Topp 25 restauranger

Bockholmen Hav & Restaurang

6,201 recos
    Bockholmen, Solna
    15 minuter från City finns Bockholmens Hav & Restaurang som erbjuder brunch, á la carte och festarrangemang. Vackert beläget med skandinaviska smaker som passar alla!
    Britt-Marie B
    Britt-Marie B: Vi är mycket nöjda med lunchbesöket på Bockholmen! God mat, trevlig personal och trevlig miljö. Återkommer gärna.

Djurgårdsbrunn

6,090 recos
    Djurgårdsbrunnsvägen 68, Stockholm
    Djurgårdsbrunns fantastiska kockar bjuder in till underbara smakupplevelser med inspiration från medelhavet i Kungliga Djurgårdens enastående miljö!
    Maeve E
    Maeve E: Fantastiskt personal, trevlig miljö, acceptabel mat.

Nybrogatan 38

5,691 recos
    Nybrogatan 38, Stockholm
    Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet!
    Malin S
    Malin S: Vi bokade restaurangens chamre separee för att fira en födelsedag. Vi fick en underbar kväll med fantastisk mat och prof...

Nytorget 6

6,012 recos
    Nytorget 6, Stockholm
    Nytorget 6 har modern husman och smaker från södra Europa både som servering och take away, prisvärt med charmig atmosfär och bra service!
    Cecilia C
    Cecilia C: Mysig lokal, trevlig personal men maten är inte prisvärd, tyvärr.

Paraden

3,078 recos
    Valhallavägen 147, Stockholm
    Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för alla, vid alla tillfällen!
    Jenny Ulrika K
    Jenny Ulrika K: God mat, god service. Mysig miljö.

Wallmans Stockholm

1,850 recos
    Teatergatan 3, Stockholm
    Välkommen till Wallmans salonger. Stockholm, Oslo, Köpenhamn och Sälen. Vi erbjuder mat och underhållning i världsklass!
    Birgitta L
    Birgitta L: Wallmans på teatergatan firade min dotter och sambos födelsedag . Bra bemötande från att jag köpte biljetterna och bra s...

Golden Hits

1,667 recos
    Kungsgatan 29, Stockholm
    Välkommen till Golden Hits! Var beredd på en helkväll med restaurang, karaoke, nattklubb och show i ett.
    Anna Alexandra Elina G
    Anna Alexandra Elina G: Köpte Golden biljetter och fick en helt fantastisk kväll i gott sällskap. Otroligt fin och trevlig personal som gjorde s...

Tabbouli Södermalm

2,865 recos
    Tavastgatan 22, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig personal och god service, utmärkt mat, härlig stämning och atmosfär. Välkomna att boka bord!
    Julia B
    Julia B: Suuupertrevlig personal, helt fantastisk mat, jättemysigt ställe!

Spanjorskan

2,120 recos
    Nybrogatan 42, Stockholm
    Hos Spanjorskan hittar du spanska maträtter och en stämning likt en restaurang på Madrids bakgator. Varmt välkommen!
    Mikael Å
    Mikael Å: Bästa servicen och fantastiskt god mat!!

Österlånggatan 17

3,020 recos
    Österlånggatan 17, Stockholm
    Hos Österlånggatan 17 i charmiga Gamla Stan skapas en behaglig upplevelse med förstklassig mat och dryck, skicklig servicepersonal och stämningsfull atmosfär.
    Damon F
    Damon F: Bra mat, trevlig personal och mysigt läge!

Kungsportshuset

Östra Larmgatan 18, Göteborg
    Malin A
    Malin A: Mycket bra service, mat och allt i unika lokaler med bästa läget i stan!

Tabbouli City

1,878 recos
    Regeringsgatan 70, Stockholm
    Restaurang Tabbouli i City är restaurangen för dig med önskan om fantastisk matupplevelse, service och stämningsfull lokal. Välkomna!
    Pernilla G
    Pernilla G: Middag, 6 personer, snabb bekräftelse vid bokning, skulle på teater så behövde få in mat snabbt för att hinna. FIck ocks...

Tabbouli Kungsholmen

1,452 recos
    Norra Agnegatan 39, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk mat och mysig atmosfär. En fantastisk orientalisk upplevelse för alla!
    Maria Helena Å
    Maria Helena Å: God mat i mysig lokal med perfekt service! Inget problem att en i sällskapet var glutenintolerant heller.

Teaterkällaren

Kungsparken 1, Göteborg
    Välkommen inte till en inte helt vanlig källare där fokus ligger på vänner, mat och goda drycker.
    Christoffer
    Christoffer: Direkt när vi kom dit fick vi personlig och trevlig service. Under hela måltiden hade personalen god uppsikt över vårt b...

Piren Restaurang och Bar

Anna B: Fantastiskt mat och service! Mysig/trevlig miljö. Så nöjda🌟

19 Glas

Stora Nygatan 19, Stockholm
    Elin M
    Elin M: Torsdagslunch - 3 rätters. Jättegod mat och dryck. Bra service.

Thomas Kök & Catering

Jupitervägen 12, Upplands väsby
    Thomas Kök & Catering | Inspirerat av husmanskost och resten av världens hörn
    Anette S
    Anette S: Väldigt trevligt och fint bemötande påsk tallriken var av bästa klass hade ganska höga förväntningar dom har rykte om si...

Meatballs for the people

Nytorgsgatan 30, Stockholm
    Sveriges första och enda köttbullerestaurang. Ekologiska köttbullar med spännande råvaror som tupp, älg, oxe, vildsvin, lax och så klart vegetariskt och mycket mer!
    Heléne Z
    Heléne Z: Vi röstade fram älg- och kalvköttbullarna som favoriter och vegobullarna med tomatsås fick betyget "över förväntat". All...

Somm Restaurant & Wine Bar

Lorensbergsgatan 8, Göteborg
    Välkommen till Somm Restaurant & Wine Bar! Mat och vin ligger nära om våra hjärtan. Kom för en middag eller boka catering.
    Tomas N
    Tomas N: Utsökt mat i en trevlig miljö. Förekommande och tillmötesgående service. Kan varmt rekommenderas.

Steninge Bruk

Steninge slottsväg 141, Märsta
    Max A
    Max A: Värt en omväg för brunch eller lunch!

The Barn

1,466 recos
    Kyrkogatan 11, Göteborg
    Välkommen att boka bord, komma förbi på drop-in eller beställa hem vällagad amerikansk mat gjord på svenska råvaror hos oss på The Barn!
    Astrid I
    Astrid I: God mat och bra service! Hit kommer vi tillbaka.

Timmermans 1857

1,153 recos
    Timmermansgatan 35, Stockholm
    Gunsan A
    Gunsan A: Trevligt trevligt och god mat trevlig personal och din lokal

Pitcher´s Majorna

Karl Johansgatan 92 BV, Göteborg
    Johan O
    Johan O: Trevligt och familjevänligt. Bra för att se på sport.

Syskonen Anderssons Restaurang

Ålgårdsvägen 25, Borås
    Jasmine e
    Jasmine e: Var på syskonen Anderson på lunch för första gången och blev väldigt positivt överraskad över många saker. Varit på mång...