Tabbouli City

En del av Tabboulitabbouli.eu

Regeringsgatan 70, 111 39 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli City!

Vi vill ge dig som gäst största möjliga upplevelse. Här finner du en meny som består av antingen smårätter i en trevlig avsmakningsmeny eller en hel varmrätt om du föredrar det. Vår utförliga vinlista innehåller goda viner från såväl Frankrike som Libanon.

Interiören och miljön är smakfull och ombonad på restaurangen. För oss är en hög trivselfaktor viktigt. Vi erbjuder även catering till max 500 personer. Besök oss gärna, lovar en minnesrik och orientalisk kväll!
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: 16:00-22:00

Läs vad 1800 kunder tycker om Tabbouli City

• 2019-11-12

Josefin S skrev om Tabbouli City
    Mysigt, bra mat och utmärkt service. Läs mer
  • 2019-11-12

Angelina L skrev om Tabbouli City
    Trevlig personal, bra service! Vi kommer igen! Läs mer
  • 2019-11-11

Cecilia V skrev om Tabbouli City
    Allt var supergott, bra och trevlig service och jättemysig lokal. Bästa libanesen i Stockholm. Bra att det finns många veganska rätter så både växtätare och köttätare blir nöjda. Läs mer
  • Nermin G

2019-11-11

Nermin G skrev om Tabbouli City
    Åt från grillen båda shish tavuk o mix rätten, beställde tabbolui meze efterrätt.
    Kadajif bouza var super god.
    Tack för en fin servis o bemötande. Läs mer

Helen L skrev om Tabbouli City
    Bra mat, bra service när vi 6 personer åt middag. En var glutenallergiker och det fanns mycket att välja på och enkelt att förstå vad man kunde välja på. Läs mer

Michael K skrev om Tabbouli City
    God mat och trevlig personal , kommer tillbaka vid nästa besök i Stockholm Läs mer

Eva Catarina L skrev om Tabbouli City
    Trevlig personal med ett bra bemötande, god vällagad mat , lagom urval i menyn Läs mer
  • Nathalie M

2019-11-10

Nathalie M skrev om Tabbouli City
    Vi var två st som delade på en ”avsmaknings tallrik”, blandade kalla och varma små rätter. Magiskt gott och vi blev mer än mätta. Smidig, snabb och trevlig service.

Trots fullbokat fick vi ett bord via väntelistan på hemsidan snabbt och smidigt. Läs mer
  • Fredrik E

2019-11-06

Fredrik E skrev om Tabbouli City
    Trevligt, bra service och utbud av rätter.
    - Mycket vällagat!
    Drack vatten så kan inte uttala mig om vin- och ölresurserna. Läs mer
  • 2019-11-05

Maria S skrev om Tabbouli City
    Har ätit middag där ett par gånger. Trevlig personal och lätt att boka bord på nätet.Bästa råbiffen i stan!!! Läs mer
  • 2019-11-05

Pelin E skrev om Tabbouli City
    Utmärkt!! Rekommenderar alla. Läs mer

Kathrin E skrev om Tabbouli City
    God mat, rikligt och fin service Läs mer

Mattias B skrev om Tabbouli City
    Avsmakningsmeny
    Mycket bra service/bemötande
    Mysig atmomsfär Läs mer

Erik V skrev om Tabbouli City
    Lammfileer tillsammans med ett överdåd av smaker och färger. Mycket väl tillagat och framburet av trevlig personal. En positiv upplevelse rakt igenom. En galant resa från kök till smaklök helt enkelt! Läs mer

Ali M skrev om Tabbouli City
    Dålig mat, mycket ljud och dålig personal Läs mer

Hussein T skrev om Tabbouli City
    Vår libanesiska familj har under åren ätit ofta på Tabouli och varmt rekommenderat restaurangen. Vi har sagt att det kostar lite, men vill du äta god libanesisk mat i fin miljö så gå dit. Igår gick vi dit igen. Vi beställde meza för alla. Det var inte gott. Det var inte äckligt. Det var som att äta burkmat, bara extremt dyr burkmat. Den varma mezan var torr falafel, torr halloumi, kycklingvingar utan smak.. den kalla mezan hade babaganoush helt utan smak, tur att servitrisen kallade taboulin för persiljesallad (vilket i sig är ytterst märkligt att göra när man är på restaurang Tabouli!!) det var persiljesallad och inte i närhet av att kallas för tabouli ( fanns det ens mynta i?) . Hade det varit en dålig rätt hade vi kanske klagat. Nu var vi och firade en födelsedag och ville inte förstöra stämningen. Vi konstaterade efteråt att det var sista gången vi gick dit, att restaurangen sannolikt fått en ny kock som inte har tillräcklig kunskap eller budget att kunna laga bra libanesisk mat. Det är ju trots allt billigare att köpa burkhummus, burkbabaganosh.. Brödet kändes inte heller dagsfärskt. Kanske de som aldrig tidigare ätit libanesisk mat tycker om maten, men vi kände oss sammanfattningsvis extremt lurade på pengarna och på kvällen (som borde ha blivit matminnesvärd!) Läs mer

Mia N skrev om Tabbouli City
    Supergod mat och trevligt bemötande! Läs mer

Louise G skrev om Tabbouli City
    God mat. Trevlig atmosfär och personal. Möjligheten att byta ut en rätt mot en annan i avsmakningsmenyn var ej möjlig vilket drar ner betyget. Läs mer
  • 2019-11-02

Lena B skrev om Tabbouli City
    Bra service och god mat. Inredning gav känslan av att vara utomlands. Läs mer
  • 2019-10-30

Ali B skrev om Tabbouli City
    Har besökt alla tre restaurangerna. Jämn kvalite på maten och bra service. Läs mer
  • 2019-10-29

Eva K skrev om Tabbouli City
    Maten var mycket god.
    Trevlig atmosfär
    Servicen var bristfällig.
    Ingen uppföljning
    Påfyllnad och frågor om vad vi tyckte gjordes inte. Läs mer
  • 2019-10-28

Roald L skrev om Tabbouli City
    Me var fire personar, som alle hadde smaksmeny.
    God service fram til matn var servert, etter det vart me ikkje spurt om me ville ha meir drikke, eller om me ville ha noko anna.

Totalt: God mat, litt å jobba med på service. Läs mer

Axel R skrev om Tabbouli City
    God mat, härlig atmosfär och God service. Kan rekommenderas! Läs mer

Anna G skrev om Tabbouli City
    Mitt andra besök på just den här restaurangen som till 100% levde upp till mina förväntningar! Super trevlig service och underbart god mat: Avsmakningsmeny alt 1. Mysig miljö och mycket sköna stolar och fin toalett. Det kunde inte blivit ett bättre besök!
    Även min kompis som besökte er för första gången var lika nöjd som jag. Läs mer

Annlouise N skrev om Tabbouli City
    Vi var ett lite större sällskap som valde olika rätter, grillad lax och kyckling och hamburgare.
    Vi fick maten samtidigt
    Blev trevligt bemötta från vi kom till vi gick därifrån
    Alla var nöjda med sin mat
    Kaffet serverades dock lite långt efter vi hade fått efterrätterna Läs mer
  • Pierre F

2019-10-26

Pierre F skrev om Tabbouli City
    Testa avsmakningsmenyn!! Mycket mat, och mycket gott! Läs mer
  • 2019-10-25

Liselott A skrev om Tabbouli City
    Trevligt och avslappnat, många röror och gott kött. Den mixade stilen fungerar väldigt bra Läs mer
  • 2019-10-24

Louice L skrev om Tabbouli City
    Middag för fyra personer. Bra service, trevlig personal. Mycket god och fräsch mat. Läs mer
  • 2019-10-23

Anders P skrev om Tabbouli City
    God libanesisk mat, bra kvalitet och trevlig personal Läs mer
  • 2019-10-22

Maria Z skrev om Tabbouli City
    Mycket god mat och trevlig service Läs mer
  • 2019-10-22

Sanna S skrev om Tabbouli City
    Vi var ett stort sällskap som åt avsmakningsmenyn och det var supergott. Mycket bra och trevlig personal. Kan verkligen rekommendera denna restaurang Läs mer
  • 2019-10-21

Ulrika M skrev om Tabbouli City
    Kanske att maten kom in lite för snabbt, det kändes som jag precis tagit av mig jackan när de första rätterna dukades upp, hade gärna pratat med bordssällskapet och tagit några munnar på mitt vin innan det var dax att äta.

För övrigt, trevlig lokal, fräscha toaletter (extra plus för miljötänket med egen handduk), superbra service och jättegod mat! Läs mer
  • 2019-10-21

Ulrika S skrev om Tabbouli City
    Jättebra service och god mat. Bra koll på glutenfritt. Läs mer

Anette J skrev om Tabbouli City
    Vi åt en smakmeny som smakade ljuvligt. Fick ett vintips som verkligen ”gifte sig” med maten. Mycket nöjda och proppmätta gick vi hem efter en trevlig kväll Läs mer

Michael E skrev om Tabbouli City
    Mycket bra mat trevligt bemötande. Bra ljudnivå för samtal
    Helhetsintrycket väldigt positivt Läs mer

Friedman S skrev om Tabbouli City
    Supergott och trevlig personal Läs mer

Jimmy A skrev om Tabbouli City
    Supergod mat och trevlig personal. Vi kommer tillbaka! Läs mer
  • 2019-10-15

Cecilia H skrev om Tabbouli City
    Supergod mat, trevlig personal och bra stämning i lokalen. Läs mer
  • 2019-10-14

Elin L skrev om Tabbouli City
    Jättefint bemötande och service.
    Maten är utsökt, absolut en av mina favoritställen i Stockholm. Läs mer
  • 2019-10-13

Dag S skrev om Tabbouli City
    Väldigt god mat, bra service och ett trevligt bemötande . Vi kommer tillbaka !! Läs mer
  • 2019-10-13

Åsa B skrev om Tabbouli City
    Jätte god mat , trevligt med smårätter och trevlig inredning ,känns som att vara hemma hos någon Läs mer
  • 2019-10-07

Lena R skrev om Tabbouli City
    Var där med familjen, delade en massa små rätter, har gjort det förut, trivs jättebra, väldigt gott och bra service. Kommer att gå dit igen! Läs mer

Anna R skrev om Tabbouli City
    Vällagad mat till rätt pris, brett utbud av drycker. Trots fullsatt restaurang kände vi oss sedda och personligt bemötta. Vi återkommer gärna Läs mer

Kerstin J skrev om Tabbouli City
    Trevligt bemötande snabb service.God mat och personal som beskriver maten. Läs mer

Jenni skrev om Tabbouli City
    Väldigt trevlig personal och bemötande när vi klev in på restaurangen.

Avsmakningsmeny med grill var supergod. Väldigt gott! Rekommenderas.

Tycker tabbouli city är bättre än den på söder. Läs mer
  • 2019-10-05

Ingrid B skrev om Tabbouli City
    Vi tog avsmakningsmeny vilket var både gott och socialt. Mycket trevlig personal. Läs mer
  • 2019-10-05

Helena C skrev om Tabbouli City
    Maten och miljön på Tabbouli var fantastisk. Vi beställde några olika förrätter och olika huvudrätter och delade med varandra. Alla var mycket belåtna! Det enda som finns att anmärka på var att ljudnivån var rätt hög, särskilt i början av kvällen när restaurangen var helt full.
    Tack för en trevlig kväll! Läs mer
  • 2019-10-04

Brigitte H skrev om Tabbouli City
    Vi var med fyra personer för att fira en födelsedag och tog avsmakningsmeny. Vi fick snabb och trevlig betjäning av personalen och maten var vällagad och fräsch. En härlig upplevelse och super god mat! Läs mer
  • 2019-10-01

Masoud V skrev om Tabbouli City
    Mycket god mat har ni men priserna är lite för dyra tycker jag. Läs mer
  • 2019-09-30

Soma A skrev om Tabbouli City
    Väldigt god mat, mysig stämning i lokalen. Läs mer

Mer från Tabbouli

Regeringsgatan 70, 111 39 Stockholm