Alla kategorier Restaurang Stockholms län Solna Bockholmengruppen Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen, 170 78 Solna — Visa karta

I Stockholms innerskärgård hittas guldklimpen Bockholmen Hav & Restaurang. Vår meny erbjuder god variation av fisk och skaldjur även klassiska kötträtter som du sedan avnjuter i en vacker och behaglig skärgårdsmiljö nära stan. Vi fokuserar på högklassig service som alltid ser till att sätta gästens önskemål i fokus. Välsmakande viner och omsorgsfullt lagad mat av hög kvalitet i kombination med harmonisk interiör och atmosfär kommer göra er kväll fulländad! Utöver vår excellenta restaurang kan vi även arrangera så väl konferens som bröllop. Välkomna ut ur storstadspulsen!

Läs vad 3227 kunder tycker om Bockholmen Hav & Restaurang

• Maria S
    Maria S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Underbar! Trevlig personal härligt utsikt och maten var supergod. kommer gå dit igen, många gånger!
  • Leonard C
    Leonard C skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jätte smidig bordsbokning med internet.
    Väldigt trevlig bemötande vid ankomst och visning till bord. Väldigt härligt att sitta ute på en fin sommar kväll.
    Alla fyra i våra sällskap var väldigt nöjda med maten:
    Servitrisen var exceptionellt trevlig och tog väl hand om oss.
    En jätte positiv matupplevelse!
    /L
  • Rosa L
    Rosa L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fin terass, god mat, bra service
  • Louise R
    Louise R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Supertrevligt som vanligt och räksalladen är så god
  • Suvi K
    Suvi K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Beautiful place with a nice view. Food was great and service as well! I will visit the restaurant again!
  • Maxwell A
    Maxwell A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra bemötande, väldigt god mat.
  • Lena B
    Lena B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Utmärkt mat, service och miljö! Återvänder gärna dit igen!
  • Eva S
    Eva S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jättetrevlig omgivning att sitta och äta en god lunch! Vi åt brunch . Huvudmålet var sådär men dessert och förrätt jättegott!
  • Ulla S
    Ulla S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Enkelt, snabbt och lättfattligt bokningssystem. Trevligt och bemötande av personalen. Firade dessutom en bemärkelsedag och alla våra förväntningar uppfylldes.
  • Lena G
    Lena G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi åt brunch. Helt ok mat. Servicen var mycket bra. Vänlig, proffsig och tydlig. Trevligt och mysigt som helhetsupplevelse.
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastisk service. Vi fick en bricka med kaffet för att avsluta en utmärkt lunchmåltid nere på bryggan. Helt enkelt toppen! Vi kommer tillbaka!
  • Annette O
    Annette O skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi blev trevligt bemötta trots att vi inte hade aktiverat Smartboxerbjudandet vi blev bjudna på. Det löste sig ändå under tiden vi åt. Vi är nöjda det var fint väder, trevlig personal och god mat för oss vuxna. Vår 15 åring hade nog inte gillat maten om hon hade varit med.
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    God mat - trevligt bemötande och perfekt utomhusrestaurang
  • Maximilian I
    Maximilian I skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket trevlig restaurang rakt igenom. Trevlig personal, miljö och lokaler. Mycket bra mat (Boullabaisse). Flexibel bokning och trots att vi var ett stort sällskap om 10 personer så uppfyllde personalen våra önskningar om att hellre sitta utomhur än inomhus.
  • Sigvard C
    Sigvard C skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Allt fungerade till stor belåtenhet inklusive filt, service och mat med fantastisk utsikt.
  • Natalie
    Natalie skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Servicen på restaurangen var fantastisk genom hela middagen! Trevligt bemötande och inga knusslighetet när vi ville beställa lite annorlunda till barnen.
  • Annkristin K
    Annkristin K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Dålig service. Fick drinkarna till förrätten och vinet 10 minuter efter maten kommit in.
    Med vänlig hälsning
    Ann Kristin Kongstad
  • Sara F
    Sara F skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    God mat men framförallt vacker utsikt!
  • Angela K
    Angela K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket god mat och trevlig miljö
  • Jan W
    Jan W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt entrebemötande. Bra bordsplacering mht att vi hade med oss en 2-åring.
    Vi valde att äta 2 x gravlax + 1 räksallad.
    Vi kände oss välkomna och vi blev nöjda med den serverade maten.
    Sammanfattningsvis kan vi tänka oss att återkomma vid något senare tillfälle.
  • Amanda T
    Amanda T skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Superbra service. Vi bokade för flera månader sedan och när vi kom dit fick vi veta att vi hade bord inomhus. Det var en besvikelse i och med det fantastiska vädret. Trots detta fick vi sitta utomhus under brunchen och sedan inta efterrätten nere på byggan. Toppen!!

Bra mat men efterrätterna kunde ni ha jobbat bättre på.
  • Elizabeth B
    Elizabeth B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Helt ok god mat& dryck ! Kunde ha varit lite mer att välja på ! Och uppdatera menyn på netet
  • Lise M
    Lise M skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket serviceinriktad personal på plats och också inom administrationen/bokningen.
    Miljön är ju fantastisk på Bockholmen och sammantaget med den goda maten som var smakfullt upplagd-allt sammantaget gjorde vår brunch till en minnesvärd tilldragelse.
    Servitrisen kunde ha varit lite mindre abrupt när hon slängde fram notan, något vänligt ord i stället för "vi stänger nu"!
  • Anders E
    Anders E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Miljön är mkt trevlig. Servicenivån ok utan att imponera. Vällagad mat men i förhållande till priserna är rätterna inga fynd.
  • Madelene J
    Madelene J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    God mat, dryck och gott bemötande. Vi satt utomhus och hade fått informationen att det skulle finnas värmare till alla borden men tyvärr låg vårt bord utanför. Lite kyligt men vi fick filtar. Förstörde ändå inte vårt helhetsintryck av restaurangen som vi gärna rekommenderar till andra
  • Padma S
    Padma S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fin och trevlig restaurang vid havet med mycket god mat. Lite små portioner bara.
  • Anette K
    Anette K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Hej! Mycket trevligt bemötande.
    Vi satt ute och då hade det varit trevligt med riktigt varma tallrikar då maten var lite kall då den serverades och blev kall mycket fort.
    Annars en mycket trevlig kväll.

Hälsningar Anette
  • Kerstin M.. L
    Kerstin M.. L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Tillsammans med två väninnor har jag som tradition att en gång varje sommar äta middag på Bockholmens veranda. Vi trivs med utsikten, omgivningarna och den goda maten och vänlig betjäning. Det händer att jag besöker Bockholmen med andra vänner också .En gång för ett par år sedan satt vi en kulen oktoberkväll i chambre séparée, Mycket lyckat,
    Till saken hör att jag är bosatt i Bergshamra och har Bockholmen på gångavstånd.
  • Therese G
    Therese G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Otroligt härlig omgivning med utmärkt service och väldigt god mat. Ett toppenställe att gå tillbaka till igen och igen.
  • Claes R
    Claes R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Under de snart 15 år som jag bott invid Stocksunds hamn, med en underbar utsikt mot bland annat Bockholmen, har jag och min hustru vid ett flertal tillfällen besökt den trevliga krogen och då alltid sommartid till lunch på den trevliga altanen.
    Vi går då en promenad över Stocksundsbron (ej så trevlig) och genom Stocksundstorp fram till Bockholmen.
    Här har vi alltid blivit väl omhändertagna och kunnat äta vällagad mat med passande vin.
    Vi har ännu inte kommit oss för att prova krogen kvällstid eller vintertid, men det kanske kan bli av framöver.
  • Olle R
    Olle R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Lätt att boka bord via nätet.
    Uppmärksam serveringspersonal.
    Mycket god mat.
    Trevlig miljö.
    Dock serverades förrätt och vin innan vi hunnit avsluta vår drink, vilket gav en stressig inledning på middagen. Här borde serveringspersonalen och köket haft bättre timing.
  • Theresa E
    Theresa E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt bemötande, härligt miljö, utmärkt mat.
  • Lars J
    Lars J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Tyvärr en favorit som faller bort

Dålig mat, rostad kyckling, kall och utan smak, både hustru och jag lämnade maten, tog bara några tuggor

Vi beställde glasskula och kaffet kom i expressfart, glassen fick vi fråga efter, när vi fick den var kaffet kallt.

Vi var där med gäster, efteråt, sade hustru och jag inte Bockholmen fler gånger

LARS JANESKÖLD
  • Lena H
    Lena H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Helt ok mat om än ej magisk. Underbar miljö. Servicen var bra. Stolarna lite obekväma men det funkade. Lite snålt fyllda vinglas ( vi köpte glasvis).
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Oerhört trevlig tjej som tog emot samtal om bordsbokning. Tror hon hette Cicci. Bra mat, trevliga servitörer.
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Härlig miljö, god mat och väldigt rar personal
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket trevlig miljö och trevlig och uppmärksam personal. Tack för god service.
  • Mikaela T
    Mikaela T skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Tyvärr motsvarade er brunch inte våra förväntningar. Va hos er på bockholmen förra året och va jättenöjda. Dessvärre va det inte lika bra i år. Maten va mycket sämre kvalitet och smaker, kändes som dålig stämning i personalen även fast vi fick helt ok servic. Våra drinkar smakade förfärligt så vi skickade ut dem igen, den som blandade drinkarna smakade och höll med, fick nya som tur var. Möblemanget känns sliter, fläckigt och nött.
    Jätte synd på ett tidigare trevligt ställe.
  • Monica T
    Monica T skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Var där med företagsgäster
    Alla var väldigt nöjda med både mat och service
  • Andrew M
    Andrew M skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Lovely location, excellent food!!!! Will definitely go back soon!!!
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastisk mat och miljö, lite loj servitris vilket tar ner helhetsintrycket!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Serviceminded servitör (Martin)
  • Curt C
    Curt C skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jättetrevlig personal. Helgbrunchen var definitivt inte prisvärd. Dåligt utbud och flera rätter kalla.
  • David J
    David J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Utsökt mat och jättebra service.
  • Sofia Y
    Sofia Y skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Skulle boka en överraskningsfest där till min väninna som fyllde 30. Dålig service från bokning till middag. Otydlig och otrevlig personal.
  • Sandra I
    Sandra I skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Väldigt trivsam miljö, bra bemötande, väldigt bra brunch.
    Vi gillade stället och återkommer mer än gärna fler gånger.
  • Maria R
    Maria R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Hej!
    Hovmästaren som var i tjänst den kväll som vi var hos er bemötte oss på ett mycket otrevligt sätt. Vi (2 pers) hade bokat flera veckor tidigare på nätet. Eftersom det var en fin kväll ville vi naturligtvis sitta på terassen. Trots att det var flera bord lediga, menade han att man måste boka terassplats för att få plats ute. "Det står på hemsidan". Vi kunde inte minnas att det fanns någon information om detta på er websida och har också kontrollerat att det inte finns något skrivet om detta.
    Hovmästaren var tydligt aggressiv och frågade t o m vad vi skulle ha gjort om det hade regnat?? Vi blev placerade inomhus, men till slut ordnades ändå ett bord utomhus, tack!. Tilläggas bör att han inte bemödade oss med en blick under resten av kvällen. Och det inte var fullsatt under de timmar vi var hos er.
    Servicepersonalen var däremot mycket trevlig, och maten fantastisk. Men inledningen på kvällen lämnar en besk smak i munnen och betyget kan tyvärr inte bli bättre än "3 tårtor"
  • Sören A
    Sören A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt bemötande och mycket trevlig 5 rätters middag, intressant och god rekommendation på viner.
  • Lars-Gunnar J
    Lars-Gunnar J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Smidig bokning. Trevlig utemiljö. God mat.
  • Christian L
    Christian L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt bemötande från ankomst till hemgång. Bra service och mkt trevlig personal. Åt i restaurangen med personalen på mitt företag. Var supernöjd med både mat och service. Besöket levde upp till mina förväntningar precis som de brukar göra!
    Tack

Bockholmen, 170 78 Solna