Confident Living Nordic AB

2.4

9 omdömen om Confident Living Nordic AB

Ann Martina S
Skrev om Confident Living Nordic AB

Så sjukt besviken gjorde min beställning 13 mars, skulle finnas på lager, enda anledningen jag valde deras sida. Sen får jag veta att den inte finns men kommer komma ca 2 feb. Den 3 feb får jag ett mail att varan är försenad men kommer skickas om någon dag. Den 6 feb skriver dom att dom inte kommer beställa varan och jag får pengarna tillbaka. Så jag har altså väntat nästan 1 månad och nu har priset gått upp på dom andra sidorna och jag får vänta 4 nya veckor. Företaget vill inte kompensera mellanskillnaden utan skriver...

Carl S
Skrev om Confident Living Nordic AB

Beställde ne bänk och fick en köttkvarn i brevlådan. Först hänvisade de oss till reklamationsavdelningen där de skulle ha en handläggningstid på 20 dagar. Sedan hörde de av sig efter mycket om och men och sa att de hade krediterat bänken men att vi var tvugna att konka den stora köttkvarnen till närmsta ombud för att skika tillbaka den. De skickade den till oss via Airmee med hemleverans men tydligen kan de inte skicka hit dem för upphätmning. Riktigt dålig service.

Gunilla Elisabeth J
Skrev om Confident Living Nordic AB

Mycket besviken. Beställde matta 24 nov, som skickades 9 dec med postnord. Nu är det 28 dec och jag har fortfarande inte fått någon leverans. De tar inte ansvar för att order kommer fram trots att det måste synas i systemet att min order fastnat De svarar inte på mailen De löser inte problemet på snabbast möjliga sätt De verkar inte kompensera på något sätt Håller fortfarande tummarna för att mattan kommer fram till slut Om någon annan har problem, så är tipset att ringa istället för att maila. De kundservicemedarbetare jag haft kontakt med har varit trevliga, men har begränsat mandat.

JOAKIM L
Skrev om Confident Living Nordic AB

Jag verkar ha fått samma behandling som andra här. Beställer på sidan men pga fel på sida kommer fel variant på orderbekräftelsen (fel färg, blir samma oavsett vad man väljer). Försöker kontakta flera gånger utan resultat, men får svar direkt efter dålig recension på nätet. Trots mina tidigare mail skickar de ändå de felaktiga varorna så nu står jag här utan matbord alls och måste trassla med returer osv. Varför inte bara svara på mailen, och i vart fall reda ut misstaget innan varorna skickas? Tänker nu inte ta emot leveransen.

THERÉSE O
Skrev om Confident Living Nordic AB

Ett företag som förtjänar minus egentligen. Beställt från detta företag två gånger, båda gångerna kommer varorna minst en månad försent. Den senaste gången sa jag att jag inte ville ha varorna längre, de frågar då vilka av alla varorna jag inte vill ha. När jag svarar igen att jag inte vill ha några av dem (vilket tydligt framgick i första mailet) skickar de allt och säger att jag naturligtvis får returnera varorna.

PATRIC N
Skrev om Confident Living Nordic AB

Skulle verkligen inte rekommendera detta företag. Lade en beställning men fick ingen bekräftelse när jag sedan var i kontakt med kundservice bekräftar hon att ingen beställning har blivit lagd. 5 dagar efter får jag en bekräftelse och då återkopplar jag till dem innan paketet har gått iväg, då vill dem att jag ska skicka tillbaka det och betala för returfrakten! Vad ni än gör handla inte av dem!!

Mila K
Skrev om Confident Living Nordic AB

ConfidentLiving vet verkligen vad kundservice och kvalité innebär! Har beställt många produkter härifrån, större som mindre, och blir alltid lika nöjd. Den enda gången en leverans tog längre tid än beräknat så var hanterandet av ärendet fenomenalt (tack Sofia, du borde få utmärkelsen som årets anställd). Kort sagt är jag supernöjd och det blir definitivt fler köp!

Sofia b
Skrev om Confident Living Nordic AB

Älskar den här sidan och supernöjd med sättet jag blev bemött som kund på, rekommenderas!

Jonas S

Fantastisk service & snabb leverans. Rekommenderas varmt1