Alla kategorier Restaurang Stockholms län Solna Bockholmengruppen Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen, 170 78 Solna — Visa karta

I Stockholms innerskärgård hittas guldklimpen Bockholmen Hav & Restaurang. Vår meny erbjuder god variation av fisk och skaldjur även klassiska kötträtter som du sedan avnjuter i en vacker och behaglig skärgårdsmiljö nära stan. Vi fokuserar på högklassig service som alltid ser till att sätta gästens önskemål i fokus. Välsmakande viner och omsorgsfullt lagad mat av hög kvalitet i kombination med harmonisk interiör och atmosfär kommer göra er kväll fulländad! Utöver vår excellenta restaurang kan vi även arrangera så väl konferens som bröllop. Välkomna ut ur storstadspulsen!

Läs vad 2669 kunder tycker om Bockholmen Hav & Restaurang

• Isabell M
    Isabell M skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig miljö och bra bemötande från personalen. Litet brunchbord, med saknad av några fler varma rätter, men över lag väldigt bra.
  • Maria J
    Maria J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra mat, bra service, uppmärksam personal på allergier. Fick en specialkomponerad efterrätt, vilket var superbra!!
  • Christina E
    Christina E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket trevlig och lugn miljö. Fantastiskt god och välkomponerad söndagsmiddag
  • Johan D
    Johan D skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Tycker tyvärr att serveringspersonalens bemötande inte var den bästa, vidare var min huvudrätt (hjorten) inte heller av den standard jag hade förväntat mig av denna typ av restaurang. Er prisnivå signalerar att ni vill vara en av Sthlms bättre restauranger, tyvärr är ni fortfarande en bra bit ifrån detta.
  • Carla C
    Carla C skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket bra service, vi hade med vår dotter (14 månader) och vi fick en bra bord för att kunna sitta bekväm med henne , väldig god mat
  • Gunnel L
    Gunnel L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Lite struligt pga dubbelbokning men god mat och ok service
  • Catrine D
    Catrine D skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra service under middagen, men kallt att vi behövde stå utomhus och vänta till kl 17.00, då bordet var bokat. Hade varit trevligt om vi kunnat släppas in i baren några minuter innan istället för att stå ute och frysa!
  • Carin F
    Carin F skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Lite rörigt med bokningen. Ordnade sig fint när vi kom dit.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Det var väldigt lite mat för den summan pengar som brunchen kostade. Det var också väldigt hög ljudnivå med så många bord på liten yta. Jättefin plats med vacker utsikt, men service och upplevelsen på plats kunde vara bättre.
  • Lars-Göran O
    Lars-Göran O skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig miljö.
    Dessvärre var hjortsteken felskuren och full av hinnor, det vill säga den var seg. När vi sa till togs kritiken negativ. När man kom in med ny tallrik var maten kall och dåligt påfylld och hälften av köttet var segt- igen. Jag fick uppfattning att jag var grinig och besvärande.
    Min man tog biff- tatar till förrätt och kände sig sjuk på natten av köttet som "åkte upp och ner".
  • Mats J
    Mats J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Erbjudande om en 4 rätters meny.
    Som vanligt, mkt bra bemötande och bra kvalite på serverade rätter.
  • Lollo A
    Lollo A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket trevligt bemötande! Suveränt god mat och rekommenderar detta t alla
  • Christina W
    Christina W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Köpte en deal via Lets deal, restaurangen får absolut högsta betyg, trevlig personal och mycket god mat. Går garanterat hit igen och väldigt trevlig miljö.
  • Karina H
    Karina H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Maten var god, bra service. Tyvärr kom rätterna in för snabbt på varandra.
  • Anna A
    Anna A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Allt jätte bra! Både service och fantastisk mat på denna fina restaurang.
  • Michael M
    Michael M skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mysig restaurang i en fantastisk miljö. Vi blev mycket väl servade vid bordet till en vällagad och välsmakande fjällröding ned tillbehör. 👍
  • Roger K
    Roger K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Snabb service, rimligt pris för vad man får och förrätt, efterrätt och varmrätt var riktigt bra.
  • Helena R
    Helena R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastisk mat och service! man blir aldrig besviken här.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Unik miljö -- en restaurang i en gammal grosshandlarvilla, på en holme strax intill fastlandet. Hög klass på köket och trevlig service.
    Särskilt speciell blir miljön förstås en vacker sommardag, då fjärden glittrar utanför. Rekommenderar då särskilt att man tar en brunch och njuter av livet.
  • Stina H
    Stina H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Otroligt mysig restaurang och jättehärligt bemötande! Kan tänka mig att det är superhärligt att gå hit på sommaren och äta på uteserveringen men det var väldigt mysigt nu i mars med, fantastiskt kött!
  • Annika I
    Annika I skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket trevligt bemötande från bokning till serveringen på plats. Åt 4 rätter och var nöjd med samtliga. Mycket gott. Lite begränsad emny för de som inte vill ha kött eller fisk. 3 rätter med blomkål som alternativ var kanske i mesta laget.

Våra förväntningar på kvället uppfylldes definitivt!
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Underbar mat, miljö och personal. Fantastiskt
  • Milena J
    Milena J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vacker miljö, trevlig personal och väldigt god mat.
    Lite för små portioner, allt i övrigt får en femma i betyg.
  • Ulla J
    Ulla J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi var mycket nöjda med besöket.
  • Kara K
    Kara K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jag har ännu inte besökt Bockholmen...var tvunget att boka av p g a sjukdom hos mina gäster... Mvh Kara
  • Åse B
    Åse B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Hög mysfaktor.Mat utöver det vanliga, tillagat av kocken med stor skicklighet där smakerna är helt suveräna.Serveringspersonal mycket vänliga.
    Helhetsintrycket helt enkelt en guldkrog.
  • Björn Z
    Björn Z skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Gott, prisvärt & trevligt att få njuta en trerätters söndagsmiddag i "hemma-hos"-miljö med magnifik skärgårdskänsla - nästan mitt i stan.
  • Silvio R
    Silvio R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi bokade brunch för 5 personer till klockan 14. Vi kom en halvtimme före detta klockslag, och blev snorkigt bemötta och uppmanade att ta en promenad. Det snorkiga attityden och bemötandet fortsatte sedan med tydlig uppmaning om att inte ta mat innan vi beställt dryck, och när en i sällskapet väljer att dricka vatten bemöts det med en klart nedvärderande fnysning. En vänlig fråga om vi kunde få ett annat bord än det närmast dörren (där kalldraget är rätt påtagligt och ingen fönsterutsikt) besvarades med att det andra lämpliga bordet var "bortlovat" (igen med en ton som lämnar övrigt att önska).
    Maten var till största delen utmärkt, även om de vegetariska vårrullarna är en mindre lyckad nödlösning.
    Andra delar av personalen visade en klart bättre attityd, men helhetsupplevelsen blev klart lidande.
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket trevligt ställe som vi kommer att besöka igen. Bra mat, trevlig personal. Kan bli en del besök i sommar på deras uteserverings-varianter.
    /Kjell, Carina, Ida och Simon
  • Anna Sofia O
    Anna Sofia O skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra mat, utmärkt service men dock gick allting lite för fort, vi hann knappt äta färdigt innan nästa rätt ställdes fram, nästan så att vi kände att de ville få iväg oss fort inför nästa sällskap.
  • Jan B
    Jan B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra service, bra mat, bra utsikt, bra miljö.
    Lite trångt men gemytligt.
  • Karl-Gustaf F
    Karl-Gustaf F skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Att besöka Bockholmen för brunch en solig vårdag är en upplevelse. Dessutom trevligt bemötande och god mat.
  • Nina P
    Nina P skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Återkommer hela tiden till bockholmen. Mysig atmosfär. Trevlig service. God mat. Kan bara rekommenderas.
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra bemötande vid bokning, dock blev det lite strul pga att min mejladress blev fel....fick göra om bokningen. Gillade dock inte att man måste bekräfta bokningen med kortnummer.
  • Peter B
    Peter B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Utmärkt bemötande i en lung avslappnad miljö nära stan. Passade utmärkt för hela familjen.
  • Eva N
    Eva N skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Utmärkt buffé med fräscha rätter. Vänlig personal. Trångt - men det var förväntat i den här något trånga lokalen.
    Ett utmärkt ställe för en brunch, men jag har även varit här på julbord och middag.
  • Lena G
    Lena G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jättegod brunch, hög kvalitet på maten. Bra service och härlig lokal. Boka i tid, blir fullt fort.
  • Karin L
    Karin L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fräscht, vällagat trevlig personal. Kommer gärna tillbaka
  • Bernt J
    Bernt J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Maten var mycket god, men det var trångt och personalen kändes ointresserade.
  • Ulrica E
    Ulrica E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bedårande läge vid vattnet, mysig miljö, varmt och ombonat och mycket trevlig personal!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastiskt mat, service och dryck!
  • Catharina D
    Catharina D skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Väldigt nöjda! Mycket god mat och bra service!
  • Nevim A
    Nevim A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fin service och god mat! Rekommenderas
  • Sara M
    Sara M skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket god mat, lagom portioner, trevlig service minded personal och jättemysigt sällskap.
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantasiskt God mat och ett superbra vintererbjudande med "Gå två, betala för en "
  • Kin T
    Kin T skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    En Supermysig kväll i härlig miljö med supertrevlig personal och väldigt god mat. Ja som sagt, bara Superlativ!!!!
  • Nina L
    Nina L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    God mat och utmärkt service! Vi hade en mycket trevlig kväll på Bockholmens restaurang.
  • Mimmi B
    Mimmi B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Otroligt bra service och god mat
  • Kristian W
    Kristian W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jättebra mat, fantastisk personal och en underbar utsikt. Vi har hittat en ny favoritrestaurang
  • Roland W
    Roland W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra service, fint restaurang och bra mat. Dåligt golv so bårdet va dåligt placerad

Bockholmen, 170 78 Solna