Restaurang på Norrmalm

317 rekommenderade restauranger i Norrmalm, Stockholm

Är du vid Kungsträdgården, St: Eriksplan eller Norrtull och vill gå på en trevlig restaurang? Oavsett vart på Norrmalm du är så kryllar det av restauranger. På Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna på Norrmalm just nu. Här kan du läsa om tidigare kunders unika erfarenheter men även se olika restaurangers helhetsomdömen. Vi hoppas att du hittar en restaurang du gillar och senare vill rekommendera andra människor i din närhet.

Vegetariskt, fisk eller husman. På Norrmalm finns det restauranger som passar alla, det gäller bara att hitta restaurangen som passar just dig och ditt sällskap, just idag. Genom att läsa om andra människors rekommendationer hoppas vi kunna guida dig till en restaurang på Norrmalm som ni ska gilla.

Läs mer »

Tabbouli City

1,194 recos
    Regeringsgatan 70, Stockholm
    Restaurang Tabbouli i City är restaurangen för dig med önskan om fantastisk matupplevelse, service och stämningsfull lokal. Välkomna!
    Fredric B
    Fredric B: Bra miljö, snabb service, väldigt god mat.

Golden Hits

Kungsgatan 29, Stockholm
    Välkommen till Golden Hits! Var beredd på en helkväll med restaurang, karaoke, nattklubb och show i ett.
    Monica W
    Monica W: En super bra show från början till slut,kan varmt rekommendera er vidare.

Sangria Tapas Bar

Vanadisplan 1, Stockholm
    Sangria Tapasbar i Vasastan erbjuder härlig, klassisk, spansk mat i tapasform eller huvudrätt och för de stora sällskapet går restaurangen bra att abonnera för event.
    Nicklas W
    Nicklas W: Trevlig personal och mycket god mat!

Restaurang Minako

Västmannagatan 48, Stockholm
    Välkommen till Restaurang Minako! Här serveras traditionell japansk sushi både som lunch, take away och à la carte.
    Yashar G
    Yashar G: Magiskt. Ni kommer inte att ångra er!

Hemma Vasastan

Dalagatan 28, Stockholm
    På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och catering. Välkommen hem!
    Tobias L
    Tobias L: Trevlig personal, bra mat och bra läge. Kan rekommenderas!

Två Grabbar och Kök

Sveavägen 41, Stockholm
    Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällagade luncher och din arrangör vid fest. Välkommen in på en god måltid!
    paula n
    paula n: Helt fantastisk personal och mat! Vi hade vår bröllopsfest här och dagen var helt fantastisk. För att inte tala om mate...

Kung Carls Bakficka

Norrlandsgatan 28, Stockholm
    Louise V
    Louise V: Otroligt bra service, fantastiska drinkar, bra mat och hjälpsam och trevlig personal!

La Taberna

Norrtullsgatan 59, Stockholm
    Välkommen till La Taberna! Spanskinspirerad mat och dryck. Hit kan både små och stora sällskap komma. Lunchbuffé måndag-lördag mellan 10-14.
    Thomas G
    Thomas G: Mycket trevligt och mysigt bra service och trevlig personal

Restaurang Räkan

Vasagatan 23, Stockholm
    Susanne S
    Susanne S: Vi är super nöjda. Vi var ett sällskap på10 pers och allt har funkat jätte bra från början. och maten var gudomlig.

Restaurang Clou

Västra Järnvägsgatan 11, Stockholm
    Tina J
    Tina J: Trevlig atmosfär, jättegod mat och bra service!

Pocket City

Norrlandsgatan 33, Stockholm
    Katarina C
    Katarina C: Bra service, trevlig personal och god mat med vegetariskt alternativ.

Vete-Katten AB

Kungsgatan 55, Stockholm
    Martin
    Martin: Bra bakverk, bullar och kaffe i genuin miljö rekommenderas!

Grill

Drottninggatan 89, Stockholm
    Adam W
    Adam W: God grillad mat, kanske lite väl dyrt. Missa inte tonfisken!

Webhallen Sverige AB

Sveavägen 39, Stockholm
    Oskar E
    Oskar E: Otroligt nöjd med Webhallen. Kommer alltid att handla här.

Ristorante IL Molo

Hamngatan 37, Stockholm
    Välkommen till Ristorante Il Molo i Gallerian! Vi serverar både lunch och middag. Allt från det italienska köket.
    Peter G
    Peter G: God lunchmat och mycket trevlig personal!

Mellqvist Café Bar

Rörstrandsgatan 4, Stockholm
    T
    T: De serverar det godaste kaffet i Stockholm helt enkelt

Raw Sushi & Grill

Rörstrandsgatan 9, Stockholm
    Elsa C
    Elsa C: Supergod mat och mkt prisvärt. Absoluta favorit restaurangen.

Fondueboden

Vanadisvägen 42, Stockholm
    solodinner
    solodinner: Riktigt fondue och såser samt riklig påfyllning av allt man vill ha. Vänligt bemötande så man känner sig hemma. Lite trå...

Birkastan Restaurang & Pizzeria

Vikingagatan 16, Stockholm
    Anders E
    Anders E: Gigantiska pizzor. Själv går jag dock hit för Kebabsalladen. Perfa för dig som kör gi-diet ;-) Och så är personalen himl...

Buco Nero

Roslagsgatan 4, Stockholm
    Lars P
    Lars P: Lite väl fullt med folk, men det glömde vi lätt bort, eftersom maten var fantastisk!

Espresso Sosta Bar

Sveavägen 84, Stockholm
    Calle L
    Calle L: Bästa kaffet i Vasastan. Punkt slut. Frågor på det?

Blåbär Cafe

Upplandsgatan 54, Stockholm
    Emelie L
    Emelie L: LOVE THIS PLACE! Mycket mat och göttans!

Itamae AB

Odengatan 62, Stockholm
    Anna B
    Anna B: Grymt bra sushi! Vi äter här ofta och deras Hot Tuna roll är fantastisk! Rekommenderas varmt!

Sibiriens Soppkök

Roslagsgatan 25, Stockholm
    Jacob K
    Jacob K: Riktigt gosa soppor och mysigt ställe. Bra priser och min favorit va kantarellsoppan.

Byn Mat & Dryck HB

Rödabergsgatan 11, Stockholm
    Elina E
    Elina E: Väldigt härlig creperia i stan med otroligt god mat. Pannkakor fyllda med olika ingredienser kan ju aldrig slå fel. Pass...
Sida:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 13   Nästa ›
Stadsdelar i Norrmalm
Vasastan  (136 st)

Restaurang på Norrmalm

Vi hoppas att du hittar en restaurang du ska gilla, lycka till!