crystalmemories.se

347 omdömen om crystalmemories.se

Sedan starten hos Reco 2019

Lars L
Skrev om crystalmemories.se

Helt fantastisk ,vi är supernöjda med resultatet! Att välja exakt vad man vill ha och hur man vill ha det var enkelt ,kontakt med kundtjänst gick snabbt och smidigt och leveransen gick snabbt och säkert! Rekommenderas!

Åsa O
Skrev om crystalmemories.se

Super fint och snabb leverans

Katri L
Skrev om crystalmemories.se

Beställde en kristall kub med ett bröllopsfoto i 3D. Fick ett väldigt snabbt bemötande o rådgivning kring bilderna som jag tvekade om . Supersnabb leveranstid.Bra förpackat. Otroligt snyggt slutresultat! De som emottog gåvan var jättenöjda och fascinerade av teknologin.

Susanna N
Skrev om crystalmemories.se

Har handlat hos er under 10 års period ,och varit nöjd varje gång . Köpte 3D-kristall./Susnna

Silvester M
Skrev om crystalmemories.se

Då vi förlorat vår hund,ville vi ha ett fint minne av honom,som vi verkligen kände för. När vi beställde från crystalmemories gick det snabbt.Beställde på dag 1 ,fick det levererat på dag 3. Så jag rekommenderar starkt detta för er som vill ha ett fint minne av någon som kommer vara förevigat lång tid framöver❤️

Kristina K
Skrev om crystalmemories.se

Snabb leverans och fin produkt

Rickard W
Skrev om crystalmemories.se

Köpte en 3D kristall ljushållare för värmeljus. Blev verkligen positivt överraskad av resultatet. Mycket bra

Krogh C

Så naturtrogen bild. Helt perfekt 😊👍 Kommer att rekommendera dom

Jesper Å
Skrev om crystalmemories.se

Är jättenöjd gav till min fru i julklapp hon älskade den!

Mohammed B

Fint design Bra pris Snabb leverans

Tensae S
Skrev om crystalmemories.se

Det är mycket mer än min förväntan!!!!!!! Bra jobbat

Lars D

Snabba på allt ,order ,mail leverans m.m

Jill H
Skrev om crystalmemories.se

Bra och snabb leverans,samt bra kontakt med supporten . Köpte en ljuslykta och den var otroligt fin.

Åsa N
Skrev om crystalmemories.se

Blev tårögd när jag såg min älskade hund Embla i kristallen, så jäkla coolt ❤️ Kan varmt rekommendera ⭐️

Caroline W
Skrev om crystalmemories.se

Fin produkt och snabb leverans!

Sandra S
Skrev om crystalmemories.se

Hur vacker som helst, köpte som present till min vän, på hennes bortgångna hund. Han ser levande ut i kristallen.

Anders B
Skrev om crystalmemories.se

Det är en julklapp så jag återkommer efter jul. Omdömet gäller beställning och leverans. Förträffligt.

Lee E
Skrev om crystalmemories.se

Fin produkt, bra feedback om bilden jag valt, snabb leverans.

Per E
Skrev om crystalmemories.se

Man får hjälp av kundtjänst som svarar rätt snabbt och känns kunnig. Produkten blev bra och upplevde mina förväntningar. Jag köpte en kristall värmeljushållare med eget foto. Jag har en bra erfarenhet.

Mikaela M
Skrev om crystalmemories.se

Verkligen nöjd! Blev positivt överraskad av produkten.

Nenad J
Skrev om crystalmemories.se

Jättenöjd, men beställ alltid belysning. Det blir så mycket bättre

Max R
Skrev om crystalmemories.se

Snabb leverans! Bra produkt! Kommer artt handla här igen!

Johan B
Skrev om crystalmemories.se

Nöjd med idéen som sådan, bemötande och leveranstiden!

Mathias S
Skrev om crystalmemories.se

Alldeles utmärkt produkt! Frugan var väldigt nöjd.

Jörgen O
Skrev om crystalmemories.se

Snabb och snygg beställning är mycket nöjd med produkten

Mats J
Skrev om crystalmemories.se

Fina produkter snabb leverans fint förpackat Enkelt att beställa och att betala med klarna

Amanda N
Skrev om crystalmemories.se

Super fin produkt trots dålig bild utav mig… den kunde inte bli bättre

Svetlana B
Skrev om crystalmemories.se

Vi förväntade lite andra varianten- tänkte att det blir samma bild som på hemsidan. Dock , vi är nöjda med resultaten

Liisa S
Skrev om crystalmemories.se

Beställningen gick fort och den var jättefin och väldigt likt fotot!

Betül K
Skrev om crystalmemories.se

det var jättekul present för min kollega

Tomas F
Skrev om crystalmemories.se

Super nöjd trots halvdant inskickat kort av mig, perfekt resultat, 100% nöjd. mycket bra överskådlig beställnings sida med många val, lätt att förstå, men saknar val hur text kommer ligga i kristallen, eller så har jag missat det. köpte en mellan kristall 3D inför 10års bröllopsdag. kommer absolut handla där fler gånger, rekommenderas starkt. snabb frakt, bra packat.

Mats N
Skrev om crystalmemories.se

Produkten var väldigt fin och väl skyddad. Priserna lite i överkant.

Marie H
Skrev om crystalmemories.se

Fick snabbt svar på mina frågor. Produkten motsvarande mina förväntningar..Jättefin. Snabb leverans.. Presenten känns verkligen personlig.

Carola W

Väldigt tillmötesgående företag.

Elisabeth E
Skrev om crystalmemories.se

Enkelt att göra beställningen, snabb leverans med ypperlig resultat.

Tina L
Skrev om crystalmemories.se

Väldigt trevligt bemötande. Beställde ett glashjärta med bild i, en doppresent. Slut resultatet blev jättebra och de hade ett utmärkt kund bemötande. Kan verkligen rekommendera detta företag.

Rebecka O
Skrev om crystalmemories.se

Fantastisk service och otroligt snabb leverans!

Henrik N
Skrev om crystalmemories.se

Super bra service! Trevligt bemötande, otroligt fint jobb👌

Linda R
Skrev om crystalmemories.se

Hjälpsamma och snabba med produktion och leverans.

Staffan L
Skrev om crystalmemories.se

Smidigt att beställa, mycket fina saker och blixtsnabba leveranser! Jag är helnöjd och kommer att handla mer!! // Staffan Lindgren.

Natalie R
Skrev om crystalmemories.se

Superbra service och rådgivning inför köpet! Och när produkten kom hem blev jag ännu mer imponerad, så fin tavla. Precis som jag önskade :-) snabb och smidig leverans!

Yara A
Skrev om crystalmemories.se

Den ses inte och för liten bild

Svar från crystalmemories.se

Hej Yara och tack för din återkoppling. Du beställde en liten ljushållare vars bredd är endast 5 cm vilken är tydligt angivet på produktsidan och även i produktens namn. Med tanke på marginaler så var den graverbara bredden var kanske max 4 cm. När det gäller synlighet så skickar vi ett flygblad med varje sådan produkt som förklarar var produkten ska placeras för bästa effekt. Testa att ställa den mot en mörk bakgrund (på ett visst avstånd) samt på ett välbelyst ställe.

Eva B
Skrev om crystalmemories.se

Det gick väldigt snabbt att få varan👍 jag köpte ett hjärta med en 3d bild av mig och min man. Fantastiskt vackert 😍

Johan A
Skrev om crystalmemories.se

Var jätte fint och snyggt. Fanns inget att gnälla på

Helene W
Skrev om crystalmemories.se

Jag har beställt ifrån er tidigare och alltid varit nöjd. Ni gör så fina saker. Snabb leverans har ni pckså

Malin J
Skrev om crystalmemories.se

Snabb leverans och helt underbart slutresultat

Juliana N

Har alltid funkat bra och effektivt. Trevligt bemötande 😊

Mikaela K
Skrev om crystalmemories.se

Blev väldigt bra bemött av personen som stod bakom disken. Han hjälpte mig att kolla vilken bild som skulle passa in bäst av de jag hade valt ut. Leveransen gick väldigt fort och arbetet de gjorde blev jättefint!! Var inte första gången jag beställt ifrån crystal memories, och är inte den sista heller. Rekommenderar starkt 😊

Dlovan R
Skrev om crystalmemories.se

Bästa tillverkning och snabbt levars

Tesfaye N
Skrev om crystalmemories.se

I'am satisfied with the product