Läs vad 5826 kunder tycker om Nybrogatan 38 2

• 2021-01-21
    Frukost, med bra bemötande! Gröten va super!
  • 2021-01-19
    I think the overall service was good. However due to the corona virus, the waitress was uncomfortably close to us, and she tapped on my sholder. I obviously would not have mind, if the situation was different. But the tables were not socially distanced at all. We were too close to the people next to us, and there were too many people in the same place. The resturant should not overbook theirselves during such times. It felt uncomfortable to say the least. However, the food was good.
    skrev om Nybrogatan 38
    Hi Zina! We're so sorry to hear that you felt uncomfortable during your visit, that's not at all what we are aiming for. Regarding the distancing of the tables; they are separated according to the recommended distance by the FhM. However, the dining room is very narrow, and therefor can feel crowded despite that we have the correct distance between the tables. We are glad to hear that you were happy with the food, and hope to see you again soon! Thank you for your feedback!

• 2021-01-19
    gillar verkligen menyn! allt är så gott :)
  • 2021-01-18
    Trevlig service och bemötande och god mat! Vi åt råraka och halstrad tonfisk, rekommenderas! I synnerhet rårakan.
  • 2021-01-18
    Kalla sniglar var ingen bra början
    skrev om Nybrogatan 38
    Hej Dan! Så tråkigt att höra att vi serverade kall mat, så ska det ju såklart inte gå till - bättre kan vi! Vi tackar ödmjukast för din feedback, vi behöver den för att bli ännu bättre! Vi hoppas att ni tittar förbi snart igen så vi får visa vad vi går för. Varmt välkomna tillbaka!

• 2021-01-18
    Maten var god och servicen bra, härlig miljö för en mysig söndagsbrunch!
  • 2021-01-17
    God mat och mysigt ställe! Pannkakor med bann och nutella är så bra 🤗
    Karolina M
  • 2021-01-14
    Jag har genomfört min Invisalaign behandling ( Tandreglering) och är jätte nöjd! De är så trevliga och förklarar alltid vad som ska ske ! Känner mig väldigt trygg i deras händer 🙏
  • 2021-01-13
    Bra och uppmärksam service, generösa portioner. Satt lite väl nära andra sällskap dock, kan flytta isär borden ytterligare.
  • 2021-01-13
    Älskar att starta dagen med en god frukost och kommer alltid hit! Mysig atmosfär, jätte god mat och trevligt service.
  • 2021-01-10
    Mycket god mat och mysigt ställe, dessutom en fantastiskt trevlig och duktig servitris! Minns inte namnet, men hon är från Australien. Hon bidrog till att göra vårt besök ännu bättre!
  • 2020-12-20
    Levererar alltid lika bra totalupplevelse mycket trevlig kväll med god mat.
  • 2020-12-18
    I och satt vi på Terassen. Men maten var kall när den kom, vi åt hummersoppa.
    Soppan var ”blaskig”. Tyvärr ingen bra middag. Men det brukar vara bra på Nybrogatan så vi kommer igen.
    skrev om Nybrogatan 38
    Hej Birgitta! Vad härligt att ni ändå vill komma tillbaka! Vi tar till oss av feedbacken och blir bättre, varmt välkomna!

• 2020-12-18
    Bra service och riktigt god mat!
  • 2020-12-18
    Jag åt en utsökt grötfrukost med äppelkompott. Bjöds på glögg och trevlig service därtill. En bra start på dagen!
  • 2020-12-18
    Vi är 4 vänner som åt middag på Nybrogatan 38.
    Gott och trevligt
  • 2020-12-17
    Super trevligt och mysigt! Hade varit nice om man kunde boka ”extended” breakfast, så kanske 1,5h.
  • 2020-12-16
    Älskade maten, började med deras tonfisk tacos som var bland det godaste jag ätit.
    Varmrätten var super god, helt klart värt många fler besök.
    Mysigt, jättegod frukost. Bra service
  • 2020-12-16
    Utsökt och prisvärd lunch. trevlig personal!
  • 2020-12-15
    Grymt god och vällagad mat. Perfekt service och trevlig personal
  • 2020-12-14
    ljuvligt på alla sätt! God mat underbar pesonal och härlig miljö!
    Charlotte E
  • 2020-12-14
    Mysig kvarterskrog med fantastisk mat och proffsig personal!
  • 2020-12-10
    Bra att kunna boka uteplats
    Bra lunch och mycket fin service.
    Som förväntat, kanske lite bättte
  • 2020-12-10
    Jättegod mat, härliga smaker, trevlig personal, den perfekta kvarterskrogen helt enkelt men en lite lyxig touch
  • 2020-12-08
    trevlig stämning och god service, mat och dryck.
    Sandra L
  • 2020-12-07
    Åt långfrukost med maken. Mycket att välja på menyn, stora portioner men framför allt trevlig och personlig service.
  • 2020-12-06
    Fantastisk mat och dryck och inte minst servicen!
  • 2020-12-06
    Mycket god mat och trevlig personal
  • 2020-12-05
    Mycket god mat, bra service och mysig atmosfär! Rekommenderar starkt.
  • 2020-12-04
    Saknade frukost personalen
    De är de bästa servitriserna som finns
  • 2020-12-04
    Fantastisk god frukost på 38:an, god service och mysig atmosfär. En favorit!
  • 2020-12-02
    Bra mat, service och trevlig ställe.
  • 2020-12-01
    Brunch! Hela sällskapet tyckte att det var god mat och bra service! Kändes kontinentalt!
  • 2020-12-01
    Dålig service, blev behandlade som luft.
    skrev om Nybrogatan 38
    Hej Cinar! Vad tråkigt att detta var upplevelsen ni fick hos oss! För oss är det viktigt att alla gäster känner sig välkomna och sedda. Här har vi tyvärr misslyckats med det. Vi arbetar ständigt och hårt för att leverera en genuin och proffsig service, vårt mål är att alla gäster ska vara nöjda. Vi hoppas verkligen att ni ger oss en andra chans, för mycket bättre kan vi och vi vill visa vad vi går för! Varmt välkomna tillbaka!

• 2020-12-01
    Supertrevlig personal och god mat!
  • 2020-11-29
    I en skön avkopplande miljö på terassen avnjöt vi en mycket välkomponerad brunch vilken serverades med hög service av mycket trevlig personal.
  • 2020-11-27
    Riktigt god och prisvärd dagenslunch! Rekommenderar starkt.
  • 2020-11-21
    Bästa frukoststället i stan, bra stämning. Alltid vällagade rätter- perfekt ställe frukost, lunch och middag.
  • 2020-11-21
    Trevlig atmosfär och diskret personal perfekt!
  • 2020-11-20
    ........................................................
  • 2020-11-20
    Mycket bra mat, tyvärr tog det en stund innan vi fick betala.
  • 2020-11-19
    Åt en vegetarisk rätt. Smakade jättebra. Maten motsvarade mina förväntningar. Servicen kunde varit bättre.
    skrev om Nybrogatan 38
    Hej Meta! Härligt att maten var till belåtenhet! Vi älskar feedback och behöver den för att bli ännu bättre. Därför får du gärna maila mig på jamie@nybrogatan38.com och ge en mer konkret förklaring kring vad du önskar kunde ha varit bättre med servicen! Varmt välkomna tillbaka!

• 2020-11-16
    Ganska bra bemötande. Kunde varit bättre. Jag beställde reninnerlåret, tranbärskyn var alldeles för stark och den rökta gräddfilen smakade bränt. Min väninna beställde kalv köttbullarna. Varken potatismoset, köttbullarna eller gräddsåsen smakade något. Knappt någon kryddning!
    skrev om Nybrogatan 38
    Hej Anike! Vad tråkigt att ni inte var nöjda med maten. Vi arbetar ständigt och hårt för att leverera god och vällagad mat. Feedback hjälper oss att bli bättre, så tack för den! Vi hoppas att ni kommer tillbaka snart igen så vi får visa vad vi går för! Varmt välkomna.

• 2020-11-14
    Topp! Bra service och god mat!
  • 2020-11-14
    Jättegod mat och otroligt trevlig personal. Kommer att äta där fler gånger🥰
  • 2020-11-14
    Snabb och vänlig service.
    Vegetariska toppen!
  • 2020-11-14
    Fantastisk mat och supertrevlig personal.
  • 2020-11-14
    Mycket god mat och trevlig miljö’
  • 2020-11-13
    Lunch med vännina - båda åt falafel som var gott!
    Trevligt bemötande men det där lilla extra - som t ex att vattenkaraffen blir påfylld när den var tom, koll på om vi ville ha mer bröd etc - det saknar jag. Förklaringen till 4 av 5