Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Tabbouli Tabbouli Kungsholmen

Tabbouli Kungsholmen

En del av Tabboulitabbouli.eu

Norra Agnegatan 39, 112 29 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på Kungsholmen. Vårt mål är att ge dig ett oförglömligt restaurangbesök med libanesisk mat. Med en meny som består av så väl smårätter i en avsmakningsmeny eller en hel varmrätt har vi något för alla i sällskapet. Vår utförliga vinlista innehåller viner från så väl Frankrike som Libanon. Lokalen är tidlöst orientalisk och stämningsfull för att ge hög trivselfaktor. Vi erbjuder även catering till max 500 personer. Besök oss gärna för en fulländad upplevelse tillsammans!
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: Stängt

Läs vad 752 kunder tycker om Tabbouli Kungsholmen

• Johanna C
    Johanna C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Lugnt och trevligt ställe.
    Bra mat, ganska stora portioner.
  • Teodora U
    Teodora U skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Enligt mig Sverige bästa restaurang inom sin kategori (libanesisk). Har ätit på Tabbouli minst 100 gånger under de senaste 5 åren. Mat i världsklass och alltid bra service:)
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God (framför allt mycket) mat, trevlig miljö, servicen skulle dock kunna vara bättre. Plus för ett bra utbud av väldigt goda vegetariska och veganska rätter som är tydligt utmärkta i menyerna.
  • Mia P
    Mia P skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Matten var gott. Men det är en små resturang och den dagen det var bara två serviteres som var upptagen och vi fick vänta lång tid att få deras uppmärksamhet.
  • Carin H
    Carin H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Rörigt med bokningen. Jag trodde jag bokat och blev informerad om att det inte fanns möjlighet att den tiden med det antalet, men när jag sen gick in och bokade via hemsidan så gick det bra. Fick även bekräftelsemejl på att bokningen bar ok.

Efter några dagar sedan skulle jag avboka vilket jag gjorde via mejl men utan någon respons.

Så någonting verkar inte stämma med bokningssystemet på nätet och det som restaurangen har.
  • Elisabeth C
    Elisabeth C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Super trevligt bemötande, smidig och bra service!
    Kommer definitivt komma på ett till besök.
  • Ewa W
    Ewa W skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Härlig atmosfär och god mat. Mitt nya favoritställe.
  • Birgit P
    Birgit P skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevligt personal, bra service.
    God mat, men tyvärr blev jag dålig av något jag åt. Fick stora magproblem efteråt. Troligast var det räkorna för det var det enda jag åt som inte den andra personen i sällskapet åt. Tråkigt men värt att ta upp så köket kan se över sin hantering av kanske främst skaldjur som är mycket känsliga.
  • Eva C
    Eva C skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Positivt. Trevlig service, bra lokal, mkt god mat
  • Ranjona E
    Ranjona E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig, flexibel och tillmötesgående personal. Generösa portioner. Vällagad mat. Bättre än vi kunnat vänta oss.
    Det luktade lite avlopp då vi satt rätt nära toaletten.
  • Paula H
    Paula H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket bra restaurang. Servicen var utmärkt, man kände sig välkommen fr början till slut. Maten väl tillagad, smakade mycket bra. Bra valuta för pengarna!
  • Jasmine L
    Jasmine L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Man blir utslängd efter exakt två timmar även om det i princip är tomt på gäster. Vid ett tillfälle hade restaurangen missat vilket tid vi hade vårt bord varav vi blev nekade att beställa in dessert + kaffe 40 min innan vi skulle lämna bordet. 20 min efter det kom kyparen tillbaka och bad om ursäkt för att han sett fel och frågade om vi ville beställa då. Men att slänga i sig en dessert på 10 min var vi inte intresserade av. Vi lämnade restaurangen och gick till en annan för dessert.
  • Malin S
    Malin S skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättetrevlig personal, väldigt god mat!
  • Marlene Å
    Marlene Å skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jag var på restaurangen på Kungsholmen med min dejt. Vi åt avsmakningsmeny, vilket var utsökt! Vi pratade efteråt om hur trevlig servitören var, han var så omtänksam och jordnära. Högsta betyg! /Marléne
  • camilla j
    camilla j skrev om Tabbouli Kungsholmen
    bra, lite dålig koll på påfyllning av dricka såsom vatten mm
  • Lennart J
    Lennart J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    - Trevligt bemötande av personalen
    - Trevlig varm miljö
    - Fantastisk mat, rikliga portioner
    - Ett glas rödvin, 150:- sek, gott men inte prisvärt.
    - Viss väntetid på servitris (satt i källaren)
    - Synd att ni inte tar Rikslunchens Mastercard
  • Karin T
    Karin T skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Maten var mjäkig, lyfte aldrig. Tråkigt upplagd. Kändes som att servitrisen var en robot.
  • Mia O
    Mia O skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Hej!
    Vi blev jättefint bemötta då vi blev några fler än tilltänkt.
    Maten var utsökt - enooorma portioner - kanske lite för mycket mat...!?
    Sen vi av en stress - här får ni inte vara kvar längre än den här tiden - lite tråkigt. Fanns inte utrymme att sitta kvar och prata ett tag... Förstår upplägget men det upplevdes lite stressigt.
    Sen hörde jag en ev chef säga till en anställd att ta hand om nyanlända gäster - på ett rätt kort sätt inför oss betalande kunder.
    Om cheferna ger sina anställde mer glädje och klappar på axeln kan de jobba mer avslappnat och vänligt. Samtliga personal kändes ansträngda och det släppte vartefter men jag tror ledningen behöver bemöta sin personal lite mer ödmjukt.

Så slutligen - den fantastiska maten och de goda vinerna och den härliga miljön behöver också piffas upp med mer arbetsglädje - så skärpning chefer!
  • Josefine G
    Josefine G skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mysig lokal och väldigt god mat!
  • Kristin H
    Kristin H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Supergod mat och ok service men går inte att kontakta via mail el sms och svarar ej i telefonen. Mycket opraktiskt när man vill ändra en bordsbokning man gjort tidigare.
  • Elodie J
    Elodie J skrev om Tabbouli Kungsholmen
    This was so far the best Lebanese restaurant I ever been to ! We were a table of 7 and we tried the tasting menu, the taste of each cold and warm dishes were absolutely magical ! The service was perfect and the wine recommanded was extremely good ! Thanks to Max our waiter who made our evening the best so far !
  • Jeanette V
    Jeanette V skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra service, mysig miljö och bra mat. Lite torr kyckling på grillmix, annars fem. Vi kommer tillbaka. Jag älskar det Libanesiska köket 😋
  • Lars H
    Lars H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Som vanligt trevligt och gott.
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt vällagad mat och kunnig personal.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat. Åt lilla provsmakningsmenyn.
  • Christer B
    Christer B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Gott med massor av smårätter kombinerat med ett gott ksara rött vin
  • Emelie Y
    Emelie Y skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket trevligt bemöteande, god mat och trevlig atmosfär :)
  • Julia E
    Julia E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mkt bra! Väldigt god mat och trevlig personal. Mysig miljö. Nackdel var att det var lite trångt.
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bemötande kunde ha varit lite bättre i början, men vår servetris var duktig, kom med bra tips, och var väldigt trevlig ett stort plus. Maten var kanon god så 4/5 i betyg för min del. Inte det bästa jag ätit men väldigt nära intill.
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättetrevligt bemötande! Lugn, härlig miljö med lagom ljudvolym. Men framför allt var maten supergod! Kunde möjligen ha varit lite större portioner, då vi var ett större sällskap. Rekommenderas varmt om en vill äta god, vällagad och vackert upplagd libanesisk mat.
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra serveringspersonal som informera om massor. Samt mysigt ställe.
    Maten var kanon.
    Går gärna tillbaka hit.
  • Åsa Ö
    Åsa Ö skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fantastiskt god mat, trevligt bemötande och bra service!
  • Mikael
    Mikael skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra mat och trevlig personal men,,,, då man är 8 personer får man äta vad man vill ur menyn men är man 9 pers så får man endast välja någon av de 2 avsmakningsmenyerna,,,, märkligt.
  • Kent A
    Kent A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mysig miljö, trevligpersonal och god mat.
  • Susanne R
    Susanne R skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Ljuvlig mat, mysig lokal och trevlig personal.
  • Marlene Å
    Marlene Å skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Supermysigt ställe med snabb servering! Avsmakningsmenyn var helt otrolig; så mycket mat så det tyvärr var omöjligt att äta upp allt och obeskrivligt gott! Absolut prisvärt! Hit kommer vi igen!
  • Julia E
    Julia E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Superbra mat och service! Rekommenderas till 100%!
  • Christine A
    Christine A skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat, trevlig personal dock är det trångt
  • Emilia B
    Emilia B skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Supergod mat och trevlig men framförallt kunnig personal! En riktig smakupplevelse!
  • Jörgen N
    Jörgen N skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Fint bemötande, bra service och god mat
  • Erik F
    Erik F skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Bra o tillmötesgående. Trångt med barnvagn, men de ändå snälla och gjorde det bästa av det.
  • Simon H
    Simon H skrev om Tabbouli Kungsholmen
    trevligt, gott, hummosen är den bästa!
  • Nora O
    Nora O skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Alla i vårt sällskap på 3 personer har varit återkommande gäster hos er under flera års tid. Alltid valt er resturang på Kungsholmen framför dom andra då vi alltid upplevt att servicen och maten varit på topp fram tills igår.
    Vet inte om ni har ganska ny staffad personal, men servicen va inte alls bra. Ena tjejen som är ganska lång va super högljud i eran härliga och harmoniska miljö. Vi beställde eran avsmakningsmeny nr 1 med 8 kalla och 8 varma. Och när kycklingröran kom in med dom kalla förrätterna så sa jag till henne att det nästan bara va tahinisås och knappt någon kyckling i och att jag ätit den så många gånger för att veta att den inte skulle smaka så som den gjorde.
    Föreslog om hon kanske kunde be köket göra om en skål , men så att den rinner av lite och lite mer kyckling i.

Då kommer hon tillbaka i två ömgånger och säger första gången att den är så , men andra gången så kommer kocken ut och typ ber om ursäkt till oss och förklarar sig. Varav vi säger att den är jättegod men det va väldigt lite kyckling i. Tycker att hon skötte de så osnyggt och oproffsigt. Vi klagade aldrig på smaken eller rätten, och det blev så obekvämt när hon inte kunde sköta situationen och bad kocken komma ut till oss.
    Maten smakade bra som vanligt men extremt tråkigt få vi kändes att de blev så konstigt för oss och behöva förklara oss för kocken när det egentligen inte va någon fel på rätten. Va extremt oskön stämning att sitta kvar där och försöka avnjuta en middag då vi firade min systers 30års dag.

Vet inte riktigt vad ni gör med sådan här typ av feedback. Men personligen så tycker jag att det är viktigt att veta hur eran staff bemöter era gäster.
  • Susanna P
    Susanna P skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Stämningen på restaurangen var inte så skön, saknade det libanesiska. Maten var helt ok
  • Emma E
    Emma E skrev om Tabbouli Kungsholmen
    God mat och mysig miljö, trevlig personal.
  • Jean F
    Jean F skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Trevlig personal, bra service och god mat.
  • Lena Å
    Lena Å skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättebra bemötande av serveringspersonal. Mysig restaurang i en härlig miljö. Fantastiskt god mat.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Jättetrevlig och proffsig service! Maten, som alltid, fantastisk god!
  • Benkt W
    Benkt W skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket bra mat. Men också mycket trångt.
  • INGA-LILL P
    INGA-LILL P skrev om Tabbouli Kungsholmen
    Mycket bra bemötande och mycket god mat.

Norra Agnegatan 39, 112 29 Stockholm