Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Tabbouli Tabbouli City
Rekommenderat företag 2016 - Tabbouli City
Rekommenderat företag 2015 - Tabbouli City

Tabbouli City

En del av Tabboulitabbouli.eu

Regeringsgatan 70, 111 39 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på City. Vi vill ge dig som gäst största möjliga upplevelse, med en meny som består av antingen smårätter i en avsmakningsmeny eller en hel varmrätt. Vår utförliga vinlista innehåller viner från så väl Frankrike som Libanon. Interiören och miljön är smakfull och ombonad för att ge hög trivselfaktor. Vi erbjuder även catering till max 500 personer. Besök oss gärna för en minnesrik, kväll i orientaliskt regi!
Öppet just nu
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: 16:00-22:00

Läs vad 771 kunder tycker om Tabbouli City

• Karin B
    Karin B skrev om Tabbouli City
    Fantatisk mat, service och fina lokaler. Kan varmt rekommendera kronärtskockan som är bland det godaste jag ätit.
  • Yasmin D
    Yasmin D skrev om Tabbouli City
    Toppen! God mat & trevlig personal.
  • Karin H
    Karin H skrev om Tabbouli City
    Trevlig personal och överlag god mat och dryck. Åt mey med smårätter. Allt var väldigt gott utom falaffeln som var ganska tråkig. Hade det inte varit för den hade jag gett betyget 5.
  • Louise I
    Louise I skrev om Tabbouli City
    Väldigt god mat! Vi beställde avsmakningsmenyn och man blev rejält mätt. Goda smaker och mysig miljö.
  • Patric H
    Patric H skrev om Tabbouli City
    Bokade bord för middag med frugan. Jättetrevligt bemötande och jättegod mat. Jag har ätit där många gånger och kommer att återvända.
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Tabbouli City
    Mycket god libanesisk mat och trevlig stämning!

Vi var två personer som tog avsmakningsmenyn, det gick utmärkt att göra den vegetarisk. Rätterna var över förväntan, otroligt vällagat och gott. Trevlig personal som fick oss att känna oss välkomna. Missa inte den goda libanesiska ölen!
  • Ellinor C
    Ellinor C skrev om Tabbouli City
    Fantastisk mat och restaurang men vi fick det sämsta bordet, alldeles innanför dörren.
  • Ingela R
    Ingela R skrev om Tabbouli City
    Jag bokade bord via web och det fungerade bra. Vi åt deras avsmakningsmeny och är mycket nöjda med såväl bemötande, service och mat.
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Tabbouli City
    Bokade på nätet, fick bästa bordet som gjorde kvällen till en underbar afton.
    Stefan
  • Irene T
    Irene T skrev om Tabbouli City
    Lätt att boka bord Trevligt bemötande Personlig service från början till slut Prisvärt och gott dessutom ❤️
  • Kati S
    Kati S skrev om Tabbouli City
    Maten var väldig gott ock smakande! Vi rekommenderar Tabbouli till alla som vill äta äkta lebanesiska delikatesser.
  • Sara S
    Sara S skrev om Tabbouli City
    Mycket god mat och trevlig personal.
  • Helene B
    Helene B skrev om Tabbouli City
    Jättegott! Mycket mat, trevligt.
  • Tony S
    Tony S skrev om Tabbouli City
    Maten var på topp som alltid! Måste dock erkänna att den personliga servicen blivit sämre. Förr hade de en servitris som presenterade viner och berättade mycket om maten. Detta fick jag och flickvännen inte uppleva igår.
  • Ann-Sofie E
    Ann-Sofie E skrev om Tabbouli City
    Maten var bra men personalen var inte speciellt trevlig. Vin öppnar man vid bordet oavsett om det ska hällas upp i glasen eller i karaff.
  • Olga v
    Olga v skrev om Tabbouli City
    Fantastiskt god mat!!! Bland det godaste jag ätit. Stressad personal dock och lång väntetid.
  • Therese D
    Therese D skrev om Tabbouli City
    Hög ljudvolym vid middagstid samt att det drog kallt vid fönstret.
  • Karin V
    Karin V skrev om Tabbouli City
    Mycket god mat och trevligt bemötande!
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Tabbouli City
    Nöjda med service. Rikligt med mat. Minus dock att det ej gick att få laxrätten utan vitlök.
  • Sara L
    Sara L skrev om Tabbouli City
    Supergod mat och trevligt bemötande!
  • Diana J
    Diana J skrev om Tabbouli City
    Maten var jättegod! Servicen var sämre, servitrisen missade flera saker som vi fick be om på nytt. Annars trevlig restaurang.
  • Carina H
    Carina H skrev om Tabbouli City
    Maten var mycket bra, servicen likaså.
    Vi var alla nöjda när vi gick därifrån.
  • Ahmed M
    Ahmed M skrev om Tabbouli City
    Häftigt restaurang & gött mat , bra service också 👌👌👍👍
  • Yamen K
    Yamen K skrev om Tabbouli City
    Jättebra service
    Goda mat men tror att det var något fel på fakturan
    Vi har beställt den rekommenderat kombination á 385 som röker för 2 personer men vi fick betala 385x2 (jag o min fru)
    För barnen (2 små barn) har vi bestället en talrik grillad oxfilé á 285 och det var jättebra
    Bara problemet är kring den dör rekommendation
    Jag ville ta kontakt med restaurangen men hittat ingen tel nr
    Hoppas att de kontaktar mig.
    Tack!
    2017-01-04 Nabil B svarar Yamen K
    Hej Yamen,

man kan bara beställa buffén om ni minst är 2 och priset är p.p.
    så vi har tagit betalt efter vad ni beställt.

ha en god fortsättning på nya året
    Restaurang Tabbouli city
  • Julia L
    Julia L skrev om Tabbouli City
    Trevlig restaurang med fin och mysig inredning. Snabb och bra service! Dock var maten för syrlig (vi gillar citron men t.ex. vinbladsdolmarna var alldeles för sura).
  • Louise F
    Louise F skrev om Tabbouli City
    Mycket trevlig miljö, ok service och helt underbar mat!
  • Amrik J
    Amrik J skrev om Tabbouli City
    Super bra service och underbar mat och miljö.
    Alltid lika nöjd!
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Tabbouli City
    Väldigt god mat, prisvärt, trevlig personal och fin restaurang!
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Tabbouli City
    Bra personal och jätte god mat
  • Angelika P
    Angelika P skrev om Tabbouli City
    Super gott !!!! Lite dyrt men lyxigt
  • Christine J
    Christine J skrev om Tabbouli City
    Fantastisk mat och bra service
  • Marianne E
    Marianne E skrev om Tabbouli City
    Har varit där flera gånger eftersom allt är gott och resten helt ok
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Tabbouli City
    Ja, vad ska man säga - WOW!!! Men lägg av; service*****, personal***** och maten si så där, nej jag bara skojade*****, - skämtar du! Det som vi tog in kan jag med all rätt bara varmt och kallt rekommendera - 16 provsmaksrätter "smart idé ", väldigt bra alltihop tyvärr😉😉😉
  • Karin B
    Karin B skrev om Tabbouli City
    Bra bemötande. Bra personal. God mat. Bra förhandling med den manliga chefen där vi erbjöds en något nerbantad meny mot att få ett glas vin i priset.(400kr.)
    De bjöd på kaffet.
    Trevlig miljö, alla var nöjda och glada och tyckte att jag gjort ett gott val av restaurang. Flera sa att hit går vi tillbaka.
    Däremot vid betalningen insisterade en av servitörerna på att vi skulle betala dricks. Vi skulle betala 38.000, jag hade beställt för 95 personer men det kom endast 85. Till det kände jag mig pressad att ge dricks upp till 40 000 kronor.
    Det var svårt att stå emot. Men som jag samtidigt beskrev för honom lever skolan i en tajt ekonomisk värd där 2000,00 är mycket pengar. Chefen var inte där under kvällen. Hade han varit där hade jag tagit diskussionen med honom.
    För övrigt har vi verkligen blivit mottagna på allra bästa sätt, och det kan vi förvänta oss, men inte bli pressade på att ge dricks när det gäller en kommunal verksamhet.
  • Kathinka K
    Kathinka K skrev om Tabbouli City
    Bra service, maten kom snabbt. Mycket gott!
  • Inga-Brith M
    Inga-Brith M skrev om Tabbouli City
    Mycket god mat och trevligt bemötandet
  • Ibrahim G
    Ibrahim G skrev om Tabbouli City
    Betalade en hel del pengar tjände inte att det var värt pengarna direkt servicesen va helt ok
  • Nina H
    Nina H skrev om Tabbouli City
    Mycket Gott och trevlig miljö. Jättebra service
  • Marianne B
    Marianne B skrev om Tabbouli City
    Trevligt bemötande och lika god mat som alltid på Tabbouli!
  • Frida A
    Frida A skrev om Tabbouli City
    Maten väldigt bra och vällagad, servicen var inte bra. Oengagerad och hade inga bra tips på vin eller klarade av att öppna en vinflaska! Verkade inte vilja hjälpa till otydliga med vad som gällde! Tog bort våra bestick när vi fick in maten och nämnde inte att hon bara skulle hämta nya utan bara gick o var borta i 5 min! Men som sagt maten var super god och har ätit där flera gånger och alltid varit nöjd med just den!
  • Hans-Olof P
    Hans-Olof P skrev om Tabbouli City
    Det var för trångt. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • anna-lisa s
    anna-lisa s skrev om Tabbouli City
    bra mat!trevlig lokal!ganska uppmärksam personal.
  • Claire F
    Claire F skrev om Tabbouli City
    God mat och rikliga portioner. Prisvärt! Lyhörd service som hjälpte oss med info om maträtterna för att passa sällskapets allergiker. Kan varmt rekommenderad.
  • Mayan A
    Mayan A skrev om Tabbouli City
    Super trevlig service och riktigt god mat!
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Tabbouli City
    Väldigt god mat, trevlig personal och prisvärt!! Mitt favvoställe på gatan! Rekommenderar alla att gå, passar födelsedagsmiddag men även bara som en vanlig vardagsmiddag för extra lyx!
  • Nathalie I
    Nathalie I skrev om Tabbouli City
    Mycket god mat och fantastisk service.
  • Johanna I
    Johanna I skrev om Tabbouli City
    Fantastisk mat, så himla gott och vi rullade därifrån. 5 tummar upp! Dock var servitrisen något stram och surmulen vilket drar ner upplevelsen något.
  • Charlie J
    Charlie J skrev om Tabbouli City
    Trevlig atmosfär, jättegod mat. Rekomenderar varmt till någon som vill prova det libanesiska köket.
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Tabbouli City
    God mat fin lokal, mysig stämning. Mycket nöjda med maten!!
  • Andrea C
    Andrea C skrev om Tabbouli City
    Jätte god mat, fantastisk service, trevlig och alltid närvarande personal. Fem guld stjärnor!

Regeringsgatan 70, 111 39 Stockholm