Alla kategorier Mataffär Stockholms län Solna Coop Konsum Bergshamra

Rådjursstigen 3, 170 76 Solna — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Coop Konsum Bergshamra

• isabel j
    isabel j skrev om Coop Konsum Bergshamra
    Ägaren skulle verkligen behöva ta tag i butikskommunikationen och servicebiten i butiken, för att inte tala om sortimentet. Vet man inte vad man ska äta till middag innan så vet man definitivt inte vad man ska äta efter man gått ett varv i butiken. Dåligt utbud av ex färska kryddor, kött, och färsk mat i allmännhet. Butken går mer att likna vid ett torrskafferi.
    Är själv student, men att vi lever på nudlar och pasta är en myt. Jag ser dagligen studenter i kungshamra med påsar från hemköp i Danderyd. Jag antar att de som jag hellre åker två stationer extra fram och tillbaka istället för att handla på coop bergshamra. Snälla, ryck upp butiken och anställ folk som verkligen vill jobba i matbutik! Detskulle verkligen lyfta hela bergshamra med en inspirerande och ny matbutik.
  • Kevin
    Kevin skrev om Coop Konsum Bergshamra
    Med stor sannolikhet Sveriges DYRASTE matbutik! Det enda jag handlar här är mjölk. De borde öppna en billigare matbutik här med tanke på det stora antalet studenter i området, t.ex Willys skulle vara ett bra alternativ! Efter varje besök här känner man sig rånad! Ett kilo djupfryst kycklingfile av budgetmärket X-tra för en hundring är inte ok!
  • Walter S
    Walter S skrev om Coop Konsum Bergshamra
    Coop som funkar helt okej, hyfast välsorterat och förstahandsvalet för ungefär hela Bergshamra Norra, inklusive studentområdet Kungshamra där jag själv bor.

Rådjursstigen 3, 170 76 Solna