Alla kategorier Restaurang Stockholms län Solna Bockholmengruppen Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen, 170 78 Solna — Visa karta

I Stockholms innerskärgård hittas guldklimpen Bockholmen Hav & Restaurang. Vår meny erbjuder god variation av fisk och skaldjur även klassiska kötträtter som du sedan avnjuter i en vacker och behaglig skärgårdsmiljö nära stan. Vi fokuserar på högklassig service som alltid ser till att sätta gästens önskemål i fokus. Välsmakande viner och omsorgsfullt lagad mat av hög kvalitet i kombination med harmonisk interiör och atmosfär kommer göra er kväll fulländad! Utöver vår excellenta restaurang kan vi även arrangera så väl konferens som bröllop. Välkomna ut ur storstadspulsen!

Läs vad 2757 kunder tycker om Bockholmen Hav & Restaurang

• Agneta E
    Agneta E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi blev tvugna att avboka vår reservation hos Bockholmen pga en akut operation. Blev mycket positivt överraskad över det trevliga svarsmejlet (automatiskt) som jag fick i samband med avbokningen. Mycket sympatiskt och proffsigt. Vi har bokat brunch igen om 2 veckor vilket vi ser mycket fram emot.
  • Christer E
    Christer E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi åt hjortinnanlår som var segt och dessutom var portionerna snålt tilltagna.
  • Josephine S
    Josephine S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Över all förväntan! Så god mat!
  • Maria B
    Maria B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Ännu en underbar kväll i goda vänners sällskap på Bockholmen! Allt var toppen - från bemötande i dörren när vi kom , presentation av mat, hjälp med dryck, maten och extra hälsning i dörren när vi gick.
  • Christina S
    Christina S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi kom och blev genast emottagna och fick ypperlig service! Maten läcker och det öl som rekommenderats smakade utmärkt!
  • Dan S
    Dan S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Sammanfattningsvis blev besöket mycket bra med god mat, trevligt bemötande och fin miljö och utsikt. Dock var det lite för kallt i lokalen och vi frös lite
  • Tommy Å
    Tommy Å skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Dålig mat som serverades kall. Mycket besviken .
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket bra, baserat på både lokal, mat, bemötande etc. Kan varmt rekommenderas.
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fin atmosfär och trevlig personal.
  • Sofie v
    Sofie v skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jag reserverade via hemsidan men valde att inte vekräfta bokningen. Det var oklart om den åttonde personen jag resetverat för kunde ansluta till brunchen och jag vill inte behöva betala extra för det. Jag boksde därför brunch på ett annat ställe. Jag tycker inte om det faktum att man får böta om en person får förhinder och går hellre någon annan stans istället.
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastisk mat, god service och mysig miljö.
  • Gunilla F
    Gunilla F skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    God mat, fantastiskt trevlig och tjänstvillig personal. Och så ett underbart läge. Så nöjd.
  • Lotta K
    Lotta K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Charmig miljö inne och utanför, fullsatt men ingen störande ljudvolym, bara ett behagligt och skönt sorl. Skönt avslappnad och personlig personal, maten supergod, tilllagad och presenterad med omsorg. Särskilt plus för restaurangens gå två betala för en-erbjudande som vi nyttjade, då känns det lite extra lyxigt ;-)
  • Christina L
    Christina L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Helt fantastiskt bemötande av personalen och helt underbart god mat, toppklass
  • Eva A
    Eva A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastisk miljö. Harmoni och känsla av att befinna sig i hemmiljö. Mycket trevlig personal.
  • Rose-Marie K
    Rose-Marie K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastiskt bemötande och otrolig trevligt med bra service och supergod mat! Bockholmen blir det flera gånger.
  • Frank R
    Frank R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Hej!
    Här kommer våra synpunkter. Vi har tidigare besökt Bockholmen ett flertal gånger och varit väldigt nöjda. Den här gången kändes det inte lika bra.
    Maten: Den redan halvljumma förrättssoppan serverades i en stor kall skål och blev där ännu kallare. Huvudrätten, hjortstek, upplevdes också halvljummen på en nästan kall tallrik. I övrigt goda rätter men där man missar hur de borde serveras.
    Bemötande: Personalen verkade stressad. Vid tre tillfällen under kvällen blev personer ur vårt sällskap på 6 personer "näpsade". Ett helt onödigt och oprofessionellt beteende och något man inte förväntar sig på ett sånt ställe. Trist!
  • Annika P
    Annika P skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Otroligt god mat samt en fröjd för ögat. Trevlig personal. Dock fick vi ingen chokladtryffel som även skulle ingå i Lets Dealen. Ligger mycket vackert.
  • Eva W
    Eva W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastisk god mat och topp service.
  • Emma J
    Emma J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Toppen! Underbar middag av yppersta gourmetklass - mmmums. Mycket trevlig personal. Snabb servering. Rent och snyggt. Den sägenomsusade villan på ön i Bocksundet är en upplevelse i sig. Välskött!
    Tack!
  • Monica T
    Monica T skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Superb mat och mycket proffesionellt bemötande.
  • Natalia D
    Natalia D skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jättetrevlig personal. Maten var suverän, jättegoda ostar. Mysigt ställe. Kvalité och service var på topp! Kommer tillbaka med 100% säkerhet.
  • Angelica J
    Angelica J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Maten här är fantastisk! Läget är jättebra och personalen väldigt trevliga!
  • Jan E
    Jan E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket trevlig och kunnig personal, underbar miljö samt utsökt god mat. Svårt att hitta något att klaga på här :-)
  • Anna H
    Anna H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra service, mysig miljö och god mat! Buffén har inte så många alternativ att välja på så det gäller att man gillar det mesta. Efterräterna var sådär tyckte vi.
  • Alessandra W
    Alessandra W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi var inte riktigt nöjda... Liten buffé, inget särskilt. Mitt sällskap fick vin upphällt från en flaska som uppenbarligen inte öppnats samma dag. Småsnorkig personal. Ingen höjdare.
  • Jannice Ö
    Jannice Ö skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Maten var ljummen, gott, bra råvaror & väldigt bra service
  • Karin P
    Karin P skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi var så nöjda med vår besök. Miljon, maten och personalen / servicens var toppen.
  • George S
    George S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Åt påskbrunch på Bockholmen och stället var en överraskning med sin miljö och personalens otvungna bemötande av gästerna.
    No stiff upper lip here. Bra. Maten var okomplicerad och god.
    Återkommer gärna
  • Catharina T
    Catharina T skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra mat och hygglig service på denna restaurang
  • Lena K
    Lena K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt bemötande och god service. Dock kallt på övervåningen då dörr till balkong ej gick att stänga. Bra mat, saknade dock mer proteiner som ägg o ost, ev något mer kött än bara kyckling.
  • Eva H
    Eva H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Påsk brunchen tyckte vi erbjöd ett mycket tunt utbud. Saknade kött (endast kyckling) ägg i varianter och mer grönsaker och vegetariskt alternativ.
  • Helena L
    Helena L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt att komma till en ny vacker plats, okänd för alla i sällskapet. Litet men tillräckligt med mat och plats. Bra bemötande från personalen.
  • Justina K
    Justina K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Maten var utsökt och personalen var super trevlig.
  • Ingrid A
    Ingrid A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    vi bokade av pga sjukdom men kommer att gå den 2274 istället.
    MVH ingrid
  • Henric J
    Henric J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mysigt med trevlig personal o god mat!
  • Charlotte C
    Charlotte C skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    God mat, trevlig personal underbar miljö.
  • Maria L
    Maria L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket bra mat. Trevlig personal med ett bra bemötande.
  • Sean S
    Sean S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Väldigt bra service och mat! Mysigt ställe.
  • Ingrid P
    Ingrid P skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Väldigt god mat, gott bröd, fin miljö och trevlig personal. Enda minus är att det är ganska kallt inomhus. Trots fårskinn. En kofta rekommenderas.
  • Linda S
    Linda S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket bra upplevelse, hade varit där tidigare och varje gång är jag helnöjd med mat, service, stället, personalen :)
  • Helena Y
    Helena Y skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Gott och mysigt! Mycket trevlig personal!
  • Anders B
    Anders B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastis miljö både inne och utanför.
    Excellent personal. Kunnig och mjuk.
    Och himmelskt god mat.
  • Josefina J
    Josefina J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig ställ och Goda mat mycket prisvärd Söndags middag.
  • Elin L
    Elin L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    bra, härlig location vid vattnet. God mat
  • Ann-mari E
    Ann-mari E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt bemötande. God service. Fräsch o fantastiskt god mat
  • Adam M
    Adam M skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Pulvermos till förrätten på 300kr. Pulvermos till oxryggen för 500kr. Ingen mat stektes på plats utan värmdes endast. Nästan allt smakade kylskåp. Som kock skäms jag över att ha satt min fot på restaurangen.
  • Maria L
    Maria L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi var supernöjda med vår lördagsbrunch! Perfekt service och personalen såg direkt när vi behövde något utan att vara för påstridig, fantastisk mat med finess och fin miljö.
  • Larisa T
    Larisa T skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Allt var riktig bra- mat, personal, miljö!
  • Per W
    Per W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mysigt och trevlig personal. Dock lite väl trångt, kändes lite stressat. Rätterna kom i lite väl snabb följd.

Bockholmen, 170 78 Solna