Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Tabbouli Tabbouli Kungsholmen

Tabbouli Kungsholmen

En del av Tabboulitabbouli.eu

Norra Agnegatan 39, 112 29 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på Kungsholmen. Vårt mål är att ge dig ett oförglömligt restaurangbesök med libanesisk mat. Med en meny som består av så väl smårätter i en avsmakningsmeny eller en hel varmrätt har vi något för alla i sällskapet. Vår utförliga vinlista innehåller viner från så väl Frankrike som Libanon. Lokalen är tidlöst orientalisk och stämningsfull för att ge hög trivselfaktor. Vi erbjuder även catering till max 500 personer. Besök oss gärna för en fulländad upplevelse tillsammans!
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: Stängt

Läs vad 816 kunder tycker om Tabbouli Kungsholmen

• Gunvor L
    Gunvor L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt bemötande, fantastiskt god mat, utmärkt service.
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra och snabb servic, god och mycket mat.
  • Maria W
    Maria W skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket god mat och väldigt trevligt bemötande. Rekomenderas !!
  • Josefin A
    Josefin A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastisk mat, gott med massa smårätter att sitta och plocka ifrån. Man blev definitivt mätt! Dessutom var det mycket mysig atmosfär och otroligt trevlig och hjälpsam personal! Toppbetyg och rekommenderas för alla typer av sällskap!
  • Jeanette W
    Jeanette W skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Väldigt mysigt ställe och god mat
  • Abir R
    Abir R skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Personalen var väldigt trevliga och proffsiga och vi i sällskapet kände oss väldigt bra bemötta. Maten var fantastiskt god och servicen var på topp. Allt kom i sin tid och personalen tog god hand om oss.
  • Per E
    Per E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Enkelt att boka bra bemötande och god mat
  • Rania B
    Rania B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Maten var god, servicen var bra men inte mer än så.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket bra service, fantastisk mat och trevlig atmosfär!
  • Erika L
    Erika L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Supergott, mysigt och bra service!
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket trevligt bemötande. Personalen hjälpte till att få ett bord på övre plan då min mor har svårt att gå i trappor. Trevlig och mycket informativ info om maten och hur mycket vi skulle beställa. Snabb service. Såååååååå god mat. Trevligt avslut och bra bemötande när vi lämnade.

Vi är så nöjda med besöket och kommer att besöka er igen på Kungsholmen där vi var den 2/9.

Har besökt er tidigare och haft samma uppfattning då. Därför kommer vi gärna tillbaka.
  • Johan Ö
    Johan Ö skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt bemötande och kunnig personal. Prova 16-rätters!
  • Victoria C
    Victoria C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Amazing service, super cozy environment and the food is never ever a disappointment! I go here quite a lot and I always leave happy and satisfied. My highest recommendation for Tabbouli Kungsholmen!
  • Maria P
    Maria P skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Tabbouli är en toppenrestaurang! Vi blev väl bemötta och de serverade mycket god libanesisk mat. Vi provade deras avsmakningsmeny och den rekommenderas verkligen! Väldigt gott och mycket mat.
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig service och god mat:-)
  • Niklas Ö
    Niklas Ö skrev om Tabbouli Kungsholmen
    +Bra service.
    +God och vällagad mat.
    +Prisvärt.

-Några av gästerna hade önskat någon typ av "namnskyltar" för att hålla reda på de olika rätterna.
  • Karin K
    Karin K skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi blev inte hälsad välkommen när vi kom in i restaurangen. Vi blev stående där, tills vi själva fann ett passande bord till oss.
    Vi fick god informasjon om val av at till våra allergiker. Dock informerade dem inte at det var stora portioner i smak-menyerna. När sista kött rätten kom var vi mer än mätta. Totalt sätt en väldigt god matupplevelse.
  • Christina H
    Christina H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt bemötande Av personalen och mycket god mat.
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Super service, mycket bra mat , enda minus lite trångt vid borden. Men trots detta topp betyg
  • Peter T
    Peter T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    - Enkel bokning på nätet. Bra med sms och mail-bekräftelse
    - Mycket trevlig personal som guidade oss genom måltiden
    Vi (2 pers) åt en 16-rätters avsmakningsmeny som var mycket god.
    Sammantaget en mycket trevlig kväll!
  • Ragnhild M
    Ragnhild M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fick inte återkoppling trots två mail att plats inte fanns när jag ville lägga till en person från 4 till 5. Vi fick åka till Regeringsgatan. Alla av oss kom från olika håll så det blev lite antiklimax. Regeringsgatan var fantastiskt bra en femma.
  • Mia E
    Mia E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat & trevligt bemötande - dock fick jag en cappuccino med sur grädde & när jag sa till så var reaktionen väldigt flat, ingen ursäkt & jag fick betala min kaffe (fick såklart en ny, men anser att de borde bjudit på den efter deras fadäs)
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jätte god mat! Trevlig lokal och personal.
  • Sharon K
    Sharon K skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jätte mysigt, perfekt för lång middag med vänner. Got mat och bra service.
  • Valerie M
    Valerie M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Excellent food and service. Thankyou. Will go again
  • Emelie C
    Emelie C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Supernöjda med maten! Riktigt gott, rekommenderar deras avsmakningsmeny :) Väldigt trevlig personal.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi hade en trevlig kväll på Tabbouli och servitrisen hjälpte oss med vad vi skulle äta för att vi skulle få smaka på många olika rätter från det Libanesiska köket.
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra lokal, service och mat ! Jag går gärna tillbaka flera gånger.
  • Maria J
    Maria J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Supertrevligt bemötande av personalen!
    Vi var 4 personer och beställde 2 avsmakningsmenyer, det var mycket mat och allting var trevligt upplagt och smakade gott.
  • Lars S
    Lars S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fin miljö. Det mesta bra. Dock var couscous och potatis dåliga. Couscousen var torr och smaklös och potatisen saknade salt.
  • Nora A
    Nora A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Allting var väldigt bra! God mat, bra vegetariskt utbud, trevligt bemötande av personalen
  • Joar G
    Joar G skrev om Tabbouli Kungsholmen
    En utmärkt middag, trevlig personal och fantastisk mat.
  • Lillya H
    Lillya H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Är så nöjd båda med personalen och maten, maten går inte beskriva hur gott det är👍🏽👍🏽🎉
  • Lena S
    Lena S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bemötandet var bra men maten höll inte samma höga standard som Tabbuli på Regeringsgatan, där jag åt precis samma rätter ifrån menyn, helgen innan. Dvs avsmaknings meny nr 2.
    Jag går därför mycket hellre tillbaka till Tabbuli på Regeringsgatan.
  • Åsa Astrup B
    Åsa Astrup B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Hyggelig personale, god service, god mat og hyggelig atmosfære.
  • Lucas J
    Lucas J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Har varit hos Tabbouli ett antal gånger men komme nog att gå ditt mindre framöver då jag upplever att under åren det blir trängre mellan borden & man förväntas äta snabbare. Synd för det är mycket bra mat!
  • Frida E
    Frida E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig personal och jättegod mat!
  • Casia B
    Casia B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Toppenställe! Riktigt bra mat, lugnt, mysigt, fin personal.
  • Christian M
    Christian M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Great food, nice atmosphere and friendly staff. We went there twice in the four days we were in Stockholm.
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra, vänligt och omtänksamt bemötande.
  • Johanna I
    Johanna I skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mysig lokal med trevlig personal och vällagad mat. Inga problem att anpassa maten efter allergener. Kommer definitivt gå dit igen.
  • Martin S
    Martin S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra service. God mat och mysig stämning!
  • Anna H
    Anna H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättegod mat och trevlig och kunnig personal.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra mat, bra service lite tråkigt att gå ner i källaren när det va så fint väder
  • Pål S
    Pål S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Efter tidigare positiva erfarenheter valde jag Tabbouli Kungsholmen för en middag.

Mitt sällskap på fem personer blev trevligt välkomnade och mottagna. Vi slog oss ner vid ett mysigt bord och blev guidade bland öl- och vinalternativ. Avsmakningsmenyn med grillmix hade alla redan bespetsat sig på.

Riktigt god mat och personlig, uppmärksam service.

Kvällen avrundades med olika desserter och varianter av kaffe. Och med många och långa samtal. Jag tror att vi - mycket mätta och belåtna - var de allra sista gästerna att lämna restaurangen.

Vi är alla mycket nöjda med besöket och jag vågar nog lova att vi, både tillsammans och var för sig, kommer att återvända till Tabbouli.
  • Jessica T
    Jessica T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat och personal i världsklass.
  • Annicka I
    Annicka I skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Åt avsmakningsmeny och det var både rikligt och gott. Väldigt trevlig personal. Mysig miljö.
  • Ove S
    Ove S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig personal, bra service och god mat.

Det enda som kan dra ned betyget är ljudnivån från andra gäster.
  • Karin E
    Karin E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trots att jag tydligt talade om att jag är glutenintolerant (jag är diagnostiserad med celiaki) så serverades jag en rätt innehållande gluten (och som inte heller är utmärkt som glutenfri på menyn). Jag är såklart mycket missnöjd och kommer aldrig sätta min fot på tabouli igen.
  • Hanna C
    Hanna C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Besöket på Tabbouli Kungsholmen var väldigt bra och service och maten var väldigt god!

Norra Agnegatan 39, 112 29 Stockholm