Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Tabbouli Tabbouli Kungsholmen

Tabbouli Kungsholmen

En del av Tabboulitabbouli.eu

Norra Agnegatan 39, 112 29 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på Kungsholmen. Vårt mål är att ge dig ett oförglömligt restaurangbesök med libanesisk mat. Med en meny som består av så väl smårätter i en avsmakningsmeny eller en hel varmrätt har vi något för alla i sällskapet. Vår utförliga vinlista innehåller viner från så väl Frankrike som Libanon. Lokalen är tidlöst orientalisk och stämningsfull för att ge hög trivselfaktor. Vi erbjuder även catering till max 500 personer. Besök oss gärna för en fulländad upplevelse tillsammans!
Öppet just nu
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: Stängt

Läs vad 928 kunder tycker om Tabbouli Kungsholmen

• Annika D
    Annika D skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Det var kallt i källaren de satte på en värmefläkt men det hjälpte föga. Det luktade konstigt i källaren samt att servitören inte verkade förstå vad vi sa när vi ville ha förslag på rätter. Tidigare har jag fått utmärkt service men det kan jag inte säga nu. Det kändes hafsigt och oproffsigt. Maten var dock utmärkt så all heder åt kocken. Kommer nog tyvärr inte rekommendera restaurangen som tidigare varit klar favorit. Nya ägare? Proffsigt bemötande är viktig för helheten och värmefläkt på bord känns inte som en bra lösning. Annika Davidsson Läs mer
  • Sasan R
    Sasan R skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Riktigt dunderbra mat! Bra service, fantastiska förrätter som varmrätter Läs mer
  • Kimberly G
    Kimberly G skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vilken upplevelse, otroligt trevliga servitriser, fantastisk mat och mysig resturang. Rekommenderar alla detta ställe. Wow säger jag Läs mer
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättebra restaurang! mysig miljö i matsalen och jättetrevlig personal, och maten var helt underbar!
    Rekommenderar starkt den här restaurangen!! Läs mer
  • Kristianne H
    Kristianne H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Veldig bra! Fant det på nettet og bestilte bord til 5 stk på nett. Spiste smaksmeny nr 2 som var masse god og spennede mat!Alle gjestene var imponerte! Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Maten var god, den libanesiska ölen var god, kyparen var trevlig. Men han stod och petade sig i näsan då han inte hade något att göra. Blir ju lite otrevligt men va fan:
    - lite skit rensar magen och mycket mättar. Läs mer
  • Ewa-Maria S
    Ewa-Maria S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Maten var ganska god men servicen inget särskilt. Ingen mysig atmosfär. Inte särskilt rent. Kommer inte komma tillbaka. Läs mer
  • Ann Carin A
    Ann Carin A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket god mat, vi var sju i sällskapet och alla var väldigt nöjda. Trevligt bemötande och mysig lokal. Läs mer
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt bemötande och god mat!
    Rekommenderas! Läs mer
  • Ciwan C
    Ciwan C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Super god mat! Personalen kunde ha varit lite mer uppmärksamma, t.ex. saknade vi bröd. Lite dyrt. Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Lätt att boka online, snabbt välkomnade på plats och bra sittplatser i lokalen!
    Fantastiskt god mat och snabb service på både dryck, mat och notan när den efterfrågades.
    Härlig personal! Läs mer
    Anna L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    MKT GOD MAT OCH FIN SERVICE. REKOMMENDERAS! Läs mer
  • Therése E
    Therése E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra mat och trevlig personal, mysig lokal Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Hej!
    Vi hade en jätte trevlig kväll och var 100% nöjda. Läs mer
  • Alicia T
    Alicia T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jag och mitt sälskap upplevde ett vänligt bemötande vid receptionen och blev snabbt hänvisade till vårat bord.
    Det tog dock lite tid innan vi fick något att dricka och tills vi fick beställa maten fasten vi sagt åt att vi är redo att beställa flera gånger.
    Hela sälskapet beställde avsmakningsmeny 1 och 2 och var supernöjda med maten. Jag själv är allergisk mot nöter och erbjöds snabbt en sås utan nötter.
    Vi alla upplevde en bra service under hela kvällen och alla rätter som kom in beskrevs tydligt.
    Har besökt resturangen tidigare och kommer definetivt att komma tillbaka. Läs mer
  • Maud Å
    Maud Å skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Efter att ha städat ut julen & hållit på & grejat hela dagen åkte jag & mina (vuxna) barn in & åt en fantastiskt god meze.
    God mat, trevligt bemötande & skön miljö. Perfekt avslut på en aktiv dag. Läs mer
  • Solveig T
    Solveig T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Maten är alltid fantastisk. Personalen trevlig och hjälpsam och det råder mysig atmosfär. Hit går man gärna! Läs mer
  • Geert W
    Geert W skrev om Tabbouli Kungsholmen
    After we visited Tabbouli Södermalm a few months ago already, we had a second great experience in Kungsholmen as well. The food was lovely and service as expected.
    One thing that might be improved: we took the small menu (330 Kr) and it simply is too much food. We finished it (nearly :P), but I would rather get a few dishes less (e.g. 2-3 spreads for bread instead of 4) and pay a little less as well. It's a pity to throw away that lovely food!

Looking forward to our next visit.
    Kind regards,

Geert Wanders Läs mer
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket god mat och trevlig service! Kan verkligen rekommendera denna restaurang. Läs mer
  • Iza S
    Iza S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Avslappnad och trevlig stämning. Härlig personal. Läs mer
  • Jan H
    Jan H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jag och min fru bjöd våra barn och deras respektive på middag på Tabbouli. Servicen var mycket bra och maten väldigt god.
    Och en mysig miljö i restaurangen bidrog till att vi fick en mycket trevlig kväll. Tack Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastisk god mat ochvtrevöig lokal och personal. Kan verkligen rekommendera avsmakningsmenyn Läs mer
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Smakrikt, gott och mättande. Effektiv service utan att vara påträngande. Läs mer
  • Johan M
    Johan M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket trevligt och god mat! Har ätit middag här flera gånger. Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Super god mat o jätte trevlig personal Läs mer
  • Pernilla V
    Pernilla V skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Maten var riktigt god. Men personalen var otrevlig. Vi spelade julklappsleken vid bordet, en liten lek där man kastar tärningar på bordet om vem som ska få ett paket. Då kommer servitören till vårt bord o säger till på ett otrevligt sätt om att det låter för mkt när vi kastar tärningarna i bordet och ber oss sluta med det, inget förslag på hur vi kunde spelat utan att det lät, tex kasta på en servett eller liknande... Så hjälpte vi till o duka av alltså langa tallrikarna till en servitris o hon sa inte ens tack för hjälpen. Läs mer
  • Giusi M
    Giusi M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Helt fantastiskt, från bemötandet till mat! Läs mer
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket bra bemötande. Första besöket på restaurangen och hade inga speciella förväntningar. Personalen var lagom närvarande. Mycket god mat!!! Läs mer
  • Pia L
    Pia L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jag och mina väninnor var på middag på Tabbouli. Vi skulle få ha bordet i 2 h enligt bokningen så jag kände mig lite stressad när vi fick vänta i ca 20 min på att få beställa.
    Det var svårt att få personalens uppmärksamhet under kvällen och när de var vid bordet bredvid vårt så glömde de alltid att titta åt vårt håll, samtidigt som det spelades musik så de hörde oss inte heller (Vi satt lite avsides)
    Hade gärna sett att personalen var mer uppmärksam. Nu hann vi bli irriterade när tex en servitris tog med ett av våra vänners vinglas fast hon skulle vara med och dela på en flaska vin som vi beställt in. Så hon var utan glas och kunde inte vara med och dricka tills personalen dök upp en stund senare. Vattenglasen fylldes inte på under nästan hela kvällen och det var många salta rätter så man blev törstig.

Maten var god. Vi åt en 16 rätters avsmakningsmeny. Men vi hade gärna fått in de varma rätterna tätare inpå de kalla rätterna.
    Efterrättsutbudet borde utökas. Gillar man inre baklawa o sötsliskiga kakor så fanns det inte mycket att välja av. Jag tog pannacottan som smakade trist. Hade gärna tagit någon slags chokladkaka.

Lokalerna var alldeles för mörka och det drog kallt där vi satt. Vi hade bara ett stearinljus vid vårt bord som belysning.

Plus var att vi kunde sitta kvar längre än 2 h.
    Annars hade vi fått stressa i oss maten och inte hunnit med någon efterrätt. Läs mer
  • Johan W
    Johan W skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig och mysig miljö. God och riklig mat som passade hela familjen, inklusive en vegan. Läs mer
  • Anna-Lena S
    Anna-Lena S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bemötandet var mycket bra, under hela kvällen.
    Lokalen var något kylig, jag frös, vi satt längst ner i källaren.
    Toaletterna var rena och fräscha.
    Maten var god, mycket god. Läs mer
  • Berit J
    Berit J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket god mat, lite ont om tid Läs mer
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt och gott, supervänligt bemötande Läs mer
  • Natalie I
    Natalie I skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Åt middag på Tabbouli Kungsholmen. Underbart god mat och bra service! Läs mer
  • Christian H
    Christian H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Maten överträffar alla förväntningar. Vi fick ett bra bemötande av personalen. Lite trång restaurang och lite möjligheter att hänga av sig då det var fullt på alla krokar och galgar, lite kort sittning också men det är förståeligt för att det finns ont om platser. Läs mer
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Det var lätt att boka bord eftersom man kunde göra det via nätet. När jag dagarna innan ville ändra min bokning var det däremot svårt. Ringde flera gånger till restaurangen utan att få svar. Besöket på restaurangen var över mina förväntningar. Maten var otroligt god och servitören var supertrevlig och hade glimten i ögat! Att en person ville ha gluten- och laktosfritt i vår avsmakningsmeny var inget problem och sercitörerna hade bra koll på innehållet i maten. Stället var supertrevligt och jag ska absolut komma tillbaka! Läs mer
  • Helene A
    Helene A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Otroligt nöjd med bemötande, mat och lokal! Fantastiskt god mat och mycket fin och trevlig service! Läs mer
  • Sara K
    Sara K skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Var ett super bra bemötande och maten var god! Tycker dock att det är lite väl mycket att betala nästan 80kr för bara humus! Hade gärna sett att man kunde få tre små röror istället dör det priser isf! Läs mer
  • Deniss D
    Deniss D skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Avsmakningsmeny var väldigt god! Läs mer
  • RICHARD F
    RICHARD F skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt bemötande av kunnig personal. Vi åt avsmakningsmeny II och fick en positiv smakupplevelse. Läs mer
  • Lars W
    Lars W skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra service, trevlig miljö, jättegod mat.
    Vi kommer tillbaka👍 Läs mer
  • Hala K
    Hala K skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Det var en tjej som jobbade där igår den 8/12-17 runt kl 17:45-19:30, vi skulle fira min väninnas födelsedag och hon var SÅ OTREVLIG under HELA middagen. Alla blev irriterade. Maten var god men Väldigt dålig service. Läs mer
  • Tommy O
    Tommy O skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra och snabb service, god och prisvärd mat! Läs mer
  • Liselotte P
    Liselotte P skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra service och mycket god mat, vi var 4 st i sällskapet och åt
    av avsmaknings menyn, alla var mycket nöjda och belåtna när vi gick därifrån. Läs mer
  • Elias M
    Elias M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket bra god mat bra service mysgit ställe trevlig personal Läs mer
  • Nina F
    Nina F skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättebra service. Suverän veganmat. Läs mer
  • Andres G
    Andres G skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket dålig service. Vi fick bord i källaren som i sig är fint men det var kallt. När vi påpekade det och efter lång stund kopplades en värmefläkt som placerades långt från vårt bord. Vi frågade efter förlängningssladd om vi inte kunde sitta närmare fläkten. Vår fråga avvisades barskt.
    Det är attityden som ni måste jobba med, framför allt hos mannen som tog emot oss vid bardisken. Han klarar inte att behandla ALLA sina gäster med respekt. Han signalerade att vi inte var välkomna.
    Maten var god som förväntat men vi kommer inte tillbaka. Läs mer
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättegott!
    Vi hade första sittning o det kändes lite stressigt att äta avsmakningsmenyn dock. Läs mer
  • Mariette E
    Mariette E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt bemötande, snabb service och fantastiskt god mat Läs mer

Norra Agnegatan 39, 112 29 Stockholm