Topp 25 restauranger

Kaknästornet

2,639 recos
    Mörka Kroken 28-30, Stockholm
    30 våningar upp och 155 meter över mark får du en fantastisk vy över en av världens vackraste huvudstäder, här kan du avnjuta smaker från all världens hörn eller varför inte en drink i skybaren.
    Camilla E
    Camilla E: Snabb service God mat Tråkigt upplagt på tallriken

Bockholmen Hav & Restaurang

3,807 recos
    Bockholmen, Solna
    15 minuter från City finns Bockholmens Hav & Restaurang som erbjuder brunch, á la carte och festarrangemang. Vackert beläget med skandinaviska smaker som passar alla!
    Johan F
    Johan F: Bra bemötande Toppen service Kanon mat Gott vin

Nytorget 6

4,005 recos
    Nytorget 6, Stockholm
    Nytorget 6 har modern husman och smaker från södra Europa både som servering och take away, prisvärt med charmig atmosfär och bra service!
    Åsa G
    Åsa G: Trevligt bemötande. Trevlig, snabb och omhändertagande personal. Mysig lokal och stämning. Bra vin, men maten så där, kö...

Nybrogatan 38

3,846 recos
    Nybrogatan 38, Stockholm
    Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet!
    Åsa P
    Åsa P: Jättegod mat och trevlig personal. Jag blev ignorerad när jag kom men hittade fram till mitt bord själv men efter det så...

Tabbouli Södermalm

1,954 recos
    Tavastgatan 22, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig personal och god service, utmärkt mat, härlig stämning och atmosfär. Välkomna att boka bord!
    Disa S
    Disa S: Utmärkt ser´vice och trevlig stämning

Österlånggatan 17

2,058 recos
    Österlånggatan 17, Stockholm
    Hos Österlånggatan 17 i charmiga Gamla Stan skapas en behaglig upplevelse med förstklassig mat och dryck, skicklig servicepersonal och stämningsfull atmosfär.
    Irmgard M
    Irmgard M: Bra service men alldeles för mycket mat.

Paraden

1,465 recos
    Valhallavägen 147, Stockholm
    Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för alla, vid alla tillfällen!
    Cathrine W
    Cathrine W: God mat med rena fina smaker. Snabb service.

Djurgårdsbrunn

3,996 recos
    Djurgårdsbrunnsvägen 68, Stockholm
    Djurgårdsbrunns fantastiska kockar bjuder in till underbara smakupplevelser med inspiration från medelhavet i Kungliga Djurgårdens enastående miljö!
    Sannamari P
    Sannamari P: Trevligt och gott! Man rekommendera varmt!

Tabbouli City

1,310 recos
    Regeringsgatan 70, Stockholm
    Restaurang Tabbouli i City är restaurangen för dig med önskan om fantastisk matupplevelse, service och stämningsfull lokal. Välkomna!
    Catherine J
    Catherine J: Härlig atmosfär, supertrevlig personal och utsökt mat!

The Barn

Kyrkogatan 11, Göteborg
    Välkommen att boka bord, komma förbi på drop-in eller beställa hem vällagad amerikansk mat gjord på svenska råvaror hos oss på The Barn!
    Eva L
    Eva L: Vi är jättenöjda med allt vid vårt besök igår. Bra bemötande, god mat och trevlig miljö.

Le Rouge

2,347 recos
    Brunnsgränd 4, Stockholm
    På Le Rouge står råvarorna lax och entrecote i fokus i kombination med hög service samt unik och trivsam atmosfär i lokalen. Varmt välkomna!
    Hans H
    Hans H: Allt var bra, trevlig personal, god mat, bekväma stolar. Dock minus för "assietter" och dessertskålar i rostfritt, påmi...

Timmermans 1857

Timmermansgatan 35, Stockholm
    Välkommen till Timmermans 1857! Vackert belägen på Södermalm hittar du vår restaurang med både bar och lounge. Välkommen.
    Maggan K
    Maggan K: Bra service och fantastisk mat

Tabbouli Kungsholmen

Norra Agnegatan 39, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk mat och mysig atmosfär. En fantastisk orientalisk upplevelse för alla!
    Hasse S
    Hasse S: Jättebra bemötande maten var good och väldigt trevlig personal.

Två Små Svin

Årstavägen 49, Årsta
    I hjärtat av Årsta finns Två Små Svin, en högkvalitativ kvarterskrog med fokus på Tjeckisk öl, smörbröd och brännvin. Hög service och härlig atmosfär är kännetecknet!
    Lasse L
    Lasse L: Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Wallmans Stockholm

Teatergatan 3, Stockholm
    Välkommen till Wallmans salonger. Stockholm, Oslo, Köpenhamn och Sälen. Vi erbjuder mat och underhållning i världsklass!
    Tarja S
    Tarja S: Så bra show och maten var riktigt god. Bemötandet var toppen. Musiken var jättebra utan en enda schlagerlåt. En mycket b...

Golden Hits

Kungsgatan 29, Stockholm
    Välkommen till Golden Hits! Var beredd på en helkväll med restaurang, karaoke, nattklubb och show i ett.
    Claes Lennart R
    Claes Lennart R: Bra mat, miljö o service! Halvbra show. Som alltid trevligt koncept

Somm Restaurant & Wine Bar

Lorensbergsgatan 8, Göteborg
    Välkommen till Somm Restaurant & Wine Bar! Mat och vin ligger nära om våra hjärtan. Kom för en middag eller boka catering.
    Stefan H
    Stefan H: Nytårs Arrangement som som vi bestilte var i toppen fra start til slut. Betjeningen var venlig og maden var i toppen ...

Meatballs for the people

Nytorgsgatan 30, Stockholm
    Sveriges första och enda köttbullerestaurang. Ekologiska köttbullar med spännande råvaror som tupp, älg, oxe, vildsvin, lax och så klart vegetariskt och mycket mer!
    Alex W
    Alex W: Not the best for vegetarians and the service was a little slow/inattentive.

Da Peppe

Storkyrkobrinken 16, Stockholm
    Välkommen till vår autentiskt Italienska restaurang i Gamla Stan!
    Gunnar E
    Gunnar E: Mycket trevligt! Maten bra. Tyvärr blev det några starköl serverade trots att vi beställt LÄTTÖL. Vi var ett gäng/grup...

Dinner 22

Södra Vägen 22, Göteborg
    Välkommen till Dinner 22! Här finner du svensk traditionell husmanskost av bästa kvalitet.
    Peter H
    Peter H: väldigt gott och trvligt bemötande

19 Glas

Stora Nygatan 19, Stockholm
    Välkommen till oss på 19 Glas! Vår bar och matsal är mycket hyllad och omnämnd. Här får du maträtter med fina råvaror och ett stort utbud av goda viner.
    Anna N
    Anna N: En mkt trevlig kväll i juni,jättebra service av personalen,jättebra mat,trevligt när kocken presenterar maten vid bordet...

Spisa hos Helena

Scheelegatan 18, Stockholm
    Välkommen till Spisa hos Helena! Här hittar du en kreativ meny med svensk husmanskost blandat med Medelhavets läckerheter. Vi serverar både lunch och middag.
    Agneta B
    Agneta B: Trevlig lokal, om än något nära andra gäster. God mat, trevlig betjäning.

Villaggio

Skeppargatan 16, Stockholm
    Välj Villaggio om du vill äta en riktigt god italiensk middag! Alltid ekologiska och noggrant utvalda råvaror. Fantastiska viner från flera italienska regioner.
    Lina E
    Lina E: Supergod vällagad mat med kvalité!

Gamla Riksarkivet

Birger Jarls Torg 2A, Stockholm
    Alexandra R
    Alexandra R: Magiskt ställe att arrangera bröllop på! Superproffsig personal, galet god mat och väldigt vackra lokaler. Angelica, Dan...

Fitness Meals

Industrivägen 1, Västerhaninge
    Nyttiga och välplanerade måltider direkt hem till din dörr!
    Regina H
    Regina H: Supernöjd! Supergott! Superservice! Superidé! Rekommenderar starkt fitnessmeals!