Connect4U AB

Connect4U AB

Ring 042-311 16 50 www.teledirekt.com
3.5

Teledirekt är en fristående telefoni operatör. Vi erbjuder kompletta telefoni- och mobila bredbandstjänster till små och medelstora företag i hela Sverige.Smarta och prisvärda helhetslösningar frigör tid för våra kunder. Vi levererar alltid med enkelhet, kvalitet och service.

6 omdömen om Connect4U AB

Martin Stefan Carle P

Varning för bedrägeri Företaget verkar ha anknytning till en hemsida som heter Byhome.se och som även marknadsför produkter via CDON.se Jag gjorde en beställning av en TV av Byhome via CDON. Produkten har inte har levererats. Jag har kontaktat kundtjänst i ärendet vid ett par tillfällen men har inte fått något svar från dem. Produkten står som postad på CDON's websida men det finns ingen leveransspårning knuten till transporten. Länken till produkten är också inaktiverad på CDON's websida vilket föranleder mig att...

PIA K
Skrev om Connect4U AB

Extremt otrevlig uppringare som tydligen inte uppdaterat sin NIX-lista senaste tio åren.

Arne A
Skrev om Connect4U AB

Blev uppringd av Teledirekt en gång. De va dyrare än det jag hade så jag va inte intresserad av att byta. Men killen var väldigt trevlig så jag lovade honom att skriva här!

Johanna L gillar detta
Johanna C
Skrev om Connect4U AB

teledirekt sverige ab har en fin och kundvänlig kundtjänst,rek varmt till alla där ute, företaget har nu tack vare deras säljare minskat våra kostnader med 10%, Bra abonnemang och villkor!

Jörgen D
Skrev om Connect4U AB

Teledirekt sverige AB !!!En mycket duktig tjej ringde mig igår och jag tecknade ett abonnemang.Vill ge tjejen ett stort beröm, vilken service och charm. Jobba på mitt företag får hon gärna göra!

Robin
Skrev om Connect4U AB

teledirekt Sverige AB är riktigt bra - Exceptionellt kan bara säga och berätta bra saker om deras säljare! fick ett toppen erbjudande för ett företagsabonnemang, vill även tacka er Johan på kundtjänsten som hjälpte mig och var mycket kundvänlig. Teledirekt sverige ab rekomenderas varmt till alla företag där ute, äntligen så finns det åtminstone ett bolag man kan lita på. Ger Teledirekt sverige ab ett stort +!!!