crystalmemories.se

Läs vad 105 kunder tycker om crystalmemories.se

• 2020-11-24

Linus M skrev om crystalmemories.se
    Jättenöjd med mitt köp. Beställde en belyst fotoram och är älskar produkten. Det är min present till min flickvän. Tyckte bilderna var fina på hemsidan men den var ännu finare i verkligheten. Läs mer
  • 2020-11-23

Tova P skrev om crystalmemories.se
    Köpte ett halsband med egen bild, blev förvånad över den snabba leveransen och är väldigt nöjd. Rekommenderar starkt Läs mer
  • 2020-11-19

Usnha S skrev om crystalmemories.se
    Det var väldigt vacker. Makalös! Stort tack! Läs mer
    2020-11-20 crystalmemories.se svarar Usnha S
    Tack för din beställning och välkommen åter!
  • 2020-11-05

Åsa I skrev om crystalmemories.se
    Jag köpte ett hjärta med ett 3D tryck av ett kort på mitt barnbarn. De hörde av sig snabbt så vi kunde diskutera bilden. Paketet kom snabbt och jag vart otroligt nöjd. Superfint Läs mer
  • 2020-11-03

Tony R skrev om crystalmemories.se
    Jag köpte ett 3D hjärta. Fantastiskt fin kristall!
    Snabb lever and! Läs mer
  • 2020-10-28

Kimiya A skrev om crystalmemories.se
    Jag tycker att eran kollegor var bästa och jag är nöjd med min beställning och kommer och försätta beställa hos er. Läs mer
    2020-10-29 crystalmemories.se svarar Kimiya A
    Tack Kimiya! Känns alltid skönt att veta att kunden är nöjd. Välkommen åter!
  • 2020-10-26

Alexandra S skrev om crystalmemories.se
    Jag köpte ett 3D hjärta. Det var jättefint! Dock framgår det väldigt otydligt på hemsidan att man måste köpa till en lampa, vilket jag tycker är ganska dåligt. Men å andra sidan bemöttes jag bra och fick hjälp med det när jag skrev till dem. Så det löste sig! Utöver det: Väldigt fina produkter och fantastiskt arbete de lägger bakom det! Läs mer
  • 2020-10-19

Hannelore P skrev om crystalmemories.se
    Fick ett bra bemötande samt en mycket snabb leverans. Var mycket nöjd med produkten! Läs mer
  • 2020-10-18

Siw S skrev om crystalmemories.se
    Glashjärta (medel) med ansiktsbild på en flicka.
    Telefonkontakten var ok.
    Mycket snabb leverans.
    Jag hade stora förväntningar och hoppades på samma skärpa
    som på hemsidan. Det var dock inte så. I dagsljus är det svårt
    att hitta bilden.
    Detta borde påpekas mer och att belysning borde köpas med och
    kanske att alltid ha svart bakgrund. Detta gör dock glas och bild
    mindre stilrent.
    Mvh Läs mer
    2020-10-18 crystalmemories.se svarar Siw S
    Hej Siw och tack för din återkoppling. Belysning är inte alls ett måste. Det som är ett måste (och det står både på artikelsidan och i flygbladet som vi skickar med varje lasergraverad kristall) är en mörk bakgrund. Originalbilden hade bra kontrast så om bilden syns dåligt i dagsljus kan det endast bero på att kristallen är felplacerad (se gärna flygbladet). Att hitta rätt plats är enkelt: rikta kristallen mot olika platser i rummet där den ska stå och du kommer att förstå principen (gravyren skapas ju med hjälp av endast vita bubblor dvs det som är mörkare på bilden är lika med färre vita bubblor och därför genomskinligare i gravyren, men även ljusare partier är inte helt opaka. Så en vit vägg eller ett ljust fönster bakom kristallen kommer att synas och störa bilden). Om du vill att kristallen ska stå på en specifik plats där bakgrunden är vit ställ en bit svart kartong (t.ex. produktens presentask) bakom - en bit bakom, inte tätt intill. Om rummet är allmänt mörkt eller om ljuset inte når där kristallen står, då är en belysning ett måste.
  • 2020-10-17

Julia P skrev om crystalmemories.se
    Trodde bilden skulle bli graverad över hela hjärtat, men det blev en liten cirkel i mitten av hjärtat.. Läs mer
    2020-10-18 crystalmemories.se svarar Julia P
    Hej Julia,

Gravyren måste ha en säkerhetsmarginal några millimeter från hjärtats kant. Även på exempelbilden på artikelsidan kan man se att motivet inte är graverat över hela hjärtat. Dessutom så hade tyvärr din bild med två personer sådana proportioner som var svåra att anpassa till hjärtats form utan att ansiktena skulle upplevas som ganska små. På ett redat pyttelitet hjärta som du beställde.
  • 2020-10-15

Slagana T skrev om crystalmemories.se
    Fantastiskt bemötande 👍.
    Jag bestälde en exclusiv ljuspelare med 3d kristall men var inte riktig nöjd med utförandet. De hjälpte mig att returnera den, justera kristallen och bilden lite och jag fick den tillbaka blixt snabbt.
    Jätte jättenöjd kund är jag.
    Slagana Läs mer
  • Elizabeth L

2020-10-10

Elizabeth L skrev om crystalmemories.se
    Köpte ett fotohalsband i form avsett hjärtan, över förväntan o så himla fint! Snabbt o problemfritt! Läs mer
  • 2020-10-09

Mikaela K skrev om crystalmemories.se
    Väldig fint gjort med redigeringen av bakgrunden på bilden, samt snabb leverans.

Mycket nöjd och kommer definitivt att rekommendera Crystal Memories till mina nära. Läs mer
  • 2020-10-09

Ida E skrev om crystalmemories.se
    Beställde ett halsband med foto samt text ingraverat. Jättefint och blev väldigt nöjd! Önskar sock att man kan se i beställningen hur bilden kommer se ut/beskäras på halsbandet eller att de tar kontakt med kunden för en förhandsgransning/bekräftelse. Fotot jag skickade in tyckte de uppenbarligen var för litet för att fylla upp hela området som graveras och det förstår jag så klart men då hade jag hellre gett dem ett annan foto eller bett dem "blurra" kanterna så att personerna på fotot inte blir rakt avskurna mitt på.

Sammanfattningsvis väldigt fint och snabb service, men inte helt upp till mina förväntingar! Läs mer
    2020-10-11 crystalmemories.se svarar Ida E
    Hej Ida och tack för din recension! Vi tror att vi förstår vad du blev missnöjd med och om du vill så gör vi om arbetet. Gratis naturligtvis.
  • HANNAH A

2020-10-05

HANNAH A skrev om crystalmemories.se
    Fantastiskt fin kristall, långt över förväntan!
    Snabb leverans dessutom. Återkommer absolut! Läs mer
    2020-10-05 crystalmemories.se svarar HANNAH A
    Hej Hannah och tack för din rekommendation/recension! Välkommen åter!
  • Sofia M

2020-09-24

Sofia M skrev om crystalmemories.se
    Magiskt halsband till minne av förlorad familjemedlem!! Läs mer
  • 2020-09-20

Jönsson Eva Gunilla J skrev om crystalmemories.se
    Trevligt bemötande av kunnig personal Läs mer
  • 2020-09-16

Salvador M skrev om crystalmemories.se
    Jag beställde ett silver hjärta som jag trodde var silver silver men det var bara silver pläterat, det blev jätte fint ändå men hoppas att man kan bada med den på utan att den blir brun efter några bad 😊👍🏽 Läs mer
  • 2020-09-16

Göran R skrev om crystalmemories.se
    Beställde ett färgfoto i kristallglas. Lysande kundtjänst och otroligt snabb orderhantering är något som jag uppskattar eftersom jag tyvärr av gammal hävd har lite dålig framförhållning vad gäller att beställa födelsedagspresenter.
    Jag har handlat av Crystal Memories förr - och jag kommer definitivt att göra det igen. Deras produkter är verkligen fina och blir alltid lika uppskattade av personerna som får dem... Läs mer
    2020-09-16 crystalmemories.se svarar Göran R
    Tack Göran för dina fina ord! Betyder mycket för oss! Välkommen åter!
  • 2020-09-14

Lena Å skrev om crystalmemories.se
    Snabb återkoppling på fråga om foto och snabb leverans. Mycket nöjd med resultatet - 3D kristall. Läs mer
  • 2020-09-07

Jeanette A skrev om crystalmemories.se
    Köpte ett litet hjärta i 2D. Det blev en otroligt uppskattad present till en familjemedlem som mist sin bror. Snabb leverans och fina grejer. Rekommenderar! Läs mer
  • 2020-08-31

Marcus H skrev om crystalmemories.se
    Super fin 3d kristall............ Läs mer
  • 2020-08-28

Thomas H skrev om crystalmemories.se
    Snabb leverans och hög kvalitet Läs mer
  • 2020-08-28

Emelie S skrev om crystalmemories.se
    Jag beställde 3D Kristal hjärta med mig och min pojkvän som bild i.
    Jag är så fruktansvärt nöjd och kan verkligen inte sluta kolla på den!! De här är en present jag kommer ge till honom då han inte har sett den än men tror han kommer lysa upp av hur fin den är!!
    Det är verkligen en fin 3D då våra ansikten syns åt många olika håll och ser väldigt verklig ut😍
    Trodde de skulle ta lång tid att få hem den, men de överraskade mig rejält då de inte tog mer än 1 vecka att få den! I en fin box och fin kristal hjärta kan jag meddela att detta är verkligen något jag skulle rekommendera att ge till någon man känner eller bara ha till sig själv

//får hösta betyg av mig!! Läs mer
  • Kristina N

2020-08-23

Kristina N skrev om crystalmemories.se
    Supernöjd med min produkt! Skickade bilden som jag ville ha som ett hjärta, då rekommenderade dom ett 3d hjärta i storlek large, blev jättefint! Mycket snabb service o så nöjd! Har även berättat för mina vänner o visat produkten! Superfin!! Läs mer
  • 2020-08-13

Victor H skrev om crystalmemories.se
    Leverans i tid och fantastiska produkter. Så nöjd Läs mer
  • 2020-08-12

Jörgen H skrev om crystalmemories.se
    Vi blev så glada så att vi grät när 3-Dhjärtat kom med bilden på föräldrarnas hund. Dom har fått till hennes huvud med känsla och ögonen har ett sånt djup. Tusen tack för att vi fick leverera den finaste gåvan någonsin. Läs mer
    2020-08-13 crystalmemories.se svarar Jörgen H
    Hej Jörgen! Ett hjärtligt tack för din fina återkoppling! Välkommen åter!
  • 2020-08-07

Maj-britt T skrev om crystalmemories.se
    Kan bara säga otroligt trevliga och snabb service fast jag va sent ute.
    Beställde ett Hjärta till bröllopet på torsdag med trevligt samtal så har jag det på fredagen.
    Tusen tack. Läs mer
  • 2020-08-05

Frida B skrev om crystalmemories.se
    Jag köpte en ljustavla. Tavlan blev jättefin! Motivet blev jättebra, man ser alla detaljer och jag hade även bett dem ta bort allt i bakgrunden vilket de gjorde. De hade väldigt snabb frakt och leverans vilket alltid är bra!
    Allt som allt, väldigt nöjd! Läs mer
  • 2020-08-03

Lotta S skrev om crystalmemories.se
    Fick snabbt svar och råd när ja hade frågor om produkten innan beställningen. Jätte bra bemötande. Jätte snabb leveransJag är mycket nöjd med 3D fotot som jag beställde! Jag kan absolut rekommendera! Lotts Läs mer
  • 2020-08-01

Chris J skrev om crystalmemories.se
    Jag skrev en lång dikt på min pappas 90-årsdag och ville ha den lasergraverad. De svarade direkt via email och ringde tillbaka för att diskutera och ge synpunkter. De sände över en bild på hur det kunde se ut och Jag var väldigt nöjd. När de graverade det så var det helt fantastiskt och med ljus underifrån. Pappa tyckte det var jättefint och dikten med för den delen;)
    De har en otroligt bra serviceanda och gör ett bra jobb! Det känns direkt att man kan lita på vad de säger och de ger sina synpunkter vilket jag uppskattar. Läs mer
  • 2020-07-26

Göran A skrev om crystalmemories.se
    Det gick väldigt smidigt. Service inriktad personal. Läs mer
  • 2020-07-08

Annelie O skrev om crystalmemories.se
    Hög servicenivå och snabba svar vid kontakt - Högsta betyg från mig! Läs mer
  • 2020-07-07

Carin Z skrev om crystalmemories.se
    Väldigt snabb leverans, jag beställde på en söndag och fick glashjärtat på tisdagen. Superfint var det också, längtar efter att få se reaktionen när vi ger bort det! Läs mer
  • 2020-07-07

Nderim Z skrev om crystalmemories.se
    fast delivery fantastic quality! Läs mer
  • 2020-06-27

Marielle D skrev om crystalmemories.se
    Produkten (fotokristallshjärta) motsvarade förväntningarna.
    Snabb och smidig leverans. Läs mer
  • 2020-06-27

Mathilda J skrev om crystalmemories.se
    Köpte 2D gravering i examenspresent. Fick ett väldigt trevligt bemötande men bra service! Läs mer
  • 2020-06-24

Lennart M skrev om crystalmemories.se
    Jag köpte det största isberget med vår bröllopsbild som ömsesidigt godkänts och levererats Sedan tar man bort bröllopskronan när man levererar Detta var riktigt uselt och illa gjort
    Produkten var i övrigt enl bild
    Jag är mycket missnöjd den kostade mig dryga 2000kr Läs mer
    2020-06-25 crystalmemories.se svarar Lennart M
    Hej Lennart och tack för din återkoppling!

Vi är dock förvånade varför vi får den enbart här på Reco. Med en sådan försening. Du hade ju så aktiv och tät kontakt med oss innan du lade din beställning. Hade du kontaktat oss och talat om för oss att vi gjort ett fel, hade vi redan åtgärdar det.
    Vi har nu undersökt vad som hänt och det är lätt att se hur felet uppstod: fotot hade ju, som du själv vet, ganska dålig bildkvalitet och våra 3D-grafiker misstog helt enkelt den lilla kronan för en del av naturen i bakgrunden som per definition försvinner i 3D.
    Vi kommer att ta kontakt med dig för att se hur vi kan lösa detta. Det är aldrig vår mening att göra något uselt och illa =)
  • 2020-06-16

Rebecca L skrev om crystalmemories.se
    Beställde studentpresent med belysning. Enkelt att beställa. Mycket snabb leverans. Verkligen nöjd med produkten. Läs mer
  • Victoria B

2020-06-09

Victoria B skrev om crystalmemories.se
    köpte en 3d kristall med en bild på min storasyster och min nyfödda son, förlossningen vart verkligen komplicerad och avslutades i katastrofsnitt så jag var ej vaken för att ta emot honom, då hade läkarna tagit bild då min syster fick ta emot honom, ville tacka henne för det och föreviga tryggheten jag kände att han var med henne när jag fick se bilderna då jag vakna upp och ni gjorde det så otroligt fint! Även i 3d så man kunde se från sidorna och så beställde jag gravyr till den plus fick en jättefin låda som den kom i. Allting var helt även då ni postat paketet och produkten var så vacker den var bättre än alla möjliga tänkbara förväntningar, leveransen gick fort allting gick fort och var jätte smidigt :) super tack!! Läs mer
    2020-06-09 crystalmemories.se svarar Victoria B
    Tack för din trevliga återkoppling Viktoria! Viktigt för oss! Vi önskar dig och dina nära och kära allt gott och välkommen åter!
  • 2020-06-03

Dorde D skrev om crystalmemories.se
    De gjorde allt rätt för att önskade sig. Toppen och hög kvalitet! Läs mer
  • 2020-06-03

Johan G skrev om crystalmemories.se
    jag köpte ett hjärtformat halsband med en bild i mitten och graverad text på både bak och framsidan. det blev utmärkt kvalite trotts den dåliga bilden. jag kontaktade de innan och fråga om bilden och jag fick ett ärligt o väldigt bra svar om att de kunde göra sitt bästa. deras service får 10/10 även deras produkter:) är mycket nöjd Läs mer
  • 2020-05-29

Jeanette S skrev om crystalmemories.se
    Köpte ett halsband med fototryck på i dopgåva. Jätte fint blev det, snabb leverans och väldigt bra service. Har köpt 2 ggr tidigare (också smycke i dopgåva) och kan varmt rekommendera att handla härifrån, fint smycke och ett fint minne. Läs mer
  • 2020-05-26

Tobias B skrev om crystalmemories.se
    Köpte ett 3D-hjärta. Väldigt vackert, snabb hantering och bra bemötande när jag hade frågor. Dessutom snabb leverans.
    Ser fram emot att få ge det i present till min kärlek på en speciell dag. Läs mer
  • 2020-05-25

Patricia A skrev om crystalmemories.se
    Jag beställde ett 2D-hjärta till min pojkvän på hans 21-årsdag. Det var en bild på oss två tillsammans på den och han blev väldigt glad! Jag är mycket nöjd med hur den blev och det var över min förväntan. Trots att bildkvalitén på bilden jag skickade in inte var super bra blev ändå resultatet mycket vackert. Jag skulle lätt kunna rekommendera denna sida till släkt och vänner, är verkligen super nöjd med crystal memories! Tack så mycket! Läs mer
  • 2020-05-25

Robert N skrev om crystalmemories.se
    köpte 3D Ljushållare, snabb service o svar på mail direkt! Läs mer
  • Andreas P

2020-05-21

Andreas P skrev om crystalmemories.se
    Köpte mors dag paketet - 3D kristall med gravyr och är otroligt nöjd med den. Fick verkligen en WOW känsla när paketet öppnades. Kan varmt rekommenderas! Tack! Från en väldigt nöjd kund! Läs mer
  • 2020-05-18

Mikael R skrev om crystalmemories.se
    Väldigt nöjd mycket bra och snabb service beställde ett 3d foto blev jätte nöjd. Skulle absolut rekommenderar er. Tack. Läs mer
    2020-05-18 crystalmemories.se svarar Mikael R
    Tack Mikael för din positiva återkoppling! Välkommen åter!
  • 2020-05-13

Mathias R skrev om crystalmemories.se
    Andra gången jag beställde det stora hjärtat, blir underbart snygg. Rekommenderar er verkligen Läs mer
  • 2020-05-13

Annica R skrev om crystalmemories.se
    Köpt en kub med 3D-bild från ett foto. Det blev knivskarpt och fantastiskt snyggt. Så personlig och annorlunda present.
    Snabb och informativa svar. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte