Confident Living Nordic AB

Läs vad 6 kunder tycker om Confident Living Nordic AB

• JOAKIM L

2020-06-25

JOAKIM L skrev om Confident Living Nordic AB
    Jag verkar ha fått samma behandling som andra här. Beställer på sidan men pga fel på sida kommer fel variant på orderbekräftelsen (fel färg, blir samma oavsett vad man väljer). Försöker kontakta flera gånger utan resultat, men får svar direkt efter dålig recension på nätet. Trots mina tidigare mail skickar de ändå de felaktiga varorna så nu står jag här utan matbord alls och måste trassla med returer osv. Varför inte bara svara på mailen, och i vart fall reda ut misstaget innan varorna skickas? Tänker nu inte ta emot leveransen. Läs mer
  • 2020-05-12

THERÉSE O skrev om Confident Living Nordic AB
    Ett företag som förtjänar minus egentligen. Beställt från detta företag två gånger, båda gångerna kommer varorna minst en månad försent. Den senaste gången sa jag att jag inte ville ha varorna längre, de frågar då vilka av alla varorna jag inte vill ha. När jag svarar igen att jag inte vill ha några av dem (vilket tydligt framgick i första mailet) skickar de allt och säger att jag naturligtvis får returnera varorna. Läs mer
  • 2019-12-18

PATRIC N skrev om Confident Living Nordic AB
    Skulle verkligen inte rekommendera detta företag.
    Lade en beställning men fick ingen bekräftelse när jag sedan var i kontakt med kundservice bekräftar hon att ingen beställning har blivit lagd. 5 dagar efter får jag en bekräftelse och då återkopplar jag till dem innan paketet har gått iväg, då vill dem att jag ska skicka tillbaka det och betala för returfrakten!
    Vad ni än gör handla inte av dem!! Läs mer
  • Mila K

2015-05-21

Mila K skrev om Confident Living Nordic AB
    ConfidentLiving vet verkligen vad kundservice och kvalité innebär! Har beställt många produkter härifrån, större som mindre, och blir alltid lika nöjd. Den enda gången en leverans tog längre tid än beräknat så var hanterandet av ärendet fenomenalt (tack Sofia, du borde få utmärkelsen som årets anställd). Kort sagt är jag supernöjd och det blir definitivt fler köp! Läs mer
  • 2013-09-29

Sofia b skrev om Confident Living Nordic AB
    Älskar den här sidan och supernöjd med sättet jag blev bemött som kund på, rekommenderas! Läs mer
  • 2013-02-03

Jonas S skrev om Confident Living Nordic AB