Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Tabbouli Tabbouli Kungsholmen

Tabbouli Kungsholmen

En del av Tabboulitabbouli.eu

Norra Agnegatan 39, 112 29 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på Kungsholmen. Vårt mål är att ge dig ett oförglömligt restaurangbesök med libanesisk mat. Med en meny som består av så väl smårätter i en avsmakningsmeny eller en hel varmrätt har vi något för alla i sällskapet. Vår utförliga vinlista innehåller viner från så väl Frankrike som Libanon. Lokalen är tidlöst orientalisk och stämningsfull för att ge hög trivselfaktor. Vi erbjuder även catering till max 500 personer. Besök oss gärna för en fulländad upplevelse tillsammans!
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: Stängt

Läs vad 1107 kunder tycker om Tabbouli Kungsholmen

• Malin E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Avsmakningsmeny för större sällskap.
    Väldigt generösa portioner och väldigt gott!
    Helt klart prisvärt! Läs mer
  • Fredrik D skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Väldigt god mat och bra service.
    Trevlig personal. Läs mer
  • Anders Ö skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig personal, God mat, mysiga lokaler Läs mer
  • Amanda A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Provade avsmakningsmenyn som bestod av 16 smårätter. Verkligen att rekommendera. Mysig restaurang, god mat, gott vin och trevlig personal som skickade med oss ett paraply ut i ösregnet. Läs mer
  • Helena B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mysigt, bra service. Mycket god mat. Tips - Kör avsmakningsmenyer! Läs mer
  • Joan T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra och god mat
    Trevligt dekorerafe lokaler.
    Trevligt bemötande av personalen.
    Något som drar ner betyget mycket är att vi satt på källarplan där det luktar fränt och stickande.
    Restaurangen bör ordna till detta så att upplevelsen förhöjs och doften av den goda maten kan få ta över :-) Läs mer
  • Thomas L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi har varit på Tabbouli flera gånger och är alltid supernöjda. Denna gång testade vi Tabboulis restaurang på Kungsholmen. Vi bokade ett bord för 4 personer till lördag kväll. Tabboulii Kungsholmen har en del av sin restaurang nere i källaren. Fint inrett och bra stämning. Tyvärr kunde inte en tjej i sällskapet sitta nere i källaren då hon kände av sin cellskräck. Vi fick därför välja ett annat alternativ då restaurangen var full och vi inte kunde få ett bord på markplan.
    Det var inga sura miner från personalen. De hjälpte oss med att kontakta Tabbouli city för att ta reda på om det fanns ett ledigt bord för oss där. Det gick utmärkt! Läs mer
  • NilsEvert P skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Service och mat utmärkt. . Läs mer
  • Charlie S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi var ett gäng på 13 personer som tog både avsmakningsmeny 1 och 2 (som några enstaka rätter).
    Vi hade meddelat per mail att vi var 13 personer och fått det bekräftat, men ändock så var det bara plats för 11. Det löstes dock på ett väldigt bra sätt till slut och vi hade en väldigt trevlig kväll med väldigt god mat! Det enda vi känner är att kommunikationen på mail kunde varit mer ärlig och korrekt (bl.a.sades det att avsmakningsmeny 1 kunde göras vitlöksfri, men när vi kom dit så gick det inte alls!), men väl på plats blev det en jättebra kväll! Läs mer
  • Patricia L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättemysigt och god mat. Vi prövade även libanesiskt rödvin, mycket bra! Läs mer
  • Johan S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Complete set of menu for vegans, delicious meals. Only negative point was we ordered the 16 dishes for 2 to share, I am sure we didn't get the whole 16. But we didn't go home hungry... It is a beautiful place too, with good waitering. Läs mer
  • Jonas S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi köpte deras avsmakningsmeny. Olika goda smårätter från Libanon. Och drack gott libanesiskt vin till det. Personalen var vänlig, serviceinriktad och trevlig. Lokalen är väldigt mysigt inredd och inte så stor, vilket ger en trevlig atmosfär.
    Vi firade vår dotter och hon var väldigt nöjd. Det var vi med. Läs mer
  • Moa N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Supergod mat och mysig lokal! Väldigt trevlig personal! Läs mer
  • Joakim B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat, trevlig personal, snabb service samt mysiga lokaler. Läs mer
  • Christer L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Första besöket och vi testade 3 rätter var. Maten var god, men uppläggen kunde varit mer tilltalande. Servicen när vi beställde kunde varit bättre. Vi frågade efter förslag och fick dålig respons. Maten förtjänade bättre betyg än servicen. Läs mer
  • Amani A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    It was a dinner party for 22 people and food was so yummy
    The service was excellent

It was very good experience and Tabbouli was great choice Läs mer
  • Annette H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastisk mysig miljö, godaste maten och urtrevlig och serviceminded personal.
    Vi var ett större sällskap som tackade av en kollega och åt av avsmakningsmenyerna.
    Hela sällskapet var jättenöjda och mätta.
    Fint att vår kollega fick med sig matlåda hem på den mat som vi inte orkade. Läs mer
  • Staffan N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra mat. Snabb service. Mysig atmosfär och inredning. Läs mer
  • Filiz Y skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi beställde avsmakningsmeny inkl grillmix. Det var så mycket mat och allting smakade jättegott. Snabb service och trevlig personal. Restaurangen var liten och mysig men lite för trångt mellan borden, skulle vilja ha lite mer space. Annars var det en mycket trevlig kväll. Läs mer
  • Alexander M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat och riktigt bra priser. Kommer fortsätta gå dit och köra takeaway. Läs mer
  • Ulrika R skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastisk mat men väldigt trist bemötande när vi kom in. Vi funderade faktiskt på att gå pga detta först....
    Mannen som serverade var dock trevlig och bra.
    Men som sagt maten är ljuvlig. Läs mer
  • Timmo Ö skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trivsam lokal, påpasslig och god service, varierad libanesisk meny med trevlig mat. Enda minuset var att en bordsbokning endast varade i två timmar, varför de sista vinskvättarna fick svepas, men detta är å andra sidan ett tecken på en med rätta välbesökt och populär restaurang. Läs mer
  • Katri N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi åt en grillmix-tallrik. Hur mycket mat som helst och så fantastiskt gott! Läs mer
  • Ali B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Beställde avsmskningsmenyn för 2 pers. Mysig stämning, trevligt personal och väldigt god mat. Läs mer
  • Cajsa S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Hade nött att det skulle vara jod mat på restaurangen. Vi åt en avsmakningsmeny. Maten var helt otrolig och personalen var så servickunnig utan att vara påflugen. Rekommenderar gärna stället!!!🍁 Läs mer
  • Jony C
    Jony C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mysigt ställe .
    Fantastisk mat och trevlig personal . Läs mer
  • Tove T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastisk mat, underbar service trots att vi var ett stort sällskap på 21p Avsmakningsmeny rekommenderas varmt!!! Läs mer
  • Jessica R skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt god mat och bra service. Läs mer
  • Sofi N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Gästar ofta denna restaurant när vi är i Stockholm. En fin oas med trevlig personal, lugn och gemytlig stämning samt fantastiskt god mat. Läs mer
  • Mette T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Underbar mat service. Trevlig miljö & generösa portioner. Kommer garanterat tillbaka. Läs mer
  • Isabella S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket god mat & bra service! Rekommenderar varmt denna restaurang! Läs mer
  • Niclas D skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Meze-rätter. Trevlig personal och mysig miljö. Mycket mat. Läs mer
  • Malin Å skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Avsmakningsmeny 1:
    Supergott, asmycket mat.

Trevlig personal och jättebra service. Läs mer
  • Natalie M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Min absoluta favoritrestaurang! Stockholms bästa libanesiska helt klart. Läs mer
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Familie på fire , to småretter og tre hovedretter med lam som hovedingrediens, i tillegg til en bondesalat. Libanesisk rødvin og øl samt en cola zero, og to desserter og en libanesisk kaffe. Alt smakte nydelig!
    Vi ble godt mottatt og vist direkte til reservert bord. Betjeningen var gjennomgående hyggelige og oppmerksomme. En veldig fin oppleveles. Läs mer
  • Johanna M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättegod mat! Lugnt och skönt, ingen stress. Läs mer
  • Eden H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt god mat och trevlig personal. Rekommenderar ej att sitta på nedervåningen då stora sällskap kan hälla en hög ljudnivå. Annars bästa libanesiska restaurangen i Stockholm! Läs mer
  • Frank L
    Frank L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Beställde avsmakningsmeny inkl. grillmix. Helt fantastiskt mat, genuint trevligt bemötande. Kommer så gärna tillbaka. Läs mer
  • Emma T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi åt avsmakningsmeny, det var mycket gott och massor av mat för pengarna.
    Bra service och trevlig atmosfär.
    När vi inte orkat äta upp en stor del av maten erbjöd servitören oss att ta med resterna hem.
    Lammet var otroligt gott!! Läs mer
  • Kerstin B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    En jättegod middag och bra service. Min tredje gång och alltid nöjd. Trevlig ombonad miljö med bra ljudmiljön som man kan prata och höra varandra även om man är i ett större sällskap. Läs mer
  • Jessica L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Många (supergoda) veganska alternativ! Läs mer
  • Ci H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Alltid trevligt och bra service. Läs mer
  • Fredrik A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig personal, god mat och rikliga portioner. Trevlig miljö. Väl värt ett besök! Läs mer
  • Frida S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Alltid bästa maten i stan!
    Kul att introducera mina kära kollegor för en fantastisk matupplevelse. Läs mer
  • Lina K skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra mat. Lite sämre service. Ett bråk vid border bredvid mellan gästerna och en servitör. Läs mer
  • Victoria S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi blev bemötta super bra. Fick exakt det vi förvänade oss i matväg. En toppen restaurang som slår alla förväntningar. Lite smutsig gäst toalett. Läs mer
  • Sandra L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt god mat, supertrevlig personal och mysiga lokaler! Läs mer
  • Knut-Erland B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi åt middag, vegetarisk meze som var mycket god! Det libanesiska vinet passade bra till maten. Servicen var utmärkt. Läs mer
  • Camilla H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättegod mat och bra service, vi tog avsmakningsmenyn och den kan jag verkligen rekommendera. Läs mer
  • Daniel J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Köpte 15 smårätter menyn
    Trodde att påfyllning av röror skulle ingå som det alltid gjort.
    Nu blev vi debiterade 89kr/st
    Maten var magisk. Läs mer