Alla kategorier Mataffär Skåne Malmö Coop Forum

Läs vad 3 kunder tycker om Coop Forum

• Qpaqex
    Qpaqex skrev om Coop Forum
    Dyrt.
    Dålig omsättning gör att det är lätt att hitta varor som passerat bäst före. Det gör mig aningen bekymrad. Fast jag är inte förvånad längre. Frågar man efter en sak så suckar personalen.
    Fast köper man saker på erbjudande och kollar datum kan man göra fynd. Fast jag upplever tiden sprungit ifrån Coop.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Coop Forum
    Välsorterad Coopbutik. Finns möjlighet till "shop express". Innebär att de som är "med mera medlemmar", får möjlighet att registrera sig till en tjänst, där de i butiken själva "scannar" in sina varor. Vid kassan finns alternativet att antingen betala till personal, eller betala med kort i en obemannad kassa. På båda alternativen sker det regelbundet "stickprover", vilket i sin tur troligtvis minskar att kunder försöker "fuska". "Shop express" i sig gör att det går snabbt att handla, kan oftast undvika kö helt.
    I övrigt är lokalen stor, fräsch och har det mesta.
    Ger butiken "4/5 recos". Det var möjligheten till "shop express" som gjorde det lilla extra.
    Kerstin A gillar detta
  • Ami H
    Ami H skrev om Coop Forum
    STormarknad... det säger väl allt, här går man vilse första gången man försöker navigera sig runt. Men Coop Forum har ett bra och rikt sortiment, bra och fräscha råvaror. Men vem behöver egentligen välja mellan 23 olika sorters tandkräm?
    Jag vill dock rekomendera Coop Forum för här är enda stället i Malmö som jag hittar min frisyrgelé!!

Stadiongatan 24, 217 62 Malmö