Coop Forum

Energivägen 2B, 196 37 Kungsängen — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Coop Forum

• Jay W
    Jay W skrev om Coop Forum
    Har bara bra upplevelser från Coop Forum. Personalen är väldigt hjälpsam och hjärtlig. Bra utbud och alltid något gynnsamt erbjudande att nyttja.
  • Ola S
    Ola S skrev om Coop Forum
    Själva butiken finns det väll inget att kommentera egentligen. Bra utbud, bra priser etc... Det jag upplever som lite av ett problem är när man handlar efter kl 19, spelar ingen roll vilken dag i veckan. Oftast är det en kassa bemannad, och det är den vid byggavdelningen och det kanske inte är det första man tänker på. Självskanningskassan är heller nästan aldrig bemannad kvällstid, vilket gör att man har ingenstans att ta vägen än bort till byggavdelningen om man får avstämmning eller tänkte betala kontant.
    Det jag upplevt är att personalen i kassan kvällstid inte är speciellt trevligt, oftast möts man av en bitter min som visar att dom helst inte vill vara där. Inte jätte kul som kund. Sist av allt är även öppet tiderna lite udda. Det är nog den enda större mataffären som bara har öppet till 21. Alla andra jag stött på har öppet till 22.
    Men överlag annars en riktigt bra butik!

Energivägen 2B, 196 37 Kungsängen