Coop Hammarby Sjöstad

1.5

4 omdömen om Coop Hammarby Sjöstad

Jenny
Skrev om Coop Hammarby Sjöstad

En affär jag försöker att undvika. De har satt i system att ha högre pris i kassan än på skyltarna i butiken. Det känns ohederligt. Det är en sak att det är dyrt men att försöka lura kunderna är bedrägligt. Jag har även vid flera tillfällen råkat ut för att varor sålts efter att bäst före datumet gått ut. Ingen ursäkt när jag gått tillbaka och påpekat det. Helt klart den sämsta livsmedelsaffär jag någonsin handlat i.

Henrik B
Skrev om Coop Hammarby Sjöstad

Varor där bäst före datumet gått ut. Ofta fel priser och usel service.

Jan V
Skrev om Coop Hammarby Sjöstad

Bra sortiment, men det är ofta man hittar varor som passerat bäst-före-datum i hyllorna. Plus att det är dyrt. Nu har Konsum även fått hand om posthanteringen för vissa kvarter i Sjöstaden, bland annat vårt. Första erfarenheten av det är inte positiv kan jag säga. Det krävdes fyra besök för att få ut ett paket, de hittade det inte de tre första gångerna, trots att jag fått en avi om att det kommit till Konsum. Sänker därför betyget efter de senaste upplevelserna. Ni måste verkligen bättra er på flera punkter. Plus agera lite mer professionellt i butiken.

Carina S
Skrev om Coop Hammarby Sjöstad

Jag tycker dom har bra sortiment och urvalet av ekologiska produkter utökas hela tiden. Tyvär är det en väldigt dyr butik och eftersom den är den enda matbutiken i området så finns de inte mycket alternativ när man ska handla mjölk och bröd. Vill ge ett stort plus till personalen i butiken som alltid är väldigt vänliga och tillmötesgående!