Bockholmengruppen Catering & Event

Grev Turegatan 35, 114 38 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Bockholmen Catering & Event!

Vi är en etablerad cateringverksamhet som arrangerar både små och stora event. Du kan anlita oss i hela Stockholm och även i Stockholms skärgård. Vårt mål är att dela med oss av våra största intressen - människor, mat och dryck. Vi levererar alltid efter våra kunders önskemål och ser till att tillställningen blir lyckad och minnesvärd.

Vi har de förutsättningar som krävs för att fixa det mesta och tar köket dit du inte trodde att det var möjligt. Kontakta oss så hjälper vi dig att realisera just din idé!

Läs vad 9 kunder tycker om Bockholmengruppen Catering & Event

• 2019-11-11

Centigo K skrev om Bockholmengruppen Catering & Event
    Jag beställde catering för ett jobbevent och beställde Middagsbuffé Nybrogatan 38. Vi var väldigt nöjda med både service och mat! Läs mer
  • 2019-10-24

Kinnevik K skrev om Bockholmengruppen Catering & Event
    Bockholmengruppen är verkligen att lita på; från start med kontakt med projektledare som ger snabb återkoppling, till servicen vid själva eventen (som är så bra att man knappt märker av den) och kvaliteten på den fantastiska maten. Vi använder oss framförallt av Bockholmengruppen då vi har våra viktigare event, eftersom vi vet att det kommer bli bra! Läs mer
    Petter E, BJÖRN V, Bockholmengruppen gillar detta

Nelly N skrev om Bockholmengruppen Catering & Event
    Vi har främst bokat Bockholmengruppen för catering till event.

Både jag och mina gäster har blivit bemött på ett proffsigt och trevligt sätt av både kontaktperson samt personal på plats.

Mina förväntningar har varit olika beroende på storlek av event, men framför allt när vi bokat "full" service har det överstigit alla förväntningar då Bockholmen på bästa tagit hand om allt ifrån mat och bar till plock och disk från början till slut. Jag har överlag en grym inställning till Bockholmengruppen då allt ni gör håller hög kvalité. Läs mer
    Bockholmengruppen, Petter E gillar detta

Pwc P skrev om Bockholmengruppen Catering & Event
    Catering, middagar och luncher. Mycket bra bemött av Sandra. Hade höga förväntningar som alla infirades. Mycket nöjd med Bockholmen som leverantör under flera år. Läs mer
    Petter E gillar detta

Ångaloppet Å skrev om Bockholmengruppen Catering & Event
    Sedan några år använder vi alltid Bockholmengruppen Catering. God mat, bra service och prisvärt. Ser ingen anledning att byta till någon annan. Läs mer
    Petter E gillar detta

Susanna B skrev om Bockholmengruppen Catering & Event
    Bockholmengruppen var superproffsiga när de ordnade all mat och servering till en examensfest som vi hade för 100 personer. Allt från planering till festkväll var smidigt, trevligt och roligt. Maten var fantastiskt vällagad, våra vänner pratar ofta om hur gott det var. Vi kommer absolut att välja Bockholmengruppen igen när det är dags för ett nytt firande. Läs mer
  • Axel J

2019-10-22

Axel J skrev om Bockholmengruppen Catering & Event
    Vi beställde en superlyxig drink som skulle levereras ute på ö med enbart båttransport. De är grymt snabba på återkoppling vilket gör dem lätta att samarbeta med. Ett underbart bemötande med inställningen att allt går att ordna. Vi hade höga förväntningar och fick en helt perfekt leverans med toppenpersonal och fantastisk mat och dryck. Vi fick inte heller några överraskningar när fakturan kom. Enkel och tydlig. Toppklass hela vägen - vi återkommer gärna för det var bästa samarbetet på väldigt länge! Hurra för Bockholmengruppen! Läs mer

Finin V skrev om Bockholmengruppen Catering & Event
    Jag har köpt cateringtjänst för större fest med många olika variabler. Proffsig flexibel personal som fattar kundens behov före, under och efter evenemanget. Planeringen och genomförandet funkande perfekt. Läs mer

Baker & Mckenzie B skrev om Bockholmengruppen Catering & Event
    Anlitade Bockholmen i samband med en middag vi hade för utländska gäster. Fick ett trevligt och proffsigt bemötande trots att vi var lite krångliga och gjorde mycket ändringar, ville få ner priset, etc.
    Jag tyckte Bockholmen levde upp till mina förväntningar och jag fick den service och hjälp vi behövde för att arrangera denna viktiga middag.
    Det blev en lyckad middag med god svensk mat från Bockholmen! Vi jobbar gärna med Bockholmen igen. Läs mer

Grev Turegatan 35, 114 38 Stockholm