Alla kategorier Övrigt Stockholms län Järfälla Cypriana A.B

Cypriana A.B

Flyginfarten 16-a, 177 38 Stockholms län — Visa karta

Grek-Cypriotisk restaurang med dagens lunch,medelhavsmat,sallad,pizza,förbeställningar och take away,festvåning (från 1-250 personer)
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Övriga företag nära Cypriana A.B:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Johan C:
Snabba svar på mailen och snyggt, korrekt utfört jobb. Skulle utan tvekan anlita företaget igen om behovet skulle uppstå. //Johan

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Olov A:

Läs vad 2 kunder tycker om Cypriana A.B

• Ellen S
    Ellen S skrev om Cypriana A.B
    Äckligt i lokalen, kiss på toa, hål i väggar, smutsigt, myror på golvet, döda växter. Pizzan ok, men kommer aldrig tillbaka mer. Otroligt vilken katastrofal försämring sedan de första ägarna för ca 5 år sedan. Mår illa!
  • Påni
    Påni skrev om Cypriana A.B
    FANTASTISK god mat, antagligen den godaste maten jag ätit i Stockholm. Personalen är mycket trevlig och priserna är normala. Lokalen kunde ha varit mysigare/trevligare, det glömmer man dock snabbt bort så fort man fått maten serverad på bordet. MUMS!!!

Flyginfarten 16-a, 177 38 Stockholms län