Topp 25 restauranger

Bockholmen Hav & Restaurang

5,738 recos
    Bockholmen, Solna
    15 minuter från City finns Bockholmens Hav & Restaurang som erbjuder brunch, á la carte och festarrangemang. Vackert beläget med skandinaviska smaker som passar alla!
    Pia D
    Pia D: God mat . Fantastiskt läge. Men vi fick be om att beställa 3 ggr innan vi till slut fick göra beställningen

Djurgårdsbrunn

5,938 recos
    Djurgårdsbrunnsvägen 68, Stockholm
    Djurgårdsbrunns fantastiska kockar bjuder in till underbara smakupplevelser med inspiration från medelhavet i Kungliga Djurgårdens enastående miljö!
    Oriel R
    Oriel R: Generellt väldigt bra, ligger fint på djurgården. Maten smakade mycket bra. Lite besviken över att första beställninge...

Nytorget 6

5,901 recos
    Nytorget 6, Stockholm
    Nytorget 6 har modern husman och smaker från södra Europa både som servering och take away, prisvärt med charmig atmosfär och bra service!
    Anette W
    Anette W: Fin service god mat mysig atmosfär

Nybrogatan 38

5,578 recos
    Nybrogatan 38, Stockholm
    Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet!
    Gustav L
    Gustav L: Åt deras små tacos till förrätt och röding till varmrätt - mycket gott! Bra service/trevlig personal och mysig miljö

Wallmans Stockholm

1,850 recos
    Teatergatan 3, Stockholm
    Välkommen till Wallmans salonger. Stockholm, Oslo, Köpenhamn och Sälen. Vi erbjuder mat och underhållning i världsklass!
    Birgitta L
    Birgitta L: Wallmans på teatergatan firade min dotter och sambos födelsedag . Bra bemötande från att jag köpte biljetterna och bra s...

Paraden

3,023 recos
    Valhallavägen 147, Stockholm
    Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för alla, vid alla tillfällen!
    Robin R
    Robin R: Besöker Paraden kontinuerligt på grund av fantastisk mat, trevlig personal och en riktigt häftig lokal. Förmodligen den ...

Spanjorskan

1,955 recos
    Nybrogatan 42, Stockholm
    Hos Spanjorskan hittar du spanska maträtter och en stämning likt en restaurang på Madrids bakgator. Varmt välkommen!
    Katarina B
    Katarina B: Vi började med en bra Cava och fortsatte med vällagade Tapas, med ett fint Priorat vin. Väldigt trevlig personal. Bra vi...

Tabbouli Södermalm

2,865 recos
    Tavastgatan 22, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig personal och god service, utmärkt mat, härlig stämning och atmosfär. Välkomna att boka bord!
    Julia B
    Julia B: Suuupertrevlig personal, helt fantastisk mat, jättemysigt ställe!

Golden Hits

1,667 recos
    Kungsgatan 29, Stockholm
    Välkommen till Golden Hits! Var beredd på en helkväll med restaurang, karaoke, nattklubb och show i ett.
    Anna Alexandra Elina G
    Anna Alexandra Elina G: Köpte Golden biljetter och fick en helt fantastisk kväll i gott sällskap. Otroligt fin och trevlig personal som gjorde s...

Österlånggatan 17

2,983 recos
    Österlånggatan 17, Stockholm
    Hos Österlånggatan 17 i charmiga Gamla Stan skapas en behaglig upplevelse med förstklassig mat och dryck, skicklig servicepersonal och stämningsfull atmosfär.
    Martin V
    Martin V: + Fin lokal och bra läge - dålig service - sparsam meny - trist hamburgare

Kungsportshuset

Östra Larmgatan 18, Göteborg
    Malin A
    Malin A: Mycket bra service, mat och allt i unika lokaler med bästa läget i stan!

Tabbouli City

1,878 recos
    Regeringsgatan 70, Stockholm
    Restaurang Tabbouli i City är restaurangen för dig med önskan om fantastisk matupplevelse, service och stämningsfull lokal. Välkomna!
    Pernilla G
    Pernilla G: Middag, 6 personer, snabb bekräftelse vid bokning, skulle på teater så behövde få in mat snabbt för att hinna. FIck ocks...

Tabbouli Kungsholmen

1,452 recos
    Norra Agnegatan 39, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk mat och mysig atmosfär. En fantastisk orientalisk upplevelse för alla!
    Maria Helena Å
    Maria Helena Å: God mat i mysig lokal med perfekt service! Inget problem att en i sällskapet var glutenintolerant heller.

Teaterkällaren

Kungsparken 1, Göteborg
    Välkommen inte till en inte helt vanlig källare där fokus ligger på vänner, mat och goda drycker.
    Björn N
    Björn N: Mysig restaurang med Riktigt bra mat och framförallt grymt serviceminded personal. Hit kommer vi gärna tillbaka!

19 Glas

Stora Nygatan 19, Stockholm
    Elin M
    Elin M: Torsdagslunch - 3 rätters. Jättegod mat och dryck. Bra service.

Le Rouge

3,184 recos
    Brunnsgränd 4, Stockholm
    På Le Rouge står råvarorna lax och entrecote i fokus i kombination med hög service samt unik och trivsam atmosfär i lokalen. Varmt välkomna!
    Anna B
    Anna B: Fantastiskt mat och service! Mysig/trevlig miljö. Så nöjda🌟

Piren Restaurang och Bar

Kristinebergsstrand 2, Stockholm
    Klas W
    Klas W: Allt mycket bra, service, personal, mat Bästa var att vi inte satt för tätt i dessa Coronatider

Somm Restaurant & Wine Bar

Lorensbergsgatan 8, Göteborg
    Välkommen till Somm Restaurant & Wine Bar! Mat och vin ligger nära om våra hjärtan. Kom för en middag eller boka catering.
    Tomas N
    Tomas N: Utsökt mat i en trevlig miljö. Förekommande och tillmötesgående service. Kan varmt rekommenderas.

Timmermans 1857

1,153 recos
    Timmermansgatan 35, Stockholm
    Gunsan A
    Gunsan A: Trevligt trevligt och god mat trevlig personal och din lokal

Thomas Kök & Catering

Jupitervägen 12, Upplands väsby
    Thomas Kök & Catering | Inspirerat av husmanskost och resten av världens hörn
    Anette S
    Anette S: Väldigt trevligt och fint bemötande påsk tallriken var av bästa klass hade ganska höga förväntningar dom har rykte om si...

Meatballs for the people

Nytorgsgatan 30, Stockholm
    Sveriges första och enda köttbullerestaurang. Ekologiska köttbullar med spännande råvaror som tupp, älg, oxe, vildsvin, lax och så klart vegetariskt och mycket mer!
    Heléne Z
    Heléne Z: Vi röstade fram älg- och kalvköttbullarna som favoriter och vegobullarna med tomatsås fick betyget "över förväntat". All...

The Barn

1,466 recos
    Kyrkogatan 11, Göteborg
    Välkommen att boka bord, komma förbi på drop-in eller beställa hem vällagad amerikansk mat gjord på svenska råvaror hos oss på The Barn!
    Astrid I
    Astrid I: God mat och bra service! Hit kommer vi tillbaka.

Dinner 22

Södra Vägen 22, Göteborg
    Marianne D
    Marianne D: Hade en mycket trevlig middag innan Elton Johns konsert. Blev mycket väl bemötta och fick ett bord trots att jag bara bo...

Steninge Bruk

Steninge slottsväg 141, Märsta
    Max A
    Max A: Värt en omväg för brunch eller lunch!

Pitcher´s Majorna

Karl Johansgatan 92 BV, Göteborg
    Johan O
    Johan O: Trevligt och familjevänligt. Bra för att se på sport.