Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Tabbouli Tabbouli City

Tabbouli City

En del av Tabboulitabbouli.eu

Regeringsgatan 70, 111 39 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på City. Vi vill ge dig som gäst största möjliga upplevelse, med en meny som består av antingen smårätter i en avsmakningsmeny eller en hel varmrätt. Vår utförliga vinlista innehåller viner från så väl Frankrike som Libanon. Interiören och miljön är smakfull och ombonad för att ge hög trivselfaktor. Vi erbjuder även catering till max 500 personer. Besök oss gärna för en minnesrik, kväll i orientaliskt regi!
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: 16:00-22:00

Läs vad 987 kunder tycker om Tabbouli City

• Leila G
    Leila G skrev om Tabbouli City
    Jag valde några få varma och kalla rätter, fatoushen var helt fantastisk! De övriga i sällskapet valde oxfilén som dessvärre inte var lika bra. Köttet var för torrt och potatisen var inte färdig. Vi fick dessutom vänta i 15 min på menyn, servitrisen som ledde oss till vårt bord glömde bort oss lika fort. Vi fick säga till en servitör, han kunde inte så bra svenska men han var jättetrevlig och bad om ursäkt dessutom för hans kollegas misstag. Jag har ätit på Tabbouli tidigare, dock på söder. Detta var den på Regeringsgatan. Vi gillade dock den vackra inredningen i restaurangen samt musiken som spelades på behaglig nivå.
  • kerstin g
    kerstin g skrev om Tabbouli City
    Trevlig personal med bra service. Lammet som jag beställde medium rare kom nästintill välstekt men var ändå saftigt och gott. De övriga tillbehören var också väldigt goda.
  • Ksenja P
    Ksenja P skrev om Tabbouli City
    Super got mat och bra service. Trevlig stämning och hjälpsam personal.
  • Sara G
    Sara G skrev om Tabbouli City
    Jättegod mat och alltid ett trevligt bemötande från personalen. Har ätit deras avsmakningsmeny vilken är supergod och enormt mycket mat. Har också ätit deras lammfile vilken är en favorit!! Fick maten snabbt och personalen fanns alltid nära för att fylla på vatten och se till att man hade det bra. Inredningen är också ett plus, supermysigt! Rekommenderar varmt detta ställe och kommer garanterat komma tillbaka lite då och då!
  • Michael G
    Michael G skrev om Tabbouli City
    Mycket bra mat och riktigt ordentlig service.
  • Samuel S
    Samuel S skrev om Tabbouli City
    Hi,

I would defiantly recommend Tabbouli City.

The food is AMAZING and the staff were really friendly and respectful.

The reservation process was also really professional with quick email response and confirmation.

I will defiantly be returning to eat and recommending Tabbouli City as one of the best places to go in Stockholm :)
  • Madeleine C
    Madeleine C skrev om Tabbouli City
    Allt var rakt igenom mycket bra - bra stämning, god mat och mycket trevlig personal.
  • Sanne N
    Sanne N skrev om Tabbouli City
    Härligt god mat med snabb och professionell service!
  • Nahile F
    Nahile F skrev om Tabbouli City
    Maten var god, riktigt äkta libanesisk smak. Personalen trevlig och servicen är snabb
  • Emma L
    Emma L skrev om Tabbouli City
    God mat, bra service och trevlig atmosfär!
  • Anna-Karin B
    Anna-Karin B skrev om Tabbouli City
    Jättegott, bra service, mycket mat
  • Ulla O
    Ulla O skrev om Tabbouli City
    Vi var fem mycket nöjda personer som tyckte att maten smakade utmärkt och servicen var god och lokalen trevlig.
  • Isabella L
    Isabella L skrev om Tabbouli City
    Något mycket mat i avsmakningsmenyn och lammet var genomstekt. Annars toppen mat, mysig lokal och trevlig personal
  • Jon G
    Jon G skrev om Tabbouli City
    Very good food - good service.
    Recommend the Tasting Menu.
  • Peter L
    Peter L skrev om Tabbouli City
    Kanonbra. Återkommer då och då, gillar stället skarpt. Bra service.
  • Pawel G
    Pawel G skrev om Tabbouli City
    Trevligt bemötande och god mat.
  • Marion M
    Marion M skrev om Tabbouli City
    Cosy restaurant with nice atmosphere. Very good food, tastefully prepared, and excellent service.
  • Sam Y
    Sam Y skrev om Tabbouli City
    God mat, trevlig mottagande och service.
  • Jinane M
    Jinane M skrev om Tabbouli City
    Gott, Fresh, bra service. Allt vi har beställt från varm till kalla mezor var topp.
  • Göran H
    Göran H skrev om Tabbouli City
    Tack för en trevlig kväll! Vi blev mycket väl omhändertagna mysig personal och god mat, man blev rejält mätt. Och det fantastiska Libanesiska vinet, Chateay Musar Gaston Hochar vill jag mycket gärna veta var jag kan köpa.
    2017-05-14 Tabbouli svarar Göran H
    Hej Göran,

Det är underbart att höra att ni var nöjda med besöket.

Musar vinet kan du faktiskt köpa på systemet, och det är nog samma årgång som ni fick.

Ni är varmt välkomna tillbaka.

Med vänlig hälsning
    Rima Barmasi
  • Ann B
    Ann B skrev om Tabbouli City
    Lätt och smidigt att boka bord, via nätet. Snabb bekräftelse.
    Vänligt och proffsigt bemötande av personalen på restaurangen. Personalen var uppmärksam, utan att vara påträngande.
    Mycket god och vällagad mat. Väl tilltagna portioner, så att alla blev mätta.
    trevlig miljö. Rent och fint.
  • Christina B
    Christina B skrev om Tabbouli City
    Hej! Maten igår var fantastiskt god. Vi njöt i stora drag. Någon timme efter middagen mådde jag dock illa, hade ont i magen och min mage var som en ballong. Samma symtom idag. Min väninna har mått bra och vi delade på en avsmakningsmeny. Oklart vad mina symtom berodde på. Det får bli en 3:a i betyg. Hade jag mått bra efteråt hade det blivit en 5:a. God service.
  • Maria P
    Maria P skrev om Tabbouli City
    Underbar service! Då vi firade min sambo hjälpte resturangen till och tog emot en tårtlevrrans innan öppning samt serverade den med personalens skön sång 👌
    Supergod mat och ett plus för att man får ha bordet 2,5 timme!
  • Teresia G
    Teresia G skrev om Tabbouli City
    Maten är en femma men vinet var en gelesörja i botten (äckligt) och när jag påtalade det var servitörens respons nonchalant...
  • Anne-Lie A
    Anne-Lie A skrev om Tabbouli City
    Alltid lika trevligt , personalen är kunnig varm och alldeles perfekt
    Maten är i toppklass
    Vinerna perfekt balanserade .
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Tabbouli City
    Vi var ett sällskap på 6 personer och valde avsmakningsmeny nr 2. Jättegod mat, trevligt bemötande och lagom väntetid på alla rätter som kom in.
  • Rebecca A
    Rebecca A skrev om Tabbouli City
    Mycket bra personal som var kunniga och serviceinriktade. Maten var kanon, avsmakningsmenyn kan varmt rekommenderas!
  • Ola T
    Ola T skrev om Tabbouli City
    Trevligt aningen stramt första bemötande. Därifrån och framåt jättebra service, lätt att få kontakt med kyparen. Bra matupplevelse rätt igenom.
  • Katja B
    Katja B skrev om Tabbouli City
    Mycket god mat och trevlig personal
  • Kristina F
    Kristina F skrev om Tabbouli City
    bra bemötande men viss stress hos servitören.
  • Maria H
    Maria H skrev om Tabbouli City
    Trevligt bemötande från första stund. Vi njöt av mat och dryck, jag, min man och våra två söner. Jag har varit där flera gånger och än en gång uppfylldes mina förväntningar. Tack!
  • Lill-Lill H
    Lill-Lill H skrev om Tabbouli City
    Massor av god mat och mycket trevligt bemötande.!Rekommenderas varmt!
  • Liza N
    Liza N skrev om Tabbouli City
    Fantastiskt!
    Smakrik och underbar mat, personalen var jätte trevliga och gav superb service! Skulle absolut äta där igen eller rekommendera andra att gå dit.
  • Claudia G
    Claudia G skrev om Tabbouli City
    Mycket god mat. Mysig miljö. Trevlig personal. Stora portioner. Hit kommer vi igen!!
  • P-M L
    P-M L skrev om Tabbouli City
    Trevligt bemötande. Mycket trevlig personal. Bra information om maten. Sist men inte minst. Fantastisk mat, och mycket mat. Prisvärt i allra högsta grad.
  • Demet Ö
    Demet Ö skrev om Tabbouli City
    Vilken service vi fick! Allt var så fantastiskt gott!!! Vi tog avsmakningsmeny 2 och en mix grilltallrik, libanesiskt vitt vin. Inte en endaste rätt som var 'sådär' utan alla varma och kalla rätterna och mix grilltallriken var utsökt. Libanesiska kaffet var också välgjort! Jätte trevlig personal! Tack Shabbi för bästa service!
  • Marja W
    Marja W skrev om Tabbouli City
    Väldigt bra bemötande, proffsig och artig. Mayen superb som vanligt! Rekommenderas!
  • Iwona E
    Iwona E skrev om Tabbouli City
    Mycket god mat och trevlig personal. Tack för en god service och vi kommer definitivt återkomma.
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Tabbouli City
    Toppenbra ställe med underbar mat . Rekommendera
  • Robin T
    Robin T skrev om Tabbouli City
    Helt ok, men har bytt ägare sedan jag var där senast, och kvalitén har sjunkit något.
  • Lena S
    Lena S skrev om Tabbouli City
    Mycket bra bemötande, god mat, bra service och trevlig miljö! Återkommer gärna!
  • Freda S
    Freda S skrev om Tabbouli City
    Trevlig miljö och trevlig personal! Maten var jätte gott!
  • Maria N
    Maria N skrev om Tabbouli City
    Bra service, utsökt mat och rikliga portioner.
  • Marie L
    Marie L skrev om Tabbouli City
    Vi beställde avsmakningsmeny grill, god mat, men det förtogs lite av att vi upplevde personalen väldigt stressad. Maten slängdes i princip ut på bordet, alla 16 rätter kom nästan på en gång. Vi fick väldigt dålig beskrivning på vad det var på varje tallrik. Vi hade hört så mycket bra om restaurangen och maten, men detta stressiga bemötande gör att vi nog inte väljer denna restaurang igen.
  • Bertil K
    Bertil K skrev om Tabbouli City
    Vi fick som vanligt ett fantastiskt bemötande vid ankomst. Men redan bokningen var bra, med mailbekräftelse och likaledes en påminnelse via mail. Bra service under middagen och en avsmakningsmeny är ju helt fantastisk.
  • Sussie T
    Sussie T skrev om Tabbouli City
    Vi åt libanesiskt och det var mycket god mat. Vi blev alla trevligt bemötta av personalen som gav oss det vi beställt. Det var ingen lång väntetid tills vi blev serverade. Vi var ändå fem stycken som skulle äta.
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Tabbouli City
    Lite rörigt i service men vägdes upp av god mat och trevlig lokal.
  • Lamia B
    Lamia B skrev om Tabbouli City
    Mycket bra god mat trevlig stämning bra service
  • parisa a
    parisa a skrev om Tabbouli City
    Hej
    Vi hade trevligt men vi kände att ni hade bråttom att plocka undan när vi inte hade ätit färdigt än. Tillslut vi skrämdes och sa att ni kan plocka undan.
    Mvh Parisa
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Tabbouli City
    Mycket trevlig restaurang med vänligt bemötande personal. Mycket god mat

Regeringsgatan 70, 111 39 Stockholm