Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Tabbouli Tabbouli Kungsholmen

Tabbouli Kungsholmen

En del av Tabboulitabbouli.eu

Norra Agnegatan 39, 112 29 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på Kungsholmen. Vårt mål är att ge dig ett oförglömligt restaurangbesök med libanesisk mat. Med en meny som består av så väl smårätter i en avsmakningsmeny eller en hel varmrätt har vi något för alla i sällskapet. Vår utförliga vinlista innehåller viner från så väl Frankrike som Libanon. Lokalen är tidlöst orientalisk och stämningsfull för att ge hög trivselfaktor. Vi erbjuder även catering till max 500 personer. Besök oss gärna för en fulländad upplevelse tillsammans!
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: Stängt

Läs vad 1179 kunder tycker om Tabbouli Kungsholmen

• Maggie J

2019-01-24

Maggie J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jag och min partner köpte flertals med olika smårätter samt värmrätter. Exakt allt var supergott så vi åt tills vi nästan sprack Läs mer
  • 2019-01-23

Anna N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Åt middag på Tabbouli, jättegod mat och bra service Läs mer
  • 2019-01-21

Tove E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Avsmakningsmenyn med grill, mums!!!
    Supergott! Läs mer
  • 2019-01-21

Lina B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra service! Servitörer som läser av gästerna & ger dem det lilla extra. Läs mer
  • 2019-01-18

Thomas M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat. Bra service. Charmiga men trånga lokaler. Läs mer
  • Petter F

2019-01-16

Petter F skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi besökte Tabouli Kungsholmen med ett större sällskap (14 pers), varav en vegetarian och två (icke föranmälda) allergiker. Servicen var utmärkt, inklusive kontroll på vem som kunde äta vad. Maten var utmärkt - vällagad, serverad samtidigt; mat som skulle vara varm var varm. Lokalen är mysig, men källardelen är trång. Borden är snygga, men benkonstruktionen gör det svårt och obekvämt att rymma flera personer längs långsidorna - i synnerhet om man har långa ben. Akustiken fungerar väl även för samtal med bordsgrannar lite längre bort. Större sällskap än 14-18 personer är nog att ta i.

Överlag en restaurangkedja som alltid levererar och är väl värd ett besök! Läs mer
  • 2019-01-15

Annelie H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket god mat och bra service! Läs mer
  • 2019-01-15

Malin W skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Middag 4 pers. Avsmaknings meny. Mycket bra gott och mycket mat.
    En pers var allergisk och då fixades alternativ dock hade jag önskat att fler rätter kunde anpassas.
    Lite lång väntan mellan rätt 1 och rätt 2. Läs mer
  • 2019-01-14

Anneli M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt och välkomnande bemötande från start till mål.
    Det enda som man möjligen kan ha lite synpunkter på är att det är lite fysiskt trångt i lokalen i källaren.
    Annars fantastiskt god och vällagad mat och riktligt.
    Alla i sällskapet , även hårt tränande var mätta och belåtna!
    Tack för en trevlig kväll! Läs mer
  • 2019-01-13

Cecilia N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi åt lite blandade smårätter, allt suveränt gott och trevligt presenterat. Trevlig personal och skön stämning. Lugnt och rofyllt. Läs mer
  • 2019-01-11

Camilla C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt god mat, äter alltid flera smårätter. Trevligt att dela på. Väldigt mysigt inrett och trevlig personal! Läs mer
  • 2019-01-09

Josefin S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt god mat! 👌 Välbalanserade och stora smaker. Rikligt tilltagna portioner. Läs mer

Elisabeth B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt god mat (vi åt avsmakningsmeny nr 1) och bra service!
    Hit kommer vi igen!! Läs mer

Felicia D skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Åt en helt fantastisk middag där med pojkvän, syster och hennes kille. Tre av oss åt från den andra avsmakningsmenyn och trots att vi var mätta i ett dygn efteråt var vi alla helt lyriska över smakerna. Underbart och bästa servicen! Läs mer

Åse L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket fin service och fint dukat. Trevlig personal. Jättegod och fräsch mat.
    Kommer absolut tillbaka. Tack för en trevlig kväll. Tycker 9 Pers. Läs mer
  • 2019-01-06

Thomas J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra service och god mat. Glatt överraskad av de Libanesiska röda vinerna. Enda negativa var att spellistan med musik avbröts för reklam. Läs mer
  • 2019-01-06

Annika T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättegott, trevligt, fantastiskt vin. Vi hade barn med oss och deras specialbeställningar hanterades fantastiskt bra. Dit kommer vi tillbaka! Läs mer
  • 2019-01-05

Alexander K skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi var tre personer och delade på Avsmakningsmenyn I. Den var helt underbar. Jag blev redan ganska mätt efter kalla rätterna men klarade även en del av varmrätterna. Allt vi åt var vegetarisk och överträffade våra förväntningar.
    Servitrisen var mycket trevlig, men kunde ha pratat lite högre. Ibland hördes han dåligt, kanske också för det lät från borden runt omkring oss (nedre våningen). Däremot tyckte jag att restaurangen var mycket fin. Tiden gick fort och alla blev mätta & glada :) Tack! Läs mer
  • Susan B

2019-01-05

Susan B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Maten och servicen var helt perfekt ..Lite för kort sittning dock .Vi hann inte med efterätt eller kaffe . Läs mer
  • 2019-01-04

Mikael R skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig personal...mycket gott Läs mer
  • 2019-01-03

Reza N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket bra upplevelse, trevlig och hjälpsam personal, god mat! Läs mer
  • 2019-01-02

Ci H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig personal och helt ok mat. Men alltid tråkigt med sittningstider som gör att en tvingas gå tidigare än en egentligen hade velat. Läs mer
  • 2019-01-01

Stefan A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vänlig personal trevlig inredning och gudomligt god mat. Passa på och drick naturvinet Chateau Musar till maten det är ett fantastiskt gott vin, om än lite i den högre priskategorin. Läs mer
  • 2019-01-01

Carolina O skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig miljö, vänlig personal, god mat till ok pris Läs mer
  • 2018-12-31

Petra B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket bra och vällagad mat. bra personal. Läs mer
  • 2018-12-30

Ulf L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättetrevlig och god middag. Vi var 7 i vårt sällskap och alla var jättenöjda med mat och dryck och service.Prisvärt och gott. Framförallt avsmakningsmeny 2 kan mycket väl rekommenderas och förslaget på vin passade perfekt! Läs mer
  • 2018-12-30

Julia I skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi åt en fantastisk avsmaknings meny och blev severade med mycket god service.

En mycket lyckad och trevlig kväll! Läs mer
  • Axel B

2018-12-29

Axel B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Väldig god mat, men långsam service och svårt att få kontakt med servitörerna. Läs mer
  • Pia L

2018-12-28

Pia L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt god mat, men alldeles för snabb leverans av de olika rätterna - kändes som att bordet snabbt skulle göras tillgängligt för nästa gäst.
    Bra att bli tillfrågad om doggybag som alternativ till att slänga mat - skapar förtroende för hållbarhet.
    Dragigt där vi satt. Läs mer
  • 2018-12-28

Olle A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Helt okej mat, utan några större smaksensationer Läs mer
  • 2018-12-28

Eva F skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt god mat och trevlig, avslappnad service Läs mer
  • 2018-12-27

Lise-lott F skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Kanon mat😁 och mycket bra service👍 Läs mer
  • 2018-12-27

Kristin I skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Väldigt god mat och mängd. Personalen kunde dock vara mer uppmärksam på gästerna med jämna mellanrum. Läs mer
  • Eva T

2018-12-21

Eva T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi var ett större sällskap på 50 personer som åt Libanesiskt julbord. Maten var vällagad och köket håller samma nivå oavsett antal gäster. Service och bemötande var fantastiskt fint! Läs mer
  • 2018-12-21

Patrik B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket trevlig restaurang. Mysig inredning, trevlig personal och fantastisk mat. Läs mer
  • 2018-12-17

Bernadette S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Allt var bra, maten, personalen. Läs mer
  • 2018-12-15

Tommi L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt gott och trevlig personal, en lyckad kväll. Läs mer
  • 2018-12-15

Espen H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi kjøpte 16 retters meny og ble ført på en ufattelig reise av smaker fra kalde og varme retter.

Utrolig hyggelige servitører, som alltid satt gjestene i fokus og var ofte innom bordet for å se om noe manglet. Noe det absolutt ikke gjorde. Nå skal det sies at det var veldig mye mat, og da vi hadde spist 15 forskjellige retter, håpte vi helst på en flaske med Libanesisk luft :)

Hvis du vil ha en god matopplevelse med hyggelig atmosfære er dette plassen for deg. Vi hadde en strålende opplevelse.

Takk for maten! Läs mer
  • Ulrika L

2018-12-14

Ulrika L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastisk mat och fin, personlig och snabb service. Vi kommer absolut tillbaka till den här favoriten! Läs mer
  • 2018-12-13

Ayten S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat, det är så härliga smaker och trevligt personal. Läs mer
  • 2018-12-07

Sandra R skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi besökte deras alternativa julbord och det var toppen! Läs mer
  • 2018-12-06

Alf J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Större sällskap
    Alla åt samma avsmakningsmeny
    Allt funkade bra: Snabb service. God mat. Typiskt libanesiskt, dvs smakrikt utan att vara brinnande starkt. Prisvärt.
    Alla i sällskapet nöjda med kvällen. Läs mer
  • 2018-12-05

Isabella B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Beställde lammracks, väldigt mycket mat för för pengarna. Perfekt grillade, otroligt gott och bra service. Är återkommande gäst hos dem. Läs mer

Jim R skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Företagsmiddag och maten var supergod. Avsmakningsmeny och alla rullade därifrån Läs mer

Kina N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättegod mat och fantastiskt trevlig personal. Jag kommer definitivt att gå dit igen :)
    Oxfilén var stekt precis som jag beställde och alla röror smakade underbar. Läs mer

Birgit H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt bemötande mycket god mat .Fick med oss en doggebag hem . Läs mer
  • Maggan F

2018-12-03

Maggan F skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastisk god avsmakningsmeny ! Supertrevlig personal ! Rekommenderas! Läs mer

Gustav M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra mat, särskilt den vegetariska som var mkt bra.
    Trevlig personal.
    Lokalerna i källaren var lite trist inredd dock, inte så mysigt med glansiga röda väggar. Läs mer

Örjan L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat, vi åt menyn med 16 st rätter + grillmix, mycket spännande meny, trevlig personal. Läs mer

Elaine C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Got to know this restaurant from TripAdvisor so my bf and I decided to give it a try. We wanted a restaurant that is not too busy or right in the city, a more cozy and quiet atmosphere that we could enjoy and chit chat, and Tabbouli Kungsholmen turned out to be the right place for us. We ordered SHISH KAFTA BEL BANADORA and KASTALETTA GHANAM. Both are grilled meat main course and they were so delicious. Exceeded our expectations. We will definitely be back again. Thank you. Läs mer

Norra Agnegatan 39, 112 29 Stockholm