Cubus AB

Drottninggatan 41, 602 32 Norrköping — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Cubus AB

• Christina A
    Christina A skrev om Cubus AB
    Uselt kundbemötande!!! Har aldrig varit med om något liknande.......Har varit stamkund hos Cubus tills nu.
    Köpte ett par träningsbyxor på REA för 69 kr. Upptäckte häromdagen att jag hade fått betala fullt pris på 249 kr för dessa. När jag gick in i butiken och visade upp kvittot sa de till min stora förvåning att de inte kunde återbetala pengarna som de felaktigt debiterat mig. Jag ifrågasatte hur de kunde göra så här men de fortsatte att vägra att rätta till misstaget. Personalen gjorde antagligen vad de kunde för de ringde "chefen" och hon sa bestämt nej till att betala tillbaka pengarna. Till saken hör att jag är stamkund och att personalen mycket väl känner igen mig. Hade förväntat mig en liten ursäkt och pengarna tillbaka men nej........Där föll Cubus pladask till botten. Har inte någon som helst lust att handla där mer. Vi övergår till Gina Tricot mfl. Det finns många bra butiker som hjälper sina kunder när fel uppstått.

Har varit med om att andra butiker också slagit in fel pris men jag har ALDRIG varit med om att butiken vägrat att rätta till sitt misstag. HM sköter sig utmärkt i dylika fall.
  • Alexandra Å
    Alexandra Å skrev om Cubus AB
    Ganska bra utbud om man väl går in och tittar, bra priser också!
  • Hadi R
    Hadi R skrev om Cubus AB
    En bra klädaffär med skit bra priser som passar exakt för studenter, inte det bästa kvalitet men det duger, inga studentrabatter eller nåt sånt men det händer ofta att dom har rea och olika andra rabatter på sina kläder. Tre anledningar för att rekommendera Cubus: Ligger centralt, bra priser och trevliga personal.

Drottninggatan 41, 602 32 Norrköping