Alla kategorier Restaurang Stockholms län Solna Bockholmengruppen Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen, 170 78 Solna — Visa karta

I Stockholms innerskärgård hittas guldklimpen Bockholmen Hav & Restaurang. Vår meny erbjuder god variation av fisk och skaldjur även klassiska kötträtter som ni sedan avnjuter i en vacker och behaglig skärgårdsmiljö nära stan. Vi fokuserar på högklassig service som alltid ser till att sätta gästens önskemål i fokus. Välsmakande viner och omsorgsfullt lagad mat av hög kvalitet i kombination med harmonisk interiör och atmosfär kommer göra er kväll fulländad! Utöver vår excellenta restaurang kan vi även arrangera så väl konferens som bröllop. Välkommen ut ur storstadspulsen!

Läs vad 4355 kunder tycker om Bockholmen Hav & Restaurang

• Stefan A
    Stefan A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    jag Gillar Bockholmen och har varit kund där de sista 8 åren. Vi har vår representation ofta på Bockholmen. Kocken kan sin sak. Servicen perfekt. Men något har hänt. Hängmörad entrecote, nej det var det inte. Vinkunskap lite pinsam kan jag tycka. Med de priser som gäller måste det bli bättring. Läs mer
  • Emma Å
    Emma Å skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Alltid supergo mat, mysig atmosfär och proffsig personlig service Läs mer
  • Curt B
    Curt B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Hade besök från USA och ville visa våra gäster en lite annan sida av Stockholm. Vi vart alla väldigt positivt överraskade vad gäller platsen, bemötandet av personalen och den fantastisk goda maten. Kommer definitivt tillbaks - tack! Läs mer
  • Josefine J
    Josefine J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket folk på en liten buffé, vi blev lite stressade eftersom brunch sittningen är 2h. Läget är magiskt. Maten ok, dock 20min innan vi blev erbjudna någon dricka Läs mer
  • Katarina R
    Katarina R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fin service och god mat.Rökigt i lokalen pga öppen eld.Var lunchrestsurangbesök. Läs mer
  • Nikolajs P
    Nikolajs P skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket bra! Mycket bra! Mycket bra! Läs mer
  • Jens G
    Jens G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Kanske 10:e gången jag var där. Hade bokat bord för 4 personer för söndagsmenu. Väl framme informerades vi att söndagsmenun var slut fast vi där 18.00. Man ville inte erbjuda något alternativ så det var bara att välja ala carte istället. Dåligt start. Så vi valde annan mat som dock smakade mycket bra och hovmästaren var snäll mot min dotter på 7 år. Läs mer
  • Annika L
    Annika L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jättegod mat och kanonbetjäning i en underbar miljö Läs mer
  • Kerstin V
    Kerstin V skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bokat övervåningen på Bockholmen för 30 pers. Det var fint att vi kunde ta drink på bryggan först i det fina vädret. Det var flexibelt.
    Uppe i rummet var dukningen inte klar trots genomgång innan.
    Det blev mycket trångt och väldigt hög ljudvolym, några material för att dämpa ljudet vore bra.
    Maten var god och uppskattades av alla dock besvärande med den branta trappan ned och köerna till maten.
    Flexibelt att personalen dukade efterrätter i lilla rummet bredvid vårt men de efterrätterna (choklad tårta, paj och en tårta med mjuk maräng kändes som om de var färdigköpta, inte kul.) Kaffet tog slut flera gånger.

vi blev mycket bra bemötta och personalen var trevlig.

Generellt matchade våra förväntningar (vi har haft brunch där för 12 gäster flera gånger och även ätit middag) med vad vi fick, men jag är nog inte beredd att boka för 30 pers igen pga trängseln m.m. som jag nämner ovan.

Tyvärr slutade det med att vi bara blev 29 pers men betalade för 31. Det borde vi nog själva ha kollat.

Hälsar Kerstin Läs mer
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra service och mycket god mat. Fin miljö. Läs mer
  • Dag S
    Dag S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig plats, men köket behöver nog gå en kurs i vegetarisk matlagning. Välsmakande, men det är konstigt att den som komponerar måltiden inte funderar på sammansättning. Potatis och sparris blir väldigt mycket kålhydrater, men resten då? Och hur kan man som enda vegetariska alternativ ha en förrätt baserad på sparris och en huvudrätt baserad på sparris? Läs mer
  • Lena D
    Lena D skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    God mat o fin miljö o trevlig personal Läs mer
  • Kerstin G
    Kerstin G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt bemötande och mycket god mat och dryck på vår lyxbrunch, som vi hade på brunchens dag i solsken.Besöket motsvarade alla mina förväntningar, även vädret! Läs mer
  • Therese K
    Therese K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Härligt ställe, trevlig personal och god sundaybrunch Läs mer
  • Karin Ö
    Karin Ö skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket trevligt och god mat, bra antal rätter. Varmrätterna var inte jättebra tyckte jag. Mkt trevligt bemötande. Vi kommer tillbaka😁 Läs mer
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Suverän kombination av mycket god mat, charmig personal och härlig skärgårdskänsla, både inne och ute. Läs mer
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastiskt trevlig miljö och otroligt trevlig servis.
    Maten lagad med kärlek och omsorg. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Björn S
    Björn S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    En väldigt trevlig brunch. Härligt bemötande från personalen! Läs mer
  • Salim K
    Salim K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Utmärkt brunch, trevlig uteservering och riktigt bra service. Läs mer
  • Magdalena B
    Magdalena B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig personal, maten smaklös. Åt brunchen. Revbensspjällen torra och utan smak. Tråkiga tillbehör, smaklös Skagen på ngt bröd, smaklöst pocherat ägg...oklart vad som passade med vad. Tråkigt helt enkelhet.

Desserterna samma sak...smaklöst, tråkigt gammal ost, Citronpajen med ”maräng”...smakade inget. Chokladtårtan va god...kakorna smaklösa.

Trevlig ren och fin lokal, fin personal! Men det är ju maten man går ut och äter för. Känslan va att man kunde gjort det bättre själv... Läs mer
  • Anna T
    Anna T skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    God mat och fantastik personal! Jättemysigt ställe. Rekommenderas! Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Smidigt och trevligt bemötande att boka bord för lunch. Vänligt bemötande när jag med mitt större sällskap kom till restaurangen. Fräsch meny med goda alternativ för alla. Ett mycket lyckat besök i fantastisk inramning. Bockholmen visade sig från sin bästa sida. Bra jobbat! Hälsningar Helena Selin, If. Läs mer
  • Rebecca E
    Rebecca E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Brunchbuffé där köket inte alls hann med. Märktes på köer och kvaliteten. Men trevlig personal! Läs mer
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Brunch
    Bra bemötande av personal, han som stod vid buffén kunden inte svara på någon av ens frågor vad det var för mat eller om det innehöll gluten eller nötter.
    Förväntning, trodde på större utbud och bättre smaker. Helt ok
    Fin mysig miljö, dock lite för dyrt för det som ingick. Läs mer
  • Ann-Charlotte K
    Ann-Charlotte K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi pt brunch i söndags.
    När jag/vi varit hos er tidigare har ni fått toppbetyg.
    Nu får ni inte lika bra betyg! Maten är inte lika arbetad/hemgjord, inte samma höga kvalitet och omsorg, inte samma utbud. Personalen känns inte lika engagerad som förr, är lite blasé och verkar lite trötta.
    Så om ni vill återfå ert goda renommé så måste ni "hosta upp" er ordentligt!
    Med vänlig hälsning, Lotta Kvarnhem Läs mer
  • Erika K
    Erika K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    jättegod mat och trevlig service Läs mer
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi var tre personer med tre hundar och vi hade en fantastisk kväll. Alla blev mätta och belåtna - alla sex! :-) Läs mer
  • Gunilla J
    Gunilla J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fin plats - en liten oas, vällagad mat och bra service! Rekommenderas! Läs mer
  • Mia V
    Mia V skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Sommar lunch pa verandan.
    Mycket god mat, trevlig serverings personal, mysig miljö med vacker utsikt en bit bort från stadens larm. Läs mer
  • Björn
    Björn skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Full pott på mat och service. Rekommenderas. Läs mer
  • Larry L
    Larry L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bjöd en kompis på 60-års lunch, blev en hamburgare resp biff
    vilka båda var perfekta
    Detta tillsammans med en omtänksam service och en improviserad dessert gjorde våran dag
    Det är sådant som gör att man kommer tillbaka
    /Gubbarna Läs mer
  • Eriksson M
    Eriksson M skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Väldigt bra och fint ordnat kräftkalas med mycket goda svenska signalkräftor och passande tillbehör. Kan klart rekommenderas för större sällskap! Läs mer
  • Scania T
    Scania T skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Tre rättersmiddag med kunder.
    Vi blev väl bemötta med trevlig, hjälpsam och kunnig personal. Läs mer
  • Sophie H
    Sophie H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Supermysig miljö, vällagad mat samt vänlig, avslappnad och professionell personal. Läs mer
  • Helene S
    Helene S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Dagens lunch. Personalen är mycket trevlig och man får ett personligt bemötande. Miljön är helt fantastisk och maten som serverades var mycket god även om en person i sällskapet ansåg att den portionen var lite liten. Det enda som störde mig var priset på en kopp vanligt bryggkaffe som på de allra flesta ställen ingår i priset vid dagens lunch men här kostar lika mycket som en stor latte på finfiken mitt i city. Trots detta så bara älskar jag det här stället, det är så mysigt, en lugn oas med skärgårdskänsla utan att behöva ta sig flera timmar med båt någonstans. Läs mer
  • Kamaljit K
    Kamaljit K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastisk miljö och trevlig personal. Vi blev inte lika imponerade av maten vilket var jättetrist. Entrecoten var inte så som jag hade förväntat mig, för övrigt hade vi en mysig kväll. Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fin miljöl, god mat och bra service! Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Lunch i Orangeriet, bra dialog med personalen som var flexibel och uppfyllde alla våra önskningar. Otroligt god mat och goda viner, totalt sett en perfekt dag! Läs mer
  • Sofie W
    Sofie W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt bemött och bra service. Maten var inte så bra som föräntningarna. Förrätten med löjrom var för mycket Creme fr saknade röd lök och toast. Köttet saknade smaker. Maten kunde varit bättre, miljön och servicen utmärkt. Läs mer
  • Gunnel J
    Gunnel J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Stabil meny med vällagad mat. Läs mer
  • Yousef Q
    Mikael J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mysigt Läs mer
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Väldigt bra mat och bra service Läs mer
  • LIsen S
    LIsen S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Åt lunch ute.
    Mycket trevligt bemött av personalen.
    Jag åt Bockisburgaren. Lite besviken på den. Mastig, ljummen och stelnad smält ost under brödet.
    Dock mycket trevlig lunch i mysig miljö och lätt att lägga till båten. Läs mer
  • Charlotte W
    Charlotte W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bemötande är alltid trevligt. Vid just det här tillfället var köttet segt. Vi avböjde att få maten utbytt..och efter det skedde ingen ansträgning till att få oss att lämna med en bättre bild.. Stället ligger dock helt fantastiskt! Läs mer
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Väl bemött, bokade en al'acart för 9pers + litet barn. Bra service, återkommer gärna. Läs mer
  • Margot A
    Margot A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    God mat och trevlig service.
    God mat och trevlug service kan man begära mer. Läs mer
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jättegod mat och viner! Bra service o mysigt atmosfär :) Läs mer
  • Miki O
    Miki O skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    There are a lot of restaurants with a nice view, sophisticated atmosphere in Stockholm.
    This is one of those and what's more the taste is always great and stable, just right salted whereas many restaurants fail. Läs mer
  • Berith G
    Berith G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig personal, men inte förekommande. Måste påkalla uppmärksamheten. Åt hamburgare, inget speciellt med den, lite torr. Kaffet hade stått på länge och var inte drickbart. Läs mer

Bockholmen, 170 78 Solna