Topp 25 restauranger

Bockholmen Hav & Restaurang

5,673 recos
    Bockholmen, Solna
    15 minuter från City finns Bockholmens Hav & Restaurang som erbjuder brunch, á la carte och festarrangemang. Vackert beläget med skandinaviska smaker som passar alla!
    Jessica H
    Jessica H: Första besöket på Bockholmen. Blev rekomenderad att prova Julbordet. Väldigt trevlig atmosfär, fin dukning & god mat! ...

Nytorget 6

5,775 recos
    Nytorget 6, Stockholm
    Nytorget 6 har modern husman och smaker från södra Europa både som servering och take away, prisvärt med charmig atmosfär och bra service!
    Ida B
    Ida B: Maten var fantastisk men servicen usel

Nybrogatan 38

5,405 recos
    Nybrogatan 38, Stockholm
    Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet!
    Sofia L
    Sofia L: Vi köpte varsin fransklöksoppa, en entrecôte och ankconfeti med risotto. Väldigt bra bemötande. Goda tips på vin till ...

Djurgårdsbrunn

5,687 recos
    Djurgårdsbrunnsvägen 68, Stockholm
    Djurgårdsbrunns fantastiska kockar bjuder in till underbara smakupplevelser med inspiration från medelhavet i Kungliga Djurgårdens enastående miljö!
    Helena K
    Helena K: Servicen ok men inte mer. Maten var ok på brunchen, en del saker goda andra verkligen inte som den kallrökta laxen och t...

Wallmans Stockholm

1,736 recos
    Teatergatan 3, Stockholm
    Välkommen till Wallmans salonger. Stockholm, Oslo, Köpenhamn och Sälen. Vi erbjuder mat och underhållning i världsklass!
    Berit J
    Berit J: guldplats mycket bra bemötande vi var mycket nöjda

Paraden

2,870 recos
    Valhallavägen 147, Stockholm
    Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för alla, vid alla tillfällen!
    Martin H
    Martin H: Affärslunch när dem är som bäst. Avslappnat och proffsigt bemötande. / tack för hjälpen

Golden Hits

1,593 recos
    Kungsgatan 29, Stockholm
    Välkommen till Golden Hits! Var beredd på en helkväll med restaurang, karaoke, nattklubb och show i ett.
    SUSANNE P
    SUSANNE P: Var på House of rock och vi hade en superbra kväll. Bra show med kanon artister, bra service från vi kom till vi gick. ...

Tabbouli Södermalm

2,793 recos
    Tavastgatan 22, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig personal och god service, utmärkt mat, härlig stämning och atmosfär. Välkomna att boka bord!
    Lotta L
    Lotta L: God mat o trevlig personal. Mysig inredning

Österlånggatan 17

2,928 recos
    Österlånggatan 17, Stockholm
    Hos Österlånggatan 17 i charmiga Gamla Stan skapas en behaglig upplevelse med förstklassig mat och dryck, skicklig servicepersonal och stämningsfull atmosfär.
    Inger E
    Inger E: Alltid trevligt bemötande! Vällagad god mat. Kaffet är också bra.

Kungsportshuset

Östra Larmgatan 18, Göteborg
    Malin A
    Malin A: Mycket bra service, mat och allt i unika lokaler med bästa läget i stan!

Spanjorskan

1,792 recos
    Nybrogatan 42, Stockholm
    Hos Spanjorskan hittar du spanska maträtter och en stämning likt en restaurang på Madrids bakgator. Varmt välkommen!
    Wiktoria A
    Wiktoria A: Supergoda tapas och snabb och trevlig service. Rekommenderas!

Le Rouge

3,185 recos
    Brunnsgränd 4, Stockholm
    På Le Rouge står råvarorna lax och entrecote i fokus i kombination med hög service samt unik och trivsam atmosfär i lokalen. Varmt välkomna!
    Anna B
    Anna B: Fantastiskt mat och service! Mysig/trevlig miljö. Så nöjda🌟

Tabbouli City

1,837 recos
    Regeringsgatan 70, Stockholm
    Restaurang Tabbouli i City är restaurangen för dig med önskan om fantastisk matupplevelse, service och stämningsfull lokal. Välkomna!
    Pernilla G
    Pernilla G: Middag, 6 personer, snabb bekräftelse vid bokning, skulle på teater så behövde få in mat snabbt för att hinna. FIck ocks...

Tabbouli Kungsholmen

1,414 recos
    Norra Agnegatan 39, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk mat och mysig atmosfär. En fantastisk orientalisk upplevelse för alla!
    Magnus J
    Magnus J: Mycket kunnig och trevlig personal.

19 Glas

Stora Nygatan 19, Stockholm
    Elin M
    Elin M: Torsdagslunch - 3 rätters. Jättegod mat och dryck. Bra service.

Teaterkällaren

Kungsparken 1, Göteborg
    Välkommen inte till en inte helt vanlig källare där fokus ligger på vänner, mat och goda drycker.
    Liselotte A
    Liselotte A: Maten va underbar. Personalen helt enkelt kanonbra. Och miljön trollsk och fräch

Steninge Bruk

Steninge slottsväg 141, Märsta
    Max A
    Max A: Värt en omväg för brunch eller lunch!

Somm Restaurant & Wine Bar

Lorensbergsgatan 8, Göteborg
    Välkommen till Somm Restaurant & Wine Bar! Mat och vin ligger nära om våra hjärtan. Kom för en middag eller boka catering.
    Tomas N
    Tomas N: Utsökt mat i en trevlig miljö. Förekommande och tillmötesgående service. Kan varmt rekommenderas.

The Barn

1,466 recos
    Kyrkogatan 11, Göteborg
    Välkommen att boka bord, komma förbi på drop-in eller beställa hem vällagad amerikansk mat gjord på svenska råvaror hos oss på The Barn!
    Astrid I
    Astrid I: God mat och bra service! Hit kommer vi tillbaka.

Dinner 22

Södra Vägen 22, Göteborg
    Marianne D
    Marianne D: Hade en mycket trevlig middag innan Elton Johns konsert. Blev mycket väl bemötta och fick ett bord trots att jag bara bo...

Timmermans 1857

1,153 recos
    Timmermansgatan 35, Stockholm
    Välkommen till Timmermans 1857! Vackert belägen på Södermalm hittar du vår restaurang med både bar och lounge. Välkommen.
    Gunsan A
    Gunsan A: Trevligt trevligt och god mat trevlig personal och din lokal

Piren Restaurang och Bar

Kristinebergsstrand 2, Stockholm
    Petra M
    Petra M: Vi är stammisar på Piren sedan länge och de levererar alltid på ett jättebra sätt.

Thomas Kök & Catering

Jupitervägen 12, Upplands väsby
    Thomas Kök & Catering | Inspirerat av husmanskost och resten av världens hörn
    Lisa W
    Lisa W: Trevligt bemötande och bra service i framtagandet av vår Oktoberfestbuffé. Den feedback vi fick av våra gäster var enbar...

Meatballs for the people

Nytorgsgatan 30, Stockholm
    Sveriges första och enda köttbullerestaurang. Ekologiska köttbullar med spännande råvaror som tupp, älg, oxe, vildsvin, lax och så klart vegetariskt och mycket mer!
    Seb G
    Seb G: Excellent experience! Good service and products. I really recommend it!

Syskonen Anderssons Restaurang

Ålgårdsvägen 25, Borås
    Jasmine e
    Jasmine e: Var på syskonen Anderson på lunch för första gången och blev väldigt positivt överraskad över många saker. Varit på mång...