att hitta informationen och språket beskriver på ett bra sätt. Läs mer
  • 2020-11-21

Hannah H skrev om Comfornette Svenska AB
    Vi är toppen nöjda!! Otroligt kunnig personal som faktiskt kunde guida i för oss ett stort köp, kan bara varmt rekommendera. Läs mer
  • 2020-11-20

Edward T skrev om Comfornette Svenska AB
    Köpte en blandare, blev så att jag köpte en till föräldrarna även.
    Toppen service & kvalité från Comfornette!
    Kan starkt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-11-20

Dennis S skrev om Comfornette Svenska AB
    Badkarskudden passade mitt Monaco badkar perfekt, prisvärd. Läs mer
  • 2020-11-13

Iris L skrev om Comfornette Svenska AB
    Beställde hörnbadkar. Allt gick smidigt. Hade kanske önskat ett besked om leveransstatus någon gång mellan beställning och leverans. Läs mer
  • 2020-11-10

Claes H skrev om Comfornette Svenska AB
    Köpte ett duschbadkar som vi är supernöjda med. Tittade på lite olika men fastnade för ett från Comfornette. Fick dock vänta lite på leveransen då vi lyckades att pricka in att lägga beställningen mitt under deras semesterperiod. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte