Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Tabbouli Tabbouli Kungsholmen

Tabbouli Kungsholmen

En del av Tabboulitabbouli.eu

Norra Agnegatan 39, 112 29 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på Kungsholmen. Vårt mål är att ge dig ett oförglömligt restaurangbesök med libanesisk mat. Med en meny som består av så väl smårätter i en avsmakningsmeny eller en hel varmrätt har vi något för alla i sällskapet. Vår utförliga vinlista innehåller viner från så väl Frankrike som Libanon. Lokalen är tidlöst orientalisk och stämningsfull för att ge hög trivselfaktor. Vi erbjuder även catering till max 500 personer. Besök oss gärna för en fulländad upplevelse tillsammans!
Öppet just nu
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: Stängt

Läs vad 791 kunder tycker om Tabbouli Kungsholmen

• Emelie C
    Emelie C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Supernöjda med maten! Riktigt gott, rekommenderar deras avsmakningsmeny :) Väldigt trevlig personal.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi hade en trevlig kväll på Tabbouli och servitrisen hjälpte oss med vad vi skulle äta för att vi skulle få smaka på många olika rätter från det Libanesiska köket.
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra lokal, service och mat ! Jag går gärna tillbaka flera gånger.
  • Maria J
    Maria J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Supertrevligt bemötande av personalen!
    Vi var 4 personer och beställde 2 avsmakningsmenyer, det var mycket mat och allting var trevligt upplagt och smakade gott.
  • Lars S
    Lars S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fin miljö. Det mesta bra. Dock var couscous och potatis dåliga. Couscousen var torr och smaklös och potatisen saknade salt.
  • Nora A
    Nora A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Allting var väldigt bra! God mat, bra vegetariskt utbud, trevligt bemötande av personalen
  • Joar G
    Joar G skrev om Tabbouli Kungsholmen
    En utmärkt middag, trevlig personal och fantastisk mat.
  • Lillya H
    Lillya H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Är så nöjd båda med personalen och maten, maten går inte beskriva hur gott det är👍🏽👍🏽🎉
  • Lena S
    Lena S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bemötandet var bra men maten höll inte samma höga standard som Tabbuli på Regeringsgatan, där jag åt precis samma rätter ifrån menyn, helgen innan. Dvs avsmaknings meny nr 2.
    Jag går därför mycket hellre tillbaka till Tabbuli på Regeringsgatan.
  • Åsa Astrup B
    Åsa Astrup B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Hyggelig personale, god service, god mat og hyggelig atmosfære.
  • Lucas J
    Lucas J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Har varit hos Tabbouli ett antal gånger men komme nog att gå ditt mindre framöver då jag upplever att under åren det blir trängre mellan borden & man förväntas äta snabbare. Synd för det är mycket bra mat!
  • Frida E
    Frida E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig personal och jättegod mat!
  • Casia B
    Casia B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Toppenställe! Riktigt bra mat, lugnt, mysigt, fin personal.
  • Christian M
    Christian M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Great food, nice atmosphere and friendly staff. We went there twice in the four days we were in Stockholm.
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra, vänligt och omtänksamt bemötande.
  • Johanna I
    Johanna I skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mysig lokal med trevlig personal och vällagad mat. Inga problem att anpassa maten efter allergener. Kommer definitivt gå dit igen.
  • Martin S
    Martin S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra service. God mat och mysig stämning!
  • Anna H
    Anna H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättegod mat och trevlig och kunnig personal.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra mat, bra service lite tråkigt att gå ner i källaren när det va så fint väder
  • Pål S
    Pål S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Efter tidigare positiva erfarenheter valde jag Tabbouli Kungsholmen för en middag.

Mitt sällskap på fem personer blev trevligt välkomnade och mottagna. Vi slog oss ner vid ett mysigt bord och blev guidade bland öl- och vinalternativ. Avsmakningsmenyn med grillmix hade alla redan bespetsat sig på.

Riktigt god mat och personlig, uppmärksam service.

Kvällen avrundades med olika desserter och varianter av kaffe. Och med många och långa samtal. Jag tror att vi - mycket mätta och belåtna - var de allra sista gästerna att lämna restaurangen.

Vi är alla mycket nöjda med besöket och jag vågar nog lova att vi, både tillsammans och var för sig, kommer att återvända till Tabbouli.
  • Jessica T
    Jessica T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat och personal i världsklass.
  • Annicka I
    Annicka I skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Åt avsmakningsmeny och det var både rikligt och gott. Väldigt trevlig personal. Mysig miljö.
  • Ove S
    Ove S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig personal, bra service och god mat.

Det enda som kan dra ned betyget är ljudnivån från andra gäster.
  • Karin E
    Karin E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trots att jag tydligt talade om att jag är glutenintolerant (jag är diagnostiserad med celiaki) så serverades jag en rätt innehållande gluten (och som inte heller är utmärkt som glutenfri på menyn). Jag är såklart mycket missnöjd och kommer aldrig sätta min fot på tabouli igen.
  • Hanna C
    Hanna C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Besöket på Tabbouli Kungsholmen var väldigt bra och service och maten var väldigt god!
  • Knut N
    Knut N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Over all forventning - veldig bra
  • Stig O
    Stig O skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Enormt bra servitör och maten var som vanligt enormt gif
  • Erik L
    Erik L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra service och ingen tidsbegränsning för bordet under vardagar.
  • Noor D
    Noor D skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra service och väldigt god mat, mättande
  • nadia s
    nadia s skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket bra bemötande, hade velat få sittplats nere men det var mysigt där uppe också. Otroligt bra och skämtsam service, frågade ofta om allt var okej utan att vara påfrestande. Tog avsmakningsmeny 2 och det var det bästa vi ätit.
  • Katinka R
    Katinka R skrev om Tabbouli Kungsholmen
    En trevlig restaurang med otroligt god mat. En person i sällskapet behövde råd pga allergi och fick bra hjälp. Hon blev mycket nöjd med maten. Våra förväntningar uppfylldes med råge. Mätta och belåtna gick vi nöjda därifrån. Kan verkligen rekommendera den här restaurangen!
  • Aloke S
    Aloke S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Enjoyed the tasting menu. But disappointed that the restaurant has stopped free refills of food. You just lost me as a customer.
  • Linn O
    Linn O skrev om Tabbouli Kungsholmen
    -mysig atmosfär
    -god mat
    -snabb service
  • David M
    David M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat, mysig lokal och trevlig personal!
  • Britt-Inger W
    Britt-Inger W skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt bemötande och fantastiskt god mat!
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Dearest One,
    I know this mail will come to you as surprise. I am Stefan Ibrahim Coulibaly and my sister Fatumata I am 21 years old from Ivory Coast in West Africa, the son of Late Ibrahim Coulibaly. My late father was an Ivory Coast's best-known military leader. He died on Thursday 28 April 2011 following a fight with the FRCI," Republican Forces of Ivory coast. You can read more about my father in the link below.

We are constrained to contact you because of the maltreatment which we are receiving from our step mother and my uncle's. Please we need your assistance to transfer our inheritance and come over to your country to start a new life altogether. get back to us we are waiting. Reply to: stefancoulibaly411@yahoo.com
    Stefan and Fatumata Coulibaly
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Hej,
    Det var supergod mat och bra service så vi hade en toppenkväll hos er.

Ha en bra dag!
    //H
  • Lina J
    Lina J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig service. Superbra mat!!
    Lite trist att sitta i källaren som enda sällskap.
  • Jessica W
    Jessica W skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat, trevlig och omhändetagande personal i mysig miljö.
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Lugnt och trevligt ställe.
    Bra mat, ganska stora portioner.
  • Teodora U
    Teodora U skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Enligt mig Sverige bästa restaurang inom sin kategori (libanesisk). Har ätit på Tabbouli minst 100 gånger under de senaste 5 åren. Mat i världsklass och alltid bra service:)
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God (framför allt mycket) mat, trevlig miljö, servicen skulle dock kunna vara bättre. Plus för ett bra utbud av väldigt goda vegetariska och veganska rätter som är tydligt utmärkta i menyerna.
  • Mia P
    Mia P skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Matten var gott. Men det är en små resturang och den dagen det var bara två serviteres som var upptagen och vi fick vänta lång tid att få deras uppmärksamhet.
  • Carin H
    Carin H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Rörigt med bokningen. Jag trodde jag bokat och blev informerad om att det inte fanns möjlighet att den tiden med det antalet, men när jag sen gick in och bokade via hemsidan så gick det bra. Fick även bekräftelsemejl på att bokningen bar ok.

Efter några dagar sedan skulle jag avboka vilket jag gjorde via mejl men utan någon respons.

Så någonting verkar inte stämma med bokningssystemet på nätet och det som restaurangen har.
  • Elisabeth C
    Elisabeth C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Super trevligt bemötande, smidig och bra service!
    Kommer definitivt komma på ett till besök.
  • Ewa W
    Ewa W skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Härlig atmosfär och god mat. Mitt nya favoritställe.
  • Birgit P
    Birgit P skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt personal, bra service.
    God mat, men tyvärr blev jag dålig av något jag åt. Fick stora magproblem efteråt. Troligast var det räkorna för det var det enda jag åt som inte den andra personen i sällskapet åt. Tråkigt men värt att ta upp så köket kan se över sin hantering av kanske främst skaldjur som är mycket känsliga.
  • Eva C
    Eva C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Positivt. Trevlig service, bra lokal, mkt god mat
  • Ranjona E
    Ranjona E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig, flexibel och tillmötesgående personal. Generösa portioner. Vällagad mat. Bättre än vi kunnat vänta oss.
    Det luktade lite avlopp då vi satt rätt nära toaletten.
  • Paula H
    Paula H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket bra restaurang. Servicen var utmärkt, man kände sig välkommen fr början till slut. Maten väl tillagad, smakade mycket bra. Bra valuta för pengarna!

Norra Agnegatan 39, 112 29 Stockholm