Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Tabbouli Tabbouli City

Tabbouli City

En del av Tabboulitabbouli.eu

Regeringsgatan 70, 111 39 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli City!

Vi vill ge dig som gäst största möjliga upplevelse. Här finner du en meny som består av antingen smårätter i en trevlig avsmakningsmeny eller en hel varmrätt om du föredrar det. Vår utförliga vinlista innehåller goda viner från såväl Frankrike som Libanon.

Interiören och miljön är smakfull och ombonad på restaurangen. För oss är en hög trivselfaktor viktigt. Vi erbjuder även catering till max 500 personer. Besök oss gärna, lovar en minnesrik och orientalisk kväll!
Öppet just nu
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: 16:00-22:00

Läs vad 1557 kunder tycker om Tabbouli City

• Sonia A skrev om Tabbouli City
    Libanesisk buffé
    Blev bemött ytterst bra
    Vi var lite sena i vårt sällskap men lyckades få vårt bord ändå.
    Det var väldigt trevligt och gott Läs mer
  • Helena K skrev om Tabbouli City
    Supergod mat och trevlig personal. Läs mer
  • Tomas B skrev om Tabbouli City
    Det mesta var gott men vissa lite konstiga smaker eller smaklösa Läs mer
  • Alexander S skrev om Tabbouli City
    Trevlig personal, bra mat, trevlig atmosfär. Läs mer
  • Yvonne J
    Yvonne J skrev om Tabbouli City
    Trevlig och engagerad personal, var tillhands när vi behövde dem. Lagom storlek på smårätterna, allting var dessutom supergott. Maten kom snabbt efter beställning vilket vi uppskattar.
    Jättefina och rena toaletter! Läs mer
  • Jeanette K
    Jeanette K skrev om Tabbouli City
    Väldigt mysig lokal och trevlig personal. Vi valde en avsmakningsmeny med 16 rätter och grillmix. Alla smårätter var väl tilltagna i storlek och mycket goda. Kommer gärna tillbaka! Läs mer
  • Sofia J skrev om Tabbouli City
    Vi tog avsmakningsmenyn med grill, maten var super! Dock hade jag önskat att köttet kom först och inte sist då man redan var ganska mätt.

Vi fick ett bra bemötande, personalen var trevlig. Väldigt mysig och romantisk restaurang.
    Boka bord då det oftast är fullt. Tycker även att priserna är bra och prisvärda. Läs mer
  • Pernilla H skrev om Tabbouli City
    Vi var 4 st i sällskap och åt avsmakningsrätterna!
    Det var fantastiskt gott och personalen var trevlig! Läs mer
  • Olof B skrev om Tabbouli City
    Jag har alltid uppskattat Tabbouli, och servicen är vanligtvis precis vad jag förväntar mig. Professionell utan att vara påträngande.
    Vad det gäller maten är jag aldrig besviken. Det är ett grymt kök som jag alltid rekommenderar varmt. Läs mer
  • Jenny F skrev om Tabbouli City
    Trevligt bemötande och mycket god mat. Mysig atmosfär. Tog lång tid att få in extra vatten. Läs mer
  • Thomas E skrev om Tabbouli City
    Jätte goda räkor lammfilé väldigt bra Läs mer
  • Ebru K skrev om Tabbouli City
    Avsmaknings menyn var mycket bra! Tack! Läs mer
  • Malin F skrev om Tabbouli City
    Jag och min sambo beställde in 16-rätters avsmakningsmeny + grillmix. Det var otroligt god mat och jag har nog aldrig lämnat en restaurang så mätt. Väldigt högljutt med så mycket folk så det var svårt att prata normalt tyvärr. Annars var det riktigt bra. Rekommenderas! Läs mer
  • Göran G skrev om Tabbouli City
    Avsmakningsmenyn, trevliga, mysig stämning och bra kvalitet på maten. Läs mer
  • Maria P skrev om Tabbouli City
    Restaurangen kändes att det var stresssig, maten kom väldigt fort efter varandra och sen ville dem att man gick. Väldigt dyrt för en liten kycklingbit. Det var sista gång jag äter där Läs mer
  • Johanna M skrev om Tabbouli City
    God mat! Mycket mat! Vi kommer tillbaka! Läs mer
  • Sonja L skrev om Tabbouli City
    Vi var ett sällskap på 4 personer. Vi tog en drink innan maten. Beställde in olika rätter, de kom in ganska snabbt och smakade riktigt bra. Blev rekommenderade ett gott rödvin till maten.
    Hade höga förväntningar eftersom jag gillar Libanesisk mat, blev inte besviken.
    Restaurangen låg bra och centralt. Servicen var bra och personalen var trevlig.
    Kan verkligen rekommendera Tabbouli. Läs mer
  • Åsa S skrev om Tabbouli City
    En trevligt bemötande och God mat rekommenderas. Läs mer
  • Helena L skrev om Tabbouli City
    Mkt nöjda! God mat dock serverades maten lite för snabbt Läs mer
  • Ralina N skrev om Tabbouli City
    Mysigt ställe, väldigt god mat, man blir verkligen mätt 😊 Läs mer
  • Victoria G skrev om Tabbouli City
    Prisvärd avsmakningsmeny, den vegetariska, för 330 kr per person 16 rätter totalt (både kalla och varma).

Superservice!

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Anita Ö skrev om Tabbouli City
    Jag och en väninna åt middag, meze-rätter. Vi blev bra bemötta, fick snabb och trevlig service, och maten smakade mycket bra! Vi brukar gå till denna restaurant 1-2 ggr/år, och återkommer gärna :) Läs mer
  • Maziar G skrev om Tabbouli City
    Fantastisk mat och service. Bra läge och fin inredning. Ljudnivå var något hög MEN det var jo trotts allt fullsatt. Läs mer
  • Pernilla G skrev om Tabbouli City
    Middag, 6 personer, snabb bekräftelse vid bokning, skulle på teater så behövde få in mat snabbt för att hinna. FIck också snabb service, trevlig personal. Provade flera rätter och allt var , mycket gott. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Noureddin M skrev om Tabbouli City
    Mycket god mat och service! 👌 Läs mer
  • Ola Ö skrev om Tabbouli City
    Trevlig atmosfär och personal. Mycket god mat på provsmakning 16 rätter. Dock kanske rätterna kom in för tätt inpå varann. Läs mer
  • Lotta S skrev om Tabbouli City
    Avsmakningsmeny. Väldigt gott, mycket mat. Bra att man kan välja veg. Bra bemötande.

Det enda lite åt det negativa hållet var att det är väldigt trångt mellan borden, jag kände att det störde samtalet vid bordet. Läs mer
  • Phelib A skrev om Tabbouli City
    mat av högsta kvalitet och femstjärnig service Läs mer
  • Camilla J skrev om Tabbouli City
    God mat dock riktigt dålig service. Läs mer
  • Rima K skrev om Tabbouli City
    Hej! Bemötandet var helt ok men kunde varit bättre.

Maten var super. Läs mer
  • Marcus M skrev om Tabbouli City
    Rekommenderar deras paket med 16 kalla och varma smårätter. Är man riktigt hungrig kan man även ta grillmix, men det räckte gott med smårätterna. Läs mer
  • Mikael P skrev om Tabbouli City
    Vi tog avsmakningsmenyn och blev glatt överraskade av variationen och smakerna. Mysig miljö så passar utmärkt för romantiska middagar! Läs mer
  • Marie V skrev om Tabbouli City
    Åt avsmakningsmenyn med grillmix, allt var fantastiskt gott. Trevligt bemötande och bra service. Läs mer
  • Nuraj M skrev om Tabbouli City
    Mysigt ställe och god mat och goda viner Läs mer
  • Gun M skrev om Tabbouli City
    God mat. Trevligt bemötande. En vacker lokal. Läs mer
  • Yousy C
    Yousy C skrev om Tabbouli City
    Trevlig bemötande och god mat. Fantastiskt 🌟 Läs mer
  • Titti M skrev om Tabbouli City
    Exotisk interiör, familjär stämning och otroligt god mat. Läs mer
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Tabbouli City
    Åt några smårätter som var mycket vällagade och goda, både det libanesiska vinet och ölen som rekommenderades av personalen var smakrikt och gott.
    Trevligt bemötande och snabb service trots mycket folk
    Enda minus är att det blir väldigt hög volym när det är mycket folk - svårt att prata över bordet.

Trevlig lokal, utmärkt mat och dryck trevligt bemötande och bra priser Tack Läs mer
  • Anna S skrev om Tabbouli City
    Maten är fantastiskt, man blir aldrig besviken. Servicen kan de jobba vidare på. Läs mer
  • Karin H skrev om Tabbouli City
    jättegod mat, bra pris, mysig lokal och trevlig personal. Tog dit väninna då hon aldrig varit där och hon kommer att återvända precis som jag gör. Läs mer
  • Rouzbeh P skrev om Tabbouli City
    Fantastiskt god mat och service! Läs mer
  • Felicia P skrev om Tabbouli City
    God mat med bra service! Tog avsmakningsmenyn med grillmix för två personer! Fräscht upplägg och goda smakupplevelser. Gick därifrån mätt och belåten. Inredningen var också ett plus. Läs mer
  • Loella T skrev om Tabbouli City
    Trevligt bemötande, fantastiskt god mat, snabb och kunnig återkoppling när vi frågade vad som var gluten- respektive nötfritt. Läs mer
  • Sara Cecilia N skrev om Tabbouli City
    God mat, fin och snabb service. Bra ställe :) Läs mer
  • Sara G
    Sara G skrev om Tabbouli City
    Första besök. Valde avsmakningsmenyn och vi blev alla oerhört nöjda. Fantastiskt god mat, trevligt bemötande & mysig miljö. Kommer definitivt tillbaka. Läs mer
  • Amina H skrev om Tabbouli City
    Hade fått information om att maten skulle vara halal vilket det inte var. Var då ganska besviken och fick beställa grillmix som består utav räkor/potatisklyftor och ruccolla. Vilket kostade nästan 300kr, riktigt dyrt. Restaurangen var dock mysig. Läs mer
  • Erika E skrev om Tabbouli City
    Supergod mat! Bra service och bra priser. Läs mer
  • Annika A skrev om Tabbouli City
    Snabb service och väldigt god mat.
    Bra atmosfär med en behaglig ljudnivå. Läs mer
  • Judith N skrev om Tabbouli City
    Jättegod mat, trevlig personal, mysig lokal! Läs mer
  • Helene W skrev om Tabbouli City
    Vid besöket valde vi avsmakningsmeny 2. Vi är mer än väl nöjda med valet. God mat och trevlig personal. Bra priser, Jag kommer att rekommendera andra att gå dit och återkommer gärna själv. Läs mer

Regeringsgatan 70, 111 39 Stockholm