Bockholmengruppen Catering & Event

Bockholmengruppen Catering & Event

• Badge2019

Välkommen till Bockholmen Catering & Event! Vi är en etablerad cateringverksamhet som arrangerar både små och stora event. Du kan anlita oss i hela Stockholm och även i Stockholms skärgård. Vårt mål är att dela med oss av våra största intressen - människor, mat och dryck. Vi levererar alltid efter våra kunders önskemål och...

12 omdömen om Bockholmengruppen Catering & Event

Sedan starten hos Reco 2017

Delara B
Skrev om Bockholmengruppen Catering & Event

Fantastik mat som va lätt att ta med och laga för 20 personer. Alla gäster blev extremt imponerade över både smakerna och den genomtänkta menyn samt de generösa portionerna! Kommer garanterat använda Bockholmen Catering och Event flera gånger framöver samt rekommendera dem till vänner och bekanta! Tack!!

Angelica A
Skrev om Bockholmengruppen Catering & Event

Vi hade julfest på kontoret där Bockholmen hjälpte oss med trerätters sittande middag och snittar. Trevlig och professionell personal. Vi hade höga förväntningar och det levde de upp till, bokar gärna samma koncept en annan gång!

Lydia M
Skrev om Bockholmengruppen Catering & Event

Bockholmengruppen Catering och event organiserade våran julfest på kontoret. Fantastisk service och grym mat. Vi kunde slappna av och roa oss medan de skötte allt i kring. Kommer definitivt anlita Bockholmengruppen igen. REKOMENDERAS STARKT!

Centigo K
Skrev om Bockholmengruppen Catering & Event

Jag beställde catering för ett jobbevent och beställde Middagsbuffé Nybrogatan 38. Vi var väldigt nöjda med både service och mat!

Kinnevik K
Skrev om Bockholmengruppen Catering & Event

Bockholmengruppen är verkligen att lita på; från start med kontakt med projektledare som ger snabb återkoppling, till servicen vid själva eventen (som är så bra att man knappt märker av den) och kvaliteten på den fantastiska maten. Vi använder oss framförallt av Bockholmengruppen då vi har våra viktigare event, eftersom vi vet att det kommer bli bra!

Petter E och 2 andra gillar detta
Nelly N
Skrev om Bockholmengruppen Catering & Event

Vi har främst bokat Bockholmengruppen för catering till event. Både jag och mina gäster har blivit bemött på ett proffsigt och trevligt sätt av både kontaktperson samt personal på plats. Mina förväntningar har varit olika beroende på storlek av event, men framför allt när vi bokat "full" service har det överstigit alla förväntningar då Bockholmen på bästa tagit hand om allt ifrån mat och bar till plock och disk från början till slut. Jag har överlag en grym inställning till Bockholmengruppen då allt ni gör håller hög kvalité.

Bockholmengruppen och Petter E gillar detta
Pwc P
Skrev om Bockholmengruppen Catering & Event

Catering, middagar och luncher. Mycket bra bemött av Sandra. Hade höga förväntningar som alla infirades. Mycket nöjd med Bockholmen som leverantör under flera år.

Ångaloppet Å
Skrev om Bockholmengruppen Catering & Event

Sedan några år använder vi alltid Bockholmengruppen Catering. God mat, bra service och prisvärt. Ser ingen anledning att byta till någon annan.

Susanna B
Skrev om Bockholmengruppen Catering & Event

Bockholmengruppen var superproffsiga när de ordnade all mat och servering till en examensfest som vi hade för 100 personer. Allt från planering till festkväll var smidigt, trevligt och roligt. Maten var fantastiskt vällagad, våra vänner pratar ofta om hur gott det var. Vi kommer absolut att välja Bockholmengruppen igen när det är dags för ett nytt firande.

Axel J
Skrev om Bockholmengruppen Catering & Event

Vi beställde en superlyxig drink som skulle levereras ute på ö med enbart båttransport. De är grymt snabba på återkoppling vilket gör dem lätta att samarbeta med. Ett underbart bemötande med inställningen att allt går att ordna. Vi hade höga förväntningar och fick en helt perfekt leverans med toppenpersonal och fantastisk mat och dryck. Vi fick inte heller några överraskningar när fakturan kom. Enkel och tydlig. Toppklass hela vägen - vi återkommer gärna för det var bästa samarbetet på väldigt länge! Hurra för Bockholmengruppen!

Finin V
Skrev om Bockholmengruppen Catering & Event

Jag har köpt cateringtjänst för större fest med många olika variabler. Proffsig flexibel personal som fattar kundens behov före, under och efter evenemanget. Planeringen och genomförandet funkande perfekt.

Baker & Mckenzie B
Skrev om Bockholmengruppen Catering & Event

Anlitade Bockholmen i samband med en middag vi hade för utländska gäster. Fick ett trevligt och proffsigt bemötande trots att vi var lite krångliga och gjorde mycket ändringar, ville få ner priset, etc. Jag tyckte Bockholmen levde upp till mina förväntningar och jag fick den service och hjälp vi behövde för att arrangera denna viktiga middag. Det blev en lyckad middag med god svensk mat från Bockholmen! Vi jobbar gärna med Bockholmen igen.