Alla kategorier Restauranger Lunch Stockholms län

Lunch i Stockholms län

Att gå ut på lunch har blivit standard på många företag runt om i Stockholmsområdet. Oavsett om det är säljande företagslunch eller ett avbrott från arbetet tycker vi på Reco.se att det ska vara roligt och enkelt att hitta din lunch i Stockholms län!

Vissa skaffar medvetet ett stammishak där de äter flera gånger i veckan, sitter vid samma bord och äter samma sak. Men det kan också bli så lite ofrivilligt. "Jag hinner inte komma på något annat...", "hur vet jag om det nya stället jag provar är lika gott?" är kanske tankar som många känner igen sig i.

Vi tycker att det ska vara lätt att hitta bra och trevliga lunchställen. Här på Reco.se har vi låtit tidigare gäster lägga omdömen på deras lunch i Stockholms län och du kan se vad de tyckt och sagt direkt här på sajten!

Trevlig lunch!

Topp 18 företag inom lunch i Stockholms län

Nybrogatan 38

3,144 recos
    Nybrogatan 38, Stockholm
    Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet!
    Maryam S
    Maryam S: Ätit frukost. God mat, bra service. Jobbig ljudnivå.

Tabbouli Södermalm

1,485 recos
    Tavastgatan 22, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig personal och god service, utmärkt mat, härlig stämning och atmosfär. Välkomna att boka bord!
    Ulrika A
    Ulrika A: Trevligt bemötande och fantastisk service. Maten var utmärkt och ett extra plus för att man kan ta med sig mat som blev ...

Tabbouli City

1,029 recos
    Regeringsgatan 70, Stockholm
    Restaurang Tabbouli i City är restaurangen för dig med önskan om fantastisk matupplevelse, service och stämningsfull lokal. Välkomna!
    Linda M
    Linda M: Mycket god mat och mycket trevlig personal!

Tabbouli Kungsholmen

Norra Agnegatan 39, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk mat och mysig atmosfär. En fantastisk orientalisk upplevelse för alla!
    Joar G
    Joar G: En utmärkt middag, trevlig personal och fantastisk mat.

Hemma Vasastan

Dalagatan 28, Stockholm
    På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och catering. Välkommen hem!
    Tobias L
    Tobias L: Trevlig personal, bra mat och bra läge. Kan rekommenderas!

39 Wäst

FLEMINGGATAN 39, Stockholm
    Mats G
    Mats G: Bra service och mat. (Middag för två med drink innan)

Restaurang Minako

Västmannagatan 48, Stockholm
    Restaurang Minako erbjuder högkvalitativ sushi intill Odenplan i Stockholm. Karakteristisk mysig lokal med lunchservering, takeaway och á la carte.
    Fakturino
    Fakturino: Härlig personal och fantastiskt god sushi!

Två Grabbar och Kök

Sveavägen 41, Stockholm
    Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällagade luncher och din arrangör vid fest. Välkommen in på en god måltid!
    Tilda R
    Tilda R: Stort tack till Två Grabbar och Kök för att ni hjälpte oss anordna en fantastisk studentskiva! Middagen hölls för ca 60 ...

Bistroteket

Bondegatan 54, Stockholm
    Börja din dag och avsluta din kväll hos oss på Bistroteket! Här serverar vi vällagade och genomtänkta menyer vid dagens alla tillfällen. Välkommen!
    Anna T
    Anna T: Helt ok service men förväntade mig mer. Bra soltimmar på uteserveringen.

Pontus in The Park

Englundavägen 7, Solna
    Gunilla B
    Gunilla B: Trevligt bemötande och bra mat!

Pocket City

Norrlandsgatan 33, Stockholm
    Katarina C
    Katarina C: Bra service, trevlig personal och god mat med vegetariskt alternativ.

Grappa Matsal & Bar

Sankt Eriksgatan 86, Stockholm
    Ulrika M
    Ulrika M: Middag, förbokad med kollegor. Maten förbeställd.

JustSalad

Sankt Eriksgatan 110, Stockholm
    Brett sortiment av goda och hälsosamma sallader, direkt till dörren! Välkommen!
    Mesut T
    Mesut T: Provade deras sallad och blev överraskad över hur fräsch råvarorna var. Rekommenderas varmt.

Vassa Eggen

Birger Jarlsgatan 29, Stockholm
    Beatrice E
    Beatrice E: Jag och min kille var där för kanske två veckor sen och det vara inte sådär jättebra. Personalen var av det där obildade...

Fullmoon Wok

Upplandsgatan 50, Stockholm
    Wok, grytor, nudlar, vårrullar, grillspett – vi har något för alla magar! Även take-away och catering. Välkommen till oss på Fullmoon Wok!
    Belma T
    Belma T: God mat och bra service. Trevlig personal!

Mealprep

Olofsgatan 6, Stockholm
    Hälsosamma luncher och matlådor med noga beräknat energiinnehåll. Hämta eller få maten levererad hem eller till kontoret. En enklare, hälsosammare vardag helt enkelt!
    Rasmus P
    Rasmus P: Mealprep är den absolut bästa träningsmaten i Sthlm! Alltid nöjd när jag går därifrån.

Upper West Lunda AB

Fagerstagatan 18A, Spånga
    Låt oss förgylla din lunch med god, varierad mat av hög kvalité!
    Kennie R
    Kennie R: Trevlig personal. Varierad meny. God mat.

Polpette

Drottninggatan 6, Stockholm
    Välkommen till Polpette! Här möts du av en härlig blandning av det traditionellt svenska och italienska köket. Njut av en nygräddad pizza eller unna dig en portion köttbullar med gräddsås.
    Yashar G
    Yashar G: Grymt bemötande utav personalen. Hade med en vän ifrån Litauen som ville testa på svenska köttbullar och det blev en suc...
Sida:   1