Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Tabbouli Tabbouli Kungsholmen

Tabbouli Kungsholmen

En del av Tabboulitabbouli.eu

Norra Agnegatan 39, 112 29 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på Kungsholmen. Vårt mål är att ge dig ett oförglömligt restaurangbesök med libanesisk mat. Med en meny som består av så väl smårätter i en avsmakningsmeny eller en hel varmrätt har vi något för alla i sällskapet. Vår utförliga vinlista innehåller viner från så väl Frankrike som Libanon. Lokalen är tidlöst orientalisk och stämningsfull för att ge hög trivselfaktor. Vi erbjuder även catering till max 500 personer. Besök oss gärna för en fulländad upplevelse tillsammans!
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: Stängt

Läs vad 721 kunder tycker om Tabbouli Kungsholmen

• Åsa Ö
    Åsa Ö skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt god mat, trevligt bemötande och bra service!
  • Mikael
    Mikael skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra mat och trevlig personal men,,,, då man är 8 personer får man äta vad man vill ur menyn men är man 9 pers så får man endast välja någon av de 2 avsmakningsmenyerna,,,, märkligt.
  • Kent A
    Kent A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mysig miljö, trevligpersonal och god mat.
  • Susanne R
    Susanne R skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Ljuvlig mat, mysig lokal och trevlig personal.
  • Marlene Å
    Marlene Å skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Supermysigt ställe med snabb servering! Avsmakningsmenyn var helt otrolig; så mycket mat så det tyvärr var omöjligt att äta upp allt och obeskrivligt gott! Absolut prisvärt! Hit kommer vi igen!
  • Julia E
    Julia E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Superbra mat och service! Rekommenderas till 100%!
  • Christine A
    Christine A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat, trevlig personal dock är det trångt
  • Emilia B
    Emilia B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Supergod mat och trevlig men framförallt kunnig personal! En riktig smakupplevelse!
  • Jörgen N
    Jörgen N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fint bemötande, bra service och god mat
  • Erik F
    Erik F skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra o tillmötesgående. Trångt med barnvagn, men de ändå snälla och gjorde det bästa av det.
  • Simon H
    Simon H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    trevligt, gott, hummosen är den bästa!
  • Nora O
    Nora O skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Alla i vårt sällskap på 3 personer har varit återkommande gäster hos er under flera års tid. Alltid valt er resturang på Kungsholmen framför dom andra då vi alltid upplevt att servicen och maten varit på topp fram tills igår.
    Vet inte om ni har ganska ny staffad personal, men servicen va inte alls bra. Ena tjejen som är ganska lång va super högljud i eran härliga och harmoniska miljö. Vi beställde eran avsmakningsmeny nr 1 med 8 kalla och 8 varma. Och när kycklingröran kom in med dom kalla förrätterna så sa jag till henne att det nästan bara va tahinisås och knappt någon kyckling i och att jag ätit den så många gånger för att veta att den inte skulle smaka så som den gjorde.
    Föreslog om hon kanske kunde be köket göra om en skål , men så att den rinner av lite och lite mer kyckling i.

Då kommer hon tillbaka i två ömgånger och säger första gången att den är så , men andra gången så kommer kocken ut och typ ber om ursäkt till oss och förklarar sig. Varav vi säger att den är jättegod men det va väldigt lite kyckling i. Tycker att hon skötte de så osnyggt och oproffsigt. Vi klagade aldrig på smaken eller rätten, och det blev så obekvämt när hon inte kunde sköta situationen och bad kocken komma ut till oss.
    Maten smakade bra som vanligt men extremt tråkigt få vi kändes att de blev så konstigt för oss och behöva förklara oss för kocken när det egentligen inte va någon fel på rätten. Va extremt oskön stämning att sitta kvar där och försöka avnjuta en middag då vi firade min systers 30års dag.

Vet inte riktigt vad ni gör med sådan här typ av feedback. Men personligen så tycker jag att det är viktigt att veta hur eran staff bemöter era gäster.
  • Susanna P
    Susanna P skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Stämningen på restaurangen var inte så skön, saknade det libanesiska. Maten var helt ok
  • Emma E
    Emma E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat och mysig miljö, trevlig personal.
  • Jean F
    Jean F skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig personal, bra service och god mat.
  • Lena Å
    Lena Å skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättebra bemötande av serveringspersonal. Mysig restaurang i en härlig miljö. Fantastiskt god mat.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättetrevlig och proffsig service! Maten, som alltid, fantastisk god!
  • Benkt W
    Benkt W skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket bra mat. Men också mycket trångt.
  • INGA-LILL P
    INGA-LILL P skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket bra bemötande och mycket god mat.
  • Sara F
    Sara F skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Vi tyckte alla att det var jättegott, bland de bästa libanesiska restaurangerna i Sthlm. Det rekommenderade vinet till passade fint, även den billigare varianten. Bra service och prisvärt. Vi kommer tillbaka snart!
  • Johan S
    Johan S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra, trevligt, mysigt.. lite trångt..
  • Olof E
    Olof E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Perfekt. God mat och mysig (min lite trång), miljö
  • Ulf M
    Ulf M skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Tabboulis bokningsservice på webben är suverän, med en påminnelse via SMS en stund innan. Matupplevelsen och servicen var som alltid på topp. Avsmakningsmenyn inbjuder till en social middagsstund där skålarna skickas härs och tvärs över bordet. Och det är ingen risk att man inte går mätt därifrån, tvärtom...... :-)
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt ställe! Och otroligt god mat! Mysig miljö och duktig personal!
  • Annika S
    Annika S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra mat i trevlig miljö. Bra service.
  • Anna-Karin L
    Anna-Karin L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättegod mat och mycket bra service och trevlig personal
  • Annika G
    Annika G skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Smidig bokning via nätet. Mycket trevligt bemötande och betjäning vid bordet. Mysig atmosfär och god mat. Ingen hög musik i restaurangen vilket kändes skönt. Ett ställe man gärna kommer tillbaka till.
  • Peter S
    Peter S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket trevligt besök. Mycket och god mat, med trevlig personal
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jag var väldigt nöjd, det var god mat och trevlig personal.
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt och öppet bemötande. Mysig miljö, snabb och lyhörd service. God mat och rikligt. Samt bra pris. Mycket nöjd med besöket.
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Super service och god mat! Rekommenderar alltid er för andra!!
  • Roger S
    Roger S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Suverän service av påläst personal. Bra mat i trevlig miljö.

Rekommenderas!
  • Karin N
    Karin N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket trevlig servitris och god mat
  • Anna A
    Anna A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Avsmakningsmeny 1 för 3 personer - gott, trevligt och bra service. Det gick fort att få in maten och det blev så mkt mat kvar, att vi tog med resterna i låda hem.
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Supergod mat, trevligt bemötande, mysig lokal.
  • Peder A
    Peder A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Väldigt godnatt men den största matten var övermäktig. Klart prisvärd.
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mysig restaurang och supergod mat. Det enda som drar ner betyget var att servitörerna hade t-shirt och jeans. Vår servitör hade ett svart förkläde och det gjorde det lite bättre. Han var fö jättebra! Den andra servitören såg lite sjaskigare ut och det drar tyvärr ner helhetsintrycket för oss.
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättegod och mycket mat! Trevlig miljö och personal. Kommer definitivt besöka igen.
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jag älskar Taboulli Kungsholmen! Godaste maten, jättebra service och så mysig och vacker miljö . Rekommenderar det varmt!
  • Torhild E
    Torhild E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastisk service! Mye mat! Høy kvalitet på alle rettene!
  • Reine J
    Reine J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt bemötande och bra service. Mysigt ställe men lite trångt.
  • Jonny B
    Jonny B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat och bra betjäning. Kände oss välkomna direkt vi kom in genom dörren. Kommer gärna igen.
  • Gabriela S
    Gabriela S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat. Lite för kallt där nere i källaren.
  • Heini P
    Heini P skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Är mycket nöjd både med maten, serveringen och miljön.
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    helt fantastiskt, god mat och härlig miljö
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    En av de bästa restaurangerna i Stockholm!
  • Jenny O
    Jenny O skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättegod mat! Bra priser! Bra service. Mysiga lokaler. Stor eloge att gluten och laktos var utmärkt på menyerna så man slipper fråga om detta! Blir ofta mkt krångel när servitriser inte vet om måste gå och fråga.
  • Anette R
    Anette R skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Toppengott! Toppenbra service! Mysigt men lite klaustrofobiska lokaler..
  • Malin B
    Malin B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra service, god mat och generösa portioner.
  • Sture H
    Sture H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Utmärkt service och fantastik god mat :)

Norra Agnegatan 39, 112 29 Stockholm