Alla kategorier Mataffär Norrbotten Piteå Piteå Coop Forum

Hamnplan 41, 941 62 Piteå — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Coop Forum

• Nicklas L
    Nicklas L skrev om Coop Forum
    jag tycker att coop forum är en riktigt bra affär,, alltid lika trevlig personal,glatt bemötande,hjälpensamma,följer riktigt med och visar vars varan är.mot vissa andra
    affärer i staden typ Ica,
    coop vart värkligen jätte snyggt å bra nu när dom byggde om,jag vill sätta ett topp betyg hos dom,
    ett stort + ska dom ha.. så jag vet inte riktigt för gående talaren har att antyda.
    alla försöker väl att göra sitt jobb så gått det går,men om man ser kanske lite skum ut så ja vist hade jag säkert följt efter en sådan person, ja nu vet jag inte direkt vad allt handlade om,,men som sagt för min del är dom en toppen affär,, tack ska ni ha för att ni finns.
  • Christina B
    Christina B skrev om Coop Forum
    Här råkar du ut för misstänksam personal som ifrågasätter din heder även om du är stamkund och aldrig gjort annat än rätt för dej.Det finns, så klart, motsatsen åxå, men varning utfärdas.Att bli kränkande bemött är inte roligt och man tycker att det borde vara givet att man är seviceinriktad när man arbetar med folk.Ledningen tycks inte heller ha de kraven på sin personal.De borde bekosta charmkurser för sina anställda...och sej själva!
    Representant för ICA Kvantum gillar detta

Hamnplan 41, 941 62 Piteå