Topp 25 restauranger

Bockholmen Hav & Restaurang

2,546 recos
    Bockholmen, Solna
    15 minuter från City finns Bockholmens Hav & Restaurang som erbjuder brunch, á la carte och festarrangemang. Vackert beläget med skandinaviska smaker som passar alla!
    Katarina B
    Katarina B: Bockholmen julbord är Stockholm bästa. Fin miljö och supergod mat. :)

Djurgårdsbrunn

2,731 recos
    Djurgårdsbrunnsvägen 68, Stockholm
    Djurgårdsbrunns fantastiska kockar bjuder in till underbara smakupplevelser med inspiration från medelhavet i Kungliga Djurgårdens enastående miljö!
    Frida N
    Frida N: Asbra mat och glad och trevlig personal :)

Nytorget 6

2,671 recos
    Nytorget 6, Stockholm
    Nytorget 6 har modern husman och smaker från södra Europa både som servering och take away, prisvärt med charmig atmosfär och bra service!
    Isak B
    Isak B: Grymt mysig restaurang. Trevligt i källaren.

Nybrogatan 38

2,519 recos
    Nybrogatan 38, Stockholm
    Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet!
    Ann-Sophie F
    Ann-Sophie F: Dålig service, otrevlig personal. Ok mat.

Gamla Riksarkivet

Birger Jarls Torg 2A, Stockholm
    Gamla Riksarkivet är en unik och historisk mötesplats på Riddarholmen centralt beläget i Stockholm, det perfekta valet till catering och arrangerande av fest och event.
    Ed P
    Ed P: We did like the diner very much. Lots of fish and a very good taste!

Tabbouli Södermalm

1,153 recos
    Tavastgatan 22, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig personal och god service, utmärkt mat, härlig stämning och atmosfär. Välkomna att boka bord!
    Malin R
    Malin R: Fantastisk mat! Trevlig personal, litet och gemytligt ställe. Hit går jag gärna igen!

Le Rouge

1,179 recos
    Brunnsgränd 4, Stockholm
    På Le Rouge står råvarorna lax och entrecote i fokus i kombination med hög service samt unik och trivsam atmosfär i lokalen. Varmt välkomna!
    Stefan C
    Stefan C: Väldigt gott. Fantastisk lokal. Mycket bra avslappnad personal. Kunnig. Mycket serviceminded utan att vara PÅ... VÄL...

Tabbouli City

Regeringsgatan 70, Stockholm
    Restaurang Tabbouli i City är restaurangen för dig med önskan om fantastisk matupplevelse, service och stämningsfull lokal. Välkomna!
    Ellinor C
    Ellinor C: Fantastisk mat och restaurang men vi fick det sämsta bordet, alldeles innanför dörren.

Tabbouli Kungsholmen

Norra Agnegatan 39, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk mat och mysig atmosfär. En fantastisk orientalisk upplevelse för alla!
    Helena W
    Helena W: Mycket trevligt, suverän mat och mycket bra service

Yolo

VENDEVÄGEN 14, Djursholm
    Yolo på Djursholm bjuder på avslappnad, mysig miljö och hög, personlig service men framförallt vällagad, närproducerad mat. Välkomna!
    Caisa M
    Caisa M: Trevligt bemötande. Själv åt jag kikärsbiffar med tsatsiki, det smakade bra. Mina väninnor, 2 st, åt schnitzel som de ty...

Kaknästornet

1,023 recos
    Mörka Kroken 28-30, Stockholm
    30 våningar upp och 155 meter över mark får du en fantastisk vy över en av världens vackraste huvudstäder, här kan du avnjuta smaker från all världens hörn eller varför inte en drink i skybaren.
    Lena B
    Lena B: Mycket proffsigt, trevligt och bra.

Två Små Svin

Årstavägen 49, Årsta
    I hjärtat av Årsta finns Två Små Svin, en högkvalitativ kvarterskrog med fokus på Tjeckisk öl, smörbröd och brännvin. Hög service och härlig atmosfär är kännetecknet!
    Lasse L
    Lasse L: Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Meatballs for the people

Nytorgsgatan 30, Stockholm
    Sveriges första och enda köttbullerestaurang. Ekologiska köttbullar med spännande råvaror som tupp, älg, oxe, vildsvin, lax och så klart vegetariskt och mycket mer!
    Claes Å
    Claes Å: En väldigt bra hemsida, bra boxningsmodul där, personalens bemötande var världsklass med idel leenden och trevligt bemöt...

Österlånggatan 17

1,254 recos
    Österlånggatan 17, Stockholm
    Hos Österlånggatan 17 i charmiga Gamla Stan skapas en behaglig upplevelse med förstklassig mat och dryck, skicklig servicepersonal och stämningsfull atmosfär.
    Matilda F
    Matilda F: Underbar service och väldigt god mat

Hemma Vasastan

Dalagatan 28, Stockholm
    På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och catering. Välkommen hem!
    Mats L
    Mats L: God mat, trevlig personal och miljö.

Sangria Tapas Bar

Vanadisplan 1, Stockholm
    Sangria Tapasbar i Vasastan erbjuder härlig, klassisk, spansk mat i tapasform eller huvudrätt och för de stora sällskapet går restaurangen bra att abonnera för event.
    Jenny F
    Jenny F: Älskar maten men tycker bordsplaceringarna och hela planeringen i lokalen är ocharmigt. Man sitter nära, det e trångt oc...

39 Wäst

FLEMINGGATAN 39, Stockholm
    Välkommen till 39wäst! En oas på Kungsholmen där du kan avnjuta mat gjord på de bästa råvarorna, en drink i BAR39 eller ett besök i Champagnerian. Du hittar oss i hörnet på fleminggatan 39!
    Mats G
    Mats G: Bra service och mat. (Middag för två med drink innan)

Restaurang Minako

Västmannagatan 48, Stockholm
    Restaurang Minako erbjuder högkvalitativ sushi intill Odenplan i Stockholm. Karakteristisk mysig lokal med lunchservering, takeaway och á la carte.
    Anki W
    Anki W: Mycket bra och välsmakande mat, trevlig serviceminded personal, trevlig atmosfär.

Matsmak

Drakegatan 1, Göteborg
    Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att alltid ha något för magen, från hjärtat och gjort med hjärnan. Vi har restaurang, erbjuder dagkonferenser, catering och har ...
    Peter L
    Peter L: Bra alltid god mat och trevligt bemötande.

Restaurang Räkan

Vasagatan 23, Stockholm
    Susanne S
    Susanne S: Vi är super nöjda. Vi var ett sällskap på10 pers och allt har funkat jätte bra från början. och maten var gudomlig.

Rustik Bistro

Linnégatan 27, Göteborg
    Hjärtligt välkommen till Rustik Bistro. Vi är en fransk-svensk bistro belägen mitt i Linnéstan i Göteborg! Menyn är klassisk med internationella influenser. Varmt välkommen till en plats där du kan hä...
    Cinita C
    Cinita C: Trevligt och mysigt ställe god mat och trevlig personal

Timmermans 1857

Timmermansgatan 35, Stockholm
    Timmermans 1857 serverar minnesvärd mat gjord med omsorg på färska, lokala råvaror. Här kan du äta middag, ta en after work i baren eller bara koppla av i loungen.
    Elias M
    Elias M: God mat och trevlig personal trots bestyret då vi har tre barn på 1, 2 och 4 år.

Två Grabbar och Kök

Sveavägen 41, Stockholm
    Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällagade luncher och din arrangör vid fest. Välkommen in på en god måltid!
    Risto B
    Risto B: Trevligt och generöst bemötande. God mat!

Restaurang Backstugan

Greta Garbos Väg 4, Solna
    Ulla L
    Ulla L: God mat, mycket trevlig personal och välkomnande miljö.

Restaurang BankOmat Odenplan

Odengatan 85, Stockholm
    Ett stenkast från Odenplan erbjuds god mat och fräscha drinkar i en njutbar atmosfär. Prisvärd brunch och en lunchmeny som uppdateras varje vecka, varmt välkomna!
    Kerstin S
    Kerstin S: Bra bemötande och god mat men det var länge sedan vi åt hos BankOmat.