Alla kategorier Restaurang Stockholms län Solna Bockholmengruppen Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen, 170 78 Solna — Visa karta

I Stockholms innerskärgård hittas guldklimpen Bockholmen Hav & Restaurang. Vår meny erbjuder god variation av fisk och skaldjur även klassiska kötträtter som du sedan avnjuter i en vacker och behaglig skärgårdsmiljö nära stan. Vi fokuserar på högklassig service som alltid ser till att sätta gästens önskemål i fokus. Välsmakande viner och omsorgsfullt lagad mat av hög kvalitet i kombination med harmonisk interiör och atmosfär kommer göra er kväll fulländad! Utöver vår excellenta restaurang kan vi även arrangera så väl konferens som bröllop. Välkomna ut ur storstadspulsen!

Läs vad 2894 kunder tycker om Bockholmen Hav & Restaurang

• William H
    William H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Underbar plats med vacker omgivning. Trevlig personal men något rörigt, brunchen var absolut inget speciellt utan ganska tråkig och smaklös. De är mycket bättre på middagar.
  • Beatrice K
    Beatrice K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jättegod mat och bra service. Fantastisk utsikt vid vattnet om man sitter ute sommartid som vi gjorde. Något obekväm stol dock och lite litet bord. Kanske önskat några fler rätter. Extremt mysig toa. Åt brunch en lördag.
  • Carina L
    Carina L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Första besöket på restaurangen efter att bara hört positiva saker från vänner och bekanta. Restaurangen levde upp över förväntningarna. Fantastisk mat, bra service, bra bemötande och fantastisk miljö. Ett extra plus var bemötandet och hjälpen vi fick med maten när en i vår familj är allergisk mot ägg. Kunde snabbt ge oss ersättningsalternativ, ett stort plus. Vi kommer definitivt att komma tillbaka fler gånger.
  • Katarina G
    Katarina G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi bokade vår sommarmiddag med företaget på Bockholmen Hav & Restaurang. Vi var ca 30 personer och fick ett väldigt fint bemötande från restaurangen från första kontakt.
    De var väldigt flexibla i våra önskemål. Bl a önskade vi att få fördrinken serverad nere vid vattnet vilket inte var några problem. Efter middagen fik vi sedan hänga kvar i utebaren tills restaurangen stängde. Det var en mycket lyckad kväll från början till slut!
  • Maibritt J
    Maibritt J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vilket fantastiskt ställe på alla sätt och vis! Det blev en magisk kväll i orangeriet med top service och magnifik mat. Vi blev alla väldigt tagna av upplevelsen
  • Eva L
    Eva L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig miljö och trevlig personal.
    Vinterbrunchen var rikligare och större variation än den här sommarbrunchen. Saknade mer sill och skaldjursvarianter.
    Köttsidan var rikligare i vintras.
    Mätt och belåten alla fall.
  • Lena G
    Lena G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket gott o mysigt. Satt ute med härlig utsikt
  • Irene H
    Irene H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Allt var jättebra men för liten portion. Lägg på 1/3 mat men behåll priset.
  • Sanna E
    Sanna E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Hej,

God mat, men inte så mycket att välja på som förra året. Dessutom tog några rätter slut och det fanns inte mer att ta fram...inte lika bra service som tidigare.
    Jag har varit på middag ett 10-tal gånger de senaste 3 åren och jag upplever tyvärr att det har blivit lite sämre. Mindre portioner mat och det gäller även efterrätt och ost.
    Detta gäller både Brunch och middagar
  • Liselott H
    Liselott H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt bemötande på Bockholmen restaurang vid ankomst o servering. Mycket god mat men lite högt pris för lunch.
  • Staffan W
    Staffan W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mkt bra.......................
  • Bengt H
    Bengt H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Brunch söndag.
    Strålande sol, trevliga servitörer/kockar.
    Fantastisk mat o gott rosé.
    Tack för en härlig upplevelse.
  • Johan L
    Johan L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Härlig miljö !
    Hemtrevligt och Prisvärt
  • Stig G
    Stig G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    I allmänhet var bokningen med kort varsel samt bemötandet från restaurangpersonalen en mycket positiv erfarenhet. Urvalet i lunchmenyn var helt OK för vårt besök denna första, riktiga försommardag (19/5-17), vilket även vädergudarna skall ha en eloge för. Atmosfären på Bockholmen är unik som innerskärgård så nära storstadspulsen.
  • Elizabeth G
    Elizabeth G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Åt en mycket god middag. Vi valde att gå på de vinförslag som fanns till resp rätt. Toppen!!
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Härlig miljö och fantastiskt god mat!!
  • eva t
    eva t skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig personal. Bara buffé, mycket grönsaker.
  • Mari-Anne S
    Mari-Anne S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fint bemötande, utmärkt god mat, god service.
  • Roxana K
    Roxana K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt stället utmärkt personal och visst jag ska ditt med min familj .
    Maten var lite kallt.
  • Lars K
    Lars K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt och mycket bra som vanligt. Störmmingen var mycket god, små fina filer. TACK!
  • Anna-Lena H
    Anna-Lena H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket fin miljö och god mat. Ouppmärksam personal som inte någon gång frågade om vi ville beställa något att dricka utan vi fick själva kalla på personal både för dricka till mat o kaffe. Tyvärr tog också de flesta efterrätterna slut innan vi hann dit ca 15.30.
  • Gunilla R
    Gunilla R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Hej jag avbokade i går så ni verkar ha ett fel i ert system att ni skickar ut fråga till alla som har bokat men kollar inte om det skett en avbokning.
    Hälsningar
    Gunilla
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt och god mat, mysig miljö
  • Henning C
    Henning C skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket trevlig miljö och god mat och service
  • Linda K
    Linda K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    God mat och supermysigt ställe! Jag rekommenderar det verkligen :)
  • Anita B
    Anita B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    God mat och trevlig flicka som serverade. Vi firade en födelsedag och hade gärna suttit ute. Men regnet förstörde. Gästerna var från Göteborg och tyckte att Bockholmen ligger fantastiskt.
  • Lidia W
    Lidia W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Gott bemötande, fin miljö, tyvärr fanns inte alla maträtter från matsedel men det som serverades var gott.
  • Torsten B
    Torsten B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi var 3 personer som åt lunch, 2 dagen och 1 sommarsallad.
    Mycket bra. Det fina vädret gjorde inte saken sämre.
  • Bengt M
    Bengt M skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Brunch
    lite tight om tid att äta på!
  • Johan R
    Johan R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Skön lunch med en affärskontakt från England. Skönt att ha ett ställe i närheten av jobbet som är representativt. Dagens lunch kunde ha varit bättre. Åt Fish and chips som kändes lite själlös och torr. Kunden tog dock köttbullar vilket verkade vara en vinnare. Bemötandet och atmosfären var bra! Trots att matupplevelsen inte var topp har mitt förtroende för bockholmen inte rubbats.
  • Kjell P
    Kjell P skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Väl komponerade rätter som serverades trevligt och informativt. Vi återkommer!
  • Seán G
    Seán G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    från bordsbeställning framåt har det enbart varit service på högnivå - som alltid när det gäller Bockholmen. Personalen, maten, stämningen perfekt!
  • Lars E
    Lars E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig miljö och god mat.
    En del skrammel från köket.
  • Mia P
    Mia P skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastisk miljö, god mat och familjär stämning på personalens bemötande. Hit åker vi gärna fler ggr😃
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Hej Jag bokade en middag för 14 personer och igår kväll gick den av stapeln. Det var en överraskning för min man som fyllde 60 år. Jag har fått ett väldigt bra bemötande och alla har varit engagerade från första kontakten när jag träffade Mariela i mars till igår kväll då personalen var väldigt proffsiga och vänliga och maten mycket bra. Det var en hellyckad kväll.
  • Ola A
    Ola A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt bemötande, utmärkt mat och service.
  • Erik S
    Erik S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra bemötande från personalen. Det som var negativt var kön till brunchen som gjorde att halva sällskapet stod i kö hela tiden. Rörigt och trånkt. Även svårt med tillgängligheten på telefon innan då jag försökte ringa flera gånger och ändra i bokningen.
  • Jennie R
    Jennie R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Skärgårdsmiljön, oasen så nära stan, är Bockholmens starkaste kort. Prisvärd brunchbuffé där alla i familjen kunde hitta något gott. Dock ett litet minus för att innehållet i rätterna inte är förtydligade liksom att ytan för att ta brunchen är trång och stökig som ger en lätt stressig känsla. Men på det stora hela en njutbar upplevelse.
  • Mats B
    Mats B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Menyn ser "enkel" ut men kvalitén på alla komponenter är så hög att upplevelsen blir helt perfekt! Dessutom ett vacker gammalt hus men stilfull inredning och vänlig och uppmärksam personal. Vid vackert väder finns en härlig stor uteservering som kompletterar huvudbyggnaden. Charm, hög kvalitet och mycket mycket god mat gör Bockholmen till en ny favorit!
  • Margaretha M
    Margaretha M skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Hej!

Fantastisk miljö. Trevlig betjäning. Gourmetmat. Trist väder men det kan väl inte Bockholmen lastas för. Tack för en fin lunchupplevelse!
  • Pia S
    Pia S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Hej
    Jag har blivit mycketvtrevligt och vänligt bemött på alla sött o vis.
    Recomenderar er varmt till andra!
    Med vänlig hälsning,
    Pia Swan
  • Marie L
    Marie L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra mat, trevlig miljö men ett minus för lång kö för att hämta mat förmodligen beroende av att det var ett litet utrymme där maten var placerad. Kall äggröra blev också ett minus
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trångt vid bord och servering.
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Personalen var vänlig och tillmötesgående. Hörsammade också vår önskan om att sitta ganska bekvämt, eftersom vi var fyra äldre personer.
    Maten var mycket god och på det hela taget var vi nöjda med vårt besök. Det var första gången för oss, men vi kommer säkerligen att besöka restaurangen igen.
  • Hans G
    Hans G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Allt var så bra som vi förväntade oss vid lunchen för 1957 års studenter i Sigtuna. Jag är biased eftersom vi besöker Bockholmen mfl krogar i gruppen rel regelbundet.
  • Dennis K
    Dennis K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig atmosfär. God mat, snabb och påpasslig servering.
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi är jättenöjda! Vi åt söndagsmenyn som var jättegod. Även bemötandet var mycket bra.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt på alla sätt. Vi kom med båt och var frusna, blev väldigt väl omhändertagna.
  • Ylva P
    Ylva P skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bemötande utmärkt. Miljön likaså. Brunch bra förutom torrt kött. Drog kraftigt från ytterdörren som i ett öppnades o sedan glömdes stänga
  • Kristin O
    Kristin O skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi hade en jättetrevlig vistelse på bockholmen. Personalen var supertrevlig och alert på oss som gäster. Fin miljö och toppen mat på lunchbuffén. Har redan rekommenderat det till vänner

Bockholmen, 170 78 Solna