Alla kategorier Restauranger Lunch Stockholms län

Lunch i Stockholms län

Att gå ut på lunch har blivit standard på många företag runt om i Stockholmsområdet. Oavsett om det är säljande företagslunch eller ett avbrott från arbetet tycker vi på Reco.se att det ska vara roligt och enkelt att hitta din lunch i Stockholms län!

Vissa skaffar medvetet ett stammishak där de äter flera gånger i veckan, sitter vid samma bord och äter samma sak. Men det kan också bli så lite ofrivilligt. "Jag hinner inte komma på något annat...", "hur vet jag om det nya stället jag provar är lika gott?" är kanske tankar som många känner igen sig i.

Vi tycker att det ska vara lätt att hitta bra och trevliga lunchställen. Här på Reco.se har vi låtit tidigare gäster lägga omdömen på deras lunch i Stockholms län och du kan se vad de tyckt och sagt direkt här på sajten!

Trevlig lunch!

Topp 12 företag inom lunch i Stockholms län

Nybrogatan 38

2,688 recos
    Nybrogatan 38, Stockholm
    Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet!
    Gunilla T
    Gunilla T: Supergod mat och dryck, enda minuset är att det är väldigt trångt mellan borden.

Tabbouli Södermalm

1,248 recos
    Tavastgatan 22, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig personal och god service, utmärkt mat, härlig stämning och atmosfär. Välkomna att boka bord!
    Birgit J
    Birgit J: Trevlig personal, bra service och mycket god mat.

Tabbouli City

Regeringsgatan 70, Stockholm
    Restaurang Tabbouli i City är restaurangen för dig med önskan om fantastisk matupplevelse, service och stämningsfull lokal. Välkomna!
    Irena S
    Irena S: Mycket god mat och super bra service

Tabbouli Kungsholmen

Norra Agnegatan 39, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk mat och mysig atmosfär. En fantastisk orientalisk upplevelse för alla!
    Anders P
    Anders P: Mycket gott, trevlig service och lokal. Två tummar upp!

Hemma Vasastan

Dalagatan 28, Stockholm
    Mats L
    Mats L: God mat, trevlig personal och miljö.

39 Wäst

FLEMINGGATAN 39, Stockholm
    Välkommen till 39wäst! En oas på Kungsholmen där du kan avnjuta mat gjord på de bästa råvarorna, en drink i BAR39 eller ett besök i Champagnerian. Du hittar oss i hörnet på fleminggatan 39!
    Mats G
    Mats G: Bra service och mat. (Middag för två med drink innan)

Restaurang Minako

Västmannagatan 48, Stockholm
    Restaurang Minako erbjuder högkvalitativ sushi intill Odenplan i Stockholm. Karakteristisk mysig lokal med lunchservering, takeaway och á la carte.
    Fakturino
    Fakturino: Härlig personal och fantastiskt god sushi!

Två Grabbar och Kök

Sveavägen 41, Stockholm
    Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällagade luncher och din arrangör vid fest. Välkommen in på en god måltid!
    Marianne L
    Marianne L: Fantastiskt god mat oavsett om du äter kött, fisk eller vegetariskt.Trevlig personal med god service. /Mariannne

Pontus in The Park

Englundavägen 7, Solna
    Gunilla B
    Gunilla B: Trevligt bemötande och bra mat!

Pocket City

Norrlandsgatan 33, Stockholm
    Katarina C
    Katarina C: Bra service, trevlig personal och god mat med vegetariskt alternativ.

Grappa Matsal & Bar

Sankt Eriksgatan 86, Stockholm
    Ulrika M
    Ulrika M: Middag, förbokad med kollegor. Maten förbeställd.

Vassa Eggen

Birger Jarlsgatan 29, Stockholm
    Beatrice E
    Beatrice E: Jag och min kille var där för kanske två veckor sen och det vara inte sådär jättebra. Personalen var av det där obildade...
Sida:   1