Restaurang på Norrmalm

304 rekommenderade restauranger i Norrmalm, Stockholm

Är du vid Kungsträdgården, St: Eriksplan eller Norrtull och vill gå på en trevlig restaurang? Oavsett vart på Norrmalm du är så kryllar det av restauranger. På Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna på Norrmalm just nu. Här kan du läsa om tidigare kunders unika erfarenheter men även se olika restaurangers helhetsomdömen. Vi hoppas att du hittar en restaurang du gillar och senare vill rekommendera andra människor i din närhet.

Vegetariskt, fisk eller husman. På Norrmalm finns det restauranger som passar alla, det gäller bara att hitta restaurangen som passar just dig och ditt sällskap, just idag. Genom att läsa om andra människors rekommendationer hoppas vi kunna guida dig till en restaurang på Norrmalm som ni ska gilla.

Läs mer »

Tabbouli City

1,029 recos
    Regeringsgatan 70, Stockholm
    Restaurang Tabbouli i City är restaurangen för dig med önskan om fantastisk matupplevelse, service och stämningsfull lokal. Välkomna!
    Linda M
    Linda M: Mycket god mat och mycket trevlig personal!

Hemma Vasastan

Dalagatan 28, Stockholm
    På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och catering. Välkommen hem!
    Tobias L
    Tobias L: Trevlig personal, bra mat och bra läge. Kan rekommenderas!

Sangria Tapas Bar

Vanadisplan 1, Stockholm
    Sangria Tapasbar i Vasastan erbjuder härlig, klassisk, spansk mat i tapasform eller huvudrätt och för de stora sällskapet går restaurangen bra att abonnera för event.
    Julia S
    Julia S: Helt okej mat och helt ok service! Prisvärt

Restaurang Minako

Västmannagatan 48, Stockholm
    Restaurang Minako erbjuder högkvalitativ sushi intill Odenplan i Stockholm. Karakteristisk mysig lokal med lunchservering, takeaway och á la carte.
    Fakturino
    Fakturino: Härlig personal och fantastiskt god sushi!

Restaurang Räkan

Vasagatan 23, Stockholm
    Susanne S
    Susanne S: Vi är super nöjda. Vi var ett sällskap på10 pers och allt har funkat jätte bra från början. och maten var gudomlig.

Två Grabbar och Kök

Sveavägen 41, Stockholm
    Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällagade luncher och din arrangör vid fest. Välkommen in på en god måltid!
    Tilda R
    Tilda R: Stort tack till Två Grabbar och Kök för att ni hjälpte oss anordna en fantastisk studentskiva! Middagen hölls för ca 60 ...

Restaurang BankOmat Odenplan

Odengatan 85, Stockholm
    Kerstin S
    Kerstin S: Bra bemötande och god mat men det var länge sedan vi åt hos BankOmat.

Kung Carls Bakficka

Norrlandsgatan 28, Stockholm
    I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cocktail i salongen. Allt avnjuts med härlig utsikt mot Östermalms pulserande gator.
    Ingvar H
    Ingvar H: oväntat bra service både i bar och matdelen.

Restaurang Clou

Västra Järnvägsgatan 11, Stockholm
    Tina J
    Tina J: Trevlig atmosfär, jättegod mat och bra service!

Pocket City

Norrlandsgatan 33, Stockholm
    Katarina C
    Katarina C: Bra service, trevlig personal och god mat med vegetariskt alternativ.

Vete-Katten AB

Kungsgatan 55, Stockholm
    Martin
    Martin: Bra bakverk, bullar och kaffe i genuin miljö rekommenderas!

Grill

Drottninggatan 89, Stockholm
    Adam W
    Adam W: God grillad mat, kanske lite väl dyrt. Missa inte tonfisken!

Mellqvist Café Bar

Rörstrandsgatan 4, Stockholm
    T
    T: De serverar det godaste kaffet i Stockholm helt enkelt

Raw Sushi & Grill

Rörstrandsgatan 9, Stockholm
    Elsa C
    Elsa C: Supergod mat och mkt prisvärt. Absoluta favorit restaurangen.

Fondueboden

Vanadisvägen 42, Stockholm
    solodinner
    solodinner: Riktigt fondue och såser samt riklig påfyllning av allt man vill ha. Vänligt bemötande så man känner sig hemma. Lite trå...

Birkastan Restaurang & Pizzeria

Vikingagatan 16, Stockholm
    Anders E
    Anders E: Gigantiska pizzor. Själv går jag dock hit för Kebabsalladen. Perfa för dig som kör gi-diet ;-) Och så är personalen himl...

Buco Nero

Roslagsgatan 4, Stockholm
    Lars P
    Lars P: Lite väl fullt med folk, men det glömde vi lätt bort, eftersom maten var fantastisk!

Espresso Sosta Bar

Sveavägen 84, Stockholm
    Calle L
    Calle L: Bästa kaffet i Vasastan. Punkt slut. Frågor på det?

Blåbär Cafe

Upplandsgatan 54, Stockholm
    Emelie L
    Emelie L: LOVE THIS PLACE! Mycket mat och göttans!

Itamae AB

Odengatan 62, Stockholm
    Anna B
    Anna B: Grymt bra sushi! Vi äter här ofta och deras Hot Tuna roll är fantastisk! Rekommenderas varmt!

La Neta

Barnhusgatan 2, Stockholm
    Mikael A
    Mikael A: Härliga tacos. Nästan som i Mexico!

Sibiriens Soppkök

Roslagsgatan 25, Stockholm
    Jacob K
    Jacob K: Riktigt gosa soppor och mysigt ställe. Bra priser och min favorit va kantarellsoppan.

Tennstopet

Dalagatan 50, Stockholm
    Noel H
    Noel H: En klassiker! Surströmmingspremiären är en sann Stockholmsupplevelse!

Tranan Odenplan AB

Karlbergsvägen 14, Stockholm
    Per P
    Per P: Fantastiskt! Servitrisen fick fria händer att komponera rätt vin till vår förrätt och varmrätt. Spot on på allt och kväl...

TGI Fridays Stureplan

Birger Jarlsgatan 16, Stockholm
    anders l
    anders l: Underbar service. Snabb service och mycket god mat. En kväll här blir aldrig sämre än en 4:a. Vår blev en 5a.... Bra ko...
Sida:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 13   Nästa ›
Stadsdelar i Norrmalm
Vasastan  (127 st)

Restaurang på Norrmalm

Vi hoppas att du hittar en restaurang du ska gilla, lycka till!