Restaurang på Norrmalm

305 rekommenderade restauranger i Norrmalm, Stockholm

Är du vid Kungsträdgården, St: Eriksplan eller Norrtull och vill gå på en trevlig restaurang? Oavsett vart på Norrmalm du är så kryllar det av restauranger. På Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna på Norrmalm just nu. Här kan du läsa om tidigare kunders unika erfarenheter men även se olika restaurangers helhetsomdömen. Vi hoppas att du hittar en restaurang du gillar och senare vill rekommendera andra människor i din närhet.

Vegetariskt, fisk eller husman. På Norrmalm finns det restauranger som passar alla, det gäller bara att hitta restaurangen som passar just dig och ditt sällskap, just idag. Genom att läsa om andra människors rekommendationer hoppas vi kunna guida dig till en restaurang på Norrmalm som ni ska gilla.

Läs mer »

Tabbouli City

Regeringsgatan 70, Stockholm
    Restaurang Tabbouli i City är restaurangen för dig med önskan om fantastisk matupplevelse, service och stämningsfull lokal. Välkomna!
    maria r
    maria r: Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ...

Hemma Vasastan

Dalagatan 28, Stockholm
    På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och catering. Välkommen hem!
    Mats L
    Mats L: God mat, trevlig personal och miljö.

Sangria Tapas Bar

Vanadisplan 1, Stockholm
    Sangria Tapasbar i Vasastan erbjuder härlig, klassisk, spansk mat i tapasform eller huvudrätt och för de stora sällskapet går restaurangen bra att abonnera för event.
    Jenny F
    Jenny F: Älskar maten men tycker bordsplaceringarna och hela planeringen i lokalen är ocharmigt. Man sitter nära, det e trångt oc...

Restaurang Minako

Västmannagatan 48, Stockholm
    Restaurang Minako erbjuder högkvalitativ sushi intill Odenplan i Stockholm. Karakteristisk mysig lokal med lunchservering, takeaway och á la carte.
    Anki W
    Anki W: Mycket bra och välsmakande mat, trevlig serviceminded personal, trevlig atmosfär.

Restaurang Räkan

Vasagatan 23, Stockholm
    Restaurang Räkan - Västsvenska delikatesser på Vasagatan i Stockholm
    Susanne S
    Susanne S: Vi är super nöjda. Vi var ett sällskap på10 pers och allt har funkat jätte bra från början. och maten var gudomlig.

Två Grabbar och Kök

Sveavägen 41, Stockholm
    Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällagade luncher och din arrangör vid fest. Välkommen in på en god måltid!
    Anders K
    Anders K: Bra lunchmenyer inkl salladsbord, bra positiv personal

Restaurang BankOmat Odenplan

Odengatan 85, Stockholm
    Ett stenkast från Odenplan erbjuds god mat och fräscha drinkar i en njutbar atmosfär. Prisvärd brunch och en lunchmeny som uppdateras varje vecka, varmt välkomna!
    Kerstin S
    Kerstin S: Bra bemötande och god mat men det var länge sedan vi åt hos BankOmat.

Restaurang Clou

Västra Järnvägsgatan 11, Stockholm
    På Västra Järnvägsgatan 11 i Centrala Stockholm finner du restaurang CLOU. En nyetablerad restaurang med en varierande meny anpassad efter säsong, en bar som erbjuder cocktails utöver det vanliga samt...
    Tina J
    Tina J: Trevlig atmosfär, jättegod mat och bra service!

Pocket City

Norrlandsgatan 33, Stockholm
    Katarina C
    Katarina C: Bra service, trevlig personal och god mat med vegetariskt alternativ.

Kung Carls Bakficka

Norrlandsgatan 28, Stockholm
    I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cocktail i salongen. Allt avnjuts med härlig utsikt mot Östermalms pulserande gator.
    Camilla L
    Camilla L: God mat och trevlig personal. Lite dåligt med påfyllnad i buffén, men på det hela bra.

Grill

Drottninggatan 89, Stockholm
    Adam W
    Adam W: God grillad mat, kanske lite väl dyrt. Missa inte tonfisken!

Vete-Katten AB

Kungsgatan 55, Stockholm
    Martin
    Martin: Bra bakverk, bullar och kaffe i genuin miljö rekommenderas!

Mellqvist Café Bar

Rörstrandsgatan 4, Stockholm
    T
    T: De serverar det godaste kaffet i Stockholm helt enkelt

Fondueboden

Vanadisvägen 42, Stockholm
    solodinner
    solodinner: Riktigt fondue och såser samt riklig påfyllning av allt man vill ha. Vänligt bemötande så man känner sig hemma. Lite trå...

Birkastan Restaurang & Pizzeria

Vikingagatan 16, Stockholm
    Anders E
    Anders E: Gigantiska pizzor. Själv går jag dock hit för Kebabsalladen. Perfa för dig som kör gi-diet ;-) Och så är personalen himl...

Buco Nero

Roslagsgatan 4, Stockholm
    Lars P
    Lars P: Lite väl fullt med folk, men det glömde vi lätt bort, eftersom maten var fantastisk!

Raw Sushi & Grill

Rörstrandsgatan 9, Stockholm
    Pontus L
    Pontus L: Ont om platser och något högt pris men mycket god sushi

Blåbär Cafe

Upplandsgatan 54, Stockholm
    Ercan Ö
    Ercan Ö: Mycket mat, och mycket att välja på! Väldigt gott!!

Espresso Sosta Bar

Sveavägen 84, Stockholm
    Calle L
    Calle L: Bästa kaffet i Vasastan. Punkt slut. Frågor på det?

Sibiriens Soppkök

Roslagsgatan 25, Stockholm
    Jacob K
    Jacob K: Riktigt gosa soppor och mysigt ställe. Bra priser och min favorit va kantarellsoppan.

Itamae AB

Odengatan 62, Stockholm
    Noel H
    Noel H: Itamae har riktigt bra sushi och kan efter dagens besök även varmt rekommendera deras Bibimbap. Svag femma!

La Neta

Barnhusgatan 2, Stockholm
    Mikael A
    Mikael A: Härliga tacos. Nästan som i Mexico!

Tennstopet

Dalagatan 50, Stockholm
    Noel H
    Noel H: En klassiker! Surströmmingspremiären är en sann Stockholmsupplevelse!

Tranan Odenplan AB

Karlbergsvägen 14, Stockholm
    Per P
    Per P: Fantastiskt! Servitrisen fick fria händer att komponera rätt vin till vår förrätt och varmrätt. Spot on på allt och kväl...

TGI Fridays Stureplan

Birger Jarlsgatan 16, Stockholm
    anders l
    anders l: Underbar service. Snabb service och mycket god mat. En kväll här blir aldrig sämre än en 4:a. Vår blev en 5a.... Bra ko...
Sida:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 13   Nästa ›
Stadsdelar i Norrmalm
Vasastan  (127 st)

Restaurang på Norrmalm

Vi hoppas att du hittar en restaurang du ska gilla, lycka till!