Alla kategorier Restaurang Stockholms län Solna Bockholmengruppen Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen, 170 78 Solna — Visa karta

I Stockholms innerskärgård hittas guldklimpen Bockholmen Hav & Restaurang. Vår meny erbjuder god variation av fisk och skaldjur även klassiska kötträtter som ni sedan avnjuter i en vacker och behaglig skärgårdsmiljö nära stan. Vi fokuserar på högklassig service som alltid ser till att sätta gästens önskemål i fokus. Välsmakande viner och omsorgsfullt lagad mat av hög kvalitet i kombination med harmonisk interiör och atmosfär kommer göra er kväll fulländad! Utöver vår excellenta restaurang kan vi även arrangera så väl konferens som bröllop. Välkommen ut ur storstadspulsen!

Läs vad 4063 kunder tycker om Bockholmen Hav & Restaurang

• Solveig S
    Solveig S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Åt middag med mina barn och deras respektive. Fantastiskt läge och jöttegod mat. Trevlig personal och hörligt att se båtarna glida förbi👍 Läs mer
  • Pauline E
    Pauline E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig och flexibel personal. Alla som arbetar är glada och har mycket energi - det smittar av sig! Stor omtanke om både barn och vuxna! Fantastisk mat och utmärkt service! Läs mer
    Bockholmengruppen, Nikolin V gillar detta
  • Leah S
    Leah S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Brunch -det var en skön dag och satt ute på terassen. Bra brunch med god dessert. Personalen var trevliga. Läs mer
  • Olof N
    Olof N skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi köpte en en flaska rött vin. Maten och kava redan betalt.
    blev verkligen bra bemött av personalen. God mat och dryck samt mysig omgivning. Läs mer
  • Leida L
    Leida L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Brunch på uteserveringen. Omgivningen är underbar! Läs mer
  • Hans W
    Hans W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Åt en väldigt god middag , med en toppen service av personalen! Läs mer
  • Rebecca R
    Rebecca R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    En god brunch med mycket gott i en underbar miljö med trevlig personal! Läs mer
  • Malin M
    Malin M skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Åt god 3-rätters söndagsmiddag, trevlig personal men det tog lite lång tid att få vår mat. Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Brunchen i solen på uteserveringen är magiskt bra!! Både mat, stämning o bemötande! Läs mer
  • christine t
    christine t skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Morot från Gotland! Mkt god och fint rosevin från Bockholmen Läs mer
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Otroligt fin miljö vid vattnet och god brunch på fina råvaror. Rekommenderas! Läs mer
  • Krister S
    Krister S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi var en grupp som hyrde Orangeriet på Bockholmen. Mycket trevlig miljö, fantastiskt god mat och bra service. En helkväll! Läs mer
  • Björn G
    Björn G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket varierad beställning för 4 vuxna och 3 barn. God mat och snabb och vänlig sservice.
    Totalt en bra upplevelse. Läs mer
  • Kicki A
    Kicki A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Maten var utsökt och service mycket bra.
    Restaurangen ligger dessutom otroligt fint. Läs mer
  • Malin K
    Malin K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Underbar miljö! Blev dock lite besviken på brunchen, inte så mycket att välja på och det som fanns var ok men hade högre förväntningar. Läs mer
  • Jeanette W
    Jeanette W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Middag på vardgskväll. Servicen kunde varit bättre i form av uppmärksamnhet men maten var god Läs mer
  • Margret V
    Margret V skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Absolutely great service for brunch on a beautiful terrace in lovely surroundings. The food was outstanding, as were the drinks. One thing that was lackig (according to my continental European taste): selection of bread. Other than that, nothing to improve. I'll definitely be back! Läs mer
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    ............................... Läs mer
  • Robert S
    Robert S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    God mat men väldigt stressigt ... mycket liv, högljudd personal, Läs mer
  • Karina A
    Karina A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    As is far too often the case in Stockholm restaurants the service staff can be surly and unattentive and unprofessional and that’s just the hostess I’m talking about!

We had reservations and arrived 2 minutes early. Yet despite seeing us standing there she ignored us and went about her business making us wait five minutes beyond our reseved time. One asks oneself “why? What motivates such lousy service in this city?” This is a tiny restaurant in the middle of no where and here they have 4 guests coming to spend upwards of probably 2500kr. Why would we not be greeted with a smile and found a good table in the sun with comfortable chairs as we requested?

Anyway the food was okay but the menu lacks both finesse and character not to mention choices. Certainly not worth the price and together with the standard poor Sthlm service I will not be returning here despite living within walking distance. Läs mer
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastisk miljö, vackert väder och underbar inramning. Maten var jättegod! Läs mer
  • Emma B
    Emma B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    God mat och fint ställe men service var dålig! Läs mer
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    God mat och trevlig personal! Läs mer
  • Björn
    Björn skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    3-rätters middag för två. Mycket god mat och dryck, mycket vänlig och bra service, härlig miljö. En stjärna ryker då det kändes som en del av personalen var oerfaren, kanske under upplärning inför sommaren? Mycket grejer hamnade på golvet... Läs mer
  • Roger M
    Roger M skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Möts av ”tjena tjena” och får sedan åvänta i 5 min på hovmästaren.
    Vinet till varmrätten glöms bort.
    Lammet var obalanserat och alldeles för sött. Dock väl grillat. Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Maten är mycket bra och har alltid varit. Däremot var servicen inte bra denna gång. Har varit på Bockholmen under många år och vid många tillfällen men denna gång var inte service bra. Tog inte beställning på dryck vid ankomst, saknades bestick vid dukning, missade att ta beställning av mat från flera av gästerna och vi fick påminna, glömde att servera en del av det vi beställt. När ett vin var slut rekomenderades ett som kostade 3x det vi ville ha. Jag vet att ni kan bättre och det brukar vara bättre men när man har gäster/kunder med så måste det flyta lite bättre med service. Vi var 6 personer och det bör man kunna hantera. Hur som helst kommer komma tillbaka men som sagt servicen kunde varit bättre igår. Läs mer
  • Carin C
    Carin C skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Åt deras söndagsmiddag som kändes väldigt prisvärd. Mkt mat och god mat för en rimlig kostnad.
    Trevligt bemötande och en härlig utomhus-miljö. Läs mer
  • Barbro H
    Barbro H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Brunch. Jättegott allting och fantastisk, uppmärksam personal. Kaffet kunde dock vara lite starkare... Underbar miljö utanför också, fantastiskt att kunna vila på maten utanför vid vattnet i sköna korgstolar. Läs mer
  • Liselott H
    Liselott H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra mat, bra o trevlig service Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Brunch. bra bemött. att äta lite gott.. fin miljö Läs mer
  • Lars U
    Lars U skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Familjemiddag i mysig miljö och med mycket trevlig personal. Läs mer
  • Emelie G
    Emelie G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Åt förrätt och varmrätt för två personer; fantastisk röding och makrill, vällagat och vackert. Läs mer
  • Anna J
    Anna J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig och gott
    Mårten var snakelike, men lite för salt och stabbig. Trots att jag valde soppa och fisk
    Ont om toaletter. Läs mer
  • Hans A
    Hans A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Dagens lunch och ett glas rött. Läs mer
  • Inga-britt G
    Inga-britt G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt bemötande och god mat. Suveränt läge. Läs mer
  • Bodil W
    Bodil W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Brunch
    Trevligt bemötande
    Bra service
    Maten var god, men höll inte den där superupplevelsen som jag fått tidigare.
    Pocherade äggen var kalla (inte som man önskar, ljumna)
    Gravlaxen var för salt.
    Bra utbud av gröna rätter.
    Barnen saknade pannkakor. Läs mer
  • Britt L
    Britt L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig vacker miljö,god brunch alert personal👍 Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Underbar miljö, trevlig personal och inte minst fantastisk mat ! Kommer tillbaka Läs mer
  • Maj-Louise O
    Maj-Louise O skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bokade en födelsedagslunch och bokningen gick väldigt smidig och bra. Hade dock förväntat mig lite roligare tilltugg till champagnen innan men sa ok till det som erbjöds (nötter och chips). Lite förvirrat mottagande innan vi fick vårt bord en trappa upp. Suverän plats och att vi fick sitta avskilt. Dock kände vi oss lite bortglömda stundtals och fick vänta men blev kompenserade. Maten var fantastisk och vi kände oss nöjda ändå. Miljön är fin och huset gammalt men härligt. Dock bör man tänka på att trasiga glödlampor över matbordet och gammal juldekoration på balkongen borde fixas. Läs mer
  • Ulf G
    Ulf G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Brunch i strålande sol!

Mycket vänligt och väl bemött!

Lite för oerfaren betjäning vid smörgåsbordet...

Högt ställda förväntningar infriades!

Kommer gärna och snart tillbaka! Läs mer
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Brunch! Fantastisk trevlig och serviceinriktad personal. Vi hade aldrig varit där tidigare så vi hade inga förväntningar, men efter igår skulle vi vilja påstå att de har en av Stockholms bästa bruncher sen är ju utsikten bedårande. Tack! Läs mer
  • Maija V
    Maija V skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Middag med 5 kompisar, utmärkt mat och bra och trevlig personal. Trevligt med bra alkoholfria dryckesalternativ. Härlig miljö. Kan varmt rekomendera. Läs mer
  • Lars K
    Lars K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Superhjälpsam personal och riktigt god mat. Min Wallenbergare var den bästa jag har ätit. Läs mer
  • Christer B
    Christer B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Maten var jättebra men personalen uteblev*, vinerna halvbra och för få att välja mellan.

*(De fanns för få i serveringen. Klar irritation). Läs mer
  • Mary B
    Mary B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Middag för tre personer. God mat o bra servis. Dock väldigt svårt att få notan delad!! Läs mer
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fyra lunch jättebra och fantastisk miljö Läs mer
  • Anneli W
    Anneli W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi hade en väldigt trevlig kväll på Bockholmen. Service, bemötande, mat, vin, miljö - allt får toppenbetyg! Läs mer
  • Sigrid R
    Sigrid R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Tyvärr blev vi mycket besvikna. Maten var inte av samma höga standard som det brukar, styckningsdetaljerna var inte alls bra. Servicen var stressad och innan vi kommit till huvudrätten började de duka av, duka borden inför morgondagen. Slamra med bestick och bära saker fram och tillbaka, inte särskilt med middagsro direkt. Vi brukar komma titt som tätt men det dröjer nog till nästa gång... om alls. Läs mer
  • Krister G
    Krister G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    God mat och bra service i en härlig miljö. Läs mer
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Lite trångt men i övrigt väldigt god mat och passande viner enligt rekommendation från er personal. Läs mer

Bockholmen, 170 78 Solna