crystalmemories.se

Victor H skrev om crystalmemories.se
    Leverans i tid och fantastiska produkter. Så nöjd Läs mer
  • 2020-08-12

Jörgen H skrev om crystalmemories.se
    Vi blev så glada så att vi grät när 3-Dhjärtat kom med bilden på föräldrarnas hund. Dom har fått till hennes huvud med känsla och ögonen har ett sånt djup. Tusen tack för att vi fick leverera den finaste gåvan någonsin. Läs mer
    2020-08-13 crystalmemories.se svarar Jörgen H
    Hej Jörgen! Ett hjärtligt tack för din fina återkoppling! Välkommen åter!
  • 2020-08-07

Maj-britt T skrev om crystalmemories.se
    Kan bara säga otroligt trevliga och snabb service fast jag va sent ute.
    Beställde ett Hjärta till bröllopet på torsdag med trevligt samtal så har jag det på fredagen.
    Tusen tack. Läs mer
  • 2020-08-05

Frida B skrev om crystalmemories.se
    Jag köpte en ljustavla. Tavlan blev jättefin! Motivet blev jättebra, man ser alla detaljer och jag hade även bett dem ta bort allt i bakgrunden vilket de gjorde. De hade väldigt snabb frakt och leverans vilket alltid är bra!
    Allt som allt, väldigt nöjd! Läs mer
  • 2020-08-03

Lotta S skrev om crystalmemories.se
    Fick snabbt svar och råd när ja hade frågor om produkten innan beställningen. Jätte bra bemötande. Jätte snabb leveransJag är mycket nöjd med 3D fotot som jag beställde! Jag kan absolut rekommendera! Lotts Läs mer
  • 2020-08-01

Chris J skrev om crystalmemories.se
    Jag skrev en lång dikt på min pappas 90-årsdag och ville ha den lasergraverad. De svarade direkt via email och ringde tillbaka för att diskutera och ge synpunkter. De sände över en bild på hur det kunde se ut och Jag var väldigt nöjd. När de graverade det så var det helt fantastiskt och med ljus underifrån. Pappa tyckte det var jättefint och dikten med för den delen;)
    De har en otroligt bra serviceanda och gör ett bra jobb! Det känns direkt att man kan lita på vad de säger och de ger sina synpunkter vilket jag uppskattar. Läs mer
  • 2020-07-26

Göran A skrev om crystalmemories.se
    Det gick väldigt smidigt. Service inriktad personal. Läs mer
  • 2020-07-08

Annelie O skrev om crystalmemories.se
    Hög servicenivå och snabba svar vid kontakt - Högsta betyg från mig! Läs mer
  • 2020-07-07

Carin Z skrev om crystalmemories.se
    Väldigt snabb leverans, jag beställde på en söndag och fick glashjärtat på tisdagen. Superfint var det också, längtar efter att få se reaktionen när vi ger bort det! Läs mer
  • 2020-07-07

Nderim Z skrev om crystalmemories.se
    fast delivery fantastic quality! Läs mer
  • 2020-06-27

Marielle D skrev om crystalmemories.se
    Produkten (fotokristallshjärta) motsvarade förväntningarna.
    Snabb och smidig leverans. Läs mer
  • 2020-06-27

Mathilda J skrev om crystalmemories.se
    Köpte 2D gravering i examenspresent. Fick ett väldigt trevligt bemötande men bra service! Läs mer
  • 2020-06-24

Lennart M skrev om crystalmemories.se
    Jag köpte det största isberget med vår bröllopsbild som ömsesidigt godkänts och levererats Sedan tar man bort bröllopskronan när man levererar Detta var riktigt uselt och illa gjort
    Produkten var i övrigt enl bild
    Jag är mycket missnöjd den kostade mig dryga 2000kr Läs mer
    2020-06-25 crystalmemories.se svarar Lennart M
    Hej Lennart och tack för din återkoppling!

Vi är dock förvånade varför vi får den enbart här på Reco. Med en sådan försening. Du hade ju så aktiv och tät kontakt med oss innan du lade din beställning. Hade du kontaktat oss och talat om för oss att vi gjort ett fel, hade vi redan åtgärdar det.
    Vi har nu undersökt vad som hänt och det är lätt att se hur felet uppstod: fotot hade ju, som du själv vet, ganska dålig bildkvalitet och våra 3D-grafiker misstog helt enkelt den lilla kronan för en del av naturen i bakgrunden som per definition försvinner i 3D.
    Vi kommer att ta kontakt med dig för att se hur vi kan lösa detta. Det är aldrig vår mening att göra något uselt och illa =)
  • 2020-06-16

Rebecca L skrev om crystalmemories.se
    Beställde studentpresent med belysning. Enkelt att beställa. Mycket snabb leverans. Verkligen nöjd med produkten. Läs mer
  • Victoria B

2020-06-09

Victoria B skrev om crystalmemories.se
    köpte en 3d kristall med en bild på min storasyster och min nyfödda son, förlossningen vart verkligen komplicerad och avslutades i katastrofsnitt så jag var ej vaken för att ta emot honom, då hade läkarna tagit bild då min syster fick ta emot honom, ville tacka henne för det och föreviga tryggheten jag kände att han var med henne när jag fick se bilderna då jag vakna upp och ni gjorde det så otroligt fint! Även i 3d så man kunde se från sidorna och så beställde jag gravyr till den plus fick en jättefin låda som den kom i. Allting var helt även då ni postat paketet och produkten var så vacker den var bättre än alla möjliga tänkbara förväntningar, leveransen gick fort allting gick fort och var jätte smidigt :) super tack!! Läs mer
    2020-06-09 crystalmemories.se svarar Victoria B
    Tack för din trevliga återkoppling Viktoria! Viktigt för oss! Vi önskar dig och dina nära och kära allt gott och välkommen åter!
  • 2020-06-03

Dorde D skrev om crystalmemories.se
    De gjorde allt rätt för att önskade sig. Toppen och hög kvalitet! Läs mer
  • 2020-06-03

Johan G skrev om crystalmemories.se
    jag köpte ett hjärtformat halsband med en bild i mitten och graverad text på både bak och framsidan. det blev utmärkt kvalite trotts den dåliga bilden. jag kontaktade de innan och fråga om bilden och jag fick ett ärligt o väldigt bra svar om att de kunde göra sitt bästa. deras service får 10/10 även deras produkter:) är mycket nöjd Läs mer
  • 2020-05-29

Jeanette S skrev om crystalmemories.se
    Köpte ett halsband med fototryck på i dopgåva. Jätte fint blev det, snabb leverans och väldigt bra service. Har köpt 2 ggr tidigare (också smycke i dopgåva) och kan varmt rekommendera att handla härifrån, fint smycke och ett fint minne. Läs mer
  • 2020-05-26

Tobias B skrev om crystalmemories.se
    Köpte ett 3D-hjärta. Väldigt vackert, snabb hantering och bra bemötande när jag hade frågor. Dessutom snabb leverans.
    Ser fram emot att få ge det i present till min kärlek på en speciell dag. Läs mer
  • 2020-05-25

Patricia A skrev om crystalmemories.se
    Jag beställde ett 2D-hjärta till min pojkvän på hans 21-årsdag. Det var en bild på oss två tillsammans på den och han blev väldigt glad! Jag är mycket nöjd med hur den blev och det var över min förväntan. Trots att bildkvalitén på bilden jag skickade in inte var super bra blev ändå resultatet mycket vackert. Jag skulle lätt kunna rekommendera denna sida till släkt och vänner, är verkligen super nöjd med crystal memories! Tack så mycket! Läs mer
  • 2020-05-25

Robert N skrev om crystalmemories.se
    köpte 3D Ljushållare, snabb service o svar på mail direkt! Läs mer
  • Andreas P

2020-05-21

Andreas P skrev om crystalmemories.se
    Köpte mors dag paketet - 3D kristall med gravyr och är otroligt nöjd med den. Fick verkligen en WOW känsla när paketet öppnades. Kan varmt rekommenderas! Tack! Från en väldigt nöjd kund! Läs mer
  • 2020-05-18

Mikael R skrev om crystalmemories.se
    Väldigt nöjd mycket bra och snabb service beställde ett 3d foto blev jätte nöjd. Skulle absolut rekommenderar er. Tack. Läs mer
    2020-05-18 crystalmemories.se svarar Mikael R
    Tack Mikael för din positiva återkoppling! Välkommen åter!
  • 2020-05-13

Mathias R skrev om crystalmemories.se
    Andra gången jag beställde det stora hjärtat, blir underbart snygg. Rekommenderar er verkligen Läs mer
  • 2020-05-13

Annica R skrev om crystalmemories.se
    Köpt en kub med 3D-bild från ett foto. Det blev knivskarpt och fantastiskt snyggt. Så personlig och annorlunda present.
    Snabb och informativa svar. Läs mer
  • 2020-05-12

Emelie L skrev om crystalmemories.se
    Jag köpte ett glashjärta med bild i 2D format.
    Jag blev mycket väl bemött och jag är dels otroligt nöjd med min vara och dels otroligt nöjd med servicen! Dessutom fick jag varan väldigt snabbt vilket är toppen! Jag kan absolut rekommendera andra att handla på crystalmemories.se! Läs mer
  • 2020-04-24

Bo S skrev om crystalmemories.se
    Halssmycke hjärta med bild och text.
    Har inte haft någon kommunikation. Varan beställdes via blankett på nätet.
    Förväntningarna var som på reklambilden.
    Resultatet blev exakt som förväntningen mycket bra.

Enkel beställning snabbt levererad. Läs mer
  • 2020-04-17

Jan-erik L skrev om crystalmemories.se
    Har inte hunnit lämna över presenten än. Men den var jättefin. Läs mer
  • Ingemar M

2020-04-10

Ingemar M skrev om crystalmemories.se
    köpte en kub 10*10*10 cm och den var precis som jag hade förväntat mig,mycket bra och väldigt trevlig, professionell och hjälpsam personal. Ska snart handla lite mer hos dom. Läs mer
  • 2020-04-07

Adel A skrev om crystalmemories.se
    Jag köpte en "Crystal Photo in Color 225x165x10mm with Aluminium Lighting Stand".
    Blev bemötte på ett super trevlig sätt och fick snabbt svar via mejl.
    Produkten levde upp till mina förväntningar och var super fin, dock hade jag velat att man anpassade "fotostativen" efter bilden man valt (stående eller liggande). Just nu är stativen anpassad för liggande foton. Läs mer
    2020-04-07 crystalmemories.se svarar Adel A
    Hej Adel och tack för ditt tips. Det stämmer att stativet är något bredare och ser snyggare ut med stående/portättorienterade bilder. Vi ske leta efter en bättre lösning.
  • 2020-04-04

Anna D skrev om crystalmemories.se
    Glas ram med led , bemötande av företaget var jätte bra även när det blev lite fel. Hade trevlig personal och gav massor med förslag direkt för att lösa problemet så snabbt som möjligt Läs mer
  • 2020-03-29

Anne H skrev om crystalmemories.se
    Det blev en jättefin doppresent - ett 3D-hjärtan.

Fick svar på frågor och hjälp att bedöma vilken bild som blev best.

Jättenöjd! Läs mer
  • 2020-03-23

Jenny B skrev om crystalmemories.se
    Köpte en fin glas-staty i 2d med familjeföretagets logga i och text till min far och bror som driver företaget. Ska delas ut när företaget fyller 50 år.
    Jätte nöjd med varan och väldigt trevligt bemötande. En kul grej! Läs mer
  • 2020-03-19

Dennis S skrev om crystalmemories.se
    Jag köpte kristall plattan med upplysning. Är riktigt nöjd med den och dom är snabba på att svara om man funderar något och är väldigt hjälpsamma. Läs mer
  • 2020-03-13

Gulsum K skrev om crystalmemories.se
    Allt va bra och leveransen kom fort jätte nöjd Läs mer
  • 2020-03-10

Felizia B skrev om crystalmemories.se
    Jag köpte ett fint halsband på mig och min mamma.
    Jag tycker att jag fick ett trevligt bemötande!
    Ja jag tycker att företaget har gjort ett bra jobb men jag trodde ändå att den skulle se lite annorlundare utt. Men Jag blev nöjd med resultatet!

Sammanfattningsvis så är jag nöjd! Läs mer
  • 2020-03-01

Susanna N skrev om crystalmemories.se
    Jag beställde 1 3D kristall kub ,som jag är jättenöjd med. Läs mer
  • 2020-02-27

Jasmin K skrev om crystalmemories.se
    Super nöjd med allt, produkter och service! Läs mer
  • 2020-02-23

Shami Y skrev om crystalmemories.se
    .Ett crystalmemories hjärta.
    .Via internet, via Google typ.
    .Att bilden ska synas och var tydlig. Jag tycker att företaget levde upp till dem, det var verkligen fantastisk.
    .Jag blev jätteglad när jag såg det 👌🏻 Läs mer
  • 2020-02-20

Magnus S skrev om crystalmemories.se
    Köpte ett 3D foto i ett glasblock med belysning under. De var väldigt hjälpsamma och svarade snabbt på mejl. Det var lite tekniska problem så det blev 2 delbeställningar men det löste supporten snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-02-19

David N skrev om crystalmemories.se
    Trevligt och mycket fint hjärta. Ser bra ut. Vi får se vad tanten där hemma tycker på våran förlovningsdag.
    Tackar. Läs mer
  • 2020-02-18

Josefin N skrev om crystalmemories.se
    Beställde en kristallfigur i form av ett hjärta i 3D med ett foto i.
    Skickade ett mail till företaget och fick ett snabbt svar.
    Vi är otroligt nöjda med resultatet! Kunde inte blivit bättre. Läs mer
  • 2020-02-18

Fredrik T skrev om crystalmemories.se
    Fint och välgjort ! Helt enligt beskrivning på hemsidan. Mycket nöjd Läs mer
  • 2020-02-17

Viktor F skrev om crystalmemories.se
    Bra service och respons! Otroligt bra produkt, min flickvän blev väldigt nöjd! Läs mer
  • 2020-02-17

CHRISTIAN A skrev om crystalmemories.se
    Snyggt gjort, bra leveranstid. Läs mer
  • 2020-02-12

Maria D skrev om crystalmemories.se
    Beställde ett hjärta i glas med inristad bild. Helt fantastiskt resultat! Bra skyddat levererat i paket! Läs mer
  • 2020-02-08

Eva W skrev om crystalmemories.se
    Superfina!! Vår klubb beställer 3d glaskuber varje år. Läs mer
  • 2020-02-06

Yousef M skrev om crystalmemories.se
    Köpte ett hjärtformat medium och blev verkligen super nöjd med den snabb leverans och smidigt att beställa 😊 Läs mer
  • Onni B

2020-02-02

Onni B skrev om crystalmemories.se
    Bra bemötande, utmärkt produkt!! Läs mer
  • 2020-01-25

Hasstin M skrev om crystalmemories.se
    Hej! Jag beställde en rektangel cristal 3D med mig och min mans bild, den blev väldig snygg, vart super nöjd. Pratade med personalen som var mycket trevliga och gav allt respekt till mig och allt efter min önskan riktigt grymt servic måste jag säga!
    Asså kunde inte ha mera förväntningar eller att det skulle gå bättre änn så, det finns inte att ge bättre sina kunder än de företaget gav faktisk! Riktigt nöjd!! ❤❤ Läs mer