Spanjorskan

En del av Bockholmengruppen spanjorskan.se
  • Badge2022
4 353
4.0

Hos Spanjorskan hittar du spansk matglädje som får dig att längta till sydligare breddgrader. I vår restaurang kan du äta både lunch och middag eller komma för att dricka ett läskande glas cava eller en öl efter jobbet. Här får du livlig stämning i stil med Madrids bakgator, samtidigt som du känner dofterna av rätter som rotisserad...

4353 omdömen om Spanjorskan

Sedan starten hos Reco 2017

Annika S
Skrev om Spanjorskan

Fin och välkomnande inredning och god mat. Personalen var inte så uppmärksamma och verkade ha mycket att göra. Syntes inte till så mycket.maten går hörna fyra plus men personalen två.

Anki A
Skrev om Spanjorskan

Riktigt mysigt ställe med god mat.

Helena K
Skrev om Spanjorskan

Trevligt ställe, även om det blev lite hög ljudnivå när ett större sällskap satte sig inte så långt från oss. Även något hög volym på musiken. Service bra, även om de hade bråttom vid flera tillfällen och inte frågade alla vid bordet om påfyllning av dryck på en och samma gång… Paellan var god, även om riset var överkokt.

Victor B
Skrev om Spanjorskan

Trevlig och livlig krog med god tapas! Spännande viner från mindre producenter

Tomas J
Skrev om Spanjorskan

Alla var trevliga ,maten ok .

Oda T
Skrev om Spanjorskan

Veldig god mat og servering, vi storkoste oss hos dere.

Samuel S
Skrev om Spanjorskan

Gott kött och bra atmosfär. Lite trångt där man tar maten,

Jennifer S
Skrev om Spanjorskan

Servicen var inte bra. Tog tid att få kontakt med personalen och ingen som såg om man hade tomt i glasen eller önskade något mer. Maten var helt ok men inget speciellt. God sangria!

Yvonne H
Skrev om Spanjorskan

Trevlig o duktig personal. Väldigt god Paella.

Marzena P
Skrev om Spanjorskan

Personalen var lyhörd i ett känsligt läge. God mat och bemätandet

Anette F
Skrev om Spanjorskan

God mat og super hyggelig betjening. veldig god atmosfære

Ulla B
Skrev om Spanjorskan

Välkomnande. Trevlig lokal och inredning. Mycket bra bemötande och kunnig personal. Bra urval av mat och dryck. Ingen stress . Mycket nöjd med besöket.

Monica J
Skrev om Spanjorskan

Mysig restaurang, mycket trevlig och serviceinriktad personal. Det som skall bli mycket bättre är att tapas portionerna är alldeles för små. Vi beställde många rätter och efterrätter. Trots att notan blev stor så lämnar vi restaurangen hungriga.

Filip I
Skrev om Spanjorskan

Mycket god tapas! Mycket bra service. Lite hög ljudnivå.

Marianne C
Skrev om Spanjorskan

Trevligt. Bra bemötande. Gott. Vacker miljö.

Jenni S
Skrev om Spanjorskan

Trevlig personal och fantastiskt god mat.

Eva G
Skrev om Spanjorskan

Fantastisk restaurang med väldigt god mat och dryck. Vi hade en väldigt fin servering av Ramón! Mysig och familjär stämning ! Hit kommer vi igen!

Christina F
Skrev om Spanjorskan

Underbar atmosfär, personlig service och fantastisk mat, hit går vi gärna igen!

Kerstin W
Skrev om Spanjorskan

Mycket bra service och god mat!

Lena P
Skrev om Spanjorskan

Vi hade bokat bord online så vi frågade på plats om vi kunde sitta längre och det ordnades. Vi åt goda och trevligt upplagda tapas till det ett mycket gott vin. Vi kom tidigt och det var lugnt i restaurangen när vi gick var det fullsatt och stämningen god. Vi återkommer gärna

Gunilla N
Skrev om Spanjorskan

Superbra bemötande från telefonsamtalet när jag beställde bord, tills vi lämnade restaurangen oerhört mätta och supernöjda. Kommer rekommendera restaurangen för mina vänner.

Lars N

God mat Och mycket mat som man får i Spanien

Luis B
Skrev om Spanjorskan

Väldigt god mat och utmärkt service. Goda drinkar. Lokal är trevligt men det är lite trång mellan bordet

Petra B
Skrev om Spanjorskan

Det är ingen som svarar i telefonen. Jag ringde 5 ggr innan lunch och efter lunchtid för att justera antal och förbeställning av mat. Även Tale Away valet svarade ej. Vi blev väl bemötta men personalen lade ut menyer och började förklara menyn fast vi förbeställt mat. Det dröjde innan vi fick beställa dryck. Vi hade gärna bytt till rena tallrikar någongång under middagen. Efter avdukning så frågade ingen om vi önskade kaffe/dessert eller mer och dricka. När någon kom till bordet så höll vår sittningstid på att gå...

Gunilla Sondal S
Skrev om Spanjorskan

God mat, toppenservice och trevlig miljö!!

Lars H
Skrev om Spanjorskan

Fantastisk atmosfär och riktigt bra tapas

Roland A

Känns genuint God stämning Kul med enbart spanska viner

Cecilia B
Skrev om Spanjorskan

Trevligt bemötande med glimten i ögat. Rak och snabb service utan massa konstigheter och fantastiskt god mat i generösa portioner.

Jonas H
Skrev om Spanjorskan

Bra bemötande. Bra service. Mycket god mat.

Lence A
Skrev om Spanjorskan

Bästa restaurangen och bästa sangria

Anna S
Skrev om Spanjorskan

Trevligt mottagande, härligt bord för antal gäster vi blev. God mat och goda drinkar, Vi var jätte nöjda och kommer komma tillbaka:-)

Johan C
Skrev om Spanjorskan

Toppen service och spansk mat i den övre skolan. Har du inte besökt Spanjorskan ännu är det hög tid. Vi åt lunch och den var på hög a la Carte nivå.

Johan Å
Skrev om Spanjorskan

Mycket god mat och perfekt service!

Elias P
Skrev om Spanjorskan

Service was very good and food was excelente.

Karin G
Skrev om Spanjorskan

Fint upplägg med mat och dryck Trevlig service

Robert J
Skrev om Spanjorskan

Inget större fel på maten även om det inte var något som stack ut. Trevligt bemötande från hovmästaren men serveringspersonalen var av det tröttare slaget. Inte ett leende så långt ögat kunde nå och inte heller en tillstymmelse till att hålla koll på om vi som gäster ville beställa något mer att dricka eller äta under middagens gång. Av servitrisens diskplockande att döma så klarar hon inte nivå ett i Tetris.

Rajdeep C
Skrev om Spanjorskan

We had the American express dining experience and it was one of the best we had. There was a 4 round tasting menu and by the time the last we were already filled. It was wide selection and excellent wine to accompany. Loved it and would be back hopefully soon!

Ludvig S
Skrev om Spanjorskan

Otrolig bra mat och jätte trevlig personal.

Anders E
Skrev om Spanjorskan

Vi var sju personer på lunch, bemötandet, maten och atmosfären var bra.

Marcus A
Skrev om Spanjorskan

En mysig restaurang med bra mat. Det som skiljer från en femma är en något virrig men ändå charmig serveringspersonal. Någon rätt i vår meny glömdes bort och kollen från serveringspersonalen var inte 100%. Vi blev kompenserade för missen så totalupplevelsen var ända väldigt bra

Eva T
Skrev om Spanjorskan

Varit där tidigar och varit väldigt nöjd. Personalen var trevliga. Maten kom inte in samtidigt. Väldigt smaklös mat, tyvärr .

Henrik R
Skrev om Spanjorskan

Servicen var bra men maten var inget vidare

Micke S
Skrev om Spanjorskan

Mysigt ställe, lite rörig service, god mat.

Johan Å
Skrev om Spanjorskan

Supergod mat och supertrevligt service, bra vinlista ) Vi kommer tillbaka!

Juhani K
Skrev om Spanjorskan

Lunchbrickan är alltid värd ett besök!

Nils W
Skrev om Spanjorskan

Överraskande genuin och vällagad spanskinspirerad mat med tapas och lite större rätter. Perfekta musslor, pulpo och calamares som smakade väldigt likt originalet i Spanien! Vi satt bekvämt och på den inglasade terrassen med skön infravärme. Personalen var vänlig men hade kanske lite för mycket att göra då en del förfrågningar (tex om mer vatten) glömdes bort. Totalt sett en väldigt trevlig middagsupplevelse ändå!

Jakob K
Skrev om Spanjorskan

Vi var ett sällskap på 13 personer och vi hade en fantastiskt trevlig kväll på Spanjorskan. God mat, bra drinkar och trevlig personal!

Annica F
Skrev om Spanjorskan

I slutet av augusti var jag där och firade min kompis som fyllde år. God mat och jätte bra service av en kvinna som har serverat mig många gånger.Hon ser allt och har ett fantastiskt minne.Min vän var så nöjd.och jag också. Var där den tredje september med en annan vän maten jätte god men urdålig service vet inte om jag går tillbaka om inte kvinnan är där.

Charlotte L
Skrev om Spanjorskan

God mat, trevlig personal. Det man kan önska sig av en bra restaurangupplevelser.

Mikael J
Skrev om Spanjorskan

Mycket trevligt. Goda drinkar o mycket generösa portioner. Med supergod mat o kanon service