Alla kategorier Restauranger Lunch Stockholms län

Lunch i Stockholms län

Att gå ut på lunch har blivit standard på många företag runt om i Stockholmsområdet. Oavsett om det är säljande företagslunch eller ett avbrott från arbetet tycker vi på Reco.se att det ska vara roligt och enkelt att hitta din lunch i Stockholms län!

Vissa skaffar medvetet ett stammishak där de äter flera gånger i veckan, sitter vid samma bord och äter samma sak. Men det kan också bli så lite ofrivilligt. "Jag hinner inte komma på något annat...", "hur vet jag om det nya stället jag provar är lika gott?" är kanske tankar som många känner igen sig i.

Vi tycker att det ska vara lätt att hitta bra och trevliga lunchställen. Här på Reco.se har vi låtit tidigare gäster lägga omdömen på deras lunch i Stockholms län och du kan se vad de tyckt och sagt direkt här på sajten!

Trevlig lunch!

Topp 19 företag inom lunch i Stockholms län

Nybrogatan 38

3,524 recos
    Nybrogatan 38, Stockholm
    Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet!
    Marie H
    Marie H: Vi är mycket nöjda med mat, vin och personalens kunnighet samt deras bemötande.

Tabbouli Södermalm

1,721 recos
    Tavastgatan 22, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig personal och god service, utmärkt mat, härlig stämning och atmosfär. Välkomna att boka bord!
    Christoffer S
    Christoffer S: God mat, trevlig service och bra rekommendationer! Kan varmt rekommendera den vegetariska avsmakningsmenyn!

Tabbouli City

1,184 recos
    Regeringsgatan 70, Stockholm
    Restaurang Tabbouli i City är restaurangen för dig med önskan om fantastisk matupplevelse, service och stämningsfull lokal. Välkomna!
    Maria L
    Maria L: Mycket mat och god mat, kommer snart tillbaka igen.

Tabbouli Kungsholmen

Norra Agnegatan 39, Stockholm
    Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk mat och mysig atmosfär. En fantastisk orientalisk upplevelse för alla!
    gabriel c
    gabriel c: Jättegod mat och grym service!!!

Wallmans Stockholm

Teatergatan 3, Stockholm
    Välkommen till Wallmans salonger. Stockholm, Oslo, Köpenhamn och Sälen. Vi erbjuder mat och underhållning i världsklass!
    Henrik B
    Henrik B: Bra service, proffsiga artister och förvånansvärt bra vegetarisk mat.

Restaurang Minako

Västmannagatan 48, Stockholm
    Välkommen till Restaurang Minako! Här serveras traditionell japansk sushi både som lunch, take away och à la carte.
    Yashar G
    Yashar G: Magiskt. Ni kommer inte att ångra er!

Hemma Vasastan

Dalagatan 28, Stockholm
    På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och catering. Välkommen hem!
    Tobias L
    Tobias L: Trevlig personal, bra mat och bra läge. Kan rekommenderas!

Två Grabbar och Kök

Sveavägen 41, Stockholm
    Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällagade luncher och din arrangör vid fest. Välkommen in på en god måltid!
    paula n
    paula n: Helt fantastisk personal och mat! Vi hade vår bröllopsfest här och dagen var helt fantastisk. För att inte tala om mate...

39 Wäst

FLEMINGGATAN 39, Stockholm
    Mats G
    Mats G: Bra service och mat. (Middag för två med drink innan)

JustSalad

Sankt Eriksgatan 110, Stockholm
    Brett sortiment av goda och hälsosamma sallader, direkt till dörren! Välkommen!
    Yashar G
    Yashar G: Smakar som en sallad ska vara, varken bu eller bä.

Bistroteket

Bondegatan 54, Stockholm
    Nancy H
    Nancy H: Fin miljö och god mat men alldeles för hög ljudnivå

Pontus in The Park

Englundavägen 7, Solna
    Gunilla B
    Gunilla B: Trevligt bemötande och bra mat!

Pocket City

Norrlandsgatan 33, Stockholm
    Katarina C
    Katarina C: Bra service, trevlig personal och god mat med vegetariskt alternativ.

Grappa Matsal & Bar

Sankt Eriksgatan 86, Stockholm
    Ulrika M
    Ulrika M: Middag, förbokad med kollegor. Maten förbeställd.

Vassa Eggen

Birger Jarlsgatan 29, Stockholm
    Beatrice E
    Beatrice E: Jag och min kille var där för kanske två veckor sen och det vara inte sådär jättebra. Personalen var av det där obildade...

Fullmoon Wok

Upplandsgatan 50, Stockholm
    Wok, grytor, nudlar, vårrullar, grillspett – vi har något för alla magar! Även take-away och catering. Välkommen till oss på Fullmoon Wok!
    Belma T
    Belma T: God mat och bra service. Trevlig personal!

Mealprep

Olofsgatan 6, Stockholm
    Hälsosamma luncher och matlådor med noga beräknat energiinnehåll. Hämta eller få maten levererad hem eller till kontoret. En enklare, hälsosammare vardag helt enkelt!
    Rasmus P
    Rasmus P: Mealprep är den absolut bästa träningsmaten i Sthlm! Alltid nöjd när jag går därifrån.

Upper West Lunda AB

Fagerstagatan 18A, Spånga
    Låt oss förgylla din lunch med god, varierad mat av hög kvalité!
    Kennie R
    Kennie R: Trevlig personal. Varierad meny. God mat.

Polpette

Drottninggatan 6, Stockholm
    Välkommen till Polpette! Här möts du av en härlig blandning av det traditionellt svenska och italienska köket. Njut av en nygräddad pizza eller unna dig en portion köttbullar med gräddsås.
    Yashar G
    Yashar G: Grymt bemötande utav personalen. Hade med en vän ifrån Litauen som ville testa på svenska köttbullar och det blev en suc...
Sida:   1