Världens Bar

3.7

15 omdömen om Världens Bar

J
Skrev om Världens Bar

Hade en mycket negativ upplevelse då jag var där. Fick ej det jag beställde och fick då höra att jag "får ta det jag får" följt av en personlig förolämpning. Det förstörde hela min kväll och jag och mina vänner går inte dit igen. Synd.

Mattias S
Skrev om Världens Bar

Trevlig personal och god mat. Perfekt att knalla dit en fredag och ta en kall öl och lite god mat.

Birgitta D
Skrev om Världens Bar

Trevlig personal och trevligt folk!

S

Björn F

Maria H gillar detta
Maria H
Skrev om Världens Bar

Trevlig personal och god mat. Alltid bra stämning. Eftersom det ligger nära Campus går många studenter hit. Man kan alltid gå till Världens Bar om det så är för en kopp kaffe, lunch, middag eller ett par öl eller trevligt umgänge.

Lena J
Skrev om Världens Bar

Maten är helt ok. Mycket studenter.

Anja L
Skrev om Världens Bar

Ok, detta är ett snabbmatställe i första hand som även har öl/sprit samt kaffe. De tar ut avgifter på kort. De har även Jack Vegas maskiner som drar till sig mindre trevliga gäster. Maten är halvfabrikat och pulversåser. Ett varningens finger är höjt.

Anna A
Skrev om Världens Bar

Världens bar har helt ok priser och en väldigt trevlig personal. På den tiden man befann sig mer i de krokarna så var det det självklara stället att gå till och fördriva en eftermiddag.

Ida N
Skrev om Världens Bar

Världens bar är ett av de mysigaste ställena i Norrköping! De har en väldigt speciell stil och priserna är okej. Ska jag gå ut och ta en kaffe/te så går jag verkligen helst hit.

Anna D
Skrev om Världens Bar

Supertrevlig personal och helt okej priser! Kunde dock ha lite mer varierad mat, känns inte så fräsch som den lätt skulle kunna göra. Skön och avslappnad stämning och det är väldigt bra läge. Centralt men man får ändå inte känslan av att vara mitt i stan bland allt folk.

Sandra A
Skrev om Världens Bar

Brukar inte vara här så ofta, men det är ett schysst ställe med en väldigt personlig stil. Ett ställe som funkar bra både för att äta, fika eller ta några öl på kvällen. Ett ställe värt att besöka om man är i Norrköping och är trött på alla traditionella ställen.

David H
Skrev om Världens Bar

Trevligt ställe där man kan äta lunch eller besöka på kvällen.

Emma C
Skrev om Världens Bar

Vad man än är sugen på, ett kafebesök, en lunch, middag, en partykväll, eller lite schysst häng så är det världens bar i Norrköping som man ska gå till. De har kaffe, te, öl, vin, drinkar och jättegoda mackor, hamburgare och andra maträtter. En god macka är Farfar som är en baguette fylld med tsatsiki och falafel. Lokalen är mysigt inredd och är uppdelad i olika rum. Längst in sitter man i biostolar och kan välja låtar från en jukebox. Många vardagskvällar och varje helg är det fullt med folk och hög stämning vilket gör världens bar till det bästa stället i stan.

Martin T
Skrev om Världens Bar

Riktigt mysig bar och restaurang, med härlig atmosfär och bra musik. Världens Bar ligger mitt i Norrköpings campusområde, och är ett naturligt ställe för alla studenter (och annat folk) att mötas över en öl. Ett stort utbud av baguetter och enklare luncher erbjuds, och ibland även till studentrabbaterade priser.