Cow Parfymeri AB

Cow Parfymeri AB

www.cowparfymeri.se
3.4

Christian och Wenche startade COW 1999. Wenche hade då arbetat som frilansande make up-artist i 20 år och var trött på att inte kunna få tag på vettigt arbetsmaterial i Sverige. De valde ut de produktserier de ansåg höll högst kvalitet och öppnade COW.

7 omdömen om Cow Parfymeri AB

Yulia B
Skrev om Cow Parfymeri AB

10 out of 5! Best service and super quick delivery! And the products are top quality and rare verity. Happy with all of they work. Great team, always in touch with you and helping fast if there is a problem

LINN L
Skrev om Cow Parfymeri AB

Köpte "Kilian - Don't by shy Extreme" på Cows nätbutik. Doften håller i ca 2h, vilket är märkligt då parfymen från NK håller i närmare två dagar. Cow säljer troligen äldre – eller mer eller mindre utgångna parfymer. Tråkigt, då parfymen kostade 2800kr. För övrigt trevlig personal och fin butik. Men har man otur kan man få hem en produkt med lägre kvalité (åtminstone om man köper från hemsidan).

jenny n
Skrev om Cow Parfymeri AB

Jag har precis handlat underbara dofter Laura Mercier Neroli, 50 ml Edp hos Vivamondo.se för 603 kr, jämförde med Cow som tar 800 kr för exakt samma. Bra tips är alltså att jämföra innan du handlar hos Cow som är DYRA :-). Tips från en väldoftande shopaholic .

Emmy W
Skrev om Cow Parfymeri AB

Mysig liten butik på Mäster Samuelsgatan. Sparsmakat och inte ett plåtter med grejer och smink. Utan väl utvalt och med en lyxig känsla. Personalen har varje gång jag varit där varit hjälpsam och serviceinriktad. Härligt smink från bland andra Laura Mercier går att hitta här. Rekommenderas när du vill unna dig själv något smink eller en lite ovanligare parfym. Eller om du vill köpa en present till någon.

Linn E
Skrev om Cow Parfymeri AB

Lyxig butik där många, i Sverige, ovanliga märken finns! Parfymer, hudvård, make up... Duktig personal som gärna hjälper dig hitta det du söker!

Emma F
Skrev om Cow Parfymeri AB

Enda stället i Stockholm som säljer min parfym från Comme des Garçons. Dessutom riktigt bra service, trevlig och kunnig personal, och ett utbud som inte går att hitta någon annanstans i den här stan.

Amanda E
Skrev om Cow Parfymeri AB

Trevlig liten parfym- och sminkaffär med många bra märken som annars är svåra att hitta. Jag gillar Philosophy, Laura Mercier och Bumble & Bumble som jag tror bara finns hos just Cow. Perfekt att köpa till sig själv, eller ge bort som present. Dessutom har de riktigt bra och proffsig personal som gärna hjälper till att hitta rätt produkter!