Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Tabbouli Tabbouli Kungsholmen

Tabbouli Kungsholmen

En del av Tabboulitabbouli.eu

Norra Agnegatan 39, 112 29 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på Kungsholmen. Vårt mål är att ge dig ett oförglömligt restaurangbesök med libanesisk mat. Med en meny som består av så väl smårätter i en avsmakningsmeny eller en hel varmrätt har vi något för alla i sällskapet. Vår utförliga vinlista innehåller viner från så väl Frankrike som Libanon. Lokalen är tidlöst orientalisk och stämningsfull för att ge hög trivselfaktor. Vi erbjuder även catering till max 500 personer. Besök oss gärna för en fulländad upplevelse tillsammans!
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: Stängt

Läs vad 774 kunder tycker om Tabbouli Kungsholmen

• Anna H
    Anna H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättegod mat och trevlig och kunnig personal.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra mat, bra service lite tråkigt att gå ner i källaren när det va så fint väder
  • Pål S
    Pål S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Efter tidigare positiva erfarenheter valde jag Tabbouli Kungsholmen för en middag.

Mitt sällskap på fem personer blev trevligt välkomnade och mottagna. Vi slog oss ner vid ett mysigt bord och blev guidade bland öl- och vinalternativ. Avsmakningsmenyn med grillmix hade alla redan bespetsat sig på.

Riktigt god mat och personlig, uppmärksam service.

Kvällen avrundades med olika desserter och varianter av kaffe. Och med många och långa samtal. Jag tror att vi - mycket mätta och belåtna - var de allra sista gästerna att lämna restaurangen.

Vi är alla mycket nöjda med besöket och jag vågar nog lova att vi, både tillsammans och var för sig, kommer att återvända till Tabbouli.
  • Jessica T
    Jessica T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat och personal i världsklass.
  • Annicka I
    Annicka I skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Åt avsmakningsmeny och det var både rikligt och gott. Väldigt trevlig personal. Mysig miljö.
  • Ove S
    Ove S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig personal, bra service och god mat.

Det enda som kan dra ned betyget är ljudnivån från andra gäster.
  • Karin E
    Karin E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trots att jag tydligt talade om att jag är glutenintolerant (jag är diagnostiserad med celiaki) så serverades jag en rätt innehållande gluten (och som inte heller är utmärkt som glutenfri på menyn). Jag är såklart mycket missnöjd och kommer aldrig sätta min fot på tabouli igen.
  • Hanna C
    Hanna C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Besöket på Tabbouli Kungsholmen var väldigt bra och service och maten var väldigt god!
  • Knut N
    Knut N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Over all forventning - veldig bra
  • Stig O
    Stig O skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Enormt bra servitör och maten var som vanligt enormt gif
  • Erik L
    Erik L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra service och ingen tidsbegränsning för bordet under vardagar.
  • Noor D
    Noor D skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra service och väldigt god mat, mättande
  • nadia s
    nadia s skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket bra bemötande, hade velat få sittplats nere men det var mysigt där uppe också. Otroligt bra och skämtsam service, frågade ofta om allt var okej utan att vara påfrestande. Tog avsmakningsmeny 2 och det var det bästa vi ätit.
  • Katinka R
    Katinka R skrev om Tabbouli Kungsholmen
    En trevlig restaurang med otroligt god mat. En person i sällskapet behövde råd pga allergi och fick bra hjälp. Hon blev mycket nöjd med maten. Våra förväntningar uppfylldes med råge. Mätta och belåtna gick vi nöjda därifrån. Kan verkligen rekommendera den här restaurangen!
  • Aloke S
    Aloke S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Enjoyed the tasting menu. But disappointed that the restaurant has stopped free refills of food. You just lost me as a customer.
  • Linn O
    Linn O skrev om Tabbouli Kungsholmen
    -mysig atmosfär
    -god mat
    -snabb service
  • David M
    David M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat, mysig lokal och trevlig personal!
  • Britt-Inger W
    Britt-Inger W skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt bemötande och fantastiskt god mat!
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Dearest One,
    I know this mail will come to you as surprise. I am Stefan Ibrahim Coulibaly and my sister Fatumata I am 21 years old from Ivory Coast in West Africa, the son of Late Ibrahim Coulibaly. My late father was an Ivory Coast's best-known military leader. He died on Thursday 28 April 2011 following a fight with the FRCI," Republican Forces of Ivory coast. You can read more about my father in the link below.

We are constrained to contact you because of the maltreatment which we are receiving from our step mother and my uncle's. Please we need your assistance to transfer our inheritance and come over to your country to start a new life altogether. get back to us we are waiting. Reply to: stefancoulibaly411@yahoo.com
    Stefan and Fatumata Coulibaly
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Hej,
    Det var supergod mat och bra service så vi hade en toppenkväll hos er.

Ha en bra dag!
    //H
  • Lina J
    Lina J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig service. Superbra mat!!
    Lite trist att sitta i källaren som enda sällskap.
  • Jessica W
    Jessica W skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat, trevlig och omhändetagande personal i mysig miljö.
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Lugnt och trevligt ställe.
    Bra mat, ganska stora portioner.
  • Teodora U
    Teodora U skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Enligt mig Sverige bästa restaurang inom sin kategori (libanesisk). Har ätit på Tabbouli minst 100 gånger under de senaste 5 åren. Mat i världsklass och alltid bra service:)
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God (framför allt mycket) mat, trevlig miljö, servicen skulle dock kunna vara bättre. Plus för ett bra utbud av väldigt goda vegetariska och veganska rätter som är tydligt utmärkta i menyerna.
  • Mia P
    Mia P skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Matten var gott. Men det är en små resturang och den dagen det var bara två serviteres som var upptagen och vi fick vänta lång tid att få deras uppmärksamhet.
  • Carin H
    Carin H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Rörigt med bokningen. Jag trodde jag bokat och blev informerad om att det inte fanns möjlighet att den tiden med det antalet, men när jag sen gick in och bokade via hemsidan så gick det bra. Fick även bekräftelsemejl på att bokningen bar ok.

Efter några dagar sedan skulle jag avboka vilket jag gjorde via mejl men utan någon respons.

Så någonting verkar inte stämma med bokningssystemet på nätet och det som restaurangen har.
  • Elisabeth C
    Elisabeth C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Super trevligt bemötande, smidig och bra service!
    Kommer definitivt komma på ett till besök.
  • Ewa W
    Ewa W skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Härlig atmosfär och god mat. Mitt nya favoritställe.
  • Birgit P
    Birgit P skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt personal, bra service.
    God mat, men tyvärr blev jag dålig av något jag åt. Fick stora magproblem efteråt. Troligast var det räkorna för det var det enda jag åt som inte den andra personen i sällskapet åt. Tråkigt men värt att ta upp så köket kan se över sin hantering av kanske främst skaldjur som är mycket känsliga.
  • Eva C
    Eva C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Positivt. Trevlig service, bra lokal, mkt god mat
  • Ranjona E
    Ranjona E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig, flexibel och tillmötesgående personal. Generösa portioner. Vällagad mat. Bättre än vi kunnat vänta oss.
    Det luktade lite avlopp då vi satt rätt nära toaletten.
  • Paula H
    Paula H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket bra restaurang. Servicen var utmärkt, man kände sig välkommen fr början till slut. Maten väl tillagad, smakade mycket bra. Bra valuta för pengarna!
  • Jasmine L
    Jasmine L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Man blir utslängd efter exakt två timmar även om det i princip är tomt på gäster. Vid ett tillfälle hade restaurangen missat vilket tid vi hade vårt bord varav vi blev nekade att beställa in dessert + kaffe 40 min innan vi skulle lämna bordet. 20 min efter det kom kyparen tillbaka och bad om ursäkt för att han sett fel och frågade om vi ville beställa då. Men att slänga i sig en dessert på 10 min var vi inte intresserade av. Vi lämnade restaurangen och gick till en annan för dessert.
  • Malin S
    Malin S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättetrevlig personal, väldigt god mat!
  • Marlene Å
    Marlene Å skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jag var på restaurangen på Kungsholmen med min dejt. Vi åt avsmakningsmeny, vilket var utsökt! Vi pratade efteråt om hur trevlig servitören var, han var så omtänksam och jordnära. Högsta betyg! /Marléne
  • camilla j
    camilla j skrev om Tabbouli Kungsholmen
    bra, lite dålig koll på påfyllning av dricka såsom vatten mm
  • Lennart J
    Lennart J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    - Trevligt bemötande av personalen
    - Trevlig varm miljö
    - Fantastisk mat, rikliga portioner
    - Ett glas rödvin, 150:- sek, gott men inte prisvärt.
    - Viss väntetid på servitris (satt i källaren)
    - Synd att ni inte tar Rikslunchens Mastercard
  • Karin T
    Karin T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Maten var mjäkig, lyfte aldrig. Tråkigt upplagd. Kändes som att servitrisen var en robot.
  • Mia O
    Mia O skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Hej!
    Vi blev jättefint bemötta då vi blev några fler än tilltänkt.
    Maten var utsökt - enooorma portioner - kanske lite för mycket mat...!?
    Sen vi av en stress - här får ni inte vara kvar längre än den här tiden - lite tråkigt. Fanns inte utrymme att sitta kvar och prata ett tag... Förstår upplägget men det upplevdes lite stressigt.
    Sen hörde jag en ev chef säga till en anställd att ta hand om nyanlända gäster - på ett rätt kort sätt inför oss betalande kunder.
    Om cheferna ger sina anställde mer glädje och klappar på axeln kan de jobba mer avslappnat och vänligt. Samtliga personal kändes ansträngda och det släppte vartefter men jag tror ledningen behöver bemöta sin personal lite mer ödmjukt.

Så slutligen - den fantastiska maten och de goda vinerna och den härliga miljön behöver också piffas upp med mer arbetsglädje - så skärpning chefer!
  • Josefine G
    Josefine G skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mysig lokal och väldigt god mat!
  • Kristin H
    Kristin H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Supergod mat och ok service men går inte att kontakta via mail el sms och svarar ej i telefonen. Mycket opraktiskt när man vill ändra en bordsbokning man gjort tidigare.
  • Elodie J
    Elodie J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    This was so far the best Lebanese restaurant I ever been to ! We were a table of 7 and we tried the tasting menu, the taste of each cold and warm dishes were absolutely magical ! The service was perfect and the wine recommanded was extremely good ! Thanks to Max our waiter who made our evening the best so far !
  • Jeanette V
    Jeanette V skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra service, mysig miljö och bra mat. Lite torr kyckling på grillmix, annars fem. Vi kommer tillbaka. Jag älskar det Libanesiska köket 😋
  • Lars H
    Lars H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Som vanligt trevligt och gott.
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt vällagad mat och kunnig personal.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat. Åt lilla provsmakningsmenyn.
  • Christer B
    Christer B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Gott med massor av smårätter kombinerat med ett gott ksara rött vin
  • Emelie Y
    Emelie Y skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket trevligt bemöteande, god mat och trevlig atmosfär :)
  • Julia E
    Julia E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mkt bra! Väldigt god mat och trevlig personal. Mysig miljö. Nackdel var att det var lite trångt.

Norra Agnegatan 39, 112 29 Stockholm