Alla kategorier Restaurang Stockholms län Solna Bockholmengruppen Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen, 170 78 Solna — Visa karta

I Stockholms innerskärgård hittas guldklimpen Bockholmen Hav & Restaurang. Vår meny erbjuder god variation av fisk och skaldjur även klassiska kötträtter som du sedan avnjuter i en vacker och behaglig skärgårdsmiljö nära stan. Vi fokuserar på högklassig service som alltid ser till att sätta gästens önskemål i fokus. Välsmakande viner och omsorgsfullt lagad mat av hög kvalitet i kombination med harmonisk interiör och atmosfär kommer göra er kväll fulländad! Utöver vår excellenta restaurang kan vi även arrangera så väl konferens som bröllop. Välkomna ut ur storstadspulsen!

Läs vad 3499 kunder tycker om Bockholmen Hav & Restaurang

• Sara R
    Sara R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastisk service från början till slut. Maten var gudomligt god och miljön stämningsfull.
  • Karl N
    Karl N skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastiskt! God mat, bra service och vacker miljö! Hela sällskapet var mycket nöjda med vårt besök hos er.
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Hej,
    Bokade bord samma dag vi nätet.

Vi åt tre-rätters och maten var väldigt bra tillagad och fint upplagd. Det fanns absolut inget att klaga på.

Försökte ringa restaurangen på em för att lägga till en person till på bokningen, men fick inget svar. Mailade då men adressen var till huvudkontoret, fick automailsvar med mailadressen till hovmästaren på restaurangen. Jag hade skrivit att vi chansade på att det skulle fungera. Vi hann inte gå någon återkoppling men det var inga problem att få plats.

Trevlig personal.
  • Martin H
    Martin H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Sönd 17 sept avnjöt vi en brunch hos er på Bockholmen. Det blir inte sista gången! Det var faktiskt en upplevelse - miljön, personal och maten. Toppklass. Vi återkommer å det snaraste och ska rekommendera Bockholmen till alla vi känner
  • Camilla T
    Camilla T skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Supermysigt att sitta på altanen och trevlig personal!
  • Anna-Lena L
    Anna-Lena L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Allt var till belåtenhet. Service + mat och dryck. Fin miljö. Har varit här förut.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Allt var till belåtenhet!
    Minus för att man inte kunde ha barnvagnen inne
  • Jenny D
    Jenny D skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastiskt! Suverän servis och vansinnigt god mat!
  • mikael o
    mikael o skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    trevligt bemötande från start, riktigt prisvärd söndagsmiddag med utmärkta råvaror. kanske fisken och moset kunnat läggas upp på ett annat sätt men det är mer för ögat. Dessert och kaffe dröjde dock lite längre än förväntat.
  • gdfgfg g
    gdfgfg g skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevliga hovmästare men oengagerad och ouppmärksam severingspersonal. God mat men trångt vid buffen. Fantastiskt läge!
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Brunchen var god men inget utöver det vanliga och personalen trevliga och hjälpsam. Utsikten och miljön var jättefin och det fungerar mycket bra med barn!
  • Christina E
    Christina E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket trevligt bemötande, god mat och fantastiskt gott vin. Som alltid omtänksam personal som gör sitt yttersta! Stort tack!
  • Ingerborg E
    Ingerborg E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Supertrevligt, mycket god mat. Många av oss hade aldrig hört talas om Bockholmen och var glatt överraskade.
  • Malin W
    Malin W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi hade kräfkalas i Orangeriet och det var så lyckat. Fantastiska kräftor och tillbehör. Supermysigt pyntat och väldigt trevlig personal! Alla plus och vill definitivt tillbaka snart igen! Kan varmt rekommendera detta ställe!! Fantastiskt med andra ord!!!
  • Helena K
    Helena K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig service och välsmakande mat.
  • Mikaela H
    Mikaela H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastiskt bra mat och trevlig personal!!
  • Lars M
    Lars M skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra service och dryckesrekommendationer. Förträffligt tillagad mat.
  • Aina G
    Aina G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bemötandet mkt trevligt ända från början. Vi var ett sällskap på fem som åt en god o riklig brunch en septembersöndag. Pga lokalens begränsade utrymme o att det var helt fullbokat gjorde dock ljudnivån det svårt att prata med alla runt bordet. Verkligt vackert beläget med havet alldeles nedanför o uteserveringarna måste vara härliga en fin sommardag. Den inglasade separata delen som man kan boka för ett större sällskap är helt enkelt fantastisk.
  • Janica K
    Janica K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bokade ett event för ett större sällskap som ville ha kräftskiva. Sällskapet slutade på 21 pers och de var jättenöjda med mat, dryck och personal. Jag fick väldigt mycket hjälp av Hilla med bokningen och var snabb att svara och mkt hjälpsam.
  • Marika Z
    Marika Z skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bokade på nätet det fungerade bra. Trevlig kväll med god mat och trevligt bemötande.
    Ringde och bad om ett bord där mina gamla föräldrar som hör mycket illa kunde få sitta så ostört som möjligt det antecnades utan löfte om att det gick att ordna.
    Blev dock besviken när vårt bord stod precis innanför ingången där extra många pacerade hela tiden.
    Mvh Marika Zetterberg
  • Berit T
    Berit T skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    underbar miljö
    trevligt bemötande
    rikliga portioner
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bockholmen är en fantastisk restaurang sim ligger väldigt fint. Trevligt bemötande från personalen.
  • Isa E
    Isa E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Väldigt trevlig personal och atomsfär! Maten var god och det fanns mycket att välja mellan.
  • Martina E
    Martina E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    God mat o trevlig bemötande i en riktigt trevlig miljö.
  • Fia M
    Fia M skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Av Personalen på Bockholmen får man alltid ett varmt och vänligt bemötande. Maten har alltid varit jättegod tillagad av fräscha råvaror. Miljön är intim och mysig. De får mina varmaste rekommendationer.
  • Per L
    Per L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra service. Kompetenta vinrekommendationer. Vällagad mat. Trevlig miljö.

Är det något man skulle önska är det en någon mer rätt som sticker ut lite från det "vanliga".
  • Helena V
    Helena V skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi hade en toppenupplevelse. Trevlig personal och god brunch!
  • Eva N
    Eva N skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Väldigt trevlig restaurang. Jag har varit där många gånger. Sista gången blev det dock ett fel på fakturan, vilket fick rättas till.
  • Jens R
    Jens R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Det är en stämningsfull lokal, som i ett "vardagsrum". Mat av god kvalitet och god service! Trots osäkerhet kring hur stort sällskap vi skulle bli var det inga sura miner.
  • Emilie W
    Emilie W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Det var utmärkt mat, vi åt Brunch. Personalen var trevlig och utsikten underbar. Vi rekommenderar!
  • Giorgio M
    Giorgio M skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Efter lite darrigt mottagande i pulpeten eftersom hovmästaren pratade länge i telefon så fick vi ett bra bord. Maten var fantastisk och servicen likaså. Matsalen kändes lite underbemannad med tanke på de många stora sällskapen och ett bröllop på övervåningen. Annars var allting jättebra
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Ligger magiskt vackert, god mat men lite trångt och högljutt inne i villan. Fin service!
  • Kristoffer N
    Kristoffer N skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Förrätten och huvudrätten var fantastisk. Underbar miljö och trevlig personal!
  • Cecilia Y
    Cecilia Y skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket trevligt bemötande. Känner mig nöjd med besöket!
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi är nöjda, trevligt och gott. Dock var min torsk för salt. .................
  • Arja H
    Arja H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Hej vi hade en kick-off på Bockholmen nyligen, vi var 22 personer och allt var lyckat från början till slut, bemötandet med fördrink, utsikten, maten framförallt - en trerättersmiddag som var jättegod. Det enda på minussidan var akustiken uppe på Ateljén där vi satt, det blev väldigt hög ljudnivå på en gång. Men allt som allt så var vi helnöjda.
  • Catharina B
    Catharina B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Själva bemötandet var OK, men maten var faktiskt inte alls god. Känns som att personalen ev kände det på sig för de frågade inte om vi tyckte maten smakade bra.
    Vi som beställde en kycklingssallad med chèvreost som ingen av oss tre som beställde den tyckte var god. För det första hade ingen uppfattat att det skulle vara potatis i, senvar den jolmig i smaken och kycklingen kändes torr och kokt (typ misslyckad stekning). Kändes som att man slängt ihop lite rester och det är inte alls den mat jag förväntade mig här. Har ätit räksalladen tidigare och varit supernöjd, men det här var inte värdigt Bockholmen :(
    De som beställde annat tyckte maten var bra. Normalt sett hade jag själv talat om det, men nu firade vi en kollega som fyllde 50 och chefen bjöd och det kändes inte snyggt att klaga inför chefen...
    /Catharina
  • Olivia L
    Olivia L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Brunchen var fantastiskt god! Bra variation och fina råvaror. Bra bemötande av personal. Kommer definitivt att återvända!
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig personal, fantastisk mat och fin miljö. Rekommenderas.
  • Andrea B
    Andrea B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    God mat, trevlig serviceminded personal och riktigt mysig miljö. Lär med stor sannolikhet komma tillbaka!
  • Susan G
    Susan G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket trevlig upplevelse, god mat och trevlig personal. Tyvärr upplevde vi dock att en i personalen var väldigt frånvarande. En söt men sammanbiten mörkhyad tjej som dukade av vårt bord mellan rätterna och sa absolut ingenting. Det drog ned upplevelsen lite!
  • Karin W
    Karin W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Brunch med många plus för den trevliga och tillmötesgående personalen och den goda maten. Restaurangen har ett fantastiskt läge vid vattnet och mysig atmosfär.
    Tyvärr ett minus när jag observerade en av kökspersonalen som skrollade på sin mobil lutad över en av köksbänkarna. Äckligt och ohygieniskt!!
    2017-09-15 Bockholmengruppen svarar Karin W
    Hej Karin!
    Tack för din feedback, jag ska absolut ta detta vidare med personalen. Hoppas vi får se dig igen som gäst här på bockholmen
    Vänligen//Mariela Ljusberg, Restaurangchef
  • Lena G
    Lena G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi har varit på söndagsbrunch på Bockholmen:
    - Jättegod mat
    - Lagom mycket mat på bufféborden
    - All mat var glutenfri
    -Trevlig personal
    - Lite trångt
  • Georg Ö
    Georg Ö skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt bemötande, bra service och mycket god mat!
  • Danne Ö
    Danne Ö skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Efter att jag kom in till knappa mitten på min förrätt hittar jag ett långt svart skägg/arm hår i maten, jag blev såklart äcklad och kallade till mig en servitör. Servitören tittade, bad om urskäkt och tog min talrik och hämtade en ny tom talrik (förrätten kom i en form att lägga upp själv på sin talrik) och servitören ville tydligen att jag skulle ta mer av förrätten jag fått med hår i. Vi fick sitta i säckert 10-15 minuter till innan han återvänder och frågar om jag är klar med min förrätt, självklart säger jag: det var ju hår i maten, det är klart jag inte tänker äta mera. Efter beställd blodig entrecote (fick en halvt genomstekt) så ville han sälja på oss efterrätt, men med tanke på hår i förrrätt och misslyckad stekning av en 325kr entrecote, så sa vi nej och bad om notan. Vi fick in notan och där stod 185kr för min förrätt... hur har man mage att ens försöka ta betalt för en maträtt med hår i som gästen anmärkt och skickat tillbaka mer än hälften av. Skandal.
  • Gunilla N
    Gunilla N skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket trevlig och kunnig servitör. Uppskattade att de hade ansträngt sig med att göra genomtänkt vegetariskt.
  • Mitra B
    Mitra B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    En fin solig och varm sensommardag. Bemötandet var väldigt bra. Servicen toppen.
    Vi valde fisk. Gott var det. Om jag skall önska mig vid nästa besökstillfälle är att krydda fisken lite mer. Vi kunde inte något salt eller peppar någonstans på något bord.
    Tack/Mitra Berensson
  • Najwa A
    Najwa A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig bemötande ,mycket vacker miljö.
    Rent och fint,maten var bra men väldigt begränsade rätters ,
    Eftersom jag var på brunch så kunde man ha mera rätter och mer alternativ,t ex. Mer vegetariska rätter .
    Annars ok
  • Emma N
    Emma N skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Allt var super bra. Trevlig personal å bra mat. Såg fräsht ut allt.
  • Gösta P
    Gösta P skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Snabba svar och flexibilitet. Lika bra som tidigare. Lever således upp till mina förväntningar och uppskattades även av övriga gäster.

Bockholmen, 170 78 Solna