crystalmemories.se

crystalmemories.se

Läs vad 140 kunder tycker om crystalmemories.se 2

2021-06-04
    Köpte ett halsband med bild på till min mamma till morsdag.
    Snabb leverans och mycket bra material och fint.
    2021-06-03
    Trevliga och bra produkter, men det blev inget köp.
    2021-05-26
    Snabb leverans, prisvärt och jättefin produkt. Beställde ett litet hjärta med fototryck och text, leverans nästkommande dag. (hade valt normal leverans 2- 3 arbetsdagar). Hade önskat att man själv fick välja bildens position på hjärtat. Fick bara ladda upp ett foto och hoppas att det skulle bli bra, vilket det ändå blev. Supernöjd!
    2021-05-25
    Köpte ett 3d hjärta med foto, det var lätt och det kom snabbt. Bra med klarna betalning.
    2021-05-24
    Jag köpte en 3d bild i glas, där jag skickade in en bild och fick den i ett hjärta. Samt beställde jag med belysning. När jag fick varan, blev jag mycket imponerad av hur fin den blev. Jag ska ge den i present och det kommer jag göra med glädje. Jag kommer också att använda mig av denna tjänsten flera gånger och också rekommendera den till mina vänner. Det är en rolig och lite annorlunda present som skapas på detta viset.
    Varan får högsta betyg av mig.
    2021-05-20
    Mycket god service vad gäller snabba email-svar och att driva affär/order hela vägen in i mål på ett bra sätt.
    2021-05-16
    Köpte ett smycke med ingraverat foto
    Blev så nöjd
    Snabb leverans
    Mvh Ena
    2021-05-10
    2D kristall med belysning.

Jag fick flera tips av företaget då jag från början beställde något som inte passade för den bild jag bifogat (mycket tacksam för det)

Väldigt nöjd med resultatet och varan som endast hade en leveransdag.
    2021-03-17
    Det är andra gången jag beställer present från Cristalmemories!
    Bästa service!💞 utmärk jobb! Jätte nöjd med allt!😍
    2021-03-16
    Beställde ett Älsklingsdjur-paket innehållande 3D-kristallhjärta, belysning och sammetsask på söndagen, kunde hämta ut paketet på onsdagen efter!
    Resultatet blev otroligt bra, de fick med vartenda hårstrå på min hund!
    2021-02-16
    Hade varit kul kunna se fotot först via nätet. Fotot täxkte inte hela glaset så ser något konstigt ut men annars jätte bra. Riktigt snabb leverans med 👌
    Hej Alexander, Vi har nu kollat och förstår vad du menar. Din bild var avlång med mått som skilde sig från produktens format. Du hade tyvärr inte skrivit några önskemål om bildbeskärning i kommentarfältet. I sådana fall kör vi bilder som de är. Vi vet ju inte vad som är viktigt på bilden. I ditt fall var det dessutom svårt att beskära underlaget eftersom det inte var själva bilden du använde vi din beställning, utan en skärmdump med olika tecken från din mobil, bl.a. i höjd med ditt ansikte. crystalmemories.se
    2021-02-14
    Köpt 2D kristall hjärta stående Small 80x65x35mm. Perfekt! Anlände i tid!
    2021-02-11
    Snabb service. Bra utbud. Snyggt slutresultat
    2021-02-09
    Mitt graverade hjärta var över all förväntan. Supernöjd!
    2021-02-08
    Snabb leveranstid,
    Väldigt fina bilder i kristallen
    Bra bemötande
    Det blev precist som jag önskade mig.
    2021-02-05
    Väldigt bra kundservice, snabba svar genom mejl och utförliga svar på mina frågor! Jag är jättenöjd med min kristall, den blev så fin och det tog bara några dagar innan jag kunde hämta ut den. Rekommenderar! :)
    2021-02-02
    Köpte en 3D-kristall med lasergraverat foto och text. Bra och trevlig kommunikation, produkten kom fram snabbt också. Resultatet blev över förväntan och en mycket uppskattad present. Riktigt nöjd!
  • Johanna W
    2021-02-02
    Trevlig och snabb kundtjänst och varan överträffade mina förväntningar!
    2021-01-29
    Beställde ett hjärta halsband med text och bild .

Trodde först att det var ett hjärta med text utanför som var öppningsbart med bild inuti.

Men det var ett hjärta som inte var öppningsbart men med bild som var graverad vilket var över förväntningarna och var otroligt fint
    2021-01-24
    Dom gör en mycket fin produkt och vi är mycket nöjda med servicen.
  • Ann B
    2021-01-08
    En liten ovanlig present inte som alla andra grejer som man köper tyckte det var underbart
    2021-01-07
    Köpte en 3D kristall kub väldigt nöjd med resultatet. Fick bra hjälp med att få bästa resultatet. Snabb leverans & proffsig. Rekommenderar företaget
    2020-12-26
    Ett minnesvärda av min valp som dog i en olycka. Helt otroligt vackert
    2020-12-24
    Jag köpte en kristall kub i 60x60x60 3D. Bra kundservice, svarar snabbt på mail. Den var klar två dagar efter att min beställning lades och på tredje dagen fanns den att hämta ut på postombudet. Riktigt bra måste jag säga som helhet!
    2020-12-20
    Kristallhjärtan med ingraverad bild kärlekskitet
    Blev bemöt super ringde upp för de hade blivit litet fel i min beställning då jag glömts att skriva in vilken texts det skulle vara. Samt när fråga om symboler kom upp😊
    De levde upp över förväntan i både bemötande och produkt.
    Snabb leverans, bra service super produkt
    2020-12-18
    Snabbt och trevligt svar på mailen om den bild jag önskade till 3D kristall passade och snabb leverans.
    Presentlådan va trasig vid leverans men dom skickade ut en ny direkt vilket uppskattades då det är en julklapp.
    Supernöjd och kommer absolut handla igen.
    2020-12-15
    Köpte en halsbandsberlock till vår dotters gudmor i julklapp med en bild på vår dotter och text på baksidan. Snabb leverans som attan och smycket är SÅ fint! Mer än nöjd!
    2020-12-13
    Jag är jätte nöjd med min produkt 🥰🥰🥰
    2020-12-11
    Köpte en 2D nyckelring.
    Den var bättre än vad jag hade föreställt mig.
    Betyg 5/5
    2020-12-10
    Otrolig kvalité, vackert resultat och snabb leverans! 10/10!!!
    2020-12-10
    Har köpt en julklapp, vet ej hur den kommer tas emot men hoppas på att den tas emot med stor glädje.
    2020-12-09
    Mycket nöjd med kontaktem med dom. Svarar på mall snappt.
    2020-12-06
    Köpte en glasmotiv med foto på dotterns jakthund som ska bli julklapp. Väldigt praktiskt för mig med närheten till företaget som ligger i samma kvarter. Snabb leverans med avhämtning på plats!
    2020-12-04
    Glaskub i 3D. Fint resultat. Fick bra hjälp vid beställning.
    M.a.o allt perfekt.
    Mvh Ann Petersson Norrköping
    2020-12-01
    Så otroligt fin och mycket snabb leverans!!! rekommenderar starkt
    2020-11-24
    Jättenöjd med mitt köp. Beställde en belyst fotoram och är älskar produkten. Det är min present till min flickvän. Tyckte bilderna var fina på hemsidan men den var ännu finare i verkligheten.
    2020-11-23
    Köpte ett halsband med egen bild, blev förvånad över den snabba leveransen och är väldigt nöjd. Rekommenderar starkt
    2020-11-19
    Det var väldigt vacker. Makalös! Stort tack!
    Tack för din beställning och välkommen åter! crystalmemories.se
    2020-11-05
    Jag köpte ett hjärta med ett 3D tryck av ett kort på mitt barnbarn. De hörde av sig snabbt så vi kunde diskutera bilden. Paketet kom snabbt och jag vart otroligt nöjd. Superfint
    2020-11-03
    Jag köpte ett 3D hjärta. Fantastiskt fin kristall!
    Snabb lever and!
    2020-10-28
    Jag tycker att eran kollegor var bästa och jag är nöjd med min beställning och kommer och försätta beställa hos er.
    Tack Kimiya! Känns alltid skönt att veta att kunden är nöjd. Välkommen åter! crystalmemories.se
    2020-10-26
    Jag köpte ett 3D hjärta. Det var jättefint! Dock framgår det väldigt otydligt på hemsidan att man måste köpa till en lampa, vilket jag tycker är ganska dåligt. Men å andra sidan bemöttes jag bra och fick hjälp med det när jag skrev till dem. Så det löste sig! Utöver det: Väldigt fina produkter och fantastiskt arbete de lägger bakom det!
    2020-10-19
    Fick ett bra bemötande samt en mycket snabb leverans. Var mycket nöjd med produkten!
    2020-10-18
    Glashjärta (medel) med ansiktsbild på en flicka.
    Telefonkontakten var ok.
    Mycket snabb leverans.
    Jag hade stora förväntningar och hoppades på samma skärpa
    som på hemsidan. Det var dock inte så. I dagsljus är det svårt
    att hitta bilden.
    Detta borde påpekas mer och att belysning borde köpas med och
    kanske att alltid ha svart bakgrund. Detta gör dock glas och bild
    mindre stilrent.
    Hej Siw och tack för din återkoppling. Belysning är inte alls ett måste. Det som är ett måste (och det står både på artikelsidan och i flygbladet som vi skickar med varje lasergraverad kristall) är en mörk bakgrund. Originalbilden hade bra kontrast så om bilden syns dåligt i dagsljus kan det endast bero på att kristallen är felplacerad (se gärna flygbladet). Att hitta rätt plats är enkelt: rikta kristallen mot olika platser i rummet där den ska stå och du kommer att förstå principen (gravyren skapas ju med hjälp av endast vita bubblor dvs det som är mörkare på bilden är lika med färre vita bubblor och därför genomskinligare i gravyren, men även ljusare partier är inte helt opaka. Så en vit vägg eller ett ljust fönster bakom kristallen kommer att synas och störa bilden). Om du vill att kristallen ska stå på en specifik plats där bakgrunden är vit ställ en bit svart kartong (t.ex. produktens presentask) bakom - en bit bakom, inte tätt intill. Om rummet är allmänt mörkt eller om ljuset inte når där kristallen står, då är en belysning ett måste. crystalmemories.se
    2020-10-17
    Trodde bilden skulle bli graverad över hela hjärtat, men det blev en liten cirkel i mitten av hjärtat..
    Hej Julia, Gravyren måste ha en säkerhetsmarginal några millimeter från hjärtats kant. Även på exempelbilden på artikelsidan kan man se att motivet inte är graverat över hela hjärtat. Dessutom så hade tyvärr din bild med två personer sådana proportioner som var svåra att anpassa till hjärtats form utan att ansiktena skulle upplevas som ganska små. På ett redat pyttelitet hjärta som du beställde. crystalmemories.se
    2020-10-15
    Fantastiskt bemötande 👍.
    Jag bestälde en exclusiv ljuspelare med 3d kristall men var inte riktig nöjd med utförandet. De hjälpte mig att returnera den, justera kristallen och bilden lite och jag fick den tillbaka blixt snabbt.
    Jätte jättenöjd kund är jag.
    Slagana
  • Elizabeth L
    2020-10-10
    Köpte ett fotohalsband i form avsett hjärtan, över förväntan o så himla fint! Snabbt o problemfritt!
    2020-10-09
    Väldig fint gjort med redigeringen av bakgrunden på bilden, samt snabb leverans.

Mycket nöjd och kommer definitivt att rekommendera Crystal Memories till mina nära.
    2020-10-09
    Beställde ett halsband med foto samt text ingraverat. Jättefint och blev väldigt nöjd! Önskar sock att man kan se i beställningen hur bilden kommer se ut/beskäras på halsbandet eller att de tar kontakt med kunden för en förhandsgransning/bekräftelse. Fotot jag skickade in tyckte de uppenbarligen var för litet för att fylla upp hela området som graveras och det förstår jag så klart men då hade jag hellre gett dem ett annan foto eller bett dem "blurra" kanterna så att personerna på fotot inte blir rakt avskurna mitt på.

Sammanfattningsvis väldigt fint och snabb service, men inte helt upp till mina förväntingar!
    Hej Ida och tack för din recension! Vi tror att vi förstår vad du blev missnöjd med och om du vill så gör vi om arbetet. Gratis naturligtvis. crystalmemories.se
  • HANNAH A
    2020-10-05
    Fantastiskt fin kristall, långt över förväntan!
    Snabb leverans dessutom. Återkommer absolut!
    Hej Hannah och tack för din rekommendation/recension! Välkommen åter! crystalmemories.se