Lunch i Stockholm

12 rekommenderade företag inom lunch i Stockholm

Nybrogatan 38

2,078 recos
    Nybrogatan 38, Stockholm
    Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet!
    Björn V
    Björn V: ALLTID LIKA TREVLIGT. Ceasar Sallad är en favorit

Tabbouli Södermalm

Tavastgatan 22, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig personal och god service, utmärkt mat, härlig stämning och atmosfär. Välkomna att boka bord!
    Niklas K
    Niklas K: Väldigt bra ! Bra mat, utmärkt tevice och väldigt prisvärt, husets vin var också jätte bra.

Tabbouli City

Regeringsgatan 70, Stockholm
    Restaurang Tabbouli i City är restaurangen för dig med önskan om fantastisk matupplevelse, service och stämningsfull lokal. Välkomna!
    Annika M
    Annika M: God mat och dryck samt bra service.

Tabbouli Kungsholmen

Norra Agnegatan 39, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk mat och mysig atmosfär. En fantastisk orientalisk upplevelse för alla!
    Marie T
    Marie T: God mat härlig atmosfär och trevlig personal.

Hemma Vasastan

Dalagatan 28, Stockholm
    På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och catering. Välkommen hem!
    Eva H
    Eva H: En mycket hemtrevlig restaurang med bra mot och trevlig personal. Ingen stress och hög service nivå

Restaurang Minako

Västmannagatan 48, Stockholm
    Restaurang Minako erbjuder högkvalitativ sushi intill Odenplan i Stockholm. Karakteristisk mysig lokal med lunchservering, takeaway och á la carte.
    Erik B
    Erik B: Helt fantastiskt! En av Stockholms bästa restauranger

Två Grabbar och Kök

Sveavägen 41, Stockholm
    Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällagade luncher och din arrangör vid fest. Välkommen in på en god måltid!
    Lisa T
    Lisa T: Tack Christian och personal för grym service! Vi hade vår bröllopsfest här och vi är supernöjda med allt. Bra lokal med ...

39 Wäst

FLEMINGGATAN 39, Stockholm
    Välkommen till 39wäst! En oas på Kungsholmen där du kan avnjuta mat gjord på de bästa råvarorna, en drink i BAR39 eller ett besök i Champagnerian. Du hittar oss i hörnet på fleminggatan 39!
    Maria G
    Maria G: Trevligt bemötande från början till slut. Vi beställde fördrink, förrätt, varmrätt och efterrätt och allt var mycket got...

Pocket City

Norrlandsgatan 33, Stockholm
    Kristin S
    Kristin S: Alltid trevlig personal, alltid god mat och alltid awesome!

Grappa Matsal & Bar

Sankt Eriksgatan 86, Stockholm
    Johan W
    Johan W: Grappa Matsal & Bar. Lätt det bästa afterwork stället i Vasastan;-)

Vassa Eggen

Birger Jarlsgatan 29, Stockholm
    carl p
    carl p: God mat, dock kan servicen vara något undermålig. Miljön är avslappnad och skön.

Spritmuseum

Djurgårdsvägen 38, Stockholm