Cramers Blommor

2.6

5 omdömen om Cramers Blommor

Susann barbro P
Skrev om Cramers Blommor

Förbeställde en ny produkt, en orkidé, plus jord och kruka. Då dellevererar de jord och kruka i december (!) med förväntad leverans av orkidé 2,5 månader senare. Får idag ett mail om att orkidén ej kan levereras på grund av kvalitétsproblem och ersättningsvarorna de erbjuder är jättefula och inte i närheten av det jag beställde. De kräver att jag betalar för jord och kruka jag inte har användning för. Ren fulförsäljning. Det finns inte ett respektabelt företag som beter sig på detta vis. Aldrig mer.

Gun Viola Mariann N
Skrev om Cramers Blommor

Jättenöjd! Har beställt sticklingar, fröer,sättpotatis. Alltid varit valpaketerat och inget som varit förstört. Viktigt att hämta ut sticklingarna så fort man får sms.Petuniasticklingar som blivit gigantiska ”buskar” där blommorna väller ur krukorna,lådorna. Blåkorn gör susen!

Nadine Nicole S
Skrev om Cramers Blommor

Jag beställde ett antal perenner och buskar hos Cramers. Efter att försöka nå dem ett antal gånger pga att de inte hörde av sig om beställningen visade sig att buskarna inte fanns och beställningen sått kvar hos dem av den anledningen. Så jag bad dem att skicka resterande beställning istället och ändra fakturan. När beställningen anlände var samtliga perenner förutom en sort, klena, rätt medtagna eller rent av söndersmulade. Jag vände mig till kundtjänst med erbjudandet att betala för de klena och medtagna perenner, men...

GÖRAN A
Skrev om Cramers Blommor

Beställde tre växter (Bärhäggmispel, Pärlhägg och en Lagerhägg). Fick en Kanadensisk häggmispel, en hagtorn (!) och en liten lagerhägg med hagelskottsjuka. Två av tre arter fel!!! Fick själv ombesörja med returfrakten. Slutresultat - minus 30:- (packtejp) och en massa besvär och tid. Kompensation? Ingen! Handla aldrig här är mitt råd.

Kristina E
Skrev om Cramers Blommor

Jag rekommenderar verkligen Cramers Blommor, har handlat där i många år. God kvalité på växterna. alltid vänligt bemötande. Det har jag fått av alla tre generationerna Cramer. Jag återkommer år efter år, ett par ggr om året. Kristina Ekstener