Lunch i Stockholm

11 rekommenderade företag inom lunch i Stockholm

Nybrogatan 38

2,097 recos
    Nybrogatan 38, Stockholm
    Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet!
    Samira N
    Samira N: Helt ok service på plats. Inget som stack ut. Maten var bra, samma där. Inget som stack ut.

Tabbouli Södermalm

Tavastgatan 22, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig personal och god service, utmärkt mat, härlig stämning och atmosfär. Välkomna att boka bord!
    Kerstin J
    Kerstin J: God mat. Trevligt bemötande. Fin miljö.

Tabbouli City

Regeringsgatan 70, Stockholm
    Restaurang Tabbouli i City är restaurangen för dig med önskan om fantastisk matupplevelse, service och stämningsfull lokal. Välkomna!
    Jennie-ann K
    Jennie-ann K: Fantastiskt mat och bra service i en härlig miljö.

Tabbouli Kungsholmen

Norra Agnegatan 39, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk mat och mysig atmosfär. En fantastisk orientalisk upplevelse för alla!
    Lena P
    Lena P: trevligt bemötande, god mat. Servicen var bra och hemsidan var tilltalande

Hemma Vasastan

Dalagatan 28, Stockholm
    På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och catering. Välkommen hem!
    Jan L
    Jan L: Utmärkt bemötande. Kunnig, vänlig och serviceinriktad personal. Maten är mycket god och de rekommenderade vinerna är lys...

Restaurang Minako

Västmannagatan 48, Stockholm
    Restaurang Minako erbjuder högkvalitativ sushi intill Odenplan i Stockholm. Karakteristisk mysig lokal med lunchservering, takeaway och á la carte.
    Anki W
    Anki W: Mycket bra och välsmakande mat, trevlig serviceminded personal, trevlig atmosfär.

Två Grabbar och Kök

Sveavägen 41, Stockholm
    Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällagade luncher och din arrangör vid fest. Välkommen in på en god måltid!
    Lisa T
    Lisa T: Tack Christian och personal för grym service! Vi hade vår bröllopsfest här och vi är supernöjda med allt. Bra lokal med ...

39 Wäst

FLEMINGGATAN 39, Stockholm
    Välkommen till 39wäst! En oas på Kungsholmen där du kan avnjuta mat gjord på de bästa råvarorna, en drink i BAR39 eller ett besök i Champagnerian. Du hittar oss i hörnet på fleminggatan 39!
    Cecilia B
    Cecilia B: Trevlig restaurangupplevelse. Bra bemötande från personal.

Pocket City

Norrlandsgatan 33, Stockholm
    Katarina C
    Katarina C: Bra service, trevlig personal och god mat med vegetariskt alternativ.

Grappa Matsal & Bar

Sankt Eriksgatan 86, Stockholm
    Ulrika M
    Ulrika M: Middag, förbokad med kollegor. Maten förbeställd.

Vassa Eggen

Birger Jarlsgatan 29, Stockholm
    Robin A
    Robin A: Ett riktigt trevligt ställe! Det är bara att välja, njut av Stockholms bästa mat eller en grymt skön AW, alltid lika bra...
Sida:   1
Områden i Stockholm