Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen Hav & Restaurang

I Stockholms innerskärgård hittas guldklimpen Bockholmen Hav & Restaurang. Vår meny erbjuder god variation av fisk och skaldjur även klassiska kötträtter som ni sedan avnjuter i en vacker och behaglig skärgårdsmiljö nära stan. Vi fokuserar på högklassig service som alltid ser till att sätta gästens önskemål i fokus. Välsmakande viner och omsorgsfullt lagad mat av hög kvalitet i kombination med harmonisk interiör och atmosfär kommer göra er kväll fulländad! Utöver vår excellenta restaurang kan vi även arrangera så väl konferens som bröllop. Välkommen ut ur storstadspulsen!

Läs vad 7394 kunder tycker om Bockholmen Hav & Restaurang 2

2022-10-04 Verifierad kund
    Vi var två pers som käkade en lördagsbrunch. Miljön var mycket fin, bemötandet helt ok, och maten likaså - även om det inte blev någon kulinarisk superhöjdare. Jag ville ha en snaps, som aptitretare, men det fanns inte, vilket var en liten besvikelse.
    Min vän och jag har begått många julbord och buffeer de senaste 40 åren - jag skulle ge Bockholmen 7.2 av 10 poäng.
    2022-09-26 Verifierad kund
    Jättegod mat och fin service! Jättenöjda med vår vistelse!☺️
    2022-09-26 Verifierad kund
    God brunch och trevlig personal.
    2022-09-26 Verifierad kund
    En riktigt trivsam atmosfär med personlig service och mycket god mat . Vi återkommer hit gång på gång och blir aldrig besvikna.
    2022-09-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra variation på brunchrättrrna! Vi kommer gärna tillbaka!
    2022-09-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Fin mat. Väldigt trevlig och uppmärksam personal!
    2022-09-12 Verifierad kund
    trevlig och proffsig personal. fin miljö och god mat.
    2022-09-12 Verifierad kund
    Jättetrevlig personal, ett gott och bra urval på buffén samt en underbar och avslappnande miljö.
    2022-09-11 Verifierad kund
    Fantastisk miljö, trevlig personal och god mat.
    2022-09-11 Verifierad kund
    Fin miljö, bra service och supergod mat. Toppen helt enkelt! En riktig pärla!
    2022-09-11 Verifierad kund
    Väldigt gott och trevligt bemötande av personalen.
    Vi åt brunch och hade den senare sittningen., lite tråkigt bara att några desserter var slut :(
  • Marie H
    2022-09-08 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och snabb service.
    Vi käkade dagens lunch och den var supergod, dessutom till ett rimligt pris. Har varit här tidigare och kommer gärna igen. Älskar dessutom miljön - känns som man är ute i skärgården!
    2022-09-07 Verifierad kund
    Trevligt välkomnande. Positivt att vi fick eget rum att fira en födelsedag. Mycket god mat som passade alla i sällskapet. Vi kommer gärna tillbaka.
    2022-09-07 Verifierad kund
    en härlig lunch med mycket trevlig personal. Till och med vädret var strålande
    2022-09-06 Verifierad kund
    Grymt ställe! bra mat, grym service, härligt häng och område.
    2022-09-06 Verifierad kund
    Vi fick en fantastisk placering med stor uppmärksamhet och utmärkt service från personalen. Maten var verkligen att rekommendera. En härlig oas i en härlig omgivning
    2022-09-04 Verifierad kund
    Fantastisk brunch i skärgårdsmiljö!
    2022-09-03 Verifierad kund
    Förrätter/Mellanrätter var mycket bra. Dagens lunchrätt var en Paellavariant som var dålig. Servicen var ok.
    2022-09-03 Verifierad kund
    Bra service, trevlig och snabb samt mycket god mat! Allt mötte mina förväntningar. Sen att miljön är fantastisk skadar direkt inte 😉
    2022-09-03 Verifierad kund
    Lunch, bra mat och trevligt bemötande!
    2022-09-02 Verifierad kund
    Orangeriet var toppen! Personalen väldigt trevlig, flexibel o uppmärksam. Maten mycket god o mina gäster gillade home style upplägget. Jag har återvänt flera ggr till restaurangen som är underbart vackert belägen.
    2022-09-02 Verifierad kund
    Bra men inte så bra som man skulle önska med tanke på prisbild etc
    2022-09-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, bra service och god mat.
    Vi åt en god lunch för att fira framgångar inom vår arbetsgrupp.
    Vi satt på uteverandan vilket var en mycket trevlig upplevelse
    2022-09-01 Verifierad kund
    Vi blev väldigt trevligt bemötta och njöt av en fantastiskt god röding i en underbar miljö.
    Våra förväntningar var stora, det var inte första gången vi åt här.
    Förväntningarna uppfylldes med råge.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Trevlig upplevelse rakt igenom, från mat till service!
    2022-09-01 Verifierad kund
    Härlig miljö väldigt god mat och fin service
  • Leif S
    2022-08-30 Verifierad kund
    Servicen var perfekt, personalen var mycket trevliga och hjälpsamma.
    Vi hade höga förväntningar och år en födelsedagsmiddag.
    Tyvärr var inte köttet lika perfekt denna dag.
    2022-08-29 Verifierad kund
    Fin milö nära vattnet. Restaurang från sekelskiftet med god mat, sommartid kan man med fördel sitta utomhus.
    2022-08-29 Verifierad kund
    Helt ok personal, vänligt bemött men inget extra på något sätt. Har ätit både lunch och söndagsbrunch hos er denna vecka, och. Id båda tillfällen har servering och serveringspersonal varit rörigt, trots att det inte varit samma personal vid dessa båda tillfällen. Olika personer serverar, vet inte vad som är beställt, fel mat, olika väntetider i sällskapet för servering av kaffe, espresso och cappuccino. God mat, dock hårda pommes och entrecote för 345kr utan något extra alls kändes inte prisvärt. Sammantaget ok, men finns mer att önska speciellt gällande serveringen.
    2022-08-29 Verifierad kund
    Fräschaste skaldjur, mysig uteservering och bra service!
    2022-08-29 Verifierad kund
    Brunch. Maten bra. Osäker betjäning.
    Bemötandet av personalen ok.
    2022-08-29 Verifierad kund
    Bra service. Vänligt bemötande Utmärkt mat. Rikligt tilltaget. (Mixed grill)
  • Kerstin inger margareta G
    2022-08-28 Verifierad kund
    En underbar kväll med härligt sommarväder kryddades med supergod mat och vinet vi blev rekommenderade var väldigt passande till maten.
    Vi kommer gärna tillbaka!
    2022-08-28 Verifierad kund
    God ,mat bra service fin utsikt entrecote och röding
    Gott vin
    2022-08-28 Verifierad kund
    Trevlig plats, tyvärr var serveringspersonalen väldigt förvirrade. Exempelvis behövde vi påminna om våra drycker och varmrätten kom in i samma sekund som vi blev klara med förrätten. Maten var ljummen/kall. Synd.
    2022-08-28 Verifierad kund
    Bra service, god mat och väldigt trevligt ställe
    2022-08-28 Verifierad kund
    Allt var toppen matrn o servicen
    2022-08-27 Verifierad kund
    En underbar restaurang, vänligt bemötande, sååå fin miljö, sist men inte minst fantastiskt mat, det absolut bästa jag ätit på länge!
    2022-08-27 Verifierad kund
    Bra service och supergod mat.
    Stod på väntelista för bord och blev froffsigt uppringd när de såg att det fanns en lucka för oss.
    2022-08-27 Verifierad kund
    Mycket trevlig personal, god mat och bra service. Maten kom in snabbt och fiskrätten var fint tillagad och snyggt upplagd. Väldigt trevlig utemiljö med havsutsikt.
    2022-08-27 Verifierad kund
    Mycket vällagad, smakrik, vackert upplagd huvudrätt. Desserten god men snålt tilltagen för priset.
    Härlig utemiljö.
    2022-08-26 Verifierad kund
    Vad har hänt med denna tidigare mycket omtyckta och trevliga restaurang? Dålig mat och dålig service. Det enda positiva man tog med sig från kvällen var miljön och atmosfären.
    Kommer inte besöka er igen på ett bra tag och skulle inte rekommendera er till någon bekant.
    2022-08-26 Verifierad kund
    Vi blev vänligt bemötta och våra förväntningar infriades
    då vi åt lunch där och skulle titta på orangeriet som ett alternativ för en familjemiddag. Mycket trevlig miljö och bra mat......t.o.m fint väder.
    2022-08-26 Verifierad kund
    Uppmärksam och trevlig personal. Supergod mat! Röding, råbiff och portobello tillagade till perfektion. Stort beröm till kocken, eftersom även den vegetariska rätten var lagad med omsorg och finess.
    Vinrekommendationerna var lite besynnerliga, men efter provsmakning styrde vi upp detta.
    2022-08-26 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och lummig skön miljö. Ställer ligger så fint och ni har gjort det så trevligt. Gott och avslappnat. Då vi vid bokning hade uttryckt att vi gärna hade suttit ute och då ni hade en del uteplatser tomma så hade jag gärna sett att ni försökte få fram en ordnat utebord för oss 10 också (som en valmöjlighet för sällskapet). Vi är dock glada för att vi kunde flytta oss ut lite vid efterrätten. Vi är mycket nöjda!
    2022-08-25 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och bra personal.
    Hade väl inga riktiga förväntningar men blev glatt överraskade.
    Bra meny och riktigt gott! Härlig miljö!
    2022-08-25 Verifierad kund
    Fantastiskt trevlig personal, verkligt vällagad och riklig mat och restaurangen med omgivning är en sann gömd pärla. Högsta betyg!
    2022-08-25 Verifierad kund
    Trevlig och ombonad miljö med god service. Dessvärre var mitt sällskap inte nöjd med det kött som serverades - snålt tilltaget och mer som köttslamsor .
    2022-08-25 Verifierad kund
    En oas mitt i staden! Trevlig personal, idylliskt läge, och bra mat och dryck. Rekommenderas starkt både för officiella och privata sammanhang.
    2022-08-24 Verifierad kund
    Trevlig miljö maten var inget speciellt och en av efterrätterna fick vi lämna tillbaka