Alla kategorier Restaurang Stockholms län Solna Bockholmengruppen Bockholmen Hav & Restaurang
Rekommenderat företag 2016 - Bockholmen Hav & Restaurang
Rekommenderat företag 2015 - Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen, 170 78 Solna — Visa karta

I Stockholms innerskärgård hittas guldklimpen Bockholmen Hav & Restaurang. Vår meny erbjuder god variation av fisk och skaldjur även klassiska kötträtter som du sedan avnjuter i en vacker och behaglig skärgårdsmiljö nära stan. Vi fokuserar på högklassig service som alltid ser till att sätta gästens önskemål i fokus. Välsmakande viner och omsorgsfullt lagad mat av hög kvalitet i kombination med harmonisk interiör och atmosfär kommer göra er kväll fulländad! Utöver vår excellenta restaurang kan vi även arrangera så väl konferens som bröllop. Välkomna ut ur storstadspulsen!

Läs vad 2594 kunder tycker om Bockholmen Hav & Restaurang

• Alexandra B
    Alexandra B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig och mysig atmosfär. Bra personal och god mat
  • Amelie L
    Amelie L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Väldigt bra bemötande och trevlig personal som var måna om allergier och att vara behjälpliga och närvarande. Mycket god mat och bra vinval till. Prisvärt.
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    bemötandet under bokningsförfarandet helt ok. Bemötandet på plats skulle jag beskriva som mellan 2-3. Maten överlag smaklös. Rivna tomaterna till rödingen saknades helt. Potatiskakorna som serverades till passade inte enlig mig. Cremebrülen skulle ha citron och vaniljsmak, citronen märktes inte av.
  • Miyabi W
    Miyabi W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt bemötande under hela vistelse och mycket god mat. Rekommenderar varmt och vi återkommer säkert flera tillfällen framöver.
  • Sara K
    Sara K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Utmärkt mat och service. Fin belägenhet
  • Bert J
    Bert J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt Bemötande och underbar mat o dryck. samt en underbar miljö på den lilla ön.
  • Matts N
    Matts N skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Helt ok, dock lite obalanserad kryddning av fjällrödingen m tbh.
  • Zyrie K
    Zyrie K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Liten men fin och mysig restaurang. God och mättande mat!
  • Marianna D
    Marianna D skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bought the 2 for 1 offer as I have done for the 5th time for the last few years. As always the food was delicious and the service good. Love the location.
    My only negative would be that the löjrom starter was extrememly small. I'm not sure if i'd classify this as a starter and this was the first time I felt as though I was eating from a menu with a special offer. I would not have been happy had it have been full price. My husband and our friend had the cauliflower soup which they said was delcicious but sadly served cold.
  • Johan G
    Johan G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jättebra service och fantastisk mat. Tack!
  • Therese F
    Therese F skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastiskt god mat och trevlig service. Rekommenderar verkligen restaurangen.
  • Annica B
    Annica B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Det var en bra och god brunch. Trevlig personal.
    Mysigt restaurang.
  • Emilie H
    Emilie H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt , god mat. Hög ljudnivå först
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    God mat och trevligt bemötande i en charmig miljö.
  • Elena P
    Elena P skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    jätte trevlig personal, maten var supergod, soppan lite för ljummen
  • Per W
    Per W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket god brunch i härlig miljö, trevlig och vänlig personal. Rekommenderas!
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Supertrevlig atmosfär och trevlig personal. God mat
  • Renee E
    Renee E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig, uppmärksam personal ! Hemtrevlig matsal omtänksamt med värmande lurv på stolsryggarna närmast ytterdörren.
    Inte så stort utbud av varm mat( brunchen). Ok smaker, men inget extremt gott Trångt buffeutrymme och lite högt. Jag kunde inte se vad de bortersta grytorna innehöll(162 cm lång) och lite dåligt skyltat rent allmänt på buffébordet.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket bra bemötande. Fantastiskt god och fräsch buffé
  • Annika J
    Annika J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket god mat! Bra service och prisvärt!
  • Adrian H
    Adrian H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Väldigt mysigt och god mat. Bra service fram till vi fått varmrätten, sen verkade personalen mer fokuserade på att förbereda för stängning än att hjälpa oss. Verkade som de stängde av värmen i samma veva då det plötsligt blev mycket kallare (element var iskallt). Överlag en bra upplevelse men några tråkiga missar från restaurangen som drog ner intrycket.
  • Franziska S
    Franziska S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi åt brunchen en lördag. Vi är två köttätare och en vegetarian. Alla grönsaker, även de ugnsrostade var kalla. Varm mat fanns egentligen bara för köttätarna. Bordet med efterrätterna var utplockat och av smulpaj var bara en hallonröra kvar. Ska man sammanfatta maten så är det som en genomsnittlig frukostbuffé på ett större hotell i ( fanns dock inga våfflor, pancakes) och bubbel skulle man betala extra för. Sammanlagt så är det alldeles för dyrt för vad man får. Det finns många andra ställen som bjuder på kreativare maträtter (särskilt för vegofolket) och till billigare peng.
    Lokalen är en fin gammal villa men man sitter väldigt trångt och ljudnivån i det lilla rummet blir snabbt väldigt jobbigt hög. Ovanpå det så spelas det popmusik i högtalarna som försämrar ljudnivån ytterligare.
    Servicen var uppmärksam och hyfsat snabb.
  • Christina L
    Christina L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastisk brunch i underbar miljö!
  • Louise M
    Louise M skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Supertrevligt besök, härlig hovis som hjälpte oss i vin-liste-djungeln! Bjöd med pojkvännen på vintererbjudandet, vi hade inte varit hos er tidigare men kommer gärna tillbaka!
  • Lars N
    Lars N skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Sammantaget en mycket lyckad brunch, bra och trevlig servis, köket trevliga samt ett otroligt rent och välorganiserat kök.
    Maten högsta poäng.
  • Arzu B
    Arzu B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Omgivningen var underbar. Maten var helt ok, Ingen speciell smakupplevelse.
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra mat och service!! Brunchen hade mycket gott att erbjuda!
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fint mottagande. Bra service. Mycket god mat. Fint ställe.
  • Monika R
    Monika R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jag och min dotter var väldigt nöjda med besöket hos er!
    Vacker miljö, bra service och god brunch som var vackert uppdukad!
    Jag hade fått en smartboxupplevelse
    i 50-årspresent av dottern så att vi fick fönsterbord med vacker sjöutsikt förgyllde stunden .
  • Karin P
    Karin P skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket professionellt bemötande! Trots att bokningen inte var riktigt gjord fick vi 6 personer som kom ändå njuta av ert erbjudande. Maten smakade utsökt! Lokalen är jättemysig!
  • Sussi K
    Sussi K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket gott o vänligt bemötande, god mat1
  • Markus H
    Markus H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Väldigt god mat o omtänksam personal.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Otroligt god mat! De vegetariska alt. var fantastiska!
  • Bouke v
    Bouke v skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fin beläget i Stockholm, Grym mat, trevlig service
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mysigt ställe och god mat.
    Trevlig personal som tog väl hand om oss
  • Johan Ö
    Johan Ö skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jättebra mat, fint bemötande och trevlig lokal.
  • Cristina R
    Cristina R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Min fru blev akut matförgiftad efter besöket hos er.
  • Hans L
    Hans L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket trevlig och kunnig personal.
    Mycket god mat.
    Ser fram mot ett nytt besök i sommar för att njuta av allt runtomkring.
  • Christina U
    Christina U skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig miljö. Trevlig personal. Brunchen ok men inte jättebra. Några rätter smakade mindre bra .
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Super brunch i mysig "hemma" miljö, med trevlig personal gjorde vårt besök till 5/5.
  • Malin A
    Malin A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Underbar miljö och alltid lika god mat och hög kvalitet på service och känsla.
  • Klara E
    Klara E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    God brunch! Bra service! Underbar atmosfär! Rekommenderas!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Varit många ggr på bockholmen och det har alltid varit bra...Men något har hänt... deras vinter erbjudande håller inte deras tidigare standard, vi fick kall mat, men det hanterades utan diskussion. Hoppas att det bara är inkörnings frågor efter jul
  • Swante B
    Swante B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jag bokade på nätet och allt fungerade bra.Fick ett trevligt påminnelse sms om bokningen samma dag som jag skulle dit på brunch kl.14.00
    Läget och själva restaurangen är själva den possitiva upplevelse.Servicen var inte så personlig och delvis lite ouppmärksam.
    Maten var verkligen inte något speciellt. Inte värt priset tycker jag.Att servera prinskorv,kycklingklubba och en torr revbens spjäll till varmrätt kändes väldigt oinspirerat. Plockrätterna liksom Desserterna var okey men det är inget som står sig i den konkurrens som finns i Stockholms restaurangutbud.Slutligen tycker jag att det är åtminstone en 1/2 timma för kort "sittid". Det blir en svag 3:a
  • Caroline k
    Caroline k skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi hade bokat brunch, mycket trevlig miljö och maten var riktigt bra! Små uppläggningar som fylldes på under hela tiden. Kvalitet framför kvantitet. Vi var helnöjda!
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Det var första gången vi besökte er. Vi blev alla 6 glatt överraskade. Maten var god och personalens bemötande gjorde att vi trivdes gott.
    Vi återkommer gärna och rekommenderar er varmt.
  • Claes H
    Claes H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jag tyckte maten var god o prisvärd.......
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jag bokade buffé/födelsedagskalas för 30 personer till 21 januari (redan i oktober). 30 november fick jag ett mail, där Bockholmen gruppen annullerade beställningen! Jag avråder er från att göra så. Och att meddela det i ett mail! Det ger inga bra recensioner. Fick kontakt med Mariela Ljusberg, som styrde upp det hela så att festen kunde genomföras. Hon har hela tiden varit en bra samarbetspartner. Kalaset blev mycket lyckat i lördags. Maten var god och riklig, allt kändes trevligt och mysigt i lokalen.
    Förslag på förbättringar:
    * trots att maken och sonen sade till om snabbare och rikligare servering av vin, tog det lång tid. Kanske 36 personer var för många att sköta om, för den personal som fanns på plats.
    * Det var bullrigt från en fläkt vid bordet närmast buffén. Personalen kunde inte avhjälpa det. En gäst arbetar på Arbetarskyddsstyrelsen. Hon sade att det var en ljudnivå på arbetsplatsen, som inte skulle godkännas av myndigheten.
    * det var också bullrigt från disken för de som satt vid bordet på norrsidan.

Vi hade en jättetrevlig eftermiddag och flera av gästerna som inte varit hos er tidigare, kommer antagligen tillbaka i sommar... Ca 15 personer har redan varit hos er.
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bockholmen julbord är Stockholm bästa. Fin miljö och supergod mat. :)
  • Peter O
    Peter O skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Ätit Påskbord och Julbord på Bockholmen. God mat, gemytlig atmosfär och varm personal. Hit tar jag mina utländska gäster.

Bockholmen, 170 78 Solna