Alla kategorier Restaurang Stockholms län Solna Bockholmengruppen Bockholmen Hav & Restaurang
Rekommenderat företag 2016 - Bockholmen Hav & Restaurang
Rekommenderat företag 2015 - Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen, 170 78 Solna — Visa karta

I Stockholms innerskärgård hittas guldklimpen Bockholmen Hav & Restaurang. Vår meny erbjuder god variation av fisk och skaldjur även klassiska kötträtter som du sedan avnjuter i en vacker och behaglig skärgårdsmiljö nära stan. Vi fokuserar på högklassig service som alltid ser till att sätta gästens önskemål i fokus. Välsmakande viner och omsorgsfullt lagad mat av hög kvalitet i kombination med harmonisk interiör och atmosfär kommer göra er kväll fulländad! Utöver vår excellenta restaurang kan vi även arrangera så väl konferens som bröllop. Välkomna ut ur storstadspulsen!

Läs vad 2546 kunder tycker om Bockholmen Hav & Restaurang

• Katarina B
    Katarina B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bockholmen julbord är Stockholm bästa. Fin miljö och supergod mat. :)
  • Peter O
    Peter O skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Ätit Påskbord och Julbord på Bockholmen. God mat, gemytlig atmosfär och varm personal. Hit tar jag mina utländska gäster.
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi var på Julbord med jobbet och var mycket nöjda. Personalen har varit väldigt tillmötesgående genom hela bokningsprocessen och diverse ändringar.
    Det var väldigt mysig, familjär stämning I lokalen och inte minst god mat. Vi tyckte om att allt serverades I mindre skålar, det kändes fräscht och charmigare än en stor "matsal". Lokalens storlek bidrog också till att ljudnivån var mycket behaglig.
    Personalen på plats var också väldigt trevlig. Jag går gärna dit igen, tex med familjen nästa år och rekommenderar gärna julbordet till vänner och bekanta.
  • Jette S
    Jette S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket bra. Trevlig service och kändes som hemma hos. Härligt med god mat och atmosfär i det lilla formatet
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket trevlig personal och bra ordnat. Dessutom ett riktigt gott julbord. Tack
  • Hans W
    Hans W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Varmt och hjärtligt, proffsigt bemötande. Trevlig jullunch som uppskattades av mig och mina kunder. Jag kommer alltid att boka på Bockholmen!!!
  • Tomas R
    Tomas R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra - dock inte opimalt att ni inte presenterar telefonnumer vid kontakt
  • Torbjörn W
    Torbjörn W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Som tidigare år är ni bäst i stan. I år toppade ni med stans trevligaste servitris, Mimmie (? osäker på namnet. Skyller på Herrgårdssnapsen). Torbjörn Wängemar
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig personal, om än lite trångt att både fylla på med mat samtidigt som gäster hämtar mat.
  • Jakob H
    Jakob H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bästa julbordet jag upplevt. Hög kvalité och underbara smaker. Hit kommer jag tillbaka!
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket bra! Vi hade en luftburen nötallergiker i sällskapet och bemötande och servicen var otroligt bra.
  • Lars W
    Lars W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi var mycket nöjda med julbordet som vi åt söndagen den 18 december. Innehöll allt; sill, skinka, lutfisk, dopp i grytan mm. Det enda som drog ner ngt var köttbullarna som var ngt för kompakta samt kaffet som var lankigt. Annars full poäng!
    /Lasse
  • Anne-Lie E
    Anne-Lie E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Proffsigt, bussigt och generöst. Jag kommer tillbaka!
  • Åsa G
    Åsa G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra svar på förfrågan och bokning av julbord.

Mycket trevligt julbord och lagom mycket. Bra service vid bordet.
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bockholmen håller mycket hög klass vad gäller både mat, upplevelse och service. Personalen är mycket professionell och trevlig. Fantastisk miljö.
  • Beata A
    Beata A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra bemötande, personalen tillmötesgående vid avvikande kosthållning. Trevlig stämning, mysig miljö.
    Fin julbord men vi saknar grönkål på julbordet!

Ca 1 timme innan stängning kl.16 börjar personalen möblera om borden inför kvällssitningen - detta medan vi samt några fler sälskap är kvar och sitter och äter.
    Det uppstår en ganska bullrig och tråkig stämning när borden och stolar dras hit och dit.
    Vi tyckte att detta kunde de vänta med tills vi var klara.
  • Rikard A
    Rikard A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi gillar storleken och omfattningen på julbordet. Känns personligt, ombonat och fridfullt än större och mer "industrialiserade" julbord.
  • Maria L
    Maria L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    En hemtrevlig atmosfär med ett personligt bemötande.
    Maten är outstanding, det är dyrt men vi känner att vi fick valuta för pengarna och att det blev en minnesvärd kväll.

Julbordet var bra på det sättet att det var små portioner upplagt oh att allting hela tiden såg fräscht ut.
  • Gabriella R
    Gabriella R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi hade en mycket trevlig kväll. God mat, gemytlig stämning och tevlig personal. Vi återkommer garanterat många gånger. Tack
  • Mats W
    Mats W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig, proffsig personal och fantastisk mat. Stockholms bästa julbord. Tredje gången vi är där och har svårt att se att vi skulle välja något annat nästa år.
  • Jonas Ö
    Jonas Ö skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra och god mat. Dock dålig påfyllnad med mat. Sillen nästan slut
  • Patricia R
    Patricia R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mkt bra. Men kallt o dragit som attan.
  • Erik A
    Erik A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Alltid trevligt bemötande och hög klass.
  • Joacim H
    Joacim H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    En bra upplevelse med trevlig personal. Maten var bra, och miljön mysig.
  • Carina A
    Carina A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi hade en trevlig kväll på Bockholmen.
    Maten var helt okej, utan att vara fantastiskt.
    Personalen trevlig så länge vi skulle servas, svårt att få kontakt när det var dags att betala.
  • Inez A
    Inez A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi åt ett fantastiskt gott julbord hos er på Bockholmen. Maten var vällagad, det mesta (allt?) hemlagat.Uppmärksam och professionell personal. Ett extra plus för den flexibla hanteringen med glutenfria alternativ. Tack för en god och fin kväll!
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig lokal och betjäning !
    Maten så där och ganska smaklös !
    Mer känsla vid matlag
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Som alltid bra bemötande, fantastisk mat och atmosfär!
  • Rikard B
    Rikard B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastiskt mysigt läge, god mat och bra service!
  • Mira K
    Mira K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jättebra, gott och mysigt! Fräscht och hemtrevligt
  • Nicklas J
    Nicklas J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Julbord på Bockholmen!
    Bra bemötande från bokning till sittning som gjorde årets julbord för vårt
    företag till en trevlig eftermiddag i en varm och ombonad miljö.
    Kan varmt rekommenderas!
  • Maud R
    Maud R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fint bemötande. Bra service. God vällagad mat. Trevlig stämning. Trevlig miljö.
  • Linda H
    Linda H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi blev väl bemött av en glad och trevlig värdinna :-) Allt verkade vara väl organiserad från servering av glögg till kaffe. Ett utsökt val av ett lika utsökt julbord I en trvisam miljö. Det är tredje år i rad och jag kommer gärna tillbaka nästa år !
  • Phillip N
    Phillip N skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Great experience. Food was excellent, atmosphere was very welcoming and cosy, and staff were very attentive and could not have been more welcoming. Thanks
  • Maria E
    Maria E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fint bemötande inför och under vistelsen. Tyvärr fick vi ett bord (4 personer)mitt i vägen till julbordet vilket inte gav så mycket matro. Man hade kanske kunnat flytta bordet 30cm så hade det undvikits.
    Mycket halt och osandat på väg in i restaurangen. livsfarligt
    Suveränt god mat.
  • Karl-oskar T
    Karl-oskar T skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastiskt julbord, och väldigt trevlig och kunnig personal! Allting känns hemlagad, småskaligt och genuint. Varje rätt serveras i små kärl, som fylls på konstant, så det känns mer som att äta julbord hemma hos någon, än som att vara på restaurang. Rekommenderas varmt!
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Ordning och reda på julbordet. Höga smaker.
  • Meta W
    Meta W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi bokade julbord via mail och fick ett helt fantastiskt bemötande och hjälp av personen som sköter det hos er.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Varm atmosfär, men kallt i lokalen.

Detta var första gången vi åt Julbord på Bockholmen, men vi har varit där en handfull gånger på andra typer av "middagar".
    Vi är överlag väldigt nöjda med maten, allt var gott och potatisen! var ovanligt god.
    Personligen saknade jag den rökta laxen, men de röka laxfenorna var väldigt goda.
    Dessutom förväntade vi oss ris a'la malta på dessertbordet.
    Mumma i mindre förpackning än 1 liter hade också varit trevligt eftersom en av oss gärna ville dricka det.
  • Susanne O
    Susanne O skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    julbord
    mycket bra service och tillmötesgående personal och
    trevlig miljö.
  • Ola S
    Ola S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Sammantaget så var det det bästa julbord jag varit på.
  • Mei-Lien S
    Mei-Lien S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt bemötande o utmärkt service! Vi var ett stort sällskap och vi hade en trevlig kväll tillsammans.
  • Mikaela K
    Mikaela K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mysig stämning, underbar mat och trevlig personal. Vi hade en kanontrevlig personalfest. Tack!
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Älskar Bockholmen! Toppenbra bemötande och service hela vägen från bokning till betalning. Känner mig alltid mycket nöjd efter ett besök på detta ställe.
  • Martin F
    Martin F skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket god mat, mysig miljö och fantastiskt service.
  • Sara S
    Sara S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi bokade julbord med jobbet och fick ett jättebra bemötade från början till slut. Maten var supergod och det fanns mycket att välja på. Väldigt trevligt med små fat som fylldes på snabbt så att allt kändes fräscht hela tiden. Det som drar ner betyget något är att det var trångt att sitta och långa köer vid maten.
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra, trevlig och avslappnad service. Riktigt bra julmat, smakar som "hemmalagad" mat.
  • Christian N
    Christian N skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Super mysigt lokal med fantastiskt julbord. Hemtrevligt och intimt! Super trevlig personal! Väldigt nöjd!
  • Martin B
    Martin B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastic experience of Julbord. Great evening. Strongly recommend.
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Åh, vi hade en fantastisk kväll! Tusen tack! Underbar serveringspersonal och speciellt tack för att ni var så förstående för vår kollega som är så allergisk!
    Så gott, trevligt, mysigt och alldeles alldeles underbart!

God Jul!

Tobin Properties