Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Hornsgatan kvarterskrog & barservering

• BadgeThreeYears
4.3
Boka bord Ring 08-518 040 00 Dela

Välkommen till Hornsgatan kvarterskrog & barservering! På Hornsgatan 81 i Zinkensdamm har vi slagit upp portarna till vår nya kvarterskrog. Vi utlovar god dryck och spännande mat i goda vänners lag såväl som filosofiska diskussioner med nya bekantskaper. Vår meny innehåller en livlig blandning från modern husmanskost till...

894 omdömen om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Beata A
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Fantastisk service och mycket god mat!

Alexander B
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Det var en resa i välkomponerad meny och smaker som satt precis på rätt ställe. Jag skulle varmt rekommendera denna restaurang du blir inte besviken.

Lotta E
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Bra mat, trevlig personal och mysig lokal. Kan varmt rekommenderas.

Petronella N
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

God mat och mycket trevligt bemötande från personalen. Rekommenderas!

Madeleine M
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Bästa entrecôte vi alla någonsin ätit, super personal och trevlig atmosfär. Stort plus att man får ha med hund, vi kommer definitivt tillbaka!

Elisabeth E
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Suverän service, god mat och trevlig personal.

Göran L
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Trevlig restaurang vid.zinkensdam tbane station Södermalm. Bra variation på menyn. Även mellanrätter.. Stor vinlista och flera viner på glas. Mycket trevlig service minded personal. Vi var 6 personer och alla fick in maten samtidigt.

Sven B
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Trevlig personal och god mat. Rekommenderas till vänner och bekanta.

Angelica S
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Trevligt och gott, perfekt för alla och hundar är välkomna.

Richard B
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Bra meny, trevlig stämning! Avslappnad personal, kanske lite mer än vad som var idealt!

Carolina Ö
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Jättemysigt och snyggt inrett. Jättebra service och fantastiskt mat, rek varmt!

Per Vidar L
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Väldigt mycket god mat och trevlig stämning för pengarna!

Niklas E
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Entrecoten vi åt var perfekt och bearnaisesåsen också. Rekommendera ett besök.

Stefan K
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Trevlig personal med ett varmt och gemytligt bemötande. Saknade en meny för barn men det fanns vuxen pasta, köttbullar (med potatismos)… Vi köpte råraka och köttbullar och de var väldigt goda.

Marie S
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Trevlig och god söndagsbrunsch. Vi återkommer gärna. Vänlig och glad personal.

Sophie B
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Trevlig och proffsig personal, god mat och härlig atmosfär! Vi var väldigt nöjda och kommer att gå hit igen!

Ingrid S
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Trevligt bemötande, god och vällagad mat till ett bra pris. Jag har varit på kvarterskrogen vid två tillfällen för att äta och jag har serverats mycket god mat båda gångerna. De personer jag har varit där med är lika nöjda som jag är.

Birgitta L
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Trevligt och kunnigt bemötande av personalen och god mat. Vi var 3 personer och alla var nöjda med mat och bemötande.

Eva B
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Trevlig och duktig service. Rolig och aptitretande meny. God och snygg mat med det lilla extra. Vacker lokal och framför allt flöt allt på smidigt men inte stressigt. Detta var andra besöket och jag kommer både komma tillbaka och rekommendera stället.

Erik A
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

mycket mysig och trevlig krog med fantastisk mat, goda drinkar och trevlig personal

Hugo J
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Trevlig och familjär personal med lagom uppvaktning. Restaurangen ligger i finns lokaler med trevlig inredning och hade alldeles lagom hög bakgrundsmusik. Även maten levde upp till förväntningarna med trevligt småplock till förrätt samt goda kött och pastarätter, carbonaran var otroligt krämig och god!

Marianne R
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Vi blev mycket bra bemötta. Vi var 9 personer och fick sitta lite privat. Jag hade inga förväntningar egentligen. Men min son har varit där ett par gånger med sin son. Och tyckte det var bra. Maten var mycket god. Vi åt olika rätter och vi var alla mycket nöjda. Vår servitris var mycket glad, trevlig, uppmärksam och professionell. Vi firade min 80-årsdag. Vi drack champagne, åt olika förrätter, olika varmrätter (röding, oxfilé och andra kötträtter, och till slut olika efterrätter.) Jag kan verkligen tänka mig ett återbesök och att rekommendera restaurang Hornsgatan 89.

Agneta A
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Trevligt bemötande Fin miljö, fräscht och nytt tygservetter vid bordet och frottéhanddukar på toaletten ger det lilla extra för att höja upplevelsen av besöket. Åt en supergod vegetarisk rätt. En mycket trevlig kvarterskrog på Hornsgatan :)

Sara J
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Otroligt ställe! Så bra mat och vibe. Entrecoten är heeeelt fantastiskt!

Johan E
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Så glad att ni blivit min kvarterskrog!

Kjell K
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Trevlig personal. Trevligt att få ta med hunden. Trevligt att hunden fick vatten. Trevligt att vi fick ett trevligt bord. Sammanfattningsvis: Trevligt!

Nicoline I
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Trevlig och omsorgsfull personal förhöjde stämningen och kvällen. Maten helt okey

JOHN E
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Trevlig miljö. Personalen var bra. Maten smakade gott.

Margareta S
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Vi fick god mat, personalen var jättetrevlig och servicen perfekt!

Lotta H
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Bra service, god och prisvärd mat. En härlig kvarterskrog!

Louise B
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Jättetrevlig personal och fantastisk mat! Jag blev positivt överraskad! Vi åt entrecôte

Petra F
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Trevlug personal o härlig miljö

Kristina H
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Skön stämning i restaurangen, med skön bakgrundsmusik och sorl från baren. Trevlig personal, kommer gärna tillbaka!

Katinka G
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Var och åt lunch där. Jag kan bara säga att allt var helt fantastiskt, både maten och bästa servicen! Tack för en jätte fin lunch upplevelse!

Gunilla B
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Väldigt trevligt bemötand. Mötte oss. Jag ser att du har en hund. Kanske den vill ligga här. Mjuk o skön hundkorg. Fick också en skål med vatten Utsökt dagens rätt. Lagom fisk med goda kryddor och perfekta goda små potatisar. Även chokladbiten till kaffet var en positiv överraskning.

Per C
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

God mat trevlig personal. Vi var 5 vuxna och 3 barn. Alla var så nöjda.

Per G
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Trevlig atmosfär. Normal till hög kvalitet på mat och dryck.

Anna C
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Personlig och uppmärksam service.

Marie Ö
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Alltid supertrevlig service. Personligt och bred meny som passar alla. Till och med en hel hundmeny 👍🏻

Inger S
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

God mat å bra service Bra viner

Staffan L
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Mkt bra bemötande. Trevligt. Fin lokal. Maten kunde haft mer tryck i smakerna. Mjäkigt men ok.

Olle R
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Mycket trevlig och uppmärksam personal. God mat till rimligt pris.

Harriet K
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Very warm welcome and throughout the service. Good food and beer. Liked the ambience, particularly the music. Had a good local feel.

Siv J
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Ägg florentine, kunde ha varit lite mer lax, annars bra!

Ingemar G
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Väldigt bra service. God mat och skön atmosfär.

Björn S
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Blev tidigt trevligt kontaktad av Björn på Hornsgatan då jag stod på väntelista och fick då välja vilken tid jag ville komma.Väl där mycket trevligt mottagen av alla och fick Björn som servitör. Åt deras traditionella råbiff och det var råbiffsdebut i mitt 58 åriga liv och den var underbar. Fick bra dryckestips och har bara gott o säga om maten, drycken, miljön och vänliga bemötandet av alla men speciellt Björn. På återseende Mvh Björn Strelin

Margareta N
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Trevlig miljö, jättegod mat och väldigt trevlig personal.

Kristina W
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Bra service god mat hög mysfaktor

Lena A
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Riktigt mysig krog med urtrevlig personal! Hade min hund med och vi fick en perfekt plats lite ifred. Åt dagens som var riktigt gott liksom vinet till. Hit kommer vi fler gånger!

Theresa och Christer H
Skrev om Hornsgatan kvarterskrog & barservering

Vänligt bemötande i dörren, sen visade till ett bra bord. Vi åt lite av varje; Ägg Benedikte, regnbågslax och buffelmozzarella, allt mycket gott, samt drack cava till det. Det tog lagom tid att vänta. Det bästa var ändå servitrisen, otroligt trevlig, serviceminded och ärlig, henne gillade vi skarpt! Det här var mitt andra besök på två veckor och kommer definitivt gå dit igen!