Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Tabbouli Tabbouli City

Tabbouli City

En del av Tabboulitabbouli.eu

Regeringsgatan 70, 111 39 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli City!

Vi vill ge dig som gäst största möjliga upplevelse. Här finner du en meny som består av antingen smårätter i en trevlig avsmakningsmeny eller en hel varmrätt om du föredrar det. Vår utförliga vinlista innehåller goda viner från såväl Frankrike som Libanon.

Interiören och miljön är smakfull och ombonad på restaurangen. För oss är en hög trivselfaktor viktigt. Vi erbjuder även catering till max 500 personer. Besök oss gärna, lovar en minnesrik och orientalisk kväll!
Öppet just nu
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: 16:00-22:00

Läs vad 1184 kunder tycker om Tabbouli City

• Maria L
    Maria L skrev om Tabbouli City
    Mycket mat och god mat, kommer snart tillbaka igen.
  • Mattias O
    Mattias O skrev om Tabbouli City
    Fantastiskt god mat och bra service.något små bord dock, då det blev väldigt trångt vid beställning av Meze
  • Ariam B
    Ariam B skrev om Tabbouli City
    I was there with a friend on a sunday evening. The food was excellent, very cosy place. The personel was cordial and warm aswell. Fully satisfied!
  • Helene L
    Helene L skrev om Tabbouli City
    Trevligt bemötande och god mat. Mycket bra service gällande allergier och specialkost.
  • Mats D
    Mats D skrev om Tabbouli City
    Vänligt bemötande, uppmärksam, trevlig och effektiv personal.
    Maten var fantastiskt god!
  • Stephanie G
    Stephanie G skrev om Tabbouli City
    Maten var god men personalen var väldigt ivriga med att plocka allt från bordet. De kom ett flertal gånger för att kolla om vi var klara. De lämnade notan medans vi drack vårt kaffe och påpekade på ett otrevligt sätt att vi var tvungna att gå för bordet var reserverat. De flesta bord runt omkring oss va tomma.
  • Håkan G
    Håkan G skrev om Tabbouli City
    Fantastisk service med underbar mat......
  • Linus V
    Linus V skrev om Tabbouli City
    Trevlig personal, mysigt ställe och SVINGOD MAT! Redan rekommenderat det till flera kollegor. Mycket mysigare än restaurangen på söder!
  • Karin K
    Karin K skrev om Tabbouli City
    Fantastisk personal, underbar mat. Vi åt avsmakningsmeny samt lamnfilé.
  • Eva H
    Eva H skrev om Tabbouli City
    God mat!
    Något hög ljudnivå, trots att vi satt i utkanten (vid köksingången).
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Tabbouli City
    Allt var bra, förutom att de glömde både förrätt och huvudrätt för en i sällskapet som fick vänta ganska länge.
  • Dzeneta B
    Dzeneta B skrev om Tabbouli City
    Det var ok. Maten var god , servicen var ok . Men ingeting samo satte wow effekt.
    Var missnöjd med placeringen , trots halvfull restaurang satte de oss bredvidköksdörren , och springande in och ut har tagit mycket bort från att njuta stämningen .
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Tabbouli City
    Fantastisk mat. Trevlig bemötande från all personal. En restaurang som vi kommer att rekommendera till vänner som besöker Stockholm.
  • Marie S
    Marie S skrev om Tabbouli City
    Väldigt gott och trevlig personal och bra service
  • Elenita Å
    Elenita Å skrev om Tabbouli City
    Mycket gott o trevligt, som alltid!!!
  • Pauline L
    Pauline L skrev om Tabbouli City
    Toppenbrs! Avsmakningsmenyn var helt fantasrisk!
  • Mirjam N
    Mirjam N skrev om Tabbouli City
    Bokning; via nätet som jag sen ändrade via telefon, väldigt hjälpsam personal.
    Bemötande; vi blev väl bemötta i restaurangen, servicen var toppen, de är uppmärksamma, trevliga och humoristiska.
    Maten; såååå gott!! Vi åt avsmakningsmeny 1 som var fantastiskt god! Rekommenderas!
    Det fanns också alkoholfria alternativ (mer än vatten/läsk)
    Kommer med säkerhet att återvända!
  • Zeinab D
    Zeinab D skrev om Tabbouli City
    Fantastiskt god mat och super bra service!
  • Christian H
    Christian H skrev om Tabbouli City
    Mycket gott. Vi plockar in flera rätter på vårt julbord.
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Tabbouli City
    Jättegod mat och trevlig miljö
  • Caroline I
    Caroline I skrev om Tabbouli City
    Trevlig personal, fin och mysig inredning. Beställde olika rätter, fantastiskt god mat!
    Härliga kryddblandningar. Rekommenderar starkt! Ska dit snart igen. För er som inte har prövat lunchbuffén på Tabbouli regeringsgatan: gör det så snart som möjligt!
  • Charlotte A
    Charlotte A skrev om Tabbouli City
    Kvällen började bra med trevligt bemötande och mysig atmosfär. Maten var supergod och jag rekommendera denna resturang starkt! Det som var lite tråkigt var att efter att ha haft bra service så dog den efter vi tog in kaffet. I 30 min tog det från att vi började söka kontakt,be om notan 2gånger och sedan betala. Och tyvärr så var det inte på grund av många andra besökare just då. Men mysig resturang perfekt som dejt eller gå dit med kompisgäng.
  • ghada j
    ghada j skrev om Tabbouli City
    Vi fått mycket trevligt bemötande , personalen är snälla och hjälpsamma. Mycket god mat . trevlig plats och fin arabisk musik.
    Vi kommer tillbaka 100%

Ghada
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Tabbouli City
    Mycket bra bemötande, snabb service och jättegod mat till ett ok pris.
    lite trång runt borden och ganska hög ljudnivå.
  • Joel B
    Joel B skrev om Tabbouli City
    Utmärkt service och jättebra bemötande. Hade en jättetrevlig kväll!
  • Diana K
    Diana K skrev om Tabbouli City
    Jättebra service! Bra mat! Kan verkligen rekommendera stället!
  • Eva G
    Eva G skrev om Tabbouli City
    Lokalen är inte lika trevlig som på Kungsholmen men helt ok. Servicen var i topp! Fantastiskt lyhörd och trevlig personal som gjort vårt besök minnesvärt och gav oss en trevlig avslutning på en härlig dag! Maten var utsökt!
    Så TACK för en mycket trevlig upplevelse!
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Tabbouli City
    Mycket gott, trevlig miljö, uppmärksam personal och mysigt ställe. Boka i tid- väldigt fullt!
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Tabbouli City
    Utmärkt mottagande, trevlig och uppmärksam service, rikligt med vällagad och god mat
  • Maria S
    Maria S skrev om Tabbouli City
    Bra bemötande, otroligt god mat och bra service i övrigt!
  • Anette B
    Anette B skrev om Tabbouli City
    Mycket god mat och bra service.
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Tabbouli City
    Valde att äta deras avsmakningsmeny nr 2 med mix grill. Mycket mat. Har ätit Meze på ganska många restauranger och enligt min bedömning ligger Tabbouli i det övre spannet gällande kvalitet och smakupplevelse. Gällande serveringspersonalen så behöver de nog öva lite mer. Ganska mycket fumlande och osäkerhet. Lyckades med konststycket att först tappa min vinflaska i golvet oöppnad för att senare bryta av korken vid öppnandet av vinflaskan. Kork i vinet är mindre charmigt. Det sista drar ner mitt totalbetyg.
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Tabbouli City
    Mycket bra och trevlig personal, god mat och mysig atmosfär,
  • George C
    George C skrev om Tabbouli City
    Personal var underbara, mycket trevliga.
    Maten var super goooooooood.
    Efterrätten ( baklawa) var torr annars allt var jätte bra :)
  • Ankie F
    Ankie F skrev om Tabbouli City
    Trevlig personal, mycket bra service, Mycket god mat!
    Vi provade avsmakningsmenyn super bra!
    Blev mycket mätta! En mysig resturang! Vi kommer garanterat tillbaka!
    Det var fullsatt på restaurangen så ljudnivån var tyvärr hög och det var svårt att föra ett samtal med varandra.
  • Leila B
    Leila B skrev om Tabbouli City
    Okey service - maten kom ut snabbt och smakade bra! (Lammet var saftigt dock underkryddad) Nackdelen var att vi var ett sällskap på två. fick ett litet bord och väldigt trångt när vi valde avsmakningsmeny 2. Lokalen i sig upplevdes trång och högljudd tyvärr. Borden (2 pers) var också väldigt nära varandra, det blev nästan så att man satt tillsammans och hörde deras konversation bättre än sin egen.

Lokalen behöver en förbättring angående ljudnivån och placering utav bord. Om det fanns musik som stämningshöjare är detta inget som märktes av (förutom att vi hörde reklam en gång)
  • Evelina K
    Evelina K skrev om Tabbouli City
    Hej,

Restaurangbesöket var bra. Att ständigt få dessa utvärderingsmejl i efterhand är dock
    otroligt irriterande. Om det finns möjligjet vänligen ta bort denna mejladress från liknande utskick i framtiden.
  • Karoline H
    Karoline H skrev om Tabbouli City
    Alla var trevliga och hjälpsamma och vi fick massor av mat, som var supergod! Vinet vi blev rekommenderade var också jättegott.
  • sandra r
    sandra r skrev om Tabbouli City
    Jag tycker att det var ett bra bemötande trevlig personal. lite stressig miljö. Man förstod att personalen hade mycket att göra , vilket blir ett minus för.
  • Gunila A
    Gunila A skrev om Tabbouli City
    Den här restaurangen återvänder jag ständigt till. Maten är fantastisk. Miljön och personalen är alltid så hjälpsamma och det är en mysig och varm känsla att vara där. Det lämpar sig både för en romantisk kväll som storfamiljsträff!! Alla kan hitta något att äta. Vegetarianer, veganer och övriga hittar garanterat något härligt att äta. Kan varmt rekommendera avsmakningsmenyerna, både den varma som den kalla!!
  • Emina J
    Emina J skrev om Tabbouli City
    Väl bemött från slut till start. Trevlig,välkomnande, professionell och serviceinriktad personal
  • Katharina A
    Katharina A skrev om Tabbouli City
    Det var bra service, god och mycket mat.
    Prisvärt.
    Personalen var hjälpsamma och uppmärksamma.
  • Joachim M
    Joachim M skrev om Tabbouli City
    God mat o trevlig service! Vi kommer tillbaka👍👍👍👍
  • Pauline P
    Pauline P skrev om Tabbouli City
    Trevlig personal! God mat och bra koll på allergier och veganskt! Toppenställe!
  • Anna L
    Anna L skrev om Tabbouli City
    Mycket gott . Utmärkt service. Trevlig fräsch lokal . Kommer gärna tillbaka .
  • Kim W
    Kim W skrev om Tabbouli City
    Mycket bra restaurang; god mat, trevlig personal och mysig miljö! Rekommenderas varmt!
  • Marie B
    Marie B skrev om Tabbouli City
    Jättegod mat och trevlig personal
  • Marie L
    Marie L skrev om Tabbouli City
    Mycket bra mat MEN ljud volymen i restaurangen var så hög att vi fyra runt bordet hade svårt att föra ett samtal eftersom vi hade svårt att höra vad vi sa! Ingen av oss har några problem med hörseln i vanliga fall.
  • Stephanie M
    Stephanie M skrev om Tabbouli City
    God mat, mysig atmosfär, rimliga priser.
  • Stina G
    Stina G skrev om Tabbouli City
    Fantastisk matupplevelse, personlig service, mysig stämning... en kväll för tjejerna som verkligen var otroligt fin. Tack för ett trevligt besök, vi kommer tillbaka!

Regeringsgatan 70, 111 39 Stockholm