Topp 25 restauranger

Bockholmen Hav & Restaurang

2,287 recos
    Bockholmen, Solna
    15 minuter från City finns Bockholmens Hav & Restaurang som erbjuder brunch, á la carte och festarrangemang. Vackert beläget med skandinaviska smaker som passar alla!
    Hans S
    Hans S: Bättre än förväntat, maten har vid tidigare besök varit en besvikelse i jmfr med hur det var för några år sedan. Bra be...

Djurgårdsbrunn

2,315 recos
    Djurgårdsbrunnsvägen 68, Stockholm
    Djurgårdsbrunns fantastiska kockar bjuder in till underbara smakupplevelser med inspiration från medelhavet i Kungliga Djurgårdens enastående miljö!
    Martina T
    Martina T: Bra och god mat! Minus till att ni inte frågade hur vi ville ha köttet. Ostbuffén borde ni utöka med några fler sorters ...

Nytorget 6

2,246 recos
    Nytorget 6, Stockholm
    Nytorget 6 har modern husman och smaker från södra Europa både som servering och take away, prisvärt med charmig atmosfär och bra service!
    Mona L
    Mona L: Trevlig restaurang och personal. God mat

Nybrogatan 38

2,109 recos
    Nybrogatan 38, Stockholm
    Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet!
    Nidia N
    Nidia N: God mat och bra service! Prisvärt.

Tabbouli Södermalm

Tavastgatan 22, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig personal och god service, utmärkt mat, härlig stämning och atmosfär. Välkomna att boka bord!
    Alexandra F
    Alexandra F: Fantastisk mat (och mycket:-)) väldigt prisvärt både mat och dryck!

Gamla Riksarkivet

Birger Jarls Torg 2A, Stockholm
    Gamla Riksarkivet är en unik och historisk mötesplats på Riddarholmen centralt beläget i Stockholm, det perfekta valet till catering och arrangerande av fest och event.
    Sanet M
    Sanet M: Magiskt lokal, den bästa och mest lyckade sommarfesten vi någonsin haft.

Le Rouge

Brunnsgränd 4, Stockholm
    På Le Rouge står råvarorna lax och entrecote i fokus i kombination med hög service samt unik och trivsam atmosfär i lokalen. Varmt välkomna!
    Julia S
    Julia S: Jättebra! Väldigt god mat och bra service.

Tabbouli City

Regeringsgatan 70, Stockholm
    Restaurang Tabbouli i City är restaurangen för dig med önskan om fantastisk matupplevelse, service och stämningsfull lokal. Välkomna!
    Darja G
    Darja G: Så god mat och fantastisk service :)

Tabbouli Kungsholmen

Norra Agnegatan 39, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk mat och mysig atmosfär. En fantastisk orientalisk upplevelse för alla!
    Anette H
    Anette H: Allt var mycket gott. Dock kändes det lite stressigt och trångt på bordet när avsmakningsrätterna kom i rask takt.

Yolo

VENDEVÄGEN 14, Djursholm
    Yolo på Djursholm bjuder på avslappnad, mysig miljö och hög, personlig service men framförallt vällagad, närproducerad mat. Välkomna!
    Lotta T
    Lotta T: Mysig atmosfär, god mat och trevlig och kunnig personal.

Två Små Svin

Årstavägen 49, Årsta
    I hjärtat av Årsta finns Två Små Svin, en högkvalitativ kvarterskrog med fokus på Tjeckisk öl, smörbröd och brännvin. Hög service och härlig atmosfär är kännetecknet!
    Lasse L
    Lasse L: Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Meatballs for the people

Nytorgsgatan 30, Stockholm
    Sveriges första och enda köttbullerestaurang. Ekologiska köttbullar med spännande råvaror som tupp, älg, oxe, vildsvin, lax och så klart vegetariskt och mycket mer!
    Kerstin G
    Kerstin G: Trevlig personal/service och jättegod mat!

Kaknästornet

Mörka Kroken 28-30, Stockholm
    30 våningar upp och 155 meter över mark får du en fantastisk vy över en av världens vackraste huvudstäder, här kan du avnjuta smaker från all världens hörn eller varför inte en drink i skybaren.
    Ella S
    Ella S: Utomordentligt trevligt! Allt väldigt trevligt.

Österlånggatan 17

Österlånggatan 17, Stockholm
    Hos Österlånggatan 17 i charmiga Gamla Stan skapas en behaglig upplevelse med förstklassig mat och dryck, skicklig servicepersonal och stämningsfull atmosfär.
    Katrin B
    Katrin B: Det var mycket gott och trevligt. Bra service

Hemma Vasastan

Dalagatan 28, Stockholm
    På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och catering. Välkommen hem!
    Jan L
    Jan L: Utmärkt bemötande. Kunnig, vänlig och serviceinriktad personal. Maten är mycket god och de rekommenderade vinerna är lys...

Sangria Tapas Bar

Vanadisplan 1, Stockholm
    Sangria Tapasbar i Vasastan erbjuder härlig, klassisk, spansk mat i tapasform eller huvudrätt och för de stora sällskapet går restaurangen bra att abonnera för event.
    Jenny F
    Jenny F: Älskar maten men tycker bordsplaceringarna och hela planeringen i lokalen är ocharmigt. Man sitter nära, det e trångt oc...

Restaurang Minako

Västmannagatan 48, Stockholm
    Restaurang Minako erbjuder högkvalitativ sushi intill Odenplan i Stockholm. Karakteristisk mysig lokal med lunchservering, takeaway och á la carte.
    Anki W
    Anki W: Mycket bra och välsmakande mat, trevlig serviceminded personal, trevlig atmosfär.

Timmermans 1857

Timmermansgatan 35, Stockholm
    Timmermans 1857 serverar minnesvärd mat gjord med omsorg på färska, lokala råvaror. Här kan du äta middag, ta en after work i baren eller bara koppla av i loungen.
    Ann T
    Ann T: Rekommenderas starkt!Fantastiskt god mat och jättebra service👍

Matsmak

Drakegatan 1, Göteborg
    Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att alltid ha något för magen, från hjärtat och gjort med hjärnan. Vi har restaurang, erbjuder dagkonferenser, catering och har ...
    Peter L
    Peter L: Bra alltid god mat och trevligt bemötande.

Rustik Bistro

Linnégatan 27, Göteborg
    Hjärtligt välkommen till Rustik Bistro. Vi är en fransk-svensk bistro belägen mitt i Linnéstan i Göteborg! Menyn är klassisk med internationella influenser. Varmt välkommen till en plats där du kan hä...
    Cinita C
    Cinita C: Trevligt och mysigt ställe god mat och trevlig personal

Restaurang Backstugan

Greta Garbos Väg 4, Solna
    Varmt välkommen till Backstugan för att avnjuta förstklassig mat och dryck i en trevlig filmhistorisk miljö, i natursköna Solna - ett stenkast ifrån city!
    Ulla L
    Ulla L: God mat, mycket trevlig personal och välkomnande miljö.

Två Grabbar och Kök

Sveavägen 41, Stockholm
    Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällagade luncher och din arrangör vid fest. Välkommen in på en god måltid!
    Lisa T
    Lisa T: Tack Christian och personal för grym service! Vi hade vår bröllopsfest här och vi är supernöjda med allt. Bra lokal med ...

Träkvista Sushi

Jungfrusundsvägen 5, Ekerö
    Emma H
    Emma H: God sushi och lagom storlek! Yakinikun är välgjord och lagom såsig

Hallbus Vin

, Kungsbacka
    Helen L
    Helen L: Jag har deltagit på 2 vinprövar kurser. Tycker att nivån på kurserna passat mig mycket bra både vad gäller vinkunskap, p...

39 Wäst

FLEMINGGATAN 39, Stockholm
    Välkommen till 39wäst! En oas på Kungsholmen där du kan avnjuta mat gjord på de bästa råvarorna, en drink i BAR39 eller ett besök i Champagnerian. Du hittar oss i hörnet på fleminggatan 39!
    Cecilia B
    Cecilia B: Trevlig restaurangupplevelse. Bra bemötande från personal.