Alla kategorier Parfymaffär Stockholms län Stockholm Norrmalm Cow Parfymeri AB

Cow Parfymeri AB

Mäster Samuelsgatan 9, 111 44 Stockholm — Visa karta

Christian och Wenche startade COW 1999. Wenche hade då arbetat som frilansande make up-artist i 20 år och var trött på att inte kunna få tag på vettigt arbetsmaterial i Sverige. De valde ut de produktserier de ansåg höll högst kvalitet och öppnade COW.

Läs vad 5 kunder tycker om Cow Parfymeri AB

• jenny n
    jenny n skrev om Cow Parfymeri AB
    Jag har precis handlat underbara dofter Laura Mercier Neroli, 50 ml Edp hos Vivamondo.se för 603 kr, jämförde med Cow som tar 800 kr för exakt samma. Bra tips är alltså att jämföra innan du handlar hos Cow som är DYRA :-). Tips från en väldoftande shopaholic .
  • Emmy W
    Emmy W skrev om Cow Parfymeri AB
    Mysig liten butik på Mäster Samuelsgatan. Sparsmakat och inte ett plåtter med grejer och smink. Utan väl utvalt och med en lyxig känsla. Personalen har varje gång jag varit där varit hjälpsam och serviceinriktad. Härligt smink från bland andra Laura Mercier går att hitta här. Rekommenderas när du vill unna dig själv något smink eller en lite ovanligare parfym. Eller om du vill köpa en present till någon.
  • Linn E
    Linn E skrev om Cow Parfymeri AB
    Lyxig butik där många, i Sverige, ovanliga märken finns!

Parfymer, hudvård, make up...

Duktig personal som gärna hjälper dig hitta det du söker!
  • Emma F
    Emma F skrev om Cow Parfymeri AB
    Enda stället i Stockholm som säljer min parfym från Comme des Garçons. Dessutom riktigt bra service, trevlig och kunnig personal, och ett utbud som inte går att hitta någon annanstans i den här stan.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Cow Parfymeri AB
    Trevlig liten parfym- och sminkaffär med många bra märken som annars är svåra att hitta. Jag gillar Philosophy, Laura Mercier och Bumble & Bumble som jag tror bara finns hos just Cow. Perfekt att köpa till sig själv, eller ge bort som present. Dessutom har de riktigt bra och proffsig personal som gärna hjälper till att hitta rätt produkter!

Mäster Samuelsgatan 9, 111 44 Stockholm