Nybrogatan 38

Nybrogatan 38

• BadgeTenYears
8 227
4.3

Nybrogatan 38 är en restaurang med kvarterskrogkänsla i hjärtat av Östermalm. Våra menyer inspireras av det sydeuropeiska köket och de svenska grytorna. Vi kan stoltsera med att servera utmärkt mat till rimliga priser. På vardagar öppnar vi tidigt och serverar frukost från 7:30 till 10:30, lunch från 11:00 till 15:00 och middag...

8227 omdömen om Nybrogatan 38

Sedan starten hos Reco 2015

Anders P
Skrev om Nybrogatan 38

Jag vart väldigt besviken, på toa var det så skum belysning att man knappt såg var man skulle pinka. Till förrätten beställde jag sniglar med stekt surdegsbröd. Brödet var så bränt att det inte gick att äta. Vi hade annat bröd på bordet så jag fick ta det istället. Till huvudrätten var den viktigaste ingrediensen pepparrot. Den var helt utan smak, därför blev rätten helt platt. Det såg ut som riven pepparrot men var helt smaklöst. Personalen kunde också ha bättre klädsel. Såg lite schavigt ut

Gunilla W
Skrev om Nybrogatan 38

Tack vare att hund får följa med valde jag Nybro38 Fint bemötande även för hunden som fick vatten o lite godis . Kändes välkomnande Menyn var variationsrik o maten smakade bra till ok pris

Malin B
Skrev om Nybrogatan 38

Härlig kvarterskrog med mysig atmosfär. Mycket trevligt bemötande och viktigast av allt: fantastiskt läcker mat!!

Elvis C
Skrev om Nybrogatan 38

Mycket goda smaker i en avslappnad miljö, kommer besöka igen!

Amanda K
Skrev om Nybrogatan 38

Trevlig personal, god kvalitet på maten!

Charlotta J
Skrev om Nybrogatan 38

Bemött av trevlig personal. Nybrogatan levde helt klart upp till våra förväntningar med : 1. Mycket god mat. 2. Rikliga portioner. 3. Prisvärt 4. Professionell och tillmötesgående personal. I stora helheten blev vi alla 4 nöjda.

Robert U
Skrev om Nybrogatan 38

Så skönt avslappnad miljö, snygga lokaler och mysig uteservering. Otroligt trevlig personal som jobbade i baren och som serverade. Mycket bra mat med en meny där man kan hitta något som passar alla. Vi kommer tillbaka. Robert och Elisabet

Fredrik R
Skrev om Nybrogatan 38

Mycket trevlig personal i kombination med god mat!

Emme-Lie H
Skrev om Nybrogatan 38

Mycket bra bemötande och service. Jättegod mat!

Joran F
Skrev om Nybrogatan 38

Blev väldigt bra bemött fin service

Ylva B
Skrev om Nybrogatan 38

Vi hade bokat ett Dining for Two by Amex och möttes av fantastisk service och vällagad, underbart god mat till bra pris. Rekommenderar ett besök.

Carsten F
Skrev om Nybrogatan 38

problem att v i inte fick ha hunden med i restaurangen, hyfsad snabb service, bra meny, bra vinurval, synd att bokningen skulle styras av att vi var "inbjudna" av Amex.

Vladimir V
Skrev om Nybrogatan 38

Mycket trevlig personal, god mat och skön stämning.

Erik S
Skrev om Nybrogatan 38

Trevligt ställe gott vin och mysig miljö. Maten hade kunnat vara mer smakrik. Men i övrigt en bra upplevelse

Luis B
Skrev om Nybrogatan 38

- bra bemötande, - trevligt personal - bra service, personalen håll koll på vad vi behövde hela tiden - vi hade för och huvudrätt, timing med servering var bra - rekommenderar varmt

Anita O
Skrev om Nybrogatan 38

God mat och trevligt bemötande. Rimlig priser. Saknade bara att inte allt är gjort på laktosfri grädde och mjölk. Smör och hårdost är oftast lätt att tåla då det blir små mängder laktos. Efter många års laktosproblem fungerar det inte längre med tabletter utan magsmärtorna blir fruktansvärda.

Birgitta O
Skrev om Nybrogatan 38

God mat och utmärkt service. Jag rekommenderar Nybrogatan 38.

Alexander K
Skrev om Nybrogatan 38

Trevlig restaurang och atmosfär. Jättebra service och fantastisk mat som serverades i bra portioner.

Eva S
Skrev om Nybrogatan 38

mycket trevlig personal- toppen service och jättegod mat!

Richard A
Skrev om Nybrogatan 38

Trevlig och familjär stämning. Mycket god och vällagad mat med stora portioner. Extra plus för brödpåsen innan.

Vishal V
Skrev om Nybrogatan 38

Friendly staff, cozy atmosphere and amazing food.

Löf M
Skrev om Nybrogatan 38

Bra bemötande från en glad man, vi fick ett bra bord. Trevlig servering, och maten tyckte vi var toppen, halloumitaco, tonfisktaco, schnitzel. Bra uteservering. Tack från Mari och Viking

Anders B
Skrev om Nybrogatan 38

Allt jättebra. Både personal och mat

Anders R
Skrev om Nybrogatan 38

Trevlig personal och väldigt god prisvärd mat! Behaglig stämning.

Michael J
Skrev om Nybrogatan 38

Trevlig bemötande och god mat. Skulle önskat lite mer engagemang och lite mer tajmat engagemang. Kändes lite stressat från att vi kom till att beställa mm. Annars nöjda

Peter P
Skrev om Nybrogatan 38

Warm welcome, good menu choices with some Swedish specialities. Good value and tasty freshly prepared food. No fuss, just what we wanted after a long day travelling.

Louise F
Skrev om Nybrogatan 38

Väldigt trevlig personal och god mat!

Erik H
Skrev om Nybrogatan 38

Trevlig hjälpsam personal och fantastisk mat!

Samuel B
Skrev om Nybrogatan 38

Skönt och avslappnat. God mat och dryck samt bra bemötande.

Mikael K
Skrev om Nybrogatan 38

Undermålig kvalitet på rätterna men bra service.

Charlotte K
Skrev om Nybrogatan 38

Servitrisen var inte på sitt bästa humör! Som gäst förväntar man sig ett leende och välkomna tex! Det tog tid innan vi fick beställa och lång tid innan hon dukade av. Har själv arbetat många år på krogen så jag såg många brister! Det är enormt viktigt att bemöta gästen med glädje. Alla har vi ett privat liv som vi måste lämna hemma och på jobbet ger man sitt bästa! Maten var god men hade smakat ännu bättre med en trevlig service! Fick känslan att det inte är lika viktigt med Amex gäster?

Tina L
Skrev om Nybrogatan 38

Glad, hjälpsam och trevlig personal, god mat.

Nicklas L
Skrev om Nybrogatan 38

Bra bemötande kom på plats till vårat bord snabbt ! Trevlig personal bra service god mat! Sammanlagt en helt perfekt middagen.

Johan S
Skrev om Nybrogatan 38

Var en bra lunch och trevlig personal.

Caroline F
Skrev om Nybrogatan 38

Bra, trevligt och duktig personal. Proffsiga! (Räksalladen var dock inte värt pengarna) annars toppen!

Anette M
Skrev om Nybrogatan 38

Mycket God mat och trevlig personal med bra bemötande.

Petter N
Skrev om Nybrogatan 38

fint bemötande, bra service och toppenmat!

Calle A
Skrev om Nybrogatan 38

Cesarsalladen var ett skämt. Allt var friterat, dränkt i ost och dressing. Något som kanske kan förvänta sig på en vägkrog eller taskig lunchrestaurang, inte på ett ställe som tar 255kr. Resten av maten var ok men medioker.

Thomas N
Skrev om Nybrogatan 38

Trevligt bemötande. Matförgiftad av råbiffen.

Henrik A
Skrev om Nybrogatan 38

Otroligt trevlig personal & väldigt god mat!!

Edward L
Skrev om Nybrogatan 38

Grymt bemötande och utsökt mat till ett rimligt pris - över förväntan!

Anton N
Skrev om Nybrogatan 38

Bra service och fantastisk mat, rekommenderas starkt!

Gunilla H
Skrev om Nybrogatan 38

Trevligt bemötande av personalen. Restaurangen levde upp till våra förväntningar. Maten var god och vi behövde inte vänta länge på det vi beställt. Kommer att gå dit igen..

Eva N
Skrev om Nybrogatan 38

Jättegod mat. Väldigt trevligt bemötande. Prisvärt. Nybrogatan 38 alltid lika bra!

Marie-Therese H
Skrev om Nybrogatan 38

Väldigt god mat och trevlig service

Pinar C
Skrev om Nybrogatan 38

Cesar sallad var den värsta :(

Viveka L
Skrev om Nybrogatan 38

Trevligt ställe, flexibel personal och god och vällagad mat.

Anna S
Skrev om Nybrogatan 38

Otroligt avslappnade miljö, professionell personal och ett stort utbud av god mat - vad kan man mer begära

Peter B
Skrev om Nybrogatan 38

Mycket bra. God mat, bra service

Jessica E
Skrev om Nybrogatan 38

Bra mat, trevlig atmosfär. Alltid ett nöje att besöka Nybrogatan!