Paraden

Valhallavägen 147, 115 31 Stockholm — Visa karta

4.2 i betyg av 2019 omdömen
Avnjut en prisvärd helhetsupplevelse i kvarterskrogmiljö hos oss på Paraden!

Paraden har varit en självklar knytpunkt för vardagsnöjen sedan invigningen av biografen här på 1930-talet. Nu har gäster, mat och dryck tagit över huvudrollen, men vi har behållit Paraden som en plats för upplevelser och inspiration med liv och rörelse i varje vrå. Ät Sydeuropeiska smårätter i trappen, njut av ett glas vin på balkongen, prova mikrobryggd öl i baren eller bjud familjen på söndagsmiddag i matsalen. Paradens historia fortsätter att skriva sig själv!

Välkomna!
Öppet just nu
Mån-Ons: 07:30-00:00
Tor-Fre: 07:30-01:00
Lör: 10:00-01:00
Sön: 10:00-00:00

Läs vad 2019 kunder tycker om Paraden

• Susanne F skrev om Paraden
    Hej en trevlig kvartersrest. bra bemötande. Vi var tre vänner som
    alla tog samma rätt Calmari. Mina vänner tyckte det var gott. Jag tyckte att den var lite för salt men o k .Sedan tog vi alla olika efterrätt som alla var nöjda med.
    Sammanfattningsvis tyckte vi alla att det var gott och en trevlig rest. Läs mer
  • Jonny B skrev om Paraden
    Trevligt bemötande, mkt god fisk med tillbehör till ett överkomligt pris Läs mer
  • Anci R skrev om Paraden
    Vi var fem vuxna och tre barn. Maten var god, men tyvärr fick vi vänta lite väl länge. Dessutom hamnade vi en hörna där det blåste väldigt kallt och vi blev alla kalla. Men som sagt maten var god och toaletten ok. Läs mer
  • camilla w skrev om Paraden
    Allt var bra bortsett fr att min mat var kall. Läs mer
  • Richard R skrev om Paraden
    Middag för 9 personer i styrelsen för brf Kampementet 2.
    Bra mat och trevligt bemötande. Läs mer
  • Marie B skrev om Paraden
    Lunch med förväntat bra bemötande utifrån prisklass Läs mer
  • Annika O skrev om Paraden
    Mysig restaurang med jätte bra service. Vi är väldigt nöjda, kommer komma tillbaka igen. Läs mer
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Paraden
    Blev bemött trevligt,god mat bra service! Läs mer
  • Håkan S skrev om Paraden
    Mkt trevligt, god mat & bra service Läs mer
  • Cecilia M skrev om Paraden
    Utmärkt god lunch till vettigt pris. Vi fick ett väldigt trevligt bord och servitören var trevlig och uppmärksam. Vi var helnöjda Läs mer
  • Fanny B skrev om Paraden
    Mycket trevligt och väldigt bra mat! Läs mer
  • Nils S skrev om Paraden
    Alltid et gott maaltid.

Har vaarit där fire gange.

Kommer igen. Läs mer
  • Anna W skrev om Paraden
    Tack! Vi fick trevligt eget rum och mycket god mat! Läs mer
  • Joakim O skrev om Paraden
    Mycket bra mat
    Härlig miljö med god o trevlig service Läs mer
  • Jan S skrev om Paraden
    Åt en mycket god middag och servicen var helt fantastisk 👍👏 Läs mer
  • Johanna A skrev om Paraden
    Trevlig personal och goda smaker! Mkt fin inredning Läs mer
  • Hans H skrev om Paraden
    Bokade chambre separé för 12 pers. Nu blev vi 8 pers till slut, vilket mkt bättre passade bordets och rummets storlek. Proffsigt och vänligt bemötande allt från bokning, frågeställningar till bemötande väl på plats. God mat och dryck, trevlig personal och härlig miljö gjorde min 60-års middag till ett fint minne, tack! Läs mer
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om Paraden
    Bifftacosen är de godaste jag ätit på väldigt länge. Services var bra. Dock var torsken kall när vi fick in den smakerna var magiska men maten var kall de drog ner upplevelsen. Med tanke på att bifftacosen var så god. Läs mer
  • Kristin W skrev om Paraden
    God mat, trevlig miljö, servicen bra. Vi hade en mycket lyckad kväll. Läs mer
  • Christina G skrev om Paraden
    Ett glas vitt vin, räkor med grönsaker +banana split
    bra service
    levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • Anders L skrev om Paraden
    Fantastisk service, trevlig atmosfär men senigt och segt kött. Läs mer
  • Maria E skrev om Paraden
    Middag för 2pers. Musslor var stängda och efter påpekan kom det in ett fat med nya oöppnade. Vi enades då att köket inte hade koll. Överkokt pasta i veg rätt men smakerna satt. Men. aldente behövs för texturen annars vara mjuk gröt. Stolarna coola men tyvärr inte längre så bekväma mer roliga att se på. Läs mer
  • Roney L skrev om Paraden
    Trevlig personal och lokal. Maten (Mixed grill) var pampig och fint upplagd. Köttet var dock drypande av fett och när såserna till också var feta blev det hela alldeles för slibbigt. Läs mer
  • Karin T skrev om Paraden
    Mycket god mat
    Tog aningen lång tid att få maten men värt att vänta på Läs mer
  • Kajsa D
    Kajsa D skrev om Paraden
    Jag rekommenderar ofta Paraden till mina nära och kära. Jag fullkomligt älskar maten och personalen och servicen. Känns som man kommer hem till ett kompisgäng och får ett riktigt trevligt häng! Läs mer
  • Katarina L skrev om Paraden
    Trevlig stämning, bra service och god mat. Läs mer
  • Frida v skrev om Paraden
    Mysig miljö, trevlig personal och utsökt mat! Läs mer
  • Tua H skrev om Paraden
    Allt toppen, mycket roliga rätter att välja på och toppenbra service i skön avslappnad miljö!
    Enda var en förvåning att duplings var friterade!
    Mycket nöjda! Läs mer
  • Anna G skrev om Paraden
    We had dinner with 6 persons. It was easy to book and the table was laid when we arrived. Extremely nice Environment! Quick and efficient service. I'd been to Paraden before and knew what to expect. The food was good but not fully to the level that I had had previous times when I visited the restaurant. Thatäs why 4, and not 5. I recommend Paraden and will gladly return. Läs mer
  • Sonja T skrev om Paraden
    Vacker miljö och god mat! Deras scramled ägg med surdegsbröd var väldigt gott Läs mer
  • Lina K skrev om Paraden
    Åt dagens rätt som var en underbart god ankrätt. Alltid bra service och fantastisk personal på Paraden. Läs mer
    Bockholmengruppen gillar detta
  • caroline w skrev om Paraden
    Mycket trevlig, duktig personal och god mat. Läs mer
  • Frida D skrev om Paraden
    Underbart ställe med god mat och trevlig service, är så glad att denna restaurang finns i vårt område! Läs mer
  • Mats R skrev om Paraden
    Trevlig och smidig service, bra välkomnande. Bra smak och snygga presentationer av maten.
    Uppfyllde våra förväntningar Läs mer
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Paraden
    Det var ett alldeles fantastiskt restaurangbesök. Superbra service otroligt god mat och dessutom var sällskapet strålande. Helt grymt.
    Har tidigare besökt flera av Bockholmens andra restauranger och var inte det minsta besviken denna gång. Dessutom var detta Paradens bidrag till Musikhjälpen 2017 och de inbjudna gästerna på denna middag har i sin tur mot att de får vara med på middagen satt in pengar på annan valfri organisation, bl a barncancerfonden, rädda barnen, Läkare utan gränser, barnen i Jemen, min stora dag. Läs mer
  • Bengt W skrev om Paraden
    Husets vin - kanon. Grillmix-jättebra men hade föredragit kryddkorvar och kycklingbitar i stället för en större kycklingbit som var svår att dela på fyra. Mycket bra personal! Första gången vi var där. Vi återkommer. Läs mer
  • Edvard S skrev om Paraden
    Maten var god, smårätterna gick däremot inte så bra att dela på. Skulle varit bättre med två mindre tacos istället för en mellanstor. Trevligt välkomnade av hovmästaren, servicen vid sittningen var däremot inget vidare. Servitören var stressad och inte så service inriktad. Mysig lokal och stämning, god mat men servicen kan man förbättra Läs mer
  • Elin M skrev om Paraden
    Paraden var extremt hjälpsamma med alla mina allergier. Riktigt bra service Läs mer
  • Josefine C skrev om Paraden
    Åt god middag, trevlig personal! Läs mer
  • Sara U skrev om Paraden
    Mycket bra och serviceinriktad personal
    Hög ljudnivå och tätt mellan borden drar ner betyget något. Läs mer
  • Maria B skrev om Paraden
    Åt middag. Mycket folk (helt fullt) i restaurangen, trevlig stämning. Väldigt stressad personal drog dock ner intrycket, även om de absolut gjorde sitt bästa. Maten OK men inte fantastisk. Läs mer
  • Cecilia H skrev om Paraden
    Fint bemötande.
    Bra service.
    Min mat var god men väninnans torsk var inte genomkokt. Läs mer
  • Tove H skrev om Paraden
    Alltid god mat och toppservice! Läs mer
  • Anders J skrev om Paraden
    4p, huvudrätter och dricka med efterdits, Hög service och bra.bemötande. Läs mer
  • Hermine C skrev om Paraden
    Vi hade ”eget rum” men det var mycket brus utanför gardinen. Det enda som drog ner betyget något.
    Den supercharmiga kyparen och den goda maten får toppbetyg Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Paraden
    Urtrevlig lokal
    Fint mottagande
    Bra mat ( Wallenbergare ) kanske önskat den något saftigare )
    Helhetsomdömme 👍 Läs mer
  • Sophia K skrev om Paraden
    alla rätter var väldigt goda
    trevlig miljö, kunnig och trevlig personal med bra service nivå. god vällagad mat
    hade hört att maten var god men att servicen inte var så bra av bekanta vilket vi inte alls upplevde. Läs mer
  • Ihla H skrev om Paraden
    Bättre service får man leta efter och maten är alltid tillfredsställande. Vi är så nöjda stammisar. Finns ingen konkurrens i kvarteren häromkring. Läs mer
  • Marianne C skrev om Paraden
    Maten var fantastiskt god. Miljön i restaurangen var estetiskt tilltalande och personalen och servicen mycket bra. Det enda som inte var perfekt var den höga volymen på musiken. Ni är inte ensamma om detta men det är svårt att föra ett samtal. Jag rekommenderar gärna er men kommer att säga att ljudvolymen är hög så att den som vill kan förbereda sig på detta. Läs mer
  • Kevin A skrev om Paraden
    Bra bemötande, bra service och en fantastisk lokal med mat i toppklass. Läs mer

Valhallavägen 147, 115 31 Stockholm