Topp 25 restauranger

Nytorget 6

4,355 recos
    Nytorget 6, Stockholm
    Nytorget 6 har modern husman och smaker från södra Europa både som servering och take away, prisvärt med charmig atmosfär och bra service!
    Tiago B
    Tiago B: Very good service and very good food

Bockholmen Hav & Restaurang

4,256 recos
    Bockholmen, Solna
    15 minuter från City finns Bockholmens Hav & Restaurang som erbjuder brunch, á la carte och festarrangemang. Vackert beläget med skandinaviska smaker som passar alla!
    Lotta L
    Lotta L: Trevligt bemötande och service, fin miljö, god fisk men uruselt kött fullt av senor. Så matupplevelsen var klart blandad...

Nybrogatan 38

4,091 recos
    Nybrogatan 38, Stockholm
    Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet!
    Eva W
    Eva W: Fantastisk bemötande, god service, og härlig mat och stämning

Kaknästornet

2,898 recos
    Mörka Kroken 28-30, Stockholm
    Sören L
    Sören L: Bra! Helt nöjd med allt. Kommer besökas igen

Paraden

1,747 recos
    Valhallavägen 147, Stockholm
    Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för alla, vid alla tillfällen!
    Björn L
    Björn L: Middag Mycket trevlig personal Trevlig kväll, alla förväntningar uppfylldes Kommer gärna tillbaks Mvh Björn

The Barn

1,291 recos
    Kyrkogatan 11, Göteborg
    Gustav H
    Gustav H: Trevligt ställe! Speciell inredning, bra service och bra mat!

Tabbouli Södermalm

2,110 recos
    Tavastgatan 22, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig personal och god service, utmärkt mat, härlig stämning och atmosfär. Välkomna att boka bord!
    Madeleine R
    Madeleine R: Stockholms bästa mat! Älskar maten, stället, personalen, servicen! Ja allt! Har du inte prövat detta så gör de!

Österlånggatan 17

2,235 recos
    Österlånggatan 17, Stockholm
    Hos Österlånggatan 17 i charmiga Gamla Stan skapas en behaglig upplevelse med förstklassig mat och dryck, skicklig servicepersonal och stämningsfull atmosfär.
    Monica B
    Monica B: Trevlig miljö och personal. Bra att det dykt upp vegetariska alternativ. Tyvärr var min vegetariska pasta med broccoli ...

Djurgårdsbrunn

4,333 recos
    Djurgårdsbrunnsvägen 68, Stockholm
    Djurgårdsbrunns fantastiska kockar bjuder in till underbara smakupplevelser med inspiration från medelhavet i Kungliga Djurgårdens enastående miljö!
    helge r
    helge r: trevlig personal vid bokning och servering. lunch: husmanskost som smakar bra. boulbana som var alldeles utmärkt. Vac...

Tabbouli City

1,440 recos
    Regeringsgatan 70, Stockholm
    Restaurang Tabbouli i City är restaurangen för dig med önskan om fantastisk matupplevelse, service och stämningsfull lokal. Välkomna!
    Birgitta E
    Birgitta E: God mat, bra service. Uppskattar även att musiken inte var för hög.

Le Rouge

2,662 recos
    Brunnsgränd 4, Stockholm
    På Le Rouge står råvarorna lax och entrecote i fokus i kombination med hög service samt unik och trivsam atmosfär i lokalen. Varmt välkomna!
    Milena P
    Milena P: Helt fantastiskt från början till slut. Vi blev bemöta på ett mycket trevligt sätt och omhändertagen hela vägen. En smak...

Timmermans 1857

Timmermansgatan 35, Stockholm
    Välkommen till Timmermans 1857! Vackert belägen på Södermalm hittar du vår restaurang med både bar och lounge. Välkommen.
    Lena W
    Lena W: Trevlig restaurang med god mat.

Golden Hits

Kungsgatan 29, Stockholm
    Välkommen till Golden Hits! Var beredd på en helkväll med restaurang, karaoke, nattklubb och show i ett.
    Kerstin Susann Ö
    Kerstin Susann Ö: En härlig kväll, fantastisk personal, maten var så god, vi är så nöjda med hela kvällen

Wallmans Stockholm

Teatergatan 3, Stockholm
    Välkommen till Wallmans salonger. Stockholm, Oslo, Köpenhamn och Sälen. Vi erbjuder mat och underhållning i världsklass!
    Erik Johnny M
    Erik Johnny M: visste faktiskt inte vad jag hade att förvänta mig men det var kanonbra .. jättetrevlig personal / artister. Kanske liii...

Tabbouli Kungsholmen

1,025 recos
    Norra Agnegatan 39, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk mat och mysig atmosfär. En fantastisk orientalisk upplevelse för alla!
    Lisa M
    Lisa M: Supertrevlig personal och fantastisk mat!

Somm Restaurant & Wine Bar

Lorensbergsgatan 8, Göteborg
    Välkommen till Somm Restaurant & Wine Bar! Mat och vin ligger nära om våra hjärtan. Kom för en middag eller boka catering.
    Daniel J
    Daniel J: Fantastisk komponerad meny med väl utvalda viner till rätterna.

Dinner 22

Södra Vägen 22, Göteborg
    Välkommen till Dinner 22! Här finner du svensk traditionell husmanskost av bästa kvalitet.
    Daniel K
    Daniel K: En middagsupplevelse som vanligt :-)

Spisa hos Helena

Scheelegatan 18, Stockholm
    Välkommen till Spisa hos Helena! Här hittar du en kreativ meny med svensk husmanskost blandat med Medelhavets läckerheter. Vi serverar både lunch och middag.
    Ulrika W
    Ulrika W: Gott och trevligt! Bra ställe att fira min lillasysters födelsedag.

19 Glas

Stora Nygatan 19, Stockholm
    Välkommen till oss på 19 Glas! Vår bar och matsal är mycket hyllad och omnämnd. Här får du maträtter med fina råvaror och ett stort utbud av goda viner.
    Malina B
    Malina B: Ett av mina absoluta favoritställen i Stockholm. Vinbar, god mat, trevlig servis. Denna gång nytt koncept med fast meny ...

Da Peppe

Storkyrkobrinken 16, Stockholm
    Gunnar E
    Gunnar E: Mycket trevligt! Maten bra. Tyvärr blev det några starköl serverade trots att vi beställt LÄTTÖL. Vi var ett gäng/grup...

Piren Restaurang och Bar

Kristinebergsstrand 2, Stockholm
    Välkommen till Piren Restaurang och Bar! Här hittar du högklassig mat på fantastiska råvaror - för alla åldrar.
    Liz B
    Liz B: Fantastisk god mat och bra service, Vi åt skagenröra och rökta räkor sedan tonfisk, moule och gnochi, sen avslutade vi m...

Två Små Svin

Årstavägen 49, Årsta
    I hjärtat av Årsta finns Två Små Svin, en högkvalitativ kvarterskrog med fokus på Tjeckisk öl, smörbröd och brännvin. Hög service och härlig atmosfär är kännetecknet!
    Lasse L
    Lasse L: Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Meatballs for the people

Nytorgsgatan 30, Stockholm
    Sveriges första och enda köttbullerestaurang. Ekologiska köttbullar med spännande råvaror som tupp, älg, oxe, vildsvin, lax och så klart vegetariskt och mycket mer!
    Mike m
    Mike m: I had reindeer for the first time and it was awesome I would go here again

Villaggio

Skeppargatan 16, Stockholm
    Välj Villaggio om du vill äta en riktigt god italiensk middag! Alltid ekologiska och noggrant utvalda råvaror. Fantastiska viner från flera italienska regioner.
    Joel M
    Joel M: Bra service, god mat och härlig stämning!

Ardbeg Embassy

Västerlånggatan 68, Stockholm
    Välkommen till oss på Ardbeg Embassy i Gamla stan. Här hittar du whisky, öl, maltdrycker och vällagade maträtter!
    Bo M
    Bo M: Trevligt bemötande vid bokning och när vi sedan var tvungna att boka om. Whiskey sortimentet är något att det bästa i St...