Topp 25 restauranger

Kaknästornet

2,019 recos
    Mörka Kroken 28-30, Stockholm
    30 våningar upp och 155 meter över mark får du en fantastisk vy över en av världens vackraste huvudstäder, här kan du avnjuta smaker från all världens hörn eller varför inte en drink i skybaren.
    Anna-maria E
    Anna-maria E: Jag fick ett mycket bra bemötande och jag och mitt sällskap blev mycket väl omhändertaget i söndag när vi hade födelseda...

Bockholmen Hav & Restaurang

3,497 recos
    Bockholmen, Solna
    15 minuter från City finns Bockholmens Hav & Restaurang som erbjuder brunch, á la carte och festarrangemang. Vackert beläget med skandinaviska smaker som passar alla!
    Martin H
    Martin H: Sönd 17 sept avnjöt vi en brunch hos er på Bockholmen. Det blir inte sista gången! Det var faktiskt en upplevelse - milj...

Djurgårdsbrunn

3,577 recos
    Djurgårdsbrunnsvägen 68, Stockholm
    Djurgårdsbrunns fantastiska kockar bjuder in till underbara smakupplevelser med inspiration från medelhavet i Kungliga Djurgårdens enastående miljö!
    Isabelle J
    Isabelle J: Trevligt bemötande och god mat. Dock svårt att ta sig hem pga bussarna gick inte men fick hjälp med att ringa taxi

Nytorget 6

3,490 recos
    Nytorget 6, Stockholm
    Nytorget 6 har modern husman och smaker från södra Europa både som servering och take away, prisvärt med charmig atmosfär och bra service!
    Willy S
    Willy S: Utmärkt service å bra mat. Alla var nöjda

Nybrogatan 38

3,303 recos
    Nybrogatan 38, Stockholm
    Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet!
    Therese H
    Therese H: Trevlig personal, allmänt bra, gott

Tabbouli Södermalm

1,591 recos
    Tavastgatan 22, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig personal och god service, utmärkt mat, härlig stämning och atmosfär. Välkomna att boka bord!
    Emma S
    Emma S: Fantastiskt bemötande! Förutom underbar mat och toppenservice så fixade de allt när vi nämnde en överkänslighet mot en i...

Le Rouge

1,624 recos
    Brunnsgränd 4, Stockholm
    På Le Rouge står råvarorna lax och entrecote i fokus i kombination med hög service samt unik och trivsam atmosfär i lokalen. Varmt välkomna!
    Ani K
    Ani K: Bra service, väldigt god mat, jag blev väldigt nöjd.

Tabbouli City

1,068 recos
    Regeringsgatan 70, Stockholm
    Restaurang Tabbouli i City är restaurangen för dig med önskan om fantastisk matupplevelse, service och stämningsfull lokal. Välkomna!
    Kari S
    Kari S: Veldig god og mye mat. Rask og super servering

Två Små Svin

Årstavägen 49, Årsta
    I hjärtat av Årsta finns Två Små Svin, en högkvalitativ kvarterskrog med fokus på Tjeckisk öl, smörbröd och brännvin. Hög service och härlig atmosfär är kännetecknet!
    Lars-göran G
    Lars-göran G: Maten var god och bemötandet utmärkt!

Timmermans 1857

Timmermansgatan 35, Stockholm
    Välkommen till Timmermans 1857! Vackert belägen på Södermalm hittar du vår restaurang med både bar och lounge. Välkommen.
    Tedh L
    Tedh L: Trevlig personal, bra service och god mat.

Paraden

Valhallavägen 147, Stockholm
    Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för alla, vid alla tillfällen!
    Gerd C
    Gerd C: Gullig personal, underbar lunch, snygg lokal!!!!

Tabbouli Kungsholmen

Norra Agnegatan 39, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk mat och mysig atmosfär. En fantastisk orientalisk upplevelse för alla!
    Johanna M
    Johanna M: Bra och snabb servic, god och mycket mat.

Österlånggatan 17

1,623 recos
    Österlånggatan 17, Stockholm
    Hos Österlånggatan 17 i charmiga Gamla Stan skapas en behaglig upplevelse med förstklassig mat och dryck, skicklig servicepersonal och stämningsfull atmosfär.
    Johanna R
    Johanna R: Trevlig och flexibelt bemötande då vi skulle boka en affärsmidag för internationella partners. Miljön och servicen på r...

The Barn

Kyrkogatan 11, Göteborg
    Välkommen att boka bord, komma förbi på drop-in eller beställa hem vällagad amerikansk mat gjord på svenska råvaror hos oss på The Barn!
    Henrik H
    Henrik H: Mysigt med trevlig personal och en bra enkel meny. Mat av bra kvalitet, och kul öl"glas".

Meatballs for the people

Nytorgsgatan 30, Stockholm
    Sveriges första och enda köttbullerestaurang. Ekologiska köttbullar med spännande råvaror som tupp, älg, oxe, vildsvin, lax och så klart vegetariskt och mycket mer!
    Nicole S
    Nicole S: Jag tyckte stället var mysigt trevlig personal .lite hög mysig var nackdelen när man ville prata med varandra.köttbullar...

Hemma Vasastan

Dalagatan 28, Stockholm
    På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och catering. Välkommen hem!
    Tobias L
    Tobias L: Trevlig personal, bra mat och bra läge. Kan rekommenderas!

39 Wäst

FLEMINGGATAN 39, Stockholm
    Mats G
    Mats G: Bra service och mat. (Middag för två med drink innan)

Fitness Meals

Industrivägen 1, Västerhaninge
    Nyttiga och välplanerade måltider direkt hem till din dörr!
    Mathias K
    Mathias K: God, nyttig mat och bra service! Kan verkligen rekommendera Fitness Meals.

Sangria Tapas Bar

Vanadisplan 1, Stockholm
    Sangria Tapasbar i Vasastan erbjuder härlig, klassisk, spansk mat i tapasform eller huvudrätt och för de stora sällskapet går restaurangen bra att abonnera för event.
    Maria W
    Maria W: Trevligt. Mycket god mat. Mysig känsla av kvarterskrog.

Ardbeg Embassy

Västerlånggatan 68, Stockholm
    Välkommen till oss på Ardbeg Embassy i Gamla stan. Här hittar du whisky, öl, maltdrycker och vällagade maträtter!
    Kunlã© A
    Kunlã© A: Hej, Jag deltog ej. det var min bokning men jag fick förhinder. Mvh, Kunlé Adédoyin

Restaurang Minako

Västmannagatan 48, Stockholm
    Välkommen till Restaurang Minako! Här serveras traditionell japansk sushi både som lunch, take away och à la carte.
    Fakturino
    Fakturino: Härlig personal och fantastiskt god sushi!

Restaurang Räkan

Vasagatan 23, Stockholm
    Susanne S
    Susanne S: Vi är super nöjda. Vi var ett sällskap på10 pers och allt har funkat jätte bra från början. och maten var gudomlig.

Två Grabbar och Kök

Sveavägen 41, Stockholm
    Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällagade luncher och din arrangör vid fest. Välkommen in på en god måltid!
    paula n
    paula n: Helt fantastisk personal och mat! Vi hade vår bröllopsfest här och dagen var helt fantastisk. För att inte tala om mate...

Sjätte Tunnan

Stora Nygatan 41-43, Stockholm
    Medeltida julbord med levande musik Ett riktigt traditionellt julbord på annorlunda vis i en miljö med stämning utöver det vanliga! 495kr inklusive glödgat vin och levande musik. Vi blir fullbokade ti...
    Sam L
    Sam L: Mysig lokal, bra dricka och utmärkt mat!

Villaggio

Skeppargatan 16, Stockholm
    Välj Villaggio om du vill äta en riktigt god italiensk middag! Alltid ekologiska och noggrant utvalda råvaror. Fantastiska viner från flera italienska regioner.
    Mã¥ns C
    Mã¥ns C: Lugn och trivsam miljö. Uppmärksam och trevlig betjäning. Vällagad mat. Priserna är dock i överkant. Hade priserna ...