Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Tabbouli Tabbouli City

Tabbouli City

En del av Tabboulitabbouli.eu

Regeringsgatan 70, 111 39 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på City. Vi vill ge dig som gäst största möjliga upplevelse, med en meny som består av antingen smårätter i en avsmakningsmeny eller en hel varmrätt. Vår utförliga vinlista innehåller viner från så väl Frankrike som Libanon. Interiören och miljön är smakfull och ombonad för att ge hög trivselfaktor. Vi erbjuder även catering till max 500 personer. Besök oss gärna för en minnesrik, kväll i orientaliskt regi!
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: 16:00-22:00

Läs vad 1039 kunder tycker om Tabbouli City

• Petronella S
    Petronella S skrev om Tabbouli City
    Jättetrevligt ställe som vi går till ofta när vi är i Stockholm. God mat, bra service!
  • Natasa M
    Natasa M skrev om Tabbouli City
    Bra mat. Jättebra service men personalen var lite för snabba med att plocka undan och fråga hur vi hade det. Uppskattas absolut men till en viss gräns. Kändes (ytterst) lite som att dem störde ibland.
    Annars var dem jättetrevliga!
  • Margaretha T
    Margaretha T skrev om Tabbouli City
    Bra service, trevlig vinlista och god mat i rikliga portioner.
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Tabbouli City
    Bra priser, otroligt god mat och trevlig restaurang som varmt rekommenderas.
  • Anusha C
    Anusha C skrev om Tabbouli City
    God mat och bra service! Det var dock väldigt varmt i lokalen.
  • Cristine D
    Cristine D skrev om Tabbouli City
    Vi är väldigt nöjda men tycker inte om denna typ av frisvarstext. Bättre kryssa i frågor.
  • Maria H
    Maria H skrev om Tabbouli City
    Hade 2 servis personal som var nya så det blev en hel del fel på vår beställning. När allt väl blev bra så var maten jätte god.
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Tabbouli City
    Proffesionellt bemötande av personalen. Spännande och utsökt mat.
  • Hannah E
    Hannah E skrev om Tabbouli City
    Mycket god mat och service. Våran 2åring rekommenderades mat hon tyckte om och personalen hade ett trevligt bemötande. Enda minus att vi inte blev erbjudna doggybag med all mat vi inte orkade äta upp då den var så god.
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Tabbouli City
    Bra mat och service! Rekommenderas!
  • Linda M
    Linda M skrev om Tabbouli City
    Mycket god mat och mycket trevlig personal!
  • Gunay D
    Gunay D skrev om Tabbouli City
    God mat! Tyvärr inte lika serviceminded personal som på Tabbouli på Söder.
  • Malin L
    Malin L skrev om Tabbouli City
    Jättegod mat och bra service. Mysig miljö.
  • Anders E
    Anders E skrev om Tabbouli City
    Vi har ätit och var inte nöjda med varken mat, service eller bemötande. Vi fick be om en gaffel som personalen på tog från ett bord intill. Ett av våra glas plockades bort mitt under måltiden.
  • Li L
    Li L skrev om Tabbouli City
    Som alltid, fantastiskt. Oklanderlig service, underbar mat och blir aldrig besviken.
  • Ian G
    Ian G skrev om Tabbouli City
    Riktigt bra service, samt god mat!
  • Helena K
    Helena K skrev om Tabbouli City
    Bra bemötande. Lite otydligt vad det var för rätter vi fick (åt 16 olika rätter plus olika grillade tillbehör), de pratade snabbt och otydligt. Tips är att de verkligen berättar om alla rätter eller frågar om vi har några frågor. Jag bokade bord via internet och då stod det kl 20-00, men ca 21.45 kom de och sa att de stänger snart (22) så då var det bara att avsluta middagen. Tvärt slut!
    Maten var galet god!
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Tabbouli City
    Bra service och fantastisk mat!
  • Anneli H
    Anneli H skrev om Tabbouli City
    Mycket bra! Flera veganer i sällskapet och rätterna i avsmakningsmenyn anpassades därefter av personalen!
  • Aryan A
    Aryan A skrev om Tabbouli City
    Det var riktigt bra och skulle jätte gärna vilja äta där igen.
  • ibrahim m
    ibrahim m skrev om Tabbouli City
    Bra mat. Inget outstanding. Extra pluspoäng för att de hade glutenfritt pitabröd samt att de hade bra koll på allergener/gluten.

Lite minus för servicen och den billiga brödpåsen som båda definitivt har förbättringspotential.
  • Anna J
    Anna J skrev om Tabbouli City
    Hade valt avsmakningsmeny nr 1 och det var väldigt gott. Rätterna kom in i bra tid så man hann äta dem alla i lugn och ro. Menyn levde upp till min förväntan och kul att prova olika rätter.

En i sällskapet var väldigt allergisk, men personalen tog hand om henne jättebra och säkerställda att hon fick mat som hon kunde äta.

Bra service! Lätt och boka bord.

Jag kommer defintivt tillbaka :)
  • Susan B
    Susan B skrev om Tabbouli City
    Hej, jag är jättenöjd med både mar och service!!😋
  • Nina C
    Nina C skrev om Tabbouli City
    really nice lebanese restaurant. good food, nice athmosphere.
    BIG portions.
  • Mahitha P
    Mahitha P skrev om Tabbouli City
    It was good. Good food. The experience was ok. wine was not that great.
  • Alex H
    Alex H skrev om Tabbouli City
    Waitress brought out bread wrapped in plastic, placed a noisy family directly next to my wife and I, despite the place being nearly empty. Apart from these small issues, the experience was totally fine.
  • Gerd H
    Gerd H skrev om Tabbouli City
    God mat och bra service!
  • Fia B
    Fia B skrev om Tabbouli City
    Trevliga personal och en överflöd av riktig god mat.Rekommenderas.
  • Per J
    Per J skrev om Tabbouli City
    God mat och trevlig personal. Enda nackdelen var för snabbt mellan maträtterna.
  • Linda B
    Linda B skrev om Tabbouli City
    Bra atmosfär, trevlig personal och snabb service. Maten var bra om något torr (vissa rätter).
  • Sara L
    Sara L skrev om Tabbouli City
    Jättegod mat.
    Inte så hjälpsam servitör som himlade med ögonen och suckade när en i sällskapet bytte beställd dryck (när han fortfarande höll på att ta upp beställning alltså). Inte så bra på att rekommendera viner heller utan sa bara den dyraste. Fick dessutom kork i vinet och fick öppna en nya flaska.
    De som kom med maten sen var däremot trevliga och beskrev maten etc.
    Lokalen var inte jättemysig.
  • John M
    John M skrev om Tabbouli City
    God mat. Servicen kan bli bättre.
  • Julia H
    Julia H skrev om Tabbouli City
    Vi tog avsmakningsmeny nr 2 och tyvärr var maten en stor besvikelse. Rörorna och lammet var okej men resten av köttet var torrt, hårt och kompakt. Mycket var smaklöst och tråkigt, verkligen inga smakexplosioner. Servicepersonalen var väldigt snabba och uppmärksamma, men vi kommer inte gå hit igen.
  • Aleksandra D
    Aleksandra D skrev om Tabbouli City
    Super god mat, snabbt och smidigt. Trevlig personal och mysigt ställe! Kommer tillbaka!
  • Christian S
    Christian S skrev om Tabbouli City
    Trevligt bemötande. Snabb servering. Mycket god mat i rikliga portioner.
  • Jimmy K
    Jimmy K skrev om Tabbouli City
    Köpte stora avsmakningsmeny. Riktigt god mat med kvalitetskänsla. Maten kändes genuin och var varm när den serverades. Trevlig personal. Enda negativa var att flera ölsorter var slut samt att det var väldigt varmt i lokalen trots att det inte var fullt och inte så varmt ute. Men överlag en riktigt bra upplevelse.
  • Kathinka H
    Kathinka H skrev om Tabbouli City
    Vi åt avsmakningsmeny 2. Härlig upplevelse med brett utbud av smaker och mycket mat. Utmärkt och snabb service. Mysig restaurang. Rekommenderar starkt.
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Tabbouli City
    Trevlig personal och mycket gott och mycket. Vårt sällskap på 6 var alla nöjda med upplevelsen. Tack!
  • Karna A
    Karna A skrev om Tabbouli City
    Hej! Vi var 4 pers på Tabbouli city i Sthlm i fredags, fick vår plats fast vi kom 15 min för tidigt. Det gick snabbt att få maten, vi blev väl informerade om vad vi åt, i lagom tid och tempo, fick påfyllnad med dricka kontinuerligt och ffa var maten fantastiskt god! Vi åt oss proppmätta och är mycket nöjda!
  • Anki M
    Anki M skrev om Tabbouli City
    Mycket god mat och bra service.
    Men maten kommer in för fort, den varma maten kommer in så snabbt så den hinner kallna innan man ätit den kalla som man precis startat med
  • Roger Och Ann-kristin V
    Roger Och Ann-kristin V skrev om Tabbouli City
    Mkt god mat och trevlig personal
  • Irja A
    Irja A skrev om Tabbouli City
    Fantastisk mat, ett ställa jag kommer tillbaka till gång efter gång och aldrig blir besviken!
  • Victoria B
    Victoria B skrev om Tabbouli City
    Restaurangen erbjuder god mat i trevlig miljö och med bra service. Brödet är torrt och lite trist men det vägs upp av vällagad mat. Välj med fördel avsmakningsmenyn med blandade rätter.
  • Ayman A
    Ayman A skrev om Tabbouli City
    Mycket gott, trevlig personal!
  • Susanne P
    Susanne P skrev om Tabbouli City
    Mycket bra service ända från bokning tills vi nöjda och mätta lämnade restaurangen på Regeringsgatan. Kommer gärna tillbaka.
  • Ove O
    Ove O skrev om Tabbouli City
    Snabb service.Mycket god mat .
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Tabbouli City
    Fantastiskt god mat och väldigt trevlig personal! Tabbouli rekommenderas starkt!
  • Björn L
    Björn L skrev om Tabbouli City
    Grymt god mat och trevlig personal. Snabb service!
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Tabbouli City
    Första besöket och vi var båda väldigt nöjda med maten, miljön och servicen.
  • Ann L
    Ann L skrev om Tabbouli City
    Bemötandet var bra, trevlig personal och service. maten var jättegod. Vi kände oss nöja och belåtna när vi gick därifrån.
    Ett stort plus var att servitören frågade om allergier och vi hade en med oss som har gluten och mjölk intolerans. Servitören lyssnade och tog till sig det och presenterade maten hon kunde äta och kocken hade anpassat lite. Stort + för det.

Regeringsgatan 70, 111 39 Stockholm